Dat is het probleem. Mijn smaak is niet alleen heel breed, maar ook gerelateerd aanquote:Op zondag 29 juni 2008 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan toch niet meevallen, dat je muzieksmaak hier zo onder het mes komt te liggen?
Ik lus 6 mensen door hoor Peet. Presteren nu. Continuïteit graag.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:14 schreef PeterNB het volgende:
Anders een zappa concertje ???
We zijn overgestapt op Zappa. Denk dat ik daar iig 2 mensen gelukkig mee maakquote:Op zondag 29 juni 2008 18:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik lus 6 mensen door hoor Peet. Presteren nu. Continuïteit graag.
De Meester's doodquote:Op zondag 29 juni 2008 18:22 schreef Disana het volgende:
Iedereen is opeens stil. De meester performt.
Lukt toch wel om íets generieker te spelen? Beetje Doe Maar, Goede Doel, Blof of anders (liever) 'hits' van 'nu', Amy Winehouse, Snowpatrol, Franz Ferdinand of weet ik veel?quote:Op zondag 29 juni 2008 18:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We zijn overgestapt op Zappa. Denk dat ik daar iig 2 mensen gelukkig mee maak
Ben zelf geen Zappa fan, maar het is wel doodzonde dat zo'n groot talent zo vroeg is heengegaan.quote:
Ik geniet van wijlen de meesterquote:Op zondag 29 juni 2008 18:22 schreef Disana het volgende:
Iedereen is opeens stil. De meester performt.
Ik maak er wel een 'van alles wat playlist van'quote:Op zondag 29 juni 2008 18:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lukt toch wel om íets generieker te spelen? Beetje Doe Maar, Goede Doel, Blof of anders (liever) 'hits' van 'nu', Amy Winehouse, Snowpatrol, Franz Ferdinand of weet ik veel?
Ja, dat heb ik wel eens gezien.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik geniet van wijlen de meester![]()
Was het een clip van "zoot allures" in een ver ver verleden, waarin een kleipoppetje (model Zappa) de gitaar bespeelde, en op een onvoorstelbare manier liet zien hoe 'flexibel" de vingers van Zappa waren?![]()
Het waren de eerste tracks van You cant do that on stage anymore vol.2quote:Op zondag 29 juni 2008 18:30 schreef Disana het volgende:
Iemand hier lacht zich rot dat ik al tien minuten naar Zappa zit te luisteren.
Pfff, hij weet niet eens zeker wat het is. Roxy and Elsewhere, denkt ie, of iets dat eerder was, George Duke.
Oh, nu denkt hij het laatste.
Kom er maar in Peter.
Aha, dan had ie het dus goed.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het waren de eerste tracks van You cant do that on stage anymore vol.2
Oooohhh, ja kijk, mijn lief heeft zelf maar 70 Zappa cd's.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als ie nog verzoekjes heeft. Ik heb ALLES van Zappa
Okee na Sting. Welk nummer ?quote:Op zondag 29 juni 2008 18:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Oooohhh, ja kijk, mijn lief heeft zelf maar 70 Zappa cd's.
Yellow Shark?
Zoot allures vanaf een bootleg 1981 NYquote:Op zondag 29 juni 2008 18:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft zich alweer bedacht: Zoot Allures.
ik lijk wel een secretaresse, hihi
Even nagevraagd, lief heeft het op 2 cd's en hij heeft geen bootlegs.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zoot allures vanaf een bootleg 1981 NY
Wat een mazzelaarquote:Op zondag 29 juni 2008 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Even nagevraagd, lief heeft het op 2 cd's en hij heeft geen bootlegs.
Er is een keer bij hem ingebroken, hele Zappa collectie weg. Toen zei ik, je moet gauw pandjeswinkels bellen. En ja hoor, de volgende dag belde er een terug dat ze allemaal heelhuids opgekocht waren. Kon ie ze zo weer met het geld van de verzekering terugkopen.
Dat gebeurd echt enorm vaakquote:Op zondag 29 juni 2008 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Even nagevraagd, lief heeft het op 2 cd's en hij heeft geen bootlegs.
Er is een keer bij hem ingebroken, hele Zappa collectie weg. Toen zei ik, je moet gauw pandjeswinkels bellen. En ja hoor, de volgende dag belde er een terug dat ze allemaal heelhuids opgekocht waren. Kon ie ze zo weer met het geld van de verzekering terugkopen.
Maar ik wed dat je Fuck Yourself niet hebt, want dat is nooit officieel uitgekomen. Dat nummer heb ik zélf gevonden en lief kende het niet en... ik vind het zelf ook mooiquote:Op zondag 29 juni 2008 18:46 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb 18 versies (dusss) van zoot allures
Ik zou KNETTERBEK worden !!!! Echt flippen !!quote:Op zondag 29 juni 2008 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is een keer bij hem ingebroken, hele Zappa collectie weg.
Direct doenquote:Op zondag 29 juni 2008 18:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zou KNETTERBEK worden !!!! Echt flippen !!
Daarom heb ik van ALLES maar zekerheidskopies gemaakt op harddisk en die staat
op harddisk bij mijn ouders (hebben zo'n ouwerwetse inloopkluis)
Maar zit er over te denken om de cd's in de klus te gaan leggen en de harddisk
te gebruiken voor afluisteren.
Ja, zeg dat wel. Er zit toch veel liefde in zo'n verzameling.quote:
staat er niet bij nee. zeker van een concert ?quote:Op zondag 29 juni 2008 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik wed dat je Fuck Yourself niet hebt, want dat is nooit officieel uitgekomen. Dat nummer heb ik zélf gevonden en lief kende het niet en... ik vind het zelf ook mooi
Dat laatste is niet onverstandig. Maar ja, dat is niet wat je wilt met een verzameling he. Die wil je zien staan, daar wil je door 'bladeren'.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zou KNETTERBEK worden !!!! Echt flippen !!
Daarom heb ik van ALLES maar zekerheidskopies gemaakt op harddisk en die staat
op harddisk bij mijn ouders (hebben zo'n ouwerwetse inloopkluis)
Maar zit er over te denken om de cd's in de klus te gaan leggen en de harddisk
te gebruiken voor afluisteren.
Ja maar doen. Nu zit de collectie in zo'n hele grote cd-map, die zit in een waterdichte zak,quote:
Nee, het is zomaar een riedeltje dat hij ooit eens ergens heeft gespeeld. Ik heb er een mp3 van, ken je het eigenlijk wel? Jammer dat er zo'n eindeloze gitaarsolo van Vay op volgt, maar het zanggedeelte is lekker grof.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
staat er niet bij nee. zeker van een concert ?
(de concerten zijn nog niet compleet hier)
Dat heb ik dan niet zo erg. Hou echt alleen van de muziek. heb ook geen posters van Zappaquote:Op zondag 29 juni 2008 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste is niet onverstandig. Maar ja, dat is niet wat je wilt met een verzameling he. Die wil je zien staan, daar wil je door 'bladeren'.
Nee ken het ook niet.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het is zomaar een riedeltje dat hij ooit eens ergens heeft gespeeld. Ik heb er een mp3 van, ken je het eigenlijk wel? Jammer dat er zo'n eindeloze gitaarsolo van Vay op volgt, maar het zanggedeelte is lekker grof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |