Als een duveltje uit een doosje....quote:
ik zag net bij het weerbericht dat jij van de week van het dak gaat vallenquote:
Huh? Vertel?!quote:Op zondag 29 juni 2008 02:14 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik zag net bij het weerbericht dat jij van de week van het dak gaat vallen
Jij zit in Noorwegen toch? of zit ik er naast?quote:Op zondag 29 juni 2008 02:16 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Huh? Vertel?!
Het wordt toch bij jullie 30 graden??? Niet bij ons (bijna dan, maar het waait hier lekker)
woensdag om een uurtje of 1 kieper jij naar beneden... mn kat wil je wel opvangen hoorquote:Op zondag 29 juni 2008 02:16 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Huh? Vertel?!
Het wordt toch bij jullie 30 graden??? Niet bij ons (bijna dan, maar het waait hier lekker)
Nee, je zit er niet naast: zuid Noorwegen. Hier is het al dagen warm, maar ook al wordt het warmer: de mussen vallen echt niet van de daken:) En dan nog: zoveel ruimte en meerdere vogelbadjes: Ik overleef welquote:Op zondag 29 juni 2008 02:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij zit in Noorwegen toch? of zit ik er naast?
Het lijkt me zo heerlijk rustig en onbezonnen daar, best wel relaxed dus....beetje saai misschien maar denk dat daar goed te leven valt al schijnt het wel een beetje duur te zijn qua prijzen...quote:Op zondag 29 juni 2008 02:21 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Nee, je zit er niet naast: zuid Noorwegen. Hier is het al dagen warm, maar ook al wordt het warmer: de mussen vallen echt niet van de daken:) En dan nog: zoveel ruimte en meerdere vogelbadjes: Ik overleef wel
Mensen zijn meer bedacht op de vogels hier
Dank je voor je fijne wensen :Squote:Op zondag 29 juni 2008 02:18 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
woensdag om een uurtje of 1 kieper jij naar beneden... mn kat wil je wel opvangen hoor.
quote:Op zondag 29 juni 2008 02:23 schreef Suikeroom het volgende:
de mid-zomernacht zon ofzo.. ik keek vroeger altijd naar niels hogerson
Misschien moet je eens meer lezen... Waar ik woon is het langer licht dan bij jou, maar niet overal... Als het je echt interesseert had je deze vraag niet hoeven stellen...quote:Op zondag 29 juni 2008 02:21 schreef Suikeroom het volgende:
oh je woont in noorwegen.. hebben jullie die dag al gehad dat het de hele dag licht is
Probeer op Suiker niet teveel in te gaan....het is een relclonequote:Op zondag 29 juni 2008 02:26 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens meer lezen... Waar ik woon is het langer licht dan bij jou, maar niet overal... Als het je echt interesseert had je deze vraag niet hoeven stellen...
Johquote:Op zondag 29 juni 2008 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het lijkt me zo heerlijk rustig en onbezonnen daar, best wel relaxed dus....beetje saai misschien maar denk dat daar goed te leven valt al schijnt het wel een beetje duur te zijn qua prijzen...
Dan keek je echt niet verder dan je neus lang was. Kijk liever eens verder voor je zo ongenuanceerd reageert alsjeblieft?quote:Op zondag 29 juni 2008 02:23 schreef Suikeroom het volgende:
de mid-zomernacht zon ofzo.. ik keek vroeger altijd naar niels hogerson
Wennen? hmm nooit van gehoordquote:Op zondag 29 juni 2008 02:33 schreef Musje456 het volgende:
Nu woon ik in een middelgrote stad (al 4 jaar), Wennen... maar ik red me wel
pinoccio vond ik ook leuk ja.. vooral dat moment dat ie Gepeto weer tegenkomt in die walvisquote:Op zondag 29 juni 2008 02:35 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Dan keek je echt niet verder dan je neus lang was.
Nogmaals, reageer niet op hem, is beterquote:Op zondag 29 juni 2008 02:35 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Dan keek je echt niet verder dan je neus lang was. Kijk liever eens verder voor je zo ongenuanceerd reageert alsjeblieft?
Lijkt me mooi wonen hoor, dat Scandinavië heeft wel iets moet ik zeggenquote:Op zondag 29 juni 2008 02:33 schreef Musje456 het volgende:
[..]
JohDat hangt natuurlijk ook maar af van waar je woont: net als in Nederland... De Randstad is toch wat anders dan een dorp in Groningen? Dat is hier echt niet anders hoor, al is de natuur anders...
Tja, levensonderhoud is duurder, maar de lonen wel wat hoger: het is gewenning. Ik ben er na 7 jaar nog steeds niet helemaal aan gewend (vlees bijvoorbeeld).
Ieder land heeft zijn eigenaardigheden... het is gewoon wennen....
Nee, ik heb in een 'dorp' gewoond en nee, absoluut niks voor mij, heb in Oslo gewoond, en ja... ik kom uit Amsterdam en vond Oslo echt wel ok (al woonde ik 30 minuten uit het centrum). Nu woon ik in een middelgrote stad (al 4 jaar), Wennen... maar ik red me wel
whaha schitterend, wist helemaal niet (meer) dat ze zo hoog zongquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |