gewoon in je browser plakken dan opent mediaplayer vanzelf (alstgoeisquote:Op zondag 29 juni 2008 21:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, ja en dat plak ik waar? Maw link please?
Heb je gewoon (quote:Op zondag 29 juni 2008 21:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm nee, Peter, kun je me misschien een beetje meer uitleg geven?
ja, en ik hoor muziek! TY.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Heb je gewoon () Windows ??
Zo ja kun je mijn link copy/pasten naar je adresbalk van internetexplorer
(en dan op enter drukken)
de link is
mms://84.245.10.96:7007
hey... ik hoor je Sly (peterke)quote:Op zondag 29 juni 2008 21:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Heb je gewoon () Windows ??
Zo ja kun je mijn link copy/pasten naar je adresbalk van internetexplorer
(en dan op enter drukken)
de link klikbaar:
mms://84.245.10.96:7007
Hoorde je Peter, ik bedoel Sly, daarnet? Speciaal voor jouquote:Op zondag 29 juni 2008 21:20 schreef kahaarin het volgende:
1-0 Spanje!
Ik hoorde het, je reageerde voor mijn edit.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoorde je Peter, ik bedoel Sly, daarnet? Speciaal voor jou
moet toch een smoes hebben, om zonder schaamte K3 aan te kunnen vragenquote:Op zondag 29 juni 2008 21:26 schreef PeterNB het volgende:
En Dementor luistert helemaal niet...
(Want dan had ie gelijk een plaatje voor Smashy aangevraagd)
Het wachten is op de pauze (voetbal). Wanneer is die eigenlijk, ik weet er ook echt niets van.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:26 schreef PeterNB het volgende:
Nee brother ik zit te leren voor een tentamen.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:26 schreef PeterNB het volgende:
Hij leg al op de nowlive draaitafel. Even geduldquote:Op zondag 29 juni 2008 21:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik hoorde het, je reageerde voor mijn edit.
Oeh, en kusjesdag was van Desii niet van mij, Desii vroeg hem aan voor Dementor......
Zou Peter Sly ook Janis Joplin hebben? Little piece of mij heart?![]()
Bijna, om half tien en Spanje staat voor met 1-0.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wachten is op de pauze (voetbal). Wanneer is die eigenlijk, ik weet er ook echt niets van.
Tic-toc-tic-toc....... Thnx!quote:Op zondag 29 juni 2008 21:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hij leg al op de nowlive draaitafel. Even geduld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |