En bedankt, ik ga er over nadenken, ziet er best saxay uit.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:12 schreef Disana het volgende:
Weet ik niet, hij heeft me verlaten![]()
![]()
Beequeen, dit kun je op alle leeftijden doen:
Hey ! You MUST be a libra the disana boyfriend !!quote:Op zondag 29 juni 2008 20:29 schreef DentalFloss het volgende:
te weinig beluisterd ;-)
Ja, nu zit de andere expert weer naast mequote:Op zondag 29 juni 2008 20:27 schreef PeterNB het volgende:
Herken je dit niet Saan ? Dit is chungas revenge. toch niet zo heel onbekend
Van het Buffalo (2007) album.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, nu zit de andere expert weer naast me
quote:Op zondag 29 juni 2008 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha.
Hebben we nu acuut iedereen weggejaagd?
Thaz rightquote:Op zondag 29 juni 2008 20:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hey ! You MUST be a libra the disana boyfriend !!
Sorry, maar ik vond de gelijkenis treffend.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ga je mijn prachtige vocale instrument nu met dat nasale neuswerk van Sly vergelijken ?
Met beide handen aangegrepenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*handje netjes uitsteek* VAN HARTE AANGENAAM ! Peter is de naam....
Hoi.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:39 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Met beide handen aangegrepen![]()
Jos is de naam
Wat jij wil!quote:Op zondag 29 juni 2008 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je het nu tegen mij of tegen die andere Jos?
Welke wil je hierna horen ?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:41 schreef DentalFloss het volgende:
Griin ;-) The Helsinki tapes ;-)
Yes, Spanje FTWquote:Op zondag 29 juni 2008 20:41 schreef beequeen het volgende:
Hoi Dental, leuk dat je meepost.
Ik ben nu weg maar luister nog net het nummertje van Peet mee.![]()
Spanje FTW.![]()
![]()
Maar peaches 'n regalia is ook altijd erg mmoiquote:Op zondag 29 juni 2008 20:44 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Ehhh,,, Jesus thinks you're a jerk?
doen we eerst jezus en daarna de pietsiesquote:Op zondag 29 juni 2008 20:46 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Maar peaches 'n regalia is ook altijd erg mmoi
quote:
En nu ben ik weg, tot morgen.quote:Leden van nowlive
Terwijl we nog bezig waren de puinhopen in kaart te brengen over het verduisteren van de gelden van leden, komen er steeds meer zaken aan het licht die zo ernstig zijn dat wij van mening zijn dat dit niet langer een zaak is die wij als site nog op kunnen lossen.
Bij nader onderzoek en contacten met verschillende leden is ons gebleken dat er nog meer gedupeerde zijn, deze leden hebben te goede trouw en soms onder druk of beinvloed door de zielige verhalen geld overgemaakt.
Wij als nowlive zien geen andere mogelijkheid meer dan om de leden te adviseren aangifte te doen bij de plaatselijke Poltitie, aangezien de lading steeds zwaarder wordt en omdat we als site hier ook machteloos in staan, immers het betreft zaken tussen leden waar wij ook geen invloed op hebben, in onze ogen zijn leden gewoon ordinair bedonderd.
Ons uitgangspunt was om door inmenging proberen de schade voor de leden nog enigszins te beperken, door de omvang die het nu aanneemt hebben we niet de indruk meer dat leden schadeloos gesteld zullen gaan worden, en houdt het voor ons ook op, nowlive is immers geen partij in deze.
Ons advies is daarom aan alle leden om niet meer in te gaan op verzoeken, van wie dan ook, om geldleningen om zieke hondjes te redden, rekeningen te voldoen of andere smeekbedes.We hebben nu genoeg info om te weten dat het dochterverhaal niet op zichzelf staat.
Wij vragen uw begrip hiervoor.
Groetjes
Nowliveteam
* akveor bedankt Tipsch want die was het natuurlijk weer helemaal vergetenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:44 schreef tipsch het volgende:
Kwartje valt hier nu pas, hoi Dent.![]()
* tipsch haast zich naar de bank voor het voetbal
Ach beter dan met twee *deleted*quote:Op zondag 29 juni 2008 20:47 schreef Disana het volgende:
Rent iedereen naar het voetbal, zit ik hier met twee Zappa nuts opgescheept.
Nowlive voor al uw schandalen.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:53 schreef Dementor het volgende:
Ze zijn weer lekker bezig op Nowlive zie ik.
vertel, ik luister!quote:Op zondag 29 juni 2008 20:58 schreef PeterNB het volgende:
Ik moet het zo maar eens over de financiele schandalen op nowlive gaan hebben.
Voor mij!quote:Op zondag 29 juni 2008 20:59 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Een klein verzoekje.. als het mag![]()
Valley Girl
komt eraanquote:Op zondag 29 juni 2008 20:59 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Een klein verzoekje.. als het mag![]()
Valley Girl
Scroll even naar boven naar de post van beequeen. Er is daar geld verduisterdquote:
mms://84.245.10.96:7007quote:Op zondag 29 juni 2008 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Scroll even naar boven naar de post van beequeen. Er is daar geld verduisterd
Peter, post de link naar je stream nog even, dan kan kahaarin ook van je genieten.
ja Peter, doen!quote:Op zondag 29 juni 2008 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Scroll even naar boven naar de post van beequeen. Er is daar geld verduisterd
Peter, post de link naar je stream nog even, dan kan kahaarin ook van je genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |