Ooooooooeeeeeee HOOOOEEE DAAAAAN ???quote:Op zondag 29 juni 2008 19:00 schreef Disana het volgende:
Joepie!!!
Spongebob kent hem wel.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:56 schreef Disana het volgende:
Nee, het is zomaar een riedeltje dat hij ooit eens ergens heeft gespeeld. Ik heb er een mp3 van, ken je het eigenlijk wel? Jammer dat er zo'n eindeloze gitaarsolo van Vay op volgt, maar het zanggedeelte is lekker grof.
quote:Op zondag 29 juni 2008 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
He's so gaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Ja, ik wou al zeggen dat ie op YouTube is te vinden.quote:
Ja snap je, de duidelijk melodieuze werken van Zappa gaan er bij mij wel in. Van veel ander werk van hem word ik gewoon zo zenuwachtig. En gitaarsolo's willen er bij mij al helemaal zelden in.quote:
Hij was geniaal, en zo gek als een deur. En de gitaarsolo's....quote:Op zondag 29 juni 2008 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja snap je, de duidelijk melodieuze werken van Zappa gaan er bij mij wel in. Van veel ander werk van hem word ik gewoon zo zenuwachtig. En gitaarsolo's willen er bij mij al helemaal zelden in.
Ja ho effe, je kunt er niet zo maar een SL in gooien, Wie denk je wel dat je bent, JdMquote:
Jemig, ik zat echt te genieten en nu gooi je er een SL inquote:
Hij is iig heeeeeel luchtig, ik houdurfan.quote:
Ik was vannacht anders ook behoorlijk luchtigquote:Op zondag 29 juni 2008 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is iig heeeeeel luchtig, ik houdurfan.
Ja hee lekker is dat. Hoe hou ik ze nou geboeid?quote:Op zondag 29 juni 2008 19:10 schreef PeterNB het volgende:
Krijg effe visite laterz
Tja, ik had mijn vriend de Zappa lover ook net zover dat hij mee wou gaan postenquote:Op zondag 29 juni 2008 19:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja hee lekker is dat. Hoe hou ik ze nou geboeid?
Is dat zo, kweet van niks.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:15 schreef Dementor het volgende:
Ik was vannacht anders ook behoorlijk luchtig
Da's mijn playlist, maar ik heb dus maar erg weinig gangbare muziek. Ik heb 0 Zappa.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo, kweet van niks.![]()
Peet's muziek gaat gewoon door, zal wel een playlist zijn. Klinkt niet verkeerd maar verzoekjes kunnen niet meer.
Het is wel de bedoeling dat je oude topics terugleestquote:Op zondag 29 juni 2008 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo, kweet van niks.Misschien weet de mr. meer.
Peet's muziek gaat gewoon door, zal wel een playlist zijn. Klinkt niet verkeerd maar verzoekjes kunnen niet meer.
Heerlijke muziek dit, Zappa luisteren ze maar via YT of cd'tjes.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:23 schreef tipsch het volgende:
Da's mijn playlist, maar ik heb dus maar erg weinig gangbare muziek. Ik heb 0 Zappa.
Dat doe ik altijd trouw maar ik was vanochtendmiddag wat wazig dus heb niet alles opgeslagen op de harde schijf.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:25 schreef Dementor het volgende:
Het is wel de bedoeling dat je oude topics terugleest
Ah, thanks. Just love Eminem, das pas een rapper cq zanger en inmiddels behoorlijk wakker.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:37 schreef Disana het volgende:
Voor beequeen, ook om helemaal wakker te worden:
Eminem is anders wel passé hoor, je moet met je tijd meegaan:quote:Op zondag 29 juni 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, thanks. Just love Eminem, das pas een rapper cq zanger en inmiddels behoorlijk wakker.
Passé of niet, boeien.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:48 schreef Disana het volgende:
Eminem is anders wel passé hoor, je moet met je tijd meegaan.
Nu iedereen weg is hebben we mooi tijd om te oefenen!
Gaan we over zappa lullen dan ?quote:Op zondag 29 juni 2008 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, ik had mijn vriend de Zappa lover ook net zover dat hij mee wou gaan posten
Ik ga even nadenken over de koning van Hispanje, hoewel er ook veel Duitse afkomst zit in de nakomelingen van Willem van O.quote:
Het wordt tijd dat Thomas Berge het nieuwe volkslied maakt !quote:Op zondag 29 juni 2008 20:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga even nadenken over de koning van Hispanje, hoewel er ook veel Duitse afkomst zit in de nakomelingen van Willem van O.
Het kamperlied.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Thomas Berge het nieuwe volkslied maakt !
Wat een tegenvaller dan. Je moet ze ook echt allemaal uitproberen en dan de goede onthouden. Of is het geen diepvries.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:15 schreef tipsch het volgende:
Pizza prosciutto waar wegeteld 3 kleine gehalveerde plakjes supermarktham op zitten.
Nee deze komt van de shoarmaboer. De bodem is best goed, maar jemig wat zijn ze schraal met beleg.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een tegenvaller dan. Je moet ze ook echt allemaal uitproberen en dan de goede onthouden. Of is het geen diepvries.
Pizza van de shoarmaboerquote:Op zondag 29 juni 2008 20:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee deze komt van de shoarmaboer. De bodem is best goed, maar jemig wat zijn ze schraal met beleg.
quote:
Een shoarmaboer belegt ze natuurlijk alsof het turkse pizzas zijnquote:Op zondag 29 juni 2008 20:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee deze komt van de shoarmaboer. De bodem is best goed, maar jemig wat zijn ze schraal met beleg.
Daar dacht ik ook aan.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een shoarmaboer belegt ze natuurlijk alsof het turkse pizzas zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |