Nee dan ben ik al laveloos van alle drank en drugs.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik was er graag heengegaan maar heb niemand zover gekregen om mee te gaan.![]()
Welke DGK-fokkers zitten er? Is Morgan Heritage meetingpoint/time?dat duurt nog even
Veel play-zier Gertus.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dan ben ik al laveloos van alle drank en drugs.
Proclaimers !![]()
Later.
Caro neem je de nibbits mee?
Veel plezier!quote:Op zondag 29 juni 2008 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dan ben ik al laveloos van alle drank en drugs.
Proclaimers !![]()
Later.
Caro neem je de nibbits mee?
Veel of lang?quote:Op zondag 29 juni 2008 15:07 schreef PeterNB het volgende:
Jeetje wat kan een mens veel slapen.........................
veel EN langquote:
Bijna genant.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
veel EN langWas om een uur of 12 al wakker, maar ben toen 'even een tukkie
tussendoor' gaan doen. Word nu pas weer wakker
En dan morgen weer voor de wekker wakker worden..................quote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 02:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
tvp
want ik ga eerst pannekoeken bakken nu
Daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op zondag 29 juni 2008 15:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En dan morgen weer voor de wekker wakker worden..................
om gezellig naar het werk te kunnen.
quote:Op zondag 29 juni 2008 15:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh ja er moet ook nog gegeten worden vandaag. Wat ga ik vanavond weer eens eten ?
Ik ga tomaatjes bakken. Eitje er door, uitje er door, en lekker de boterhammen er doorheen soppen.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh ja er moet ook nog gegeten worden vandaag. Wat ga ik vanavond weer eens eten ?
Neahhh......ben niet zo'n pannekoekenliefhebbert...............quote:
Klinkt al beter maar daar moet ik boodschappen voor gaan doen. Neahhhh........quote:Op zondag 29 juni 2008 15:24 schreef mazaru het volgende:
Ik ga tomaatjes bakken. Eitje er door, uitje er door, en lekker de boterhammen er doorheen soppen.
Ik ben blij dat er hier geen camera's hangen, anders kwamen er wat ugly gifjes van
Waarom ga je morgen niet eens lekker voor jezelf koken?quote:Op zondag 29 juni 2008 15:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Neahhh......ben niet zo'n pannekoekenliefhebbert...............
[..]
Klinkt al beter maar daar moet ik boodschappen voor gaan doen. Neahhhh........
Morgen wel, dan is het maandag en kom ik langs de AH. Vandaag geen zin om naarquote:Op zondag 29 juni 2008 15:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom ga je morgen niet eens lekker voor jezelf koken?
Dus je gaat bestellen? Niet die kapsalon hoor!quote:Op zondag 29 juni 2008 16:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Morgen wel, dan is het maandag en kom ik langs de AH. Vandaag geen zin om naar
buiten te gaan
Dan liever dit: http://www.tournedos.nl/vegetarisch/Aardappel+-tomatenomelet.htmlquote:Op zondag 29 juni 2008 16:00 schreef Disana het volgende:
http://www.tournedos.nl/w(...)n+en+geitenkaas.html
http://www.internetkookboek.nl/recepten/risotto
http://www.mijnreceptenbo(...)ergroenten-8546.html
Risotto, heerlijk.
quote:Op zondag 29 juni 2008 16:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus je gaat bestellen? Niet die kapsalon hoor!
Nou nee, daar word ik niet erg vrolijk van. En ze doen net of een tomaat zo even gepeld isquote:Op zondag 29 juni 2008 16:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan liever dit: http://www.tournedos.nl/vegetarisch/Aardappel+-tomatenomelet.html
Neeeeee dank jequote:Op zondag 29 juni 2008 16:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus je gaat bestellen? Niet die kapsalon hoor!
Protocol wordt niet ondersteundquote:Op zondag 29 juni 2008 16:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Neeeeee dank jeDenk dat ik vandaag maar naar de chinees rijd (ja dan moet ik
naar buiten ja)
Ik ben effe Nowlive radiootje aan het spelenmms://84.245.10.96:8000/VirtualDj.mp3
Gewoon effe onderdompelen in kokend water en je rukt zo zijn jasje uit !quote:Op zondag 29 juni 2008 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou nee, daar word ik niet erg vrolijk van. En ze doen net of een tomaat zo even gepeld is
3013quote:Op zondag 29 juni 2008 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Protocol wordt niet ondersteund![]()
Als je je postcode geeft, kunnen Dementor en ik iets voor je uitzoeken
Ja, komt ie. Werkt, maar... *buffer de buffer*quote:Op zondag 29 juni 2008 16:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
naar buiten ja)
Ik ben effe Nowlive radiootje aan het spelenmms://84.245.10.96:8000/VirtualDj.mp3
Dat bufferen komt omdat je geen vip-abonnement hebtquote:Op zondag 29 juni 2008 16:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, komt ie. Werkt, maar... *buffer de buffer*
was wel erg effe? Want hier doet ie het niet....(meer?)quote:Op zondag 29 juni 2008 16:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
naar buiten ja)
Wat je kunt doen is de broadcastkwaliteit verlagen. (64kbps). Als dat zelfs niet lukt, is je abonnement ronduit pathetic.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat bufferen komt omdat je geen vip-abonnement hebt
Hij staat nu in de low-data modequote:Op zondag 29 juni 2008 16:17 schreef akveor het volgende:
[..]
was wel erg effe? Want hier doet ie het niet....(meer?)
quote:Op zondag 29 juni 2008 16:17 schreef tipsch het volgende:
Als dat zelfs niet lukt, is je abonnement ronduit pathetic.
Hier doet ie het ook niet.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:17 schreef akveor het volgende:
[..]
was wel erg effe? Want hier doet ie het niet....(meer?)
Nou eh... je brengt me wel op hele goeie gedachten INDIAASquote:Op zondag 29 juni 2008 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier doet ie het ook niet.
Peter kijk even boven, ik heb iets voor je besteld.
Hier wel.quote:
Bron: NL.quote:Ik vind het gewoon triest, dat door dingen die een user (gast van dit forum) gedaan heeft, Sly nu een hoop dingen uit moet gaan zoeken. Maar ik geniet evengoed wel van de muziek....
Je bent op de reggae tour. Blijven we Nederlandstalig? Ik heb wel zin in wat Morgan Heritage. No Haffi Dread en ik ga los.quote:
Oh god, wat nou weer.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier wel.Heeft Slaaaaaaj weer ruzie met iemand?
[..]
Bron: NL.
Eh. die morgan heb ik niet. Wat voor stijl is dat ? Microfoon werkt niet op de eenofandere manierquote:Op zondag 29 juni 2008 16:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je bent op de reggae tour. Blijven we Nederlandstalig? Ik heb wel zin in wat Morgan Heritage. No Haffi Dread en ik ga los.
Het is ook leuk als je de plaatjes even netjes aan elkaar praat.![]()
Asje.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je bent op de reggae tour. Blijven we Nederlandstalig? Ik heb wel zin in wat Morgan Heritage. No Haffi Dread en ik ga los.
Het is ook leuk als je de plaatjes even netjes aan elkaar praat.![]()
Bruggetje gemist, style is reggae.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Eh. die morgan heb ik niet. Wat voor stijl is dat ? Microfoon werkt niet op de eenofandere manier
Geen idee.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:27 schreef Disana het volgende:
Oh god, wat nou weer.
Wie weet er nog een andere weg om op Sly Peter radio te komen? Mijn mediaspeler herkent het protocol niet.
Ja, dat zou dus hierquote:Op zondag 29 juni 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee.
Ooooh, ik dacht dat je NL Radio bedoelde. Draait Peet ook plaatjes ergens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |