Nu Janis.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde het niet![]()
Ik ben ondertussen een nervous wreck van al die Zappa
Nú denk ik Disanaquote:Op zondag 29 juni 2008 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wachten is op de pauze (voetbal). Wanneer is die eigenlijk, ik weet er ook echt niets van.
Ik als SLy moet ze goedkeuren. We gaan hier geen bach draaien !!quote:Op zondag 29 juni 2008 21:33 schreef Dementor het volgende:
En dat is?
Bach?quote:Op zondag 29 juni 2008 21:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik als SLy moet ze goedkeuren. We gaan hier geen bach draaien !!
(of het moet voor smashy zijnmaar dan moet er een gedicht bij !)
Woohoo, coyote ugly!quote:Op zondag 29 juni 2008 21:35 schreef Desii het volgende:![]()
Karin, gaaf hé
![]()
![]()
Peter..... pleassseee![]()
![]()
![]()
One way or another - Blondie
Nee die heb ik nietquote:Op zondag 29 juni 2008 21:35 schreef blomst het volgende:
hee peter heb je ook Can't we still be friends???? van Robert palmer???
quote:Op zondag 29 juni 2008 21:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet
(Haal ze ook maar van youtube)
O, ook zo'n favo van mij Desiiquote:Op zondag 29 juni 2008 21:35 schreef Desii het volgende:![]()
Karin, gaaf hé
![]()
![]()
Peter..... pleassseee![]()
![]()
![]()
One way or another - Blondie
edit: of deze (zelfde gave liedje)
skattie.......... I lovvvve youquote:Op zondag 29 juni 2008 21:37 schreef PeterNB het volgende:
Blondie staat klaar
quote:Op zondag 29 juni 2008 21:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet
(Haal ze ook maar van youtube)
Over 3.59 minquote:Op zondag 29 juni 2008 21:39 schreef Desii het volgende:
[..]
skattie.......... I lovvvve you![]()
![]()
![]()
en wil je met die enorme zwoele stem nog ff zegguh dat ik Lobasca en NMNS en Marc mis![]()
![]()
Na blondie. Of zal nowliveradio ze allebei tegelijk draaien ?quote:Op zondag 29 juni 2008 21:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heel jammer dat ze zo afglijdt maar dit is echt een heel gave versie.![]()
Pwetty pwease Sly.![]()
Kijk, daar heb ik zelf tenminste wel een plaat van.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:37 schreef PeterNB het volgende:
Blondie staat klaar
Dito! Bassie NMNS en de butler worden gemist idd.......quote:Op zondag 29 juni 2008 21:39 schreef Desii het volgende:
[..]
skattie.......... I lovvvve you![]()
![]()
![]()
en wil je met die enorme zwoele stem nog ff zegguh dat ik Lobasca en NMNS en Marc mis![]()
![]()
Nee nee, gewoon afzonderlijk aub, beide goede nummers though....quote:Op zondag 29 juni 2008 21:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Na blondie. Of zal nowliveradio ze allebei tegelijk draaien ?
Ja het is wel HEEEEL triestquote:Op zondag 29 juni 2008 21:51 schreef Disana het volgende:
Oh dit is erg. Dan hoor ik toch liever Zappa.
Huh... ik heb niks te willen... ik zit hier al de hele avond met twee Zappa fans... erg he.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:53 schreef Desii het volgende:
Disana wat wil jij dan graag horen???
Peter, wil je er ook ééntje ingooien van Bryan Adams??
jij mag kiezen, want ik vind ze allemaaal
Take control of the toetsenbord en tik wat je wil, simpel!quote:Op zondag 29 juni 2008 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Huh... ik heb niks te willen... ik zit hier al de hele avond met twee Zappa fans... erg he.
Jij mag de laatste plaat aanvragenquote:Op zondag 29 juni 2008 21:55 schreef Dementor het volgende:
Mag ik er eentje aanvragen?
Donderdag niet, vrijdag ben ik er wel!quote:Op zondag 29 juni 2008 21:55 schreef PeterNB het volgende:
Nou na deze zappa wou ik er eigenlijk mee stoppen. als er vraag naar is wil ik
don- of vrij- nacht wel verder gaan
(Dan is het ook weekend en ken ik er een borrel bijnemen)
Strak plan. Mijn lief staat even in de keuken dus ik wil bij deze PeterNB hartelijk bedanken voor alle Zappa en zijn humor.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Take control of the toetsenbord en tik wat je wil, simpel!
prima, zal mijn enorme waslijst met verzoekplaatjes doormailenquote:Op zondag 29 juni 2008 21:55 schreef PeterNB het volgende:
Nou na deze zappa wou ik er eigenlijk mee stoppen. als er vraag naar is wil ik
don- of vrij- nacht wel verder gaan
(Dan is het ook weekend en ken ik er een borrel bijnemen)
Jammer dat het bewijs op 't forum staat......quote:Op zondag 29 juni 2008 21:58 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Strak plan. Mijn lief staat even in de keuken dus ik wil bij deze PeterNB hartelijk bedanken voor alle Zappa en zijn humor.
Dus zometeen de laatste plaat. Phew![]()
Zo, nu gauw weer terug naar mijn eigen computer.
lul niet...... alsof Peter Sly zo'n romantisch gedicht uit z'n mouw zou kunnen schuddenquote:Op zondag 29 juni 2008 21:59 schreef Dementor het volgende:
Ha wat een bullshit ik heb nog niets aangevraagd!
Te grappig!
Ik heb een bloedhekel aan Bach!
Hmm, ik niet, lekker rustig.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:59 schreef Dementor het volgende:
Ha wat een bullshit ik heb nog niets aangevraagd!
Te grappig!
Ik heb een bloedhekel aan Bach!
Ik had nog wel zo'n mooi nummer klaar staan!
quote:Op zondag 29 juni 2008 22:02 schreef Dementor het volgende:
Ach ik wist toch wel dat Peter zo'n grapje uit zou halen.
Nou ineens terugtrekken. Ik maak zo je PM met het gedicht openbaar hoor !quote:Op zondag 29 juni 2008 22:02 schreef Dementor het volgende:
Ach ik wist toch wel dat Peter zo'n grapje uit zou halen.
K*t... Nou dan zet ik z'n systeem wel uit. Ik zeg gewoon dat het oververhit aan het raken was. Of dat IE vastliep.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jammer dat het bewijs op 't forum staat......BUSTED!
quote:Op zondag 29 juni 2008 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom is mvr gebanned?
Geen idee Pietje. Misschien omdat hij merken op Fok! heeft getoond (op ons verzoekquote:
Volgens Danny schonk Marc continue heineken terwijl Fok! een deal met Grolsch heeft.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geen idee Pietje. Misschien omdat hij merken op Fok! heeft getoond (op ons verzoek)
Ah okquote:
Okee graag gedaan :quote:Op zondag 29 juni 2008 22:07 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Ontzettend bedankt Peter voor de herinneringen
Danny weet toch hoe de PM werkt. Dan had hij mvr er eerst eentje moeten sturen alvorens hem door NJ te laten bannenquote:Op zondag 29 juni 2008 22:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Volgens Danny schonk Marc continue heineken terwijl Fok! een deal met Grolsch heeft.
nee joh, Dentalfloss is busted omdat hij achter Saantjes toetsenbord was gekropen, I won't tell anybody 'bout you!quote:Op zondag 29 juni 2008 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
K*t... Nou dan zet ik z'n systeem wel uit. Ik zeg gewoon dat het oververhit aan het raken was. Of dat IE vastliep.
Ja
ikbenzoserieusalsikmaarwezenkanmaaralsjijmenietgeloofdbenikzopleitewantandersslaapikslechtquote:
Ja maar Danny is een beetje emotioneel op het moment. Over 2 dagen is het 2,5 jaar geledenquote:Op zondag 29 juni 2008 22:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Danny weet toch hoe de PM werkt. Dan had hij mvr er eerst eentje moeten sturen alvorens hem door NJ te laten bannen
Te laat, ik ben al betrapt. Maar ik krijg geen straf... vanavond.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
nee joh, Dentalfloss is busted omdat hij achter Saantjes toetsenbord was gekropen, I won't tell anybody 'bout you!![]()
Huh? Hij zat toch achter jouw PC omdat jij even in de keuken was? Hij zou iig weer naar z'n eigen computer gaan, jij magquote:Op zondag 29 juni 2008 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Te laat, ik ben al betrapt. Maar ik krijg geen straf... vanavond.
Neehee, kijk dan, ik ben het, Disana. IK zit nu achter ZIJN systeem!quote:Op zondag 29 juni 2008 22:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Hij zat toch achter jouw PC omdat jij even in de keuken was? Hij zou iig weer naar z'n eigen computer gaan, jij mag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |