ik denk je dat je het bestandje "listen.m3u" ergens kunt opslaan en die vervolgens wanneer je maar zin hebt, kunt openen. Anders is control+D in je browser.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:19 schreef beequeen het volgende:
Hoe zet ik dit onder mijn favo's, blonT hè?
En nu leuke muziek Peet.![]()
Eh, tja, gouwe ouwe covers zeg maar, van kleine cafe aan de haven tot adieu Acropolis, een paar duitse nummers, engelse evergreens, met begeleiding van een gitaar, keyboard en harmonica, je weet wel zo'n stel wat je kunt inhuren voor feesten en partijen,braderieen en campings.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:07 schreef beequeen het volgende:
Schoonmoeders![]()
In wat voor een koor zingt je schoonvader qua stijl zeg maar?
Missie volbracht!quote:En ja, hij was er blij mee.![]()
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:23 schreef tipsch het volgende:
ik denk je dat je het bestandje "listen.m3u" ergens kunt opslaan en die vervolgens wanneer je maar zin hebt, kunt openen. Anders is control+D in je browser.![]()
Ik denk echter niet dat dit een regelmatig terugkerende url zal worden. Zeker niet als Peter nog lang doorgaat met deze bagger.![]()
De allermooiste was die van gisteren:quote:Op zondag 29 juni 2008 17:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Welke is de mooiste?Ik vind deze echt verrot mooi.
Wat een afschuwelijke ijdelheidquote:Op zondag 29 juni 2008 17:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De allermooiste was die van gisteren:
[DGK #30] Dood aan de Mac
Wat wil je dan horen ? Klassiek ? beastie boys ? blof ? boudewijn de groot ? creedence ? charlie parker ? chet baker ? chicane ? Cuby and the blizzards ? Enigma ? Faithless ? Focus ?quote:Op zondag 29 juni 2008 17:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik denk je dat je het bestandje "listen.m3u" ergens kunt opslaan en die vervolgens wanneer je maar zin hebt, kunt openen. Anders is control+D in je browser.![]()
Ik denk echter niet dat dit een regelmatig terugkerende url zal worden. Zeker niet als Peter nog lang doorgaat met deze bagger.![]()
Dit is mijn 1-na favoriete dj Mauro Picotto uit 2005quote:Op zondag 29 juni 2008 17:28 schreef tipsch het volgende:
Wie is dit Peet, 2-unlimited?
ik vind het nu wel lekker kabbelen.
Ik ga binnenkort een stichting oprichten voor homosexuele vegetarischequote:
Eigenlijk is dat toch helemaal aan jou. Als je geen luisteraars meer hebt, heb je iets niet goed gedaan.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wat wil je dan horen ? Klassiek ? beastie boys ? blof ? boudewijn de groot ? creedence ? charlie parker ? chet baker ? chicane ? Cuby and the blizzards ? Enigma ? Faithless ? Focus ?
Jarre ? Jeff Buckley ? Klaus Wunderlich? KLF ?
Dan blijft het lekker bij een dansmuziekje vandaagquote:Op zondag 29 juni 2008 17:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat toch helemaal aan jou. Als je geen luisteraars meer hebt, heb je iets niet goed gedaan.
Doorlussen van je broadcast was in 4 clicks gebeurd, we rocken nog steeds. M'n Mac levert gewoon uitstekende prestaties. Kan ik toch van jou dubbelslaande VirtualDJ wintelspeelgoedje niet zeggen.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zal ik effe de media encoder starten ?quote:Op zondag 29 juni 2008 17:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Doorlussen van je broadcast was in 4 clicks gebeurd, we rocken nog steeds. M'n Mac levert gewoon uitstekende prestaties. Kan ik toch van jou dubbelslaande VirtualDJ wintelspeelgoedje niet zeggen.
Probeer anders deze url eens te bookmarken:quote:Op zondag 29 juni 2008 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor het openen en je TT is top. Ik begrijp er nog steeds niks van, lamaar.
Ben je daar nu mee begonnen? We haperen namelijk. Wacht, ik denk dat we al vast zitten.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zal ik effe de media encoder starten ?
Die levert vanuit hier KWALITEITS streams
Hoe dan?quote:Op zondag 29 juni 2008 17:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een stichting oprichten voor homosexuele vegetarische
motorrijdende mac-haters !
Ik heb bijna geen reggae behalve de nummers die je al gehoord hebtquote:Op zondag 29 juni 2008 17:45 schreef tipsch het volgende:
Jemig, de doorgelusten staan on hold. Maar om nou zo hard door te linken naar jou Peter? Poeh. Zet eens wat reggae op, anders wordt de switch zo pijnlijk.
Ok, ik lus weer door nu, maar kon via iTunes niet meer naar jouw stream komen. Wel via VLC. Ik heb de lus even moeten resetten. Net gebeurd. Luisteraars dus wel kwijt.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen reggae behalve de nummers die je al gehoord hebt
en blof speelt doe maar
En die stonden net allemaal op de dansvloer...........quote:Op zondag 29 juni 2008 17:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ok, ik lus weer door nu, maar kon via iTunes niet meer naar jouw stream komen. Wel via VLC. Ik heb de lus even moeten resetten. Net gebeurd. Luisteraars dus wel kwijt.
Kijk, hier kan ik wat mee, thanks.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:37 schreef tipsch het volgende:
Probeer anders deze url eens te bookmarken:
http://84.105.192.31:8100/listen
Dat is tipsch zijn verbindingquote:Op zondag 29 juni 2008 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, hier kan ik wat mee, thanks.
Ik luister nog hoor Peet, maar nu val je weg.![]()
Mooi.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, hier kan ik wat mee, thanks.
Ik luister nog hoor Peet, maar nu val je weg.![]()
Wel grappig hoe je op deze manier bandbreedte kunt spreiden, toch?quote:Op zondag 29 juni 2008 17:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat is tipsch zijn verbindingIk heb hier nu dataruimte zat
Yep, ga maar door met jullie technische geneuzel waar ik niks van begrijp. Ik ga in de pannen roeren, laterzzzzz.quote:
Begint je IP met 84.105?quote:Op zondag 29 juni 2008 17:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wel grappig hoe je op deze manier bandbreedte kunt spreiden, toch?
Het omgekeerde was de bedoelingquote:Op zondag 29 juni 2008 17:59 schreef PeterNB het volgende:
*op vingers ga zit*
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja, dat is het. We luisteren naar PeterNB. Hij is wel erg lui, volgens mij heeft hij een MixCD opgezet. Komaan Peet, nu écht.quote:
Peter heeft geen zin of zo.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:07 schreef Disana het volgende:
Tipsch, ja je lus doet het. Helaas is het niet mijn muziek.
Speciaal voor Disana danquote:Op zondag 29 juni 2008 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, en zo klopt de TT ook niet erg meer he?![]()
Foei Peter.
Dat is het probleem. Mijn smaak is niet alleen heel breed, maar ook gerelateerd aanquote:Op zondag 29 juni 2008 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan toch niet meevallen, dat je muzieksmaak hier zo onder het mes komt te liggen?
Ik lus 6 mensen door hoor Peet. Presteren nu. Continuïteit graag.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:14 schreef PeterNB het volgende:
Anders een zappa concertje ???
We zijn overgestapt op Zappa. Denk dat ik daar iig 2 mensen gelukkig mee maakquote:Op zondag 29 juni 2008 18:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik lus 6 mensen door hoor Peet. Presteren nu. Continuïteit graag.
De Meester's doodquote:Op zondag 29 juni 2008 18:22 schreef Disana het volgende:
Iedereen is opeens stil. De meester performt.
Lukt toch wel om íets generieker te spelen? Beetje Doe Maar, Goede Doel, Blof of anders (liever) 'hits' van 'nu', Amy Winehouse, Snowpatrol, Franz Ferdinand of weet ik veel?quote:Op zondag 29 juni 2008 18:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We zijn overgestapt op Zappa. Denk dat ik daar iig 2 mensen gelukkig mee maak
Ben zelf geen Zappa fan, maar het is wel doodzonde dat zo'n groot talent zo vroeg is heengegaan.quote:
Ik geniet van wijlen de meesterquote:Op zondag 29 juni 2008 18:22 schreef Disana het volgende:
Iedereen is opeens stil. De meester performt.
Ik maak er wel een 'van alles wat playlist van'quote:Op zondag 29 juni 2008 18:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lukt toch wel om íets generieker te spelen? Beetje Doe Maar, Goede Doel, Blof of anders (liever) 'hits' van 'nu', Amy Winehouse, Snowpatrol, Franz Ferdinand of weet ik veel?
Ja, dat heb ik wel eens gezien.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik geniet van wijlen de meester![]()
Was het een clip van "zoot allures" in een ver ver verleden, waarin een kleipoppetje (model Zappa) de gitaar bespeelde, en op een onvoorstelbare manier liet zien hoe 'flexibel" de vingers van Zappa waren?![]()
Het waren de eerste tracks van You cant do that on stage anymore vol.2quote:Op zondag 29 juni 2008 18:30 schreef Disana het volgende:
Iemand hier lacht zich rot dat ik al tien minuten naar Zappa zit te luisteren.
Pfff, hij weet niet eens zeker wat het is. Roxy and Elsewhere, denkt ie, of iets dat eerder was, George Duke.
Oh, nu denkt hij het laatste.
Kom er maar in Peter.
Aha, dan had ie het dus goed.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het waren de eerste tracks van You cant do that on stage anymore vol.2
Oooohhh, ja kijk, mijn lief heeft zelf maar 70 Zappa cd's.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als ie nog verzoekjes heeft. Ik heb ALLES van Zappa
Okee na Sting. Welk nummer ?quote:Op zondag 29 juni 2008 18:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Oooohhh, ja kijk, mijn lief heeft zelf maar 70 Zappa cd's.
Yellow Shark?
Zoot allures vanaf een bootleg 1981 NYquote:Op zondag 29 juni 2008 18:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft zich alweer bedacht: Zoot Allures.
ik lijk wel een secretaresse, hihi
Even nagevraagd, lief heeft het op 2 cd's en hij heeft geen bootlegs.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zoot allures vanaf een bootleg 1981 NY
Wat een mazzelaarquote:Op zondag 29 juni 2008 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Even nagevraagd, lief heeft het op 2 cd's en hij heeft geen bootlegs.
Er is een keer bij hem ingebroken, hele Zappa collectie weg. Toen zei ik, je moet gauw pandjeswinkels bellen. En ja hoor, de volgende dag belde er een terug dat ze allemaal heelhuids opgekocht waren. Kon ie ze zo weer met het geld van de verzekering terugkopen.
Dat gebeurd echt enorm vaakquote:Op zondag 29 juni 2008 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Even nagevraagd, lief heeft het op 2 cd's en hij heeft geen bootlegs.
Er is een keer bij hem ingebroken, hele Zappa collectie weg. Toen zei ik, je moet gauw pandjeswinkels bellen. En ja hoor, de volgende dag belde er een terug dat ze allemaal heelhuids opgekocht waren. Kon ie ze zo weer met het geld van de verzekering terugkopen.
Maar ik wed dat je Fuck Yourself niet hebt, want dat is nooit officieel uitgekomen. Dat nummer heb ik zélf gevonden en lief kende het niet en... ik vind het zelf ook mooiquote:Op zondag 29 juni 2008 18:46 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb 18 versies (dusss) van zoot allures
Ik zou KNETTERBEK worden !!!! Echt flippen !!quote:Op zondag 29 juni 2008 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is een keer bij hem ingebroken, hele Zappa collectie weg.
Direct doenquote:Op zondag 29 juni 2008 18:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zou KNETTERBEK worden !!!! Echt flippen !!
Daarom heb ik van ALLES maar zekerheidskopies gemaakt op harddisk en die staat
op harddisk bij mijn ouders (hebben zo'n ouwerwetse inloopkluis)
Maar zit er over te denken om de cd's in de klus te gaan leggen en de harddisk
te gebruiken voor afluisteren.
Ja, zeg dat wel. Er zit toch veel liefde in zo'n verzameling.quote:
staat er niet bij nee. zeker van een concert ?quote:Op zondag 29 juni 2008 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik wed dat je Fuck Yourself niet hebt, want dat is nooit officieel uitgekomen. Dat nummer heb ik zélf gevonden en lief kende het niet en... ik vind het zelf ook mooi
Dat laatste is niet onverstandig. Maar ja, dat is niet wat je wilt met een verzameling he. Die wil je zien staan, daar wil je door 'bladeren'.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zou KNETTERBEK worden !!!! Echt flippen !!
Daarom heb ik van ALLES maar zekerheidskopies gemaakt op harddisk en die staat
op harddisk bij mijn ouders (hebben zo'n ouwerwetse inloopkluis)
Maar zit er over te denken om de cd's in de klus te gaan leggen en de harddisk
te gebruiken voor afluisteren.
Ja maar doen. Nu zit de collectie in zo'n hele grote cd-map, die zit in een waterdichte zak,quote:
Nee, het is zomaar een riedeltje dat hij ooit eens ergens heeft gespeeld. Ik heb er een mp3 van, ken je het eigenlijk wel? Jammer dat er zo'n eindeloze gitaarsolo van Vay op volgt, maar het zanggedeelte is lekker grof.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
staat er niet bij nee. zeker van een concert ?
(de concerten zijn nog niet compleet hier)
Dat heb ik dan niet zo erg. Hou echt alleen van de muziek. heb ook geen posters van Zappaquote:Op zondag 29 juni 2008 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste is niet onverstandig. Maar ja, dat is niet wat je wilt met een verzameling he. Die wil je zien staan, daar wil je door 'bladeren'.
Nee ken het ook niet.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het is zomaar een riedeltje dat hij ooit eens ergens heeft gespeeld. Ik heb er een mp3 van, ken je het eigenlijk wel? Jammer dat er zo'n eindeloze gitaarsolo van Vay op volgt, maar het zanggedeelte is lekker grof.
Ooooooooeeeeeee HOOOOEEE DAAAAAN ???quote:Op zondag 29 juni 2008 19:00 schreef Disana het volgende:
Joepie!!!
Spongebob kent hem wel.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:56 schreef Disana het volgende:
Nee, het is zomaar een riedeltje dat hij ooit eens ergens heeft gespeeld. Ik heb er een mp3 van, ken je het eigenlijk wel? Jammer dat er zo'n eindeloze gitaarsolo van Vay op volgt, maar het zanggedeelte is lekker grof.
quote:Op zondag 29 juni 2008 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
He's so gaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Ja, ik wou al zeggen dat ie op YouTube is te vinden.quote:
Ja snap je, de duidelijk melodieuze werken van Zappa gaan er bij mij wel in. Van veel ander werk van hem word ik gewoon zo zenuwachtig. En gitaarsolo's willen er bij mij al helemaal zelden in.quote:
Hij was geniaal, en zo gek als een deur. En de gitaarsolo's....quote:Op zondag 29 juni 2008 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja snap je, de duidelijk melodieuze werken van Zappa gaan er bij mij wel in. Van veel ander werk van hem word ik gewoon zo zenuwachtig. En gitaarsolo's willen er bij mij al helemaal zelden in.
Ja ho effe, je kunt er niet zo maar een SL in gooien, Wie denk je wel dat je bent, JdMquote:
Jemig, ik zat echt te genieten en nu gooi je er een SL inquote:
Hij is iig heeeeeel luchtig, ik houdurfan.quote:
Ik was vannacht anders ook behoorlijk luchtigquote:Op zondag 29 juni 2008 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is iig heeeeeel luchtig, ik houdurfan.
Ja hee lekker is dat. Hoe hou ik ze nou geboeid?quote:Op zondag 29 juni 2008 19:10 schreef PeterNB het volgende:
Krijg effe visite laterz
Tja, ik had mijn vriend de Zappa lover ook net zover dat hij mee wou gaan postenquote:Op zondag 29 juni 2008 19:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja hee lekker is dat. Hoe hou ik ze nou geboeid?
Is dat zo, kweet van niks.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:15 schreef Dementor het volgende:
Ik was vannacht anders ook behoorlijk luchtig
Da's mijn playlist, maar ik heb dus maar erg weinig gangbare muziek. Ik heb 0 Zappa.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo, kweet van niks.![]()
Peet's muziek gaat gewoon door, zal wel een playlist zijn. Klinkt niet verkeerd maar verzoekjes kunnen niet meer.
Het is wel de bedoeling dat je oude topics terugleestquote:Op zondag 29 juni 2008 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo, kweet van niks.Misschien weet de mr. meer.
Peet's muziek gaat gewoon door, zal wel een playlist zijn. Klinkt niet verkeerd maar verzoekjes kunnen niet meer.
Heerlijke muziek dit, Zappa luisteren ze maar via YT of cd'tjes.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:23 schreef tipsch het volgende:
Da's mijn playlist, maar ik heb dus maar erg weinig gangbare muziek. Ik heb 0 Zappa.
Dat doe ik altijd trouw maar ik was vanochtendmiddag wat wazig dus heb niet alles opgeslagen op de harde schijf.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:25 schreef Dementor het volgende:
Het is wel de bedoeling dat je oude topics terugleest
Ah, thanks. Just love Eminem, das pas een rapper cq zanger en inmiddels behoorlijk wakker.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:37 schreef Disana het volgende:
Voor beequeen, ook om helemaal wakker te worden:
Eminem is anders wel passé hoor, je moet met je tijd meegaan:quote:Op zondag 29 juni 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, thanks. Just love Eminem, das pas een rapper cq zanger en inmiddels behoorlijk wakker.
Passé of niet, boeien.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:48 schreef Disana het volgende:
Eminem is anders wel passé hoor, je moet met je tijd meegaan.
Nu iedereen weg is hebben we mooi tijd om te oefenen!
Gaan we over zappa lullen dan ?quote:Op zondag 29 juni 2008 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, ik had mijn vriend de Zappa lover ook net zover dat hij mee wou gaan posten
Ik ga even nadenken over de koning van Hispanje, hoewel er ook veel Duitse afkomst zit in de nakomelingen van Willem van O.quote:
Het wordt tijd dat Thomas Berge het nieuwe volkslied maakt !quote:Op zondag 29 juni 2008 20:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga even nadenken over de koning van Hispanje, hoewel er ook veel Duitse afkomst zit in de nakomelingen van Willem van O.
Het kamperlied.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Thomas Berge het nieuwe volkslied maakt !
Wat een tegenvaller dan. Je moet ze ook echt allemaal uitproberen en dan de goede onthouden. Of is het geen diepvries.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:15 schreef tipsch het volgende:
Pizza prosciutto waar wegeteld 3 kleine gehalveerde plakjes supermarktham op zitten.
Nee deze komt van de shoarmaboer. De bodem is best goed, maar jemig wat zijn ze schraal met beleg.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een tegenvaller dan. Je moet ze ook echt allemaal uitproberen en dan de goede onthouden. Of is het geen diepvries.
Pizza van de shoarmaboerquote:Op zondag 29 juni 2008 20:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee deze komt van de shoarmaboer. De bodem is best goed, maar jemig wat zijn ze schraal met beleg.
quote:
Een shoarmaboer belegt ze natuurlijk alsof het turkse pizzas zijnquote:Op zondag 29 juni 2008 20:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee deze komt van de shoarmaboer. De bodem is best goed, maar jemig wat zijn ze schraal met beleg.
Daar dacht ik ook aan.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een shoarmaboer belegt ze natuurlijk alsof het turkse pizzas zijn
En bedankt, ik ga er over nadenken, ziet er best saxay uit.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:12 schreef Disana het volgende:
Weet ik niet, hij heeft me verlaten![]()
![]()
Beequeen, dit kun je op alle leeftijden doen:
Hey ! You MUST be a libra the disana boyfriend !!quote:Op zondag 29 juni 2008 20:29 schreef DentalFloss het volgende:
te weinig beluisterd ;-)
Ja, nu zit de andere expert weer naast mequote:Op zondag 29 juni 2008 20:27 schreef PeterNB het volgende:
Herken je dit niet Saan ? Dit is chungas revenge. toch niet zo heel onbekend
Van het Buffalo (2007) album.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, nu zit de andere expert weer naast me
quote:Op zondag 29 juni 2008 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha.
Hebben we nu acuut iedereen weggejaagd?
Thaz rightquote:Op zondag 29 juni 2008 20:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hey ! You MUST be a libra the disana boyfriend !!
Sorry, maar ik vond de gelijkenis treffend.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ga je mijn prachtige vocale instrument nu met dat nasale neuswerk van Sly vergelijken ?
Met beide handen aangegrepenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*handje netjes uitsteek* VAN HARTE AANGENAAM ! Peter is de naam....
Hoi.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:39 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Met beide handen aangegrepen![]()
Jos is de naam
Wat jij wil!quote:Op zondag 29 juni 2008 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je het nu tegen mij of tegen die andere Jos?
Welke wil je hierna horen ?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:41 schreef DentalFloss het volgende:
Griin ;-) The Helsinki tapes ;-)
Yes, Spanje FTWquote:Op zondag 29 juni 2008 20:41 schreef beequeen het volgende:
Hoi Dental, leuk dat je meepost.
Ik ben nu weg maar luister nog net het nummertje van Peet mee.![]()
Spanje FTW.![]()
![]()
Maar peaches 'n regalia is ook altijd erg mmoiquote:Op zondag 29 juni 2008 20:44 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Ehhh,,, Jesus thinks you're a jerk?
doen we eerst jezus en daarna de pietsiesquote:Op zondag 29 juni 2008 20:46 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Maar peaches 'n regalia is ook altijd erg mmoi
quote:
En nu ben ik weg, tot morgen.quote:Leden van nowlive
Terwijl we nog bezig waren de puinhopen in kaart te brengen over het verduisteren van de gelden van leden, komen er steeds meer zaken aan het licht die zo ernstig zijn dat wij van mening zijn dat dit niet langer een zaak is die wij als site nog op kunnen lossen.
Bij nader onderzoek en contacten met verschillende leden is ons gebleken dat er nog meer gedupeerde zijn, deze leden hebben te goede trouw en soms onder druk of beinvloed door de zielige verhalen geld overgemaakt.
Wij als nowlive zien geen andere mogelijkheid meer dan om de leden te adviseren aangifte te doen bij de plaatselijke Poltitie, aangezien de lading steeds zwaarder wordt en omdat we als site hier ook machteloos in staan, immers het betreft zaken tussen leden waar wij ook geen invloed op hebben, in onze ogen zijn leden gewoon ordinair bedonderd.
Ons uitgangspunt was om door inmenging proberen de schade voor de leden nog enigszins te beperken, door de omvang die het nu aanneemt hebben we niet de indruk meer dat leden schadeloos gesteld zullen gaan worden, en houdt het voor ons ook op, nowlive is immers geen partij in deze.
Ons advies is daarom aan alle leden om niet meer in te gaan op verzoeken, van wie dan ook, om geldleningen om zieke hondjes te redden, rekeningen te voldoen of andere smeekbedes.We hebben nu genoeg info om te weten dat het dochterverhaal niet op zichzelf staat.
Wij vragen uw begrip hiervoor.
Groetjes
Nowliveteam
* akveor bedankt Tipsch want die was het natuurlijk weer helemaal vergetenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:44 schreef tipsch het volgende:
Kwartje valt hier nu pas, hoi Dent.![]()
* tipsch haast zich naar de bank voor het voetbal
Ach beter dan met twee *deleted*quote:Op zondag 29 juni 2008 20:47 schreef Disana het volgende:
Rent iedereen naar het voetbal, zit ik hier met twee Zappa nuts opgescheept.
Nowlive voor al uw schandalen.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:53 schreef Dementor het volgende:
Ze zijn weer lekker bezig op Nowlive zie ik.
vertel, ik luister!quote:Op zondag 29 juni 2008 20:58 schreef PeterNB het volgende:
Ik moet het zo maar eens over de financiele schandalen op nowlive gaan hebben.
Voor mij!quote:Op zondag 29 juni 2008 20:59 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Een klein verzoekje.. als het mag![]()
Valley Girl
komt eraanquote:Op zondag 29 juni 2008 20:59 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Een klein verzoekje.. als het mag![]()
Valley Girl
Scroll even naar boven naar de post van beequeen. Er is daar geld verduisterdquote:
mms://84.245.10.96:7007quote:Op zondag 29 juni 2008 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Scroll even naar boven naar de post van beequeen. Er is daar geld verduisterd
Peter, post de link naar je stream nog even, dan kan kahaarin ook van je genieten.
ja Peter, doen!quote:Op zondag 29 juni 2008 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Scroll even naar boven naar de post van beequeen. Er is daar geld verduisterd
Peter, post de link naar je stream nog even, dan kan kahaarin ook van je genieten.
gewoon in je browser plakken dan opent mediaplayer vanzelf (alstgoeisquote:Op zondag 29 juni 2008 21:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, ja en dat plak ik waar? Maw link please?
Heb je gewoon (quote:Op zondag 29 juni 2008 21:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm nee, Peter, kun je me misschien een beetje meer uitleg geven?
ja, en ik hoor muziek! TY.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Heb je gewoon () Windows ??
Zo ja kun je mijn link copy/pasten naar je adresbalk van internetexplorer
(en dan op enter drukken)
de link is
mms://84.245.10.96:7007
hey... ik hoor je Sly (peterke)quote:Op zondag 29 juni 2008 21:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Heb je gewoon () Windows ??
Zo ja kun je mijn link copy/pasten naar je adresbalk van internetexplorer
(en dan op enter drukken)
de link klikbaar:
mms://84.245.10.96:7007
Hoorde je Peter, ik bedoel Sly, daarnet? Speciaal voor jouquote:Op zondag 29 juni 2008 21:20 schreef kahaarin het volgende:
1-0 Spanje!
Ik hoorde het, je reageerde voor mijn edit.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoorde je Peter, ik bedoel Sly, daarnet? Speciaal voor jou
moet toch een smoes hebben, om zonder schaamte K3 aan te kunnen vragenquote:Op zondag 29 juni 2008 21:26 schreef PeterNB het volgende:
En Dementor luistert helemaal niet...
(Want dan had ie gelijk een plaatje voor Smashy aangevraagd)
Het wachten is op de pauze (voetbal). Wanneer is die eigenlijk, ik weet er ook echt niets van.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:26 schreef PeterNB het volgende:
Nee brother ik zit te leren voor een tentamen.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:26 schreef PeterNB het volgende:
Hij leg al op de nowlive draaitafel. Even geduldquote:Op zondag 29 juni 2008 21:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik hoorde het, je reageerde voor mijn edit.
Oeh, en kusjesdag was van Desii niet van mij, Desii vroeg hem aan voor Dementor......
Zou Peter Sly ook Janis Joplin hebben? Little piece of mij heart?![]()
Bijna, om half tien en Spanje staat voor met 1-0.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wachten is op de pauze (voetbal). Wanneer is die eigenlijk, ik weet er ook echt niets van.
Tic-toc-tic-toc....... Thnx!quote:Op zondag 29 juni 2008 21:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hij leg al op de nowlive draaitafel. Even geduld
Oh, ik hoorde het nietquote:Op zondag 29 juni 2008 21:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bijna, om half tien en Spanje staat voor met 1-0.Werd net uit de woonkamer geroepen.
Alleen als ze aan het nowlive protocol voldoen !quote:Op zondag 29 juni 2008 21:29 schreef Dementor het volgende:
Kan ik hier plaatjes aanvragen?
Nu Janis.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde het niet![]()
Ik ben ondertussen een nervous wreck van al die Zappa
Nú denk ik Disanaquote:Op zondag 29 juni 2008 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wachten is op de pauze (voetbal). Wanneer is die eigenlijk, ik weet er ook echt niets van.
Ik als SLy moet ze goedkeuren. We gaan hier geen bach draaien !!quote:Op zondag 29 juni 2008 21:33 schreef Dementor het volgende:
En dat is?
Bach?quote:Op zondag 29 juni 2008 21:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik als SLy moet ze goedkeuren. We gaan hier geen bach draaien !!
(of het moet voor smashy zijnmaar dan moet er een gedicht bij !)
Woohoo, coyote ugly!quote:Op zondag 29 juni 2008 21:35 schreef Desii het volgende:![]()
Karin, gaaf hé
![]()
![]()
Peter..... pleassseee![]()
![]()
![]()
One way or another - Blondie
Nee die heb ik nietquote:Op zondag 29 juni 2008 21:35 schreef blomst het volgende:
hee peter heb je ook Can't we still be friends???? van Robert palmer???
quote:Op zondag 29 juni 2008 21:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet
(Haal ze ook maar van youtube)
O, ook zo'n favo van mij Desiiquote:Op zondag 29 juni 2008 21:35 schreef Desii het volgende:![]()
Karin, gaaf hé
![]()
![]()
Peter..... pleassseee![]()
![]()
![]()
One way or another - Blondie
edit: of deze (zelfde gave liedje)
skattie.......... I lovvvve youquote:Op zondag 29 juni 2008 21:37 schreef PeterNB het volgende:
Blondie staat klaar
quote:Op zondag 29 juni 2008 21:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet
(Haal ze ook maar van youtube)
Over 3.59 minquote:Op zondag 29 juni 2008 21:39 schreef Desii het volgende:
[..]
skattie.......... I lovvvve you![]()
![]()
![]()
en wil je met die enorme zwoele stem nog ff zegguh dat ik Lobasca en NMNS en Marc mis![]()
![]()
Na blondie. Of zal nowliveradio ze allebei tegelijk draaien ?quote:Op zondag 29 juni 2008 21:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heel jammer dat ze zo afglijdt maar dit is echt een heel gave versie.![]()
Pwetty pwease Sly.![]()
Kijk, daar heb ik zelf tenminste wel een plaat van.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:37 schreef PeterNB het volgende:
Blondie staat klaar
Dito! Bassie NMNS en de butler worden gemist idd.......quote:Op zondag 29 juni 2008 21:39 schreef Desii het volgende:
[..]
skattie.......... I lovvvve you![]()
![]()
![]()
en wil je met die enorme zwoele stem nog ff zegguh dat ik Lobasca en NMNS en Marc mis![]()
![]()
Nee nee, gewoon afzonderlijk aub, beide goede nummers though....quote:Op zondag 29 juni 2008 21:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Na blondie. Of zal nowliveradio ze allebei tegelijk draaien ?
Ja het is wel HEEEEL triestquote:Op zondag 29 juni 2008 21:51 schreef Disana het volgende:
Oh dit is erg. Dan hoor ik toch liever Zappa.
Huh... ik heb niks te willen... ik zit hier al de hele avond met twee Zappa fans... erg he.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:53 schreef Desii het volgende:
Disana wat wil jij dan graag horen???
Peter, wil je er ook ééntje ingooien van Bryan Adams??
jij mag kiezen, want ik vind ze allemaaal
Take control of the toetsenbord en tik wat je wil, simpel!quote:Op zondag 29 juni 2008 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Huh... ik heb niks te willen... ik zit hier al de hele avond met twee Zappa fans... erg he.
Jij mag de laatste plaat aanvragenquote:Op zondag 29 juni 2008 21:55 schreef Dementor het volgende:
Mag ik er eentje aanvragen?
Donderdag niet, vrijdag ben ik er wel!quote:Op zondag 29 juni 2008 21:55 schreef PeterNB het volgende:
Nou na deze zappa wou ik er eigenlijk mee stoppen. als er vraag naar is wil ik
don- of vrij- nacht wel verder gaan
(Dan is het ook weekend en ken ik er een borrel bijnemen)
Strak plan. Mijn lief staat even in de keuken dus ik wil bij deze PeterNB hartelijk bedanken voor alle Zappa en zijn humor.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Take control of the toetsenbord en tik wat je wil, simpel!
prima, zal mijn enorme waslijst met verzoekplaatjes doormailenquote:Op zondag 29 juni 2008 21:55 schreef PeterNB het volgende:
Nou na deze zappa wou ik er eigenlijk mee stoppen. als er vraag naar is wil ik
don- of vrij- nacht wel verder gaan
(Dan is het ook weekend en ken ik er een borrel bijnemen)
Jammer dat het bewijs op 't forum staat......quote:Op zondag 29 juni 2008 21:58 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Strak plan. Mijn lief staat even in de keuken dus ik wil bij deze PeterNB hartelijk bedanken voor alle Zappa en zijn humor.
Dus zometeen de laatste plaat. Phew![]()
Zo, nu gauw weer terug naar mijn eigen computer.
lul niet...... alsof Peter Sly zo'n romantisch gedicht uit z'n mouw zou kunnen schuddenquote:Op zondag 29 juni 2008 21:59 schreef Dementor het volgende:
Ha wat een bullshit ik heb nog niets aangevraagd!
Te grappig!
Ik heb een bloedhekel aan Bach!
Hmm, ik niet, lekker rustig.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:59 schreef Dementor het volgende:
Ha wat een bullshit ik heb nog niets aangevraagd!
Te grappig!
Ik heb een bloedhekel aan Bach!
Ik had nog wel zo'n mooi nummer klaar staan!
quote:Op zondag 29 juni 2008 22:02 schreef Dementor het volgende:
Ach ik wist toch wel dat Peter zo'n grapje uit zou halen.
Nou ineens terugtrekken. Ik maak zo je PM met het gedicht openbaar hoor !quote:Op zondag 29 juni 2008 22:02 schreef Dementor het volgende:
Ach ik wist toch wel dat Peter zo'n grapje uit zou halen.
K*t... Nou dan zet ik z'n systeem wel uit. Ik zeg gewoon dat het oververhit aan het raken was. Of dat IE vastliep.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jammer dat het bewijs op 't forum staat......BUSTED!
quote:Op zondag 29 juni 2008 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom is mvr gebanned?
Geen idee Pietje. Misschien omdat hij merken op Fok! heeft getoond (op ons verzoekquote:
Volgens Danny schonk Marc continue heineken terwijl Fok! een deal met Grolsch heeft.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geen idee Pietje. Misschien omdat hij merken op Fok! heeft getoond (op ons verzoek)
Ah okquote:
Okee graag gedaan :quote:Op zondag 29 juni 2008 22:07 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Ontzettend bedankt Peter voor de herinneringen
Danny weet toch hoe de PM werkt. Dan had hij mvr er eerst eentje moeten sturen alvorens hem door NJ te laten bannenquote:Op zondag 29 juni 2008 22:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Volgens Danny schonk Marc continue heineken terwijl Fok! een deal met Grolsch heeft.
nee joh, Dentalfloss is busted omdat hij achter Saantjes toetsenbord was gekropen, I won't tell anybody 'bout you!quote:Op zondag 29 juni 2008 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
K*t... Nou dan zet ik z'n systeem wel uit. Ik zeg gewoon dat het oververhit aan het raken was. Of dat IE vastliep.
Ja
ikbenzoserieusalsikmaarwezenkanmaaralsjijmenietgeloofdbenikzopleitewantandersslaapikslechtquote:
Ja maar Danny is een beetje emotioneel op het moment. Over 2 dagen is het 2,5 jaar geledenquote:Op zondag 29 juni 2008 22:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Danny weet toch hoe de PM werkt. Dan had hij mvr er eerst eentje moeten sturen alvorens hem door NJ te laten bannen
Te laat, ik ben al betrapt. Maar ik krijg geen straf... vanavond.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
nee joh, Dentalfloss is busted omdat hij achter Saantjes toetsenbord was gekropen, I won't tell anybody 'bout you!![]()
Huh? Hij zat toch achter jouw PC omdat jij even in de keuken was? Hij zou iig weer naar z'n eigen computer gaan, jij magquote:Op zondag 29 juni 2008 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Te laat, ik ben al betrapt. Maar ik krijg geen straf... vanavond.
Neehee, kijk dan, ik ben het, Disana. IK zit nu achter ZIJN systeem!quote:Op zondag 29 juni 2008 22:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Hij zat toch achter jouw PC omdat jij even in de keuken was? Hij zou iig weer naar z'n eigen computer gaan, jij mag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |