Ik speel nu af met iTunes (Advanced -> Open Stream). Winamp of zelfs VLC ondersteunt mms streams.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat zou dus hier
mms://84.245.10.96:8000/VirtualDj.mp3
moeten zijn maar die doet het niet voor mij.
Hij hoort in je windowsmediaplayer te gaan spelen. OF HEB JIJ EEN MAC ?quote:Op zondag 29 juni 2008 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat zou dus hier
Dat zonnige valt hier vanmiddag in de buurt van 040 nogal tegen.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Op deze mooie zonnige zondag lijkt me dat een prima idee.
Aha, bij mij doet ie het wel, wat raar.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:32 schreef Disana het volgende:
Ja, dat zou dus hier
Ja die.quote:
In de buurt van 072 doet ie het lekker.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zonnige valt hier vanmiddag in de buurt van 040 nogal tegen.
Hij is leuk.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:34 schreef PeterNB het volgende:
Over reggae gesproken: hadden jullie mijn youtubeknutseltje al gezien ? :
Wrom dan, heb je andere bezigheden?quote:Op zondag 29 juni 2008 16:36 schreef tipsch het volgende:
Ja die.Ze staan vanavond op Parkpop. Ik moet ze missen.
Niemand wil met me mee en ik durf niet alleen.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:40 schreef beequeen het volgende:
Wrom dan, heb je andere bezigheden?
Hij heeft alleen niet zoveel hits.quote:
We zijn al van de reggae afquote:Op zondag 29 juni 2008 16:39 schreef Disana het volgende:
Winamp verslikt zich erin en MediaPlayer ondersteunt het protocol niet. Ach nou ja, wat reggae betreft maak ik toch alleen maar een uitzondering voor Beef.
Lotje ook niet, wat flauw.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:41 schreef tipsch het volgende:
Niemand wil met me mee en ik durf niet alleen.
Ja, en weer LOS.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:42 schreef pullup het volgende:
Uit de categorie reggae voor slecht horenden heb ik ook nog een filmpje
Hello dear.quote:
Heb je niet twee players tegelijk aanstaan ?quote:Op zondag 29 juni 2008 16:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Er is iets raars aan de hand met het geluid, alsof je een dubbel signaal uitzendt.
Nou, ik ben net terug van een optreden van mijn schoonvaders koor in Wedde, op een terrasje uit de wind heb ik toch nog een mooi rozig kleurtje op mijn wangen opgedaan, er staat idd een fris briesje, maar uit de wind en in de zon is het te doen.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Kahaarin![]()
Het kon toch net iets warmer vandaag.
Nee, jij misschien?quote:Op zondag 29 juni 2008 16:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Heb je niet twee players tegelijk aanstaan ?![]()
Traktor heeft het ook al een tijd ingebouwd.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Heb je niet twee players tegelijk aanstaan ?![]()
Dit is ook alleen maar effe om te testen. Als ik iets fatsoenlijks 'uit wil zenden' gebruik
ik de Media Encoder van windows wel
(Maar de streamoptie zit nu tegenwoordig in virtualdj dus effe testen)
Blijft leuk speelgoedquote:Op zondag 29 juni 2008 16:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Traktor heeft het ook al een tijd ingebouwd.
quote:Op zondag 29 juni 2008 16:51 schreef beequeen het volgende:
Leuk Peter en Pullup. Dan mag deze zeker niet ontbreken.
http://www.koreus.com/video/hollowmen.html
Nou, je bent iig in een goeie buiquote:Op zondag 29 juni 2008 16:50 schreef kahaarin het volgende:
Nou, ik ben net terug van een optreden van mijn schoonvaders koor in Wedde, op een terrasje uit de wind heb ik toch nog een mooi rozig kleurtje op mijn wangen opgedaan, er staat idd een fris briesje, maar uit de wind en in de zon is het te doen.![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juni 2008 16:51 schreef beequeen het volgende:
Leuk Peter en Pullup. Dan mag deze zeker niet ontbreken.
http://www.koreus.com/video/hollowmen.html
Ik kreeg pas gratis zo'n behringer dingetje aangeboden maar dat ding had zo'n latencyquote:
In WMP deed ie het bij mij ook niet..... In Winamp na een 10 seconden wel....quote:Op zondag 29 juni 2008 16:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hij hoort in je windowsmediaplayer te gaan spelen. OF HEB JIJ EEN MAC ?
Mooi, dan blijf ik daar weg,quote:Op zondag 29 juni 2008 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, je bent iig in een goeie bui, dat kun je van sommige in het Commotie topique niet zeggen. Wat een geneuzel zeg.
@Tipsch, apk heeft ook nog een vriendelijk opmerking voor je.
Een gezellige katoenen sweater en natuurlijk een luchtje. Lekker origineel hè?![]()
Noh, belachelijk.......quote:Op zondag 29 juni 2008 17:03 schreef akveor het volgende:
ROD heeft PeterNB uit de lucht gehaald blijkbaar....
Ik heb anders nog 2 luisteraars hoorquote:Op zondag 29 juni 2008 17:03 schreef akveor het volgende:
ROD heeft PeterNB uit de lucht gehaald blijkbaar....
Schoonmoedersquote:Op zondag 29 juni 2008 17:00 schreef kahaarin het volgende:
Mooi, dan blijf ik daar weg,, het was gewoon gezellig, er waren nog een oom en tante van
en mijn schoonmoeder was te genieten dus helemaal goed.
![]()
Was hij er blij mee? daar gaat het uiteindelijk om toch?![]()
Dat wordt brommen....quote:
Ik hoor je, ik hoor je.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:07 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb anders nog 2 luisteraars hoor![]()
Zit ik speciaal voor de utrechters hier het goede doel te draaien
Ik heb alle touwtjes al van mijn zeep afgetrokken !quote:Op zondag 29 juni 2008 17:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat wordt brommen....![]()
In hoeverre dat dan ook maar een straf voor PeterNB mag zijn....
Hier werkt hetquote:Op zondag 29 juni 2008 17:15 schreef tipsch het volgende:
Peter's stream, doorgelust.
http://84.105.192.31:8100/listen.m3u
Zou het moeten doen bij jullie, akveor en disana.
Hoe zet ik dit onder mijn favo's, blonT hè?quote:Op zondag 29 juni 2008 17:15 schreef tipsch het volgende:
Peter's stream, doorgelust.
http://84.105.192.31:8100/listen.m3u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |