Als een duveltje uit een doosje....quote:
ik zag net bij het weerbericht dat jij van de week van het dak gaat vallenquote:
Huh? Vertel?!quote:Op zondag 29 juni 2008 02:14 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik zag net bij het weerbericht dat jij van de week van het dak gaat vallen
Jij zit in Noorwegen toch? of zit ik er naast?quote:Op zondag 29 juni 2008 02:16 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Huh? Vertel?!
Het wordt toch bij jullie 30 graden??? Niet bij ons (bijna dan, maar het waait hier lekker)
woensdag om een uurtje of 1 kieper jij naar beneden... mn kat wil je wel opvangen hoorquote:Op zondag 29 juni 2008 02:16 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Huh? Vertel?!
Het wordt toch bij jullie 30 graden??? Niet bij ons (bijna dan, maar het waait hier lekker)
Nee, je zit er niet naast: zuid Noorwegen. Hier is het al dagen warm, maar ook al wordt het warmer: de mussen vallen echt niet van de daken:) En dan nog: zoveel ruimte en meerdere vogelbadjes: Ik overleef welquote:Op zondag 29 juni 2008 02:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij zit in Noorwegen toch? of zit ik er naast?
Het lijkt me zo heerlijk rustig en onbezonnen daar, best wel relaxed dus....beetje saai misschien maar denk dat daar goed te leven valt al schijnt het wel een beetje duur te zijn qua prijzen...quote:Op zondag 29 juni 2008 02:21 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Nee, je zit er niet naast: zuid Noorwegen. Hier is het al dagen warm, maar ook al wordt het warmer: de mussen vallen echt niet van de daken:) En dan nog: zoveel ruimte en meerdere vogelbadjes: Ik overleef wel
Mensen zijn meer bedacht op de vogels hier
Dank je voor je fijne wensen :Squote:Op zondag 29 juni 2008 02:18 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
woensdag om een uurtje of 1 kieper jij naar beneden... mn kat wil je wel opvangen hoor.
quote:Op zondag 29 juni 2008 02:23 schreef Suikeroom het volgende:
de mid-zomernacht zon ofzo.. ik keek vroeger altijd naar niels hogerson
Misschien moet je eens meer lezen... Waar ik woon is het langer licht dan bij jou, maar niet overal... Als het je echt interesseert had je deze vraag niet hoeven stellen...quote:Op zondag 29 juni 2008 02:21 schreef Suikeroom het volgende:
oh je woont in noorwegen.. hebben jullie die dag al gehad dat het de hele dag licht is
Probeer op Suiker niet teveel in te gaan....het is een relclonequote:Op zondag 29 juni 2008 02:26 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens meer lezen... Waar ik woon is het langer licht dan bij jou, maar niet overal... Als het je echt interesseert had je deze vraag niet hoeven stellen...
Johquote:Op zondag 29 juni 2008 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het lijkt me zo heerlijk rustig en onbezonnen daar, best wel relaxed dus....beetje saai misschien maar denk dat daar goed te leven valt al schijnt het wel een beetje duur te zijn qua prijzen...
Dan keek je echt niet verder dan je neus lang was. Kijk liever eens verder voor je zo ongenuanceerd reageert alsjeblieft?quote:Op zondag 29 juni 2008 02:23 schreef Suikeroom het volgende:
de mid-zomernacht zon ofzo.. ik keek vroeger altijd naar niels hogerson
Wennen? hmm nooit van gehoordquote:Op zondag 29 juni 2008 02:33 schreef Musje456 het volgende:
Nu woon ik in een middelgrote stad (al 4 jaar), Wennen... maar ik red me wel
pinoccio vond ik ook leuk ja.. vooral dat moment dat ie Gepeto weer tegenkomt in die walvisquote:Op zondag 29 juni 2008 02:35 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Dan keek je echt niet verder dan je neus lang was.
Nogmaals, reageer niet op hem, is beterquote:Op zondag 29 juni 2008 02:35 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Dan keek je echt niet verder dan je neus lang was. Kijk liever eens verder voor je zo ongenuanceerd reageert alsjeblieft?
Lijkt me mooi wonen hoor, dat Scandinavië heeft wel iets moet ik zeggenquote:Op zondag 29 juni 2008 02:33 schreef Musje456 het volgende:
[..]
JohDat hangt natuurlijk ook maar af van waar je woont: net als in Nederland... De Randstad is toch wat anders dan een dorp in Groningen? Dat is hier echt niet anders hoor, al is de natuur anders...
Tja, levensonderhoud is duurder, maar de lonen wel wat hoger: het is gewenning. Ik ben er na 7 jaar nog steeds niet helemaal aan gewend (vlees bijvoorbeeld).
Ieder land heeft zijn eigenaardigheden... het is gewoon wennen....
Nee, ik heb in een 'dorp' gewoond en nee, absoluut niks voor mij, heb in Oslo gewoond, en ja... ik kom uit Amsterdam en vond Oslo echt wel ok (al woonde ik 30 minuten uit het centrum). Nu woon ik in een middelgrote stad (al 4 jaar), Wennen... maar ik red me wel
whaha schitterend, wist helemaal niet (meer) dat ze zo hoog zongquote:
Pannekoeken?quote:Op zondag 29 juni 2008 02:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
tvp
want ik ga eerst pannekoeken bakken nu
Nuances: je reageert van wat je weet meestal. Ik vind Suikeroom te intelligent en te sterk van wat ik gezien heb. En vind het dus dom dat hij nu zonder 'weten/nadenken' reageert.quote:Op zondag 29 juni 2008 02:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Probeer op Suiker niet teveel in te gaan....het is een relclone
quote:Op zondag 29 juni 2008 02:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
whaha schitterend, wist helemaal niet (meer) dat ze zo hoog zong
Mus isquote:Op zondag 29 juni 2008 02:43 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Nuances: je reageert van wat je weet meestal. Ik vind Suikeroom te intelligent en te sterk van wat ik gezien heb. En vind het dus dom dat hij nu zonder 'weten/nadenken' reageert.
In dit geval geloof ik niet dat hij bewust provoceert, al probeert hij dat misschien en dat vind ik wel grappig, zijn opmerkingen waren in die zin wel komisch
PM me maar Suikeroom als je enkele dingen wil weten. Sterke opmerkingen! Maar dit musje heeft meer nodig om van het dak te vallen (en nee: geen domino of hittegolf)
Jij hebt best wel veel eetlustquote:Op zondag 29 juni 2008 02:42 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Pannekoeken?Gooi er een paar deze kant op! Met jam als je dat hebt
(na die zak snoep kan er ook nog wel een pannekoek bij)
Ah, ja dan heb ik niets gezegd, maar omdat je alles zo letterlijk leek te nemen wilde ik je even een voorzichtige waarschuwing geven, musjes zijn en blijven kwetsbaar natuurlijkquote:Op zondag 29 juni 2008 02:43 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Nuances: je reageert van wat je weet meestal. Ik vind Suikeroom te intelligent en te sterk van wat ik gezien heb. En vind het dus dom dat hij nu zonder 'weten/nadenken' reageert.
In dit geval geloof ik niet dat hij bewust provoceert, al probeert hij dat misschien en dat vind ik wel grappig, zijn opmerkingen waren in die zin wel komisch
PM me maar Suikeroom als je enkele dingen wil weten. Sterke opmerkingen! Maar dit musje heeft meer nodig om van het dak te vallen (en nee: geen domino of hittegolf)
ik zit nu niet echt op mn discussie stoelquote:Op zondag 29 juni 2008 02:43 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Iets wat ik me altijd afvraag: waarom zijn Nederlanders altijd zo gefascineerd over Scandinavie? Ik ben er terecht gekomen maar heb dat nooit gehad...quote:Op zondag 29 juni 2008 02:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nogmaals, reageer niet op hem, is beterhet is een "bot" die reacties uitlokt....niet op ingaan
[..]
Zal ik verder niet meer doen, want hij antwoord toch niet
Lijkt me mooi wonen hoor, dat Scandinavië heeft wel iets moet ik zeggen
Eigenlijk ben je dus gewoon een heel sociaal persoonquote:Op zondag 29 juni 2008 02:47 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik zit nu niet echt op mn discussie stoel.. soms stel ik ook gewoon (domme) vragen om mensen hun verhaaltje te laten vertellen
quote:Op zondag 29 juni 2008 02:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je dus gewoon een heel sociaal persoon
Kapitein Ortega, wat een heldquote:Op zondag 29 juni 2008 02:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
valt mij ook pas nu op
Deze dan ook nog maar om het lekker luchtig te houden:
Ik kan niet precies spreken over anderen, maar mij heeft het altijd wel een speciaal gevoel gegeven...het straalt een bepaalde rust en ook mystiek uit....moeilijk te zeggen maar iets trekt mij wel in Scandinavië (zowel Zweden als Noorwegen en Finland) dat zou me dan ook niet zoveel uitmaken, wel zou ik alle landen weleens willen zien, en meemaken, het lijkt me een heerlijk rustgevende vibe te hebben als je daar bentquote:Op zondag 29 juni 2008 02:50 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Iets wat ik me altijd afvraag: waarom zijn Nederlanders altijd zo gefascineerd over Scandinavie? Ik ben er terecht gekomen maar heb dat nooit gehad...Wat vind jij zo mooi? De midzomernachtzon, de bergen, de sneeuw, de mystiek (heeft mij wel altijd geboeid), de natuur (mij ook), de ruimte, iets anders?
Ik vraag me dat vaak af als anderen interesse tonen... waarom?
Gaaf trouwens die suite van De vliegende Hollanderquote:
Remi heb ik dus echt nooit gezien en boek niet gelezenquote:Op zondag 29 juni 2008 02:52 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Kapitein Ortega, wat een held![]()
als ik vroeger op woensdag middag bij mn christelijke vriendje ging spelen mochten we alleen maar naar de eo kijken op tv.. die hadden ook toffe tekenfilms
best nog mooi gezongen imo..
Henk-Jan Smits: "ik dacht dat de studio koud werd maar ik krijg helemaal kippenvel"
leuk deuntje ja, daar ben ik op ontmaagdquote:Op zondag 29 juni 2008 02:55 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Remi heb ik dus echt nooit gezien en boek niet gelezen![]()
Keek wel altijd deze:
Intro-deuntje is zo leuk
250 tot 300 euro per nacht dat valt wel mee toch?quote:Op zondag 29 juni 2008 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gaaf trouwens die suite van De vliegende HollanderIk wil al een tijdje daar eens overnachten maar het is redelijk duur allemaal
Je stelde geen (domme) vragen: je vroeg niet eens... (althans: ik zag geen vraag). Je provoceerde en nee Suikeroom, dat is niet altijd leuk... Ik neem het je ook niet kwalijk. Ik vind je een eerlijk een open persoon die recht door zee is, en ok: soms provocerendquote:Op zondag 29 juni 2008 02:47 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik zit nu niet echt op mn discussie stoel.. soms stel ik ook gewoon (domme) vragen om mensen hun verhaaltje te laten vertellen
Schrik niet!quote:Op zondag 29 juni 2008 02:56 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Jij hoort nu met hele andere dingen bezig te zijn
quote:Op zondag 29 juni 2008 03:01 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
leuk deuntje ja, daar ben ik op ontmaagd
Off-topic? Heul niet! Meid we posten hier de Freggles, dus tegenwoordig is bijna niets meer off!quote:Op zondag 29 juni 2008 03:03 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Mus sprak even kort en krachtig: stuur me voor de rest een PM, want dit alles was vreselijk off
Finland ken ik ook niet, maar alles wat ik kan zeggen: als je dan zo Nieuwsgierig bent: Neem de tijd en ga... Vanuit Nederland is het niet zo moeilijk en ook niet al te duur: gewoon doen...quote:Op zondag 29 juni 2008 02:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan niet precies spreken over anderen, maar mij heeft het altijd wel een speciaal gevoel gegeven...het straalt een bepaalde rust en ook mystiek uit....moeilijk te zeggen maar iets trekt mij wel in Scandinavië (zowel Zweden als Noorwegen en Finland) dat zou me dan ook niet zoveel uitmaken, wel zou ik alle landen weleens willen zien, en meemaken, het lijkt me een heerlijk rustgevende vibe te hebben als je daar bent
Voor mijn doen is het anders aardig veelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |