ik denk je dat je het bestandje "listen.m3u" ergens kunt opslaan en die vervolgens wanneer je maar zin hebt, kunt openen. Anders is control+D in je browser.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:19 schreef beequeen het volgende:
Hoe zet ik dit onder mijn favo's, blonT hè?
En nu leuke muziek Peet.![]()
Eh, tja, gouwe ouwe covers zeg maar, van kleine cafe aan de haven tot adieu Acropolis, een paar duitse nummers, engelse evergreens, met begeleiding van een gitaar, keyboard en harmonica, je weet wel zo'n stel wat je kunt inhuren voor feesten en partijen,braderieen en campings.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:07 schreef beequeen het volgende:
Schoonmoeders![]()
In wat voor een koor zingt je schoonvader qua stijl zeg maar?
Missie volbracht!quote:En ja, hij was er blij mee.![]()
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:23 schreef tipsch het volgende:
ik denk je dat je het bestandje "listen.m3u" ergens kunt opslaan en die vervolgens wanneer je maar zin hebt, kunt openen. Anders is control+D in je browser.![]()
Ik denk echter niet dat dit een regelmatig terugkerende url zal worden. Zeker niet als Peter nog lang doorgaat met deze bagger.![]()
De allermooiste was die van gisteren:quote:Op zondag 29 juni 2008 17:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Welke is de mooiste?Ik vind deze echt verrot mooi.
Wat een afschuwelijke ijdelheidquote:Op zondag 29 juni 2008 17:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De allermooiste was die van gisteren:
[DGK #30] Dood aan de Mac
Wat wil je dan horen ? Klassiek ? beastie boys ? blof ? boudewijn de groot ? creedence ? charlie parker ? chet baker ? chicane ? Cuby and the blizzards ? Enigma ? Faithless ? Focus ?quote:Op zondag 29 juni 2008 17:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik denk je dat je het bestandje "listen.m3u" ergens kunt opslaan en die vervolgens wanneer je maar zin hebt, kunt openen. Anders is control+D in je browser.![]()
Ik denk echter niet dat dit een regelmatig terugkerende url zal worden. Zeker niet als Peter nog lang doorgaat met deze bagger.![]()
Dit is mijn 1-na favoriete dj Mauro Picotto uit 2005quote:Op zondag 29 juni 2008 17:28 schreef tipsch het volgende:
Wie is dit Peet, 2-unlimited?
ik vind het nu wel lekker kabbelen.
Ik ga binnenkort een stichting oprichten voor homosexuele vegetarischequote:
Eigenlijk is dat toch helemaal aan jou. Als je geen luisteraars meer hebt, heb je iets niet goed gedaan.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wat wil je dan horen ? Klassiek ? beastie boys ? blof ? boudewijn de groot ? creedence ? charlie parker ? chet baker ? chicane ? Cuby and the blizzards ? Enigma ? Faithless ? Focus ?
Jarre ? Jeff Buckley ? Klaus Wunderlich? KLF ?
Dan blijft het lekker bij een dansmuziekje vandaagquote:Op zondag 29 juni 2008 17:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat toch helemaal aan jou. Als je geen luisteraars meer hebt, heb je iets niet goed gedaan.
Doorlussen van je broadcast was in 4 clicks gebeurd, we rocken nog steeds. M'n Mac levert gewoon uitstekende prestaties. Kan ik toch van jou dubbelslaande VirtualDJ wintelspeelgoedje niet zeggen.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zal ik effe de media encoder starten ?quote:Op zondag 29 juni 2008 17:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Doorlussen van je broadcast was in 4 clicks gebeurd, we rocken nog steeds. M'n Mac levert gewoon uitstekende prestaties. Kan ik toch van jou dubbelslaande VirtualDJ wintelspeelgoedje niet zeggen.
Probeer anders deze url eens te bookmarken:quote:Op zondag 29 juni 2008 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor het openen en je TT is top. Ik begrijp er nog steeds niks van, lamaar.
Ben je daar nu mee begonnen? We haperen namelijk. Wacht, ik denk dat we al vast zitten.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zal ik effe de media encoder starten ?
Die levert vanuit hier KWALITEITS streams
Hoe dan?quote:Op zondag 29 juni 2008 17:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een stichting oprichten voor homosexuele vegetarische
motorrijdende mac-haters !
Ik heb bijna geen reggae behalve de nummers die je al gehoord hebtquote:Op zondag 29 juni 2008 17:45 schreef tipsch het volgende:
Jemig, de doorgelusten staan on hold. Maar om nou zo hard door te linken naar jou Peter? Poeh. Zet eens wat reggae op, anders wordt de switch zo pijnlijk.
Ok, ik lus weer door nu, maar kon via iTunes niet meer naar jouw stream komen. Wel via VLC. Ik heb de lus even moeten resetten. Net gebeurd. Luisteraars dus wel kwijt.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen reggae behalve de nummers die je al gehoord hebt
en blof speelt doe maar
En die stonden net allemaal op de dansvloer...........quote:Op zondag 29 juni 2008 17:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ok, ik lus weer door nu, maar kon via iTunes niet meer naar jouw stream komen. Wel via VLC. Ik heb de lus even moeten resetten. Net gebeurd. Luisteraars dus wel kwijt.
Kijk, hier kan ik wat mee, thanks.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:37 schreef tipsch het volgende:
Probeer anders deze url eens te bookmarken:
http://84.105.192.31:8100/listen
Dat is tipsch zijn verbindingquote:Op zondag 29 juni 2008 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, hier kan ik wat mee, thanks.
Ik luister nog hoor Peet, maar nu val je weg.![]()
Mooi.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, hier kan ik wat mee, thanks.
Ik luister nog hoor Peet, maar nu val je weg.![]()
Wel grappig hoe je op deze manier bandbreedte kunt spreiden, toch?quote:Op zondag 29 juni 2008 17:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat is tipsch zijn verbindingIk heb hier nu dataruimte zat
Yep, ga maar door met jullie technische geneuzel waar ik niks van begrijp. Ik ga in de pannen roeren, laterzzzzz.quote:
Begint je IP met 84.105?quote:Op zondag 29 juni 2008 17:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wel grappig hoe je op deze manier bandbreedte kunt spreiden, toch?
Het omgekeerde was de bedoelingquote:Op zondag 29 juni 2008 17:59 schreef PeterNB het volgende:
*op vingers ga zit*
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja, dat is het. We luisteren naar PeterNB. Hij is wel erg lui, volgens mij heeft hij een MixCD opgezet. Komaan Peet, nu écht.quote:
Peter heeft geen zin of zo.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:07 schreef Disana het volgende:
Tipsch, ja je lus doet het. Helaas is het niet mijn muziek.
Speciaal voor Disana danquote:Op zondag 29 juni 2008 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, en zo klopt de TT ook niet erg meer he?![]()
Foei Peter.
Dat is het probleem. Mijn smaak is niet alleen heel breed, maar ook gerelateerd aanquote:Op zondag 29 juni 2008 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan toch niet meevallen, dat je muzieksmaak hier zo onder het mes komt te liggen?
Ik lus 6 mensen door hoor Peet. Presteren nu. Continuïteit graag.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:14 schreef PeterNB het volgende:
Anders een zappa concertje ???
We zijn overgestapt op Zappa. Denk dat ik daar iig 2 mensen gelukkig mee maakquote:Op zondag 29 juni 2008 18:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik lus 6 mensen door hoor Peet. Presteren nu. Continuïteit graag.
De Meester's doodquote:Op zondag 29 juni 2008 18:22 schreef Disana het volgende:
Iedereen is opeens stil. De meester performt.
Lukt toch wel om íets generieker te spelen? Beetje Doe Maar, Goede Doel, Blof of anders (liever) 'hits' van 'nu', Amy Winehouse, Snowpatrol, Franz Ferdinand of weet ik veel?quote:Op zondag 29 juni 2008 18:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We zijn overgestapt op Zappa. Denk dat ik daar iig 2 mensen gelukkig mee maak
Ben zelf geen Zappa fan, maar het is wel doodzonde dat zo'n groot talent zo vroeg is heengegaan.quote:
Ik geniet van wijlen de meesterquote:Op zondag 29 juni 2008 18:22 schreef Disana het volgende:
Iedereen is opeens stil. De meester performt.
Ik maak er wel een 'van alles wat playlist van'quote:Op zondag 29 juni 2008 18:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lukt toch wel om íets generieker te spelen? Beetje Doe Maar, Goede Doel, Blof of anders (liever) 'hits' van 'nu', Amy Winehouse, Snowpatrol, Franz Ferdinand of weet ik veel?
Ja, dat heb ik wel eens gezien.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik geniet van wijlen de meester![]()
Was het een clip van "zoot allures" in een ver ver verleden, waarin een kleipoppetje (model Zappa) de gitaar bespeelde, en op een onvoorstelbare manier liet zien hoe 'flexibel" de vingers van Zappa waren?![]()
Het waren de eerste tracks van You cant do that on stage anymore vol.2quote:Op zondag 29 juni 2008 18:30 schreef Disana het volgende:
Iemand hier lacht zich rot dat ik al tien minuten naar Zappa zit te luisteren.
Pfff, hij weet niet eens zeker wat het is. Roxy and Elsewhere, denkt ie, of iets dat eerder was, George Duke.
Oh, nu denkt hij het laatste.
Kom er maar in Peter.
Aha, dan had ie het dus goed.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het waren de eerste tracks van You cant do that on stage anymore vol.2
Oooohhh, ja kijk, mijn lief heeft zelf maar 70 Zappa cd's.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als ie nog verzoekjes heeft. Ik heb ALLES van Zappa
Okee na Sting. Welk nummer ?quote:Op zondag 29 juni 2008 18:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Oooohhh, ja kijk, mijn lief heeft zelf maar 70 Zappa cd's.
Yellow Shark?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |