abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59762416
Ik ben zelf hetero maar kan het me voorstellen dat het spannend is om eens met een man te experimenteren!Welke hetero heeft dit al eens gedaan of wie ziet dat ook weleens zitten?
pi_59762584
Als je daar over nadenkt ben je geen hetero.
pi_59762612
quote:
Ik denk zelf dat experimenteren bij verruiming van de geest hoort,Ben erg nieuwsgierig maar absoluut geen homo en ook niet biseksueel.
pi_59762643
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 22:49 schreef joep.t het volgende:

[..]
Ik denk zelf dat experimenteren bij verruiming van de geest hoort,Ben erg nieuwsgierig maar absoluut geen homo en ook niet biseksueel.
Hetero's hebben meestal geen homoseksuele gedachten.
pi_59762725
Tja, het is in ieder geval geenzins typisch hetero gedrag te noemen om stiekem te fantaseren over de ervaring van sex met een andere man.
pi_59763066
lijkt me ook niet frisjes
De einigste Piemel voor mij is me eigen,en al het andere is maar vies
  zondag 29 juni 2008 @ 00:09:14 #7
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_59764181
Het is vrij algemeen bekend dat iedereen wel eens met iemand van de eigen sexe heeft gerommeld. Al is het maar een wedstrijdje wie heeft de grootste....

Ik kan me best voorstellen dat je dat als hetero eens zou willen, niet meteen keiharde sex of zo, maar gewoon een beetje experimenteren. Je zal echt niet de eerste zijn.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 29 juni 2008 @ 13:41:12 #8
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59770947
Boeie welk naampje je eraan geeft (hetero of bi).. doen wat je leuk vind/lijkt is het belangrijkste
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59771256
Dat is idd zo,Ik heb geen behoefte om keihard van achter genomen te worden of iemand te pijpen maar het feit dat een man bijvoorbeelt alleen al iets bij mij doet vindt ik eerder fascinerend en spannend dan geil.
  zondag 29 juni 2008 @ 17:20:53 #10
152789 karr-1
pi_59774579
quote:
Op zondag 29 juni 2008 13:56 schreef joep.t het volgende:
Dat is idd zo,Ik heb geen behoefte om keihard van achter genomen te worden of iemand te pijpen maar het feit dat een man bijvoorbeelt alleen al iets bij mij doet vindt ik eerder fascinerend en spannend dan geil.
Precies wat ik bedoel te zeggen....
pi_59775421
karr-1,Ik ben blij dat er ook mensen zijn die wat ruimdenkerder zijn en idd mijn punt begrijpen
  zondag 29 juni 2008 @ 18:23:44 #12
152789 karr-1
pi_59775651
quote:
Op zondag 29 juni 2008 18:09 schreef joep.t het volgende:
karr-1,Ik ben blij dat er ook mensen zijn die wat ruimdenkerder zijn en idd mijn punt begrijpen
Geen probleem hoor, we zijn niet allemaal zo bekrompen in deze wereld.
  zondag 29 juni 2008 @ 18:36:46 #13
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59775851
Ligt er ook aan wat je als definitie van homo/bi/hetero geeft.
Is dat puur alleen op je seksuele voorkeur gebasseerd, of ook op het geslacht van de persoon waar je verliefd op kan worden.
Dus ben je bi als je zowel je leven wil delen met een man en/of een vrouw. of ben je bi als je puur alleen sex wilt met beide geslachten maar puur alleen je leven wil delen met 1 der geslachten ..
Dusja.. tis maar hoe je het bekijkt
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59779783
quote:
Is dat puur alleen op je seksuele voorkeur gebasseerd, of ook op het geslacht van de persoon waar je verliefd op kan worden.
Dus ben je bi als je zowel je leven wil delen met een man en/of een vrouw. of ben je bi als je puur alleen sex wilt met beide geslachten maar puur alleen je leven wil delen met 1 der geslachten ..
Ik zie het als dat je bi bent als je echt gevoelens voor beide geslachten kunt krijgen en dat is het in mijn geval niet maar het is meer nieuwsgierigheid en meer a thing to do once mischien in de vorm van een trio met twee mannen of wat dan ook
  zondag 29 juni 2008 @ 21:45:17 #15
152789 karr-1
pi_59780109
quote:
Op zondag 29 juni 2008 18:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben geen bi, ik ben homo. In mijn twijfelperiode heb ik het 1 keer met een vrouw gedaan. Het was leuk, maar ook niet meer dan dat. Ik had er totaal geen gevoelens bij. Sinds die tijd doe ik het alleen maar met mannen en dat bevalt me veel beter.

Vrouwen zijn leuk en aardig, maar ik heb geen enkele behoefte aan intimiteit met een vrouw.
  zondag 29 juni 2008 @ 21:47:07 #16
152789 karr-1
pi_59780160
quote:
Op zondag 29 juni 2008 21:34 schreef joep.t het volgende:

[..]

Ik zie het als dat je bi bent als je echt gevoelens voor beide geslachten kunt krijgen en dat is het in mijn geval niet maar het is meer nieuwsgierigheid en meer a thing to do once mischien in de vorm van een trio met twee mannen of wat dan ook
Een trio is een mogelijkheid, er zijn een heleboel mogelijkheden te verzinnen. Zolang je maar niets tegen je zin doet en je aan de ander duidelijk maakt dat er verder geen verwachtingen zijn en dat het wat jou betreft slechts een eenmalig iets is.

Jij hoeft niets te doen met die andere man, je wilt meer dat die andere man dingen met jou doet. Zolang dat duidelijk is voor beide partijen, lijkt het me geen enkel probleem.
pi_59794868
Dit topic is serieus dus houden we het serieus!

En anders ophoepelen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 30 juni 2008 @ 15:11:30 #18
152789 karr-1
pi_59794924
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:08 schreef Tally het volgende:

En anders ophoepelen.
Dank je wel....
pi_59816349
ik ben gewoon hetero,maar heb wel een keer gerukt met een andere jongen erbij,was best spannend.
Had daarna wel ff spijt maar toen ik er goed over nadacht niet meer
  dinsdag 1 juli 2008 @ 12:35:28 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59816358
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 22:48 schreef -Six- het volgende:
Niet meer actief op Fok!
pi_59816445
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:08 schreef Tally het volgende:

En anders ophoepelen.
Mijn reacties waren serieus ... maar ze zijn toch gewist. Mag er maar een geluid gehoord worden "ja, het is normaal joh dat doen we allemaal"?
pi_59816567
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:39 schreef -Six- het volgende:

[..]

Mijn reacties waren serieus ... maar ze zijn toch gewist. Mag er maar een geluid gehoord worden "ja, het is normaal joh dat doen we allemaal"?
Nee hoor er is zat ruimte voor discussie maar er zal wel iets kwetsend gestaan hebben..
En het zou ook best kunnen zijn dat ik je post per ongeluk verwijderd heb.
pi_59816754
Naar mijn idee zijn er verschillende gradaties van biseksualiteit, al hoef je het wat mij betreft niet meteen zo te noemen.
Een populair woord is bisgierig, maar das dan weer een woord wat ik mn strot niet uit krijg
Misschien ben je 90% hetero in plaats van 100%.. kan zomaar. Ik denk niet dat je echt helemaal hetero bent als je de gedachte aan seks met iemand van je eigen geslacht wel spannend vindt.
Vind je het moeilijk om dat te accepteren?

Voor mij als vrouw is het wellicht makkelijker, dat vrouwen wel eens met het eigen geslacht expirimenteren wordt algemeen geaccepteerd en als een vrouw (een beetje of meer) bi is, vindt men dat leuk en spannend terwijl als een man hetzelfde beleefd hij meteen voor flikker wordt uitgemaakt...
pi_59817695
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Onderzoek heeft uitgewezen dat mensen zich aangetrokken voelen tot het geslacht waar ze normaal geen sex mee hebben. Zo lieten ze een homo jongen een hetero sex film zien en zijn interesse ging daar meer naar uit dan aan homo sex. En een lesbiene keek vaker op een sexuele wijze naar een mannelijk geslachtsdeel dan naar de vrouw.

Onbewust gebeurd er dus meer dan sommige lief is..

pi_59817727
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:54 schreef MarMar het volgende:
Naar mijn idee zijn er verschillende gradaties van biseksualiteit, al hoef je het wat mij betreft niet meteen zo te noemen.
Een populair woord is bisgierig, maar das dan weer een woord wat ik mn strot niet uit krijg
Misschien ben je 90% hetero in plaats van 100%.. kan zomaar. Ik denk niet dat je echt helemaal hetero bent als je de gedachte aan seks met iemand van je eigen geslacht wel spannend vindt.
Vind je het moeilijk om dat te accepteren?

Voor mij als vrouw is het wellicht makkelijker, dat vrouwen wel eens met het eigen geslacht expirimenteren wordt algemeen geaccepteerd en als een vrouw (een beetje of meer) bi is, vindt men dat leuk en spannend terwijl als een man hetzelfde beleefd hij meteen voor flikker wordt uitgemaakt...
Ik denk dat iedereen bi sexueel ter aarde komt. Daarna ontwikkel je een voorkeur. Al dan niet onderdrukt door de maatschapelijke verwachtingen. Deze voorkeur kan gaande weg natuurlijk veranderen. En een interesse hebben in iets betekend niet direct het uitsluiten van iets anders.
pi_59818014
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:40 schreef Kaiju het volgende:

[..]
Onderzoek heeft uitgewezen dat mensen zich aangetrokken voelen tot het geslacht waar ze normaal geen sex mee hebben.
Wel dan ben ik zeker een uitzondering op de regel.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 23:45:59 #27
152789 karr-1
pi_59831269
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:52 schreef -Six- het volgende:

[..]

Wel dan ben ik zeker een uitzondering op de regel.
Ik ook. Ik heb alleen sex met mannen, 1 man in het specifiek. Sex met een vrouw moet ik echt even niet aan denken.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 23:47:29 #28
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59831299
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 22:49 schreef joep.t het volgende:

[..]

"The Nyle" is not just a river in Egypt.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_59831374
quote:
Op zondag 29 juni 2008 18:23 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Geen probleem hoor, we zijn niet allemaal zo bekrompen in deze wereld.
Lekker makkelijk om 't als bekrompen te omschrijven . Een hetero kerel is gewoon vies van elk seksueel contact met een andere man, en daar is niks mis mee.
X
X
X
  woensdag 2 juli 2008 @ 00:08:16 #30
152789 karr-1
pi_59831646
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 23:50 schreef Frasier het volgende:

[..]

Lekker makkelijk om 't als bekrompen te omschrijven . Een hetero kerel is gewoon vies van elk seksueel contact met een andere man, en daar is niks mis mee.
Dat een hetero niets met een kerel wil doen snap ik helemaal, Maar is het dan zo moeilijk te snappen dat mensen soms nieuwsgierig kunnen zijn naar iets wat ze niet kennen?
pi_59843505
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 22:55 schreef kortsluiting87 het volgende:
Tja, het is in ieder geval geenzins typisch hetero gedrag te noemen om stiekem te fantaseren over de ervaring van sex met een andere man.
En dat baseer je waarop? Ben je bioloog?

Seksualiteit zoals wij die hanteren komt alleen door onze hokjes-geest. Seksualiteit en de benaming daarvan hangt af van de geldende normen en waarden en zijn eerder subjectief maatschappelijk dat theoretisch te onderbouwen.

Dus doe waar je zin in hebt, van mij hoeft het niet
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:55:09 #32
152789 karr-1
pi_59850617
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:31 schreef EricT het volgende:

[..]

En dat baseer je waarop? Ben je bioloog?

Seksualiteit zoals wij die hanteren komt alleen door onze hokjes-geest. Seksualiteit en de benaming daarvan hangt af van de geldende normen en waarden en zijn eerder subjectief maatschappelijk dat theoretisch te onderbouwen.

Dus doe waar je zin in hebt, van mij hoeft het niet
Eindelijk iemand die het snapt.
pi_59853153
Ik weet 1 ding zeker dat ik 100% hetero ben, ik word gewoon niet vrolijk bij de gedachte om mijn leven te delen met een andere man, en het idee van zoenen met een andere man vind ik echt helemaal niks, ben er gewoon niet toe aangetrokken...

Sexueel gezien daarentegen zou ik ook best wel eens met een man sex kunnen hebben denk ik gewoon om de lust zeg maar, maakt me dat dan bi of homo?? ik denk dat er meer bij je geaardheid komt kijken dan alleen sex...
pi_59855168
Fantasie is iets heel anders dan realiteit.
Ik denk dat de meeste mannen wel eens een bepaalde fantasie hebben sexuele handelingen met iemand van hetzelfde geslacht.
Wanneer je het in de praktijk gaat brengen, kan het je vies tegen vallen, of je vindt het juist prettig.
Zo zou ik er(denk ik) geen problemen mee hebben om een man te pijpen tijdens een mmv trio. Echter het idee om met een andere man te bekken, of anaal verkeer, gaat me veels te ver.

Mijn vrouw en ik hebben regelmatig mmv trio's, echter het is er nog nooit van gekomen om betreffend man te pijpen.

Zoals hier al meer gezegd, plaats jezelf niet in een hokje. Een keer een man aanraken of pijpen maken je nog niet een homo. En ook wanneer je tot de ontdenking komt dat je toch homo bent, is er ook niets aan de hand.
Gewoon genieten van sex met een partner waarbij je je prettig voelt.
pi_59860251
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:42 schreef Kaiju het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen bi sexueel ter aarde komt. Daarna ontwikkel je een voorkeur. Al dan niet onderdrukt door de maatschapelijke verwachtingen. Deze voorkeur kan gaande weg natuurlijk veranderen. En een interesse hebben in iets betekend niet direct het uitsluiten van iets anders.
Gevaarlijke bewering, want dan beweer je dat homoseksualiteit een ontwikkeling van een voorkeur is, die dus ook anders ontwikkeld kan worden als de omstandigheden ernaar zijn... Dat zouden mensen die homoseksualiteit als verkeerd beschouwen en cursussen geven voor een hetero-levensstijl (ja, het gebeurt nogsteeds helaas...) wel goed nieuws vinden....

Ben ik het derhalve niet met je eens, maar denk ook niet dat je het zo bedoelt

Bovendien wijst onderzoek uit dat er in de hersenen verschillende delen actief zijn bij verschillende voorkeuren, en genetisch onderzoek hiernaar is omstreden, maar heeft toch resultaten...
Hoe en wat precies heb ik me (nog) niet in verdiept, vind ik eigenlijk ook niet belangrijk. Maar je voorkeuren heb je nou eenmaal, net als iemand die hetero is. Ik heb nog nooit van iemand die hetero is een rationele uitleg gehad over waarom hij nou precies op dat ene type valt (kan je een psychologisch verhaaltje aan plakken van moederfiguren zoeken of juist niet, maar das te makkelijk)
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:00:52 #36
152789 karr-1
pi_59860679
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 22:29 schreef Pollewoppie het volgende:
Ik weet 1 ding zeker dat ik 100% hetero ben, ik word gewoon niet vrolijk bij de gedachte om mijn leven te delen met een andere man, en het idee van zoenen met een andere man vind ik echt helemaal niks, ben er gewoon niet toe aangetrokken...

Sexueel gezien daarentegen zou ik ook best wel eens met een man sex kunnen hebben denk ik gewoon om de lust zeg maar, maakt me dat dan bi of homo?? ik denk dat er meer bij je geaardheid komt kijken dan alleen sex...
pi_59862019
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 10:42 schreef MarMar het volgende:

[..]

Gevaarlijke bewering, want dan beweer je dat homoseksualiteit een ontwikkeling van een voorkeur is, die dus ook anders ontwikkeld kan worden als de omstandigheden ernaar zijn... Dat zouden mensen die homoseksualiteit als verkeerd beschouwen en cursussen geven voor een hetero-levensstijl (ja, het gebeurt nogsteeds helaas...) wel goed nieuws vinden....

Ben ik het derhalve niet met je eens, maar denk ook niet dat je het zo bedoelt

Bovendien wijst onderzoek uit dat er in de hersenen verschillende delen actief zijn bij verschillende voorkeuren, en genetisch onderzoek hiernaar is omstreden, maar heeft toch resultaten...
Hoe en wat precies heb ik me (nog) niet in verdiept, vind ik eigenlijk ook niet belangrijk. Maar je voorkeuren heb je nou eenmaal, net als iemand die hetero is. Ik heb nog nooit van iemand die hetero is een rationele uitleg gehad over waarom hij nou precies op dat ene type valt (kan je een psychologisch verhaaltje aan plakken van moederfiguren zoeken of juist niet, maar das te makkelijk)
Een correlatie is nog geen bewijs/verklaring. Stapels onderzoeken die geaardheid willen verklaren aan de hand van hormoonpsiegels in de embryonale levensgase, maar zoals altijd met wetenschap worden die resultaten direct onderuit gehaald door andere onderzoeken.

Het zal nog wel even duren voordat de wetenschap geaardheid heeft verklaard. Maar zitten we daar op te wachten? Het zou in iedergeval kunnen verklaren dat sexuele voorkeur geen ziekte is, maar te maken heeft met een verschil in ontwikkeling en dus heel normaal is. Psychologen zullen hier weer tegen in gaan en claimen nu al dat geaardheid meer met opvoeding te maken heeft.
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_59865870
Doe gewoon waar je zelf zin in hebt.

Ik zou nooit mijn leven kunnen delen met een man, maar zou toch wel eens gezillig willen sexen met een lekkere kerel.
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:29:14 #39
152789 karr-1
pi_59866272
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:15 schreef Rorsach het volgende:
Doe gewoon waar je zelf zin in hebt.

Ik zou nooit mijn leven kunnen delen met een man, maar zou toch wel eens gezillig willen sexen met een lekkere kerel.
Kijk zo kun je het ook bekijken.....
pi_59866578
ben ik dus toch niet de enige met deze ideen gelukkig!
  donderdag 3 juli 2008 @ 15:06:46 #41
152789 karr-1
pi_59867222
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:41 schreef Pollewoppie het volgende:
ben ik dus toch niet de enige met deze ideen gelukkig!
Had je dat verwacht dan.....
pi_59868952
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 15:06 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Had je dat verwacht dan.....
Nee dat niet maar het is in elk geval niet sociaal geacepteerd als je zo denkt, dan krijg je gelijk het stempel bi of homo...
  donderdag 3 juli 2008 @ 22:41:16 #43
152789 karr-1
pi_59876870
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:15 schreef Pollewoppie het volgende:

[..]

Nee dat niet maar het is in elk geval niet sociaal geacepteerd als je zo denkt, dan krijg je gelijk het stempel bi of homo...
Tsja de moderne maatschappij he. Alles moet in een hokje passen en anders is het eng en vreemd.
pi_59877407
Nou mensen,Het is gebeurt ik ben gepijpt door een man maar ik voelde er totaal niets bij en vond het goed en fijn dat ik dat een keer heb meegemaakt,Maar er komt denk ik geen tweede keer.
  donderdag 3 juli 2008 @ 23:25:10 #45
152789 karr-1
pi_59877973
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:02 schreef joep.t het volgende:
Nou mensen,Het is gebeurt ik ben gepijpt door een man maar ik voelde er totaal niets bij en vond het goed en fijn dat ik dat een keer heb meegemaakt,Maar er komt denk ik geen tweede keer.
Geweldig goed nieuws. Leuk dat je het geprobeerd hebt, nu weet je in ieder geval wat het is en dat je er echt geen behoefte aan hebt.
pi_59882041
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:51 schreef EricT het volgende:

[..]

Een correlatie is nog geen bewijs/verklaring. Stapels onderzoeken die geaardheid willen verklaren aan de hand van hormoonpsiegels in de embryonale levensgase, maar zoals altijd met wetenschap worden die resultaten direct onderuit gehaald door andere onderzoeken.

Het zal nog wel even duren voordat de wetenschap geaardheid heeft verklaard. Maar zitten we daar op te wachten? Het zou in iedergeval kunnen verklaren dat sexuele voorkeur geen ziekte is, maar te maken heeft met een verschil in ontwikkeling en dus heel normaal is. Psychologen zullen hier weer tegen in gaan en claimen nu al dat geaardheid meer met opvoeding te maken heeft.
Ben het met je eens dat het eigenlijk helemaal niet belangrijk is en zeker geen ziekte. Het enige nut dat bewijs van een biologische aanleg zou hebben naar mijn persoonlijke mening is dat mensen dat dan misschien eens gaan vertalen naar een natuurlijk iets waar je niets aan kan en moet doen... (Ik kan dit nog uitgebreid gaan nuanceren en toelichten, maar ik ga er vanuit dat je snapt wat ik probeer te zeggen)

Dat het normaal is ben ik het met je eens, wist ik niet toen ik zelf meisjes meer dan gewoon leuk begon te vinden in mijn vroege tienerjaren Van biseksualiteit had ik toen al helemaal niets gehoord, dacht dat je een "keuze" moest maken
(Ben nu wel getrouwd met een man, maar das omdat ik de zenuwen krijg van vrouwen na een week of 3)

Het willen verklaren van het grote waarom gaat vaak voorbij aan waar het over gaat. Het is zoals het is.
Dat geaardheid met opvoeding te maken zou hebben vind ik echt belachelijk. Je valt op iemand, dat overkomt je, dat is niet iets wat je kan sturen pof aanleren, dat heeft te maken met aantrekkingskracht en chemie en al dat soort dingen.

@TS: ben blij voor je.
pi_59926670
Je moet gewoon doen waar je zin in hebt. Als je nieuwsgierig bent en daar iets mee wil doen, dan probeer je het gewoon. Misschien ben je dan een heel klein beetje bi of zo. Of gewoon nieuwgierig aangelegd. Ik ben zelf homo, maar zoen wel eens met een vrouw. Heb vroeger zelfs 1,5 jaar een relatie met een meisje gehad. Toch zie ik mezelf niet als bi, omdat ik iets doen met een vrouw of meisje niet echt geil vind en niet mis. Maar nogmaals probeer gewoon dingen uit als je daar zin in hebt. Je merkt dan vanzelf wat je leuk vindt en hoeft er daarna niet iets mee te doen als je het niks vond.
  zondag 6 juli 2008 @ 17:15:50 #48
152789 karr-1
pi_59929005
quote:
Op zondag 6 juli 2008 15:29 schreef Ralfieboy het volgende:
Je moet gewoon doen waar je zin in hebt. Als je nieuwsgierig bent en daar iets mee wil doen, dan probeer je het gewoon. Misschien ben je dan een heel klein beetje bi of zo. Of gewoon nieuwgierig aangelegd. Ik ben zelf homo, maar zoen wel eens met een vrouw. Heb vroeger zelfs 1,5 jaar een relatie met een meisje gehad. Toch zie ik mezelf niet als bi, omdat ik iets doen met een vrouw of meisje niet echt geil vind en niet mis. Maar nogmaals probeer gewoon dingen uit als je daar zin in hebt. Je merkt dan vanzelf wat je leuk vindt en hoeft er daarna niet iets mee te doen als je het niks vond.
Helemaal mee eens. Ik heb ook wel eens wat met een vrouw gedaan dus ik weet wel wat het is. Maar daardoor weet ik ook zeker dat het niets voor mij is.

Laat je niet tegenhouden door grenzen die anderen je opleggen, als je wilt experimenteren dan moet je dat gewoon doen.
pi_59967667
Is niet raar, heb het zelfde gevoel namelijk en ben toch echt niet raar!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:06:23 #50
152789 karr-1
pi_59973070
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:34 schreef pietert2 het volgende:
Niemand is raar, je bent gewoon uniek en dat is zoals het hoort. Heb je al wat met je gevoelens gedaan?
pi_59988835
Andersom kan het ook. Ik ben lesbisch en denk ook wel eens na over een man. Toch weet ik heel zeker niet op mannen te vallen, al is het alleen al dat ik nog nooit een man ben tegengekomen die ik onweerstaanbaar vind
Happiness never comes in the way that we imagine.
  woensdag 9 juli 2008 @ 10:06:29 #52
152789 karr-1
pi_59990154
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 08:11 schreef Puccini het volgende:
Andersom kan het ook. Ik ben lesbisch en denk ook wel eens na over een man. Toch weet ik heel zeker niet op mannen te vallen, al is het alleen al dat ik nog nooit een man ben tegengekomen die ik onweerstaanbaar vind
Zo zie je maar weer, alles is mogelijk....
pi_60003964
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:34 schreef pietert2 het volgende:
Ik heb hetzelfde. Heb al drie jaar een vriendin en heb ook voor die tijd al meerdere relaties gehad (met een vrouw). Maar het idee van een ondeugende avond met een man spreekt mij toch zeer aan. Maakt mij dat direct een homo? Ik vind van niet..
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:19:58 #54
152789 karr-1
pi_60004239
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:06 schreef lordofwar23 het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde. Heb al drie jaar een vriendin en heb ook voor die tijd al meerdere relaties gehad (met een vrouw). Maar het idee van een ondeugende avond met een man spreekt mij toch zeer aan. Maakt mij dat direct een homo? Ik vind van niet..
Tuurlijk niet, dat maakt je zeker niet meteen homo. Als jou dat leuk lijkt moet je dat vooral doen, waarom zou je het niet doen?
pi_60062856
Ik persoonlijk denk dat het heel wel mogelijk is voor een man om seks te hebben met een andere man zonder dat hij homo of bi is. Maar waar IK de grens trek om te zeggen dat de claim 'hetero' wel heel erg zwak wordt is als ze ook nog willen kussen en zo.
pi_60062884
quote:
Waarom heb je zelf niet gepijpt??
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_60062922
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:08 schreef HiZ het volgende:
Ik persoonlijk denk dat het heel wel mogelijk is voor een man om seks te hebben met een andere man zonder dat hij homo of bi is. Maar waar IK de grens trek om te zeggen dat de claim 'hetero' wel heel erg zwak wordt is als ze ook nog willen kussen en zo.
Iemand die open genoeg is om te experimenteren met het zelfde geslacht zal volgens mij sowieso weinig waarde meer hechten aan wat voor etiket je op hem of haar plakt.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:19:55 #58
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_60063047
Hokjes

Iemand die een keertje geen vlees eet, is toch ook niet meteen vegetarier, en iemand die nadenkt over vastbinden tijdens de seks is niet meteen een sub.

Waarom moeten (vooral heteromannen) toch altijd zo krampachtig doen...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_60063073
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:12 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Iemand die open genoeg is om te experimenteren met het zelfde geslacht zal volgens mij sowieso weinig waarde meer hechten aan wat voor etiket je op hem of haar plakt.
Interesseert mij ook niet zo heel erg. Maar ik baseer mijn uitspraak op observaties uit de praktijk. Degenen die willen kussen zijn zelden degenen die uiteindelijk echt met vrouwen door willen gaan. Zelden als in; ik heb het nog nooit gezien.
pi_60063132
quote:
Hoe bedoel je 'voelde niets' kon je niet klaarkomen of bedoel je dat je er geen emotionele rompslomp aan verbond? Als het het laatste betreft; gefeliciteerd, je bent net een gewone man.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 20:35:43 #61
71919 wonderer
pi_60064432
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:21 schreef HiZ het volgende:

[..]

Interesseert mij ook niet zo heel erg. Maar ik baseer mijn uitspraak op observaties uit de praktijk. Degenen die willen kussen zijn zelden degenen die uiteindelijk echt met vrouwen door willen gaan. Zelden als in; ik heb het nog nooit gezien.
Ik denk ook dat mannen over het algemeen seks en liefde makkelijker scheiden en kussen als een uiting van liefde zien, die ze dus niet voelen. Hoeren zoenen vaak ook niet om dezelfde reden.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_60068736
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:35 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik denk ook dat mannen over het algemeen seks en liefde makkelijker scheiden en kussen als een uiting van liefde zien, die ze dus niet voelen. Hoeren zoenen vaak ook niet om dezelfde reden.
Zoiets ja.
  zondag 13 juli 2008 @ 08:50:57 #63
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60070839
quote:
Op zondag 29 juni 2008 00:09 schreef karr-1 het volgende:
Het is vrij algemeen bekend dat iedereen wel eens met iemand van de eigen sexe heeft gerommeld. Al is het maar een wedstrijdje wie heeft de grootste....

Ik kan me best voorstellen dat je dat als hetero eens zou willen, niet meteen keiharde sex of zo, maar gewoon een beetje experimenteren. Je zal echt niet de eerste zijn.
Pardon? Speak for yourself. Ik moet er niet aan denken om iets, want dan ook, met vrouwen te doen.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zondag 13 juli 2008 @ 10:36:59 #64
152789 karr-1
pi_60071407
quote:
Op zondag 13 juli 2008 08:50 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Pardon? Speak for yourself. Ik moet er niet aan denken om iets, want dan ook, met vrouwen te doen.
Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk.....
  zondag 13 juli 2008 @ 10:37:58 #65
152789 karr-1
pi_60071413
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:19 schreef wonderer het volgende:
Hokjes

Iemand die een keertje geen vlees eet, is toch ook niet meteen vegetarier, en iemand die nadenkt over vastbinden tijdens de seks is niet meteen een sub.

Waarom moeten (vooral heteromannen) toch altijd zo krampachtig doen...
Heteromannen doen zo krampachtig omdat ze bang zijn om meteen voor homo versleten te worden als ze een keer iets doen wat niet helemaal hetero is. Belachelijk natuurlijk, maar het gebeurt wel.
  zondag 13 juli 2008 @ 10:38:38 #66
152789 karr-1
pi_60071422
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:35 schreef wonderer het volgende:

[..]

Mooi gesproken
pi_60073406
quote:
Op zondag 13 juli 2008 10:37 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Heteromannen doen zo krampachtig omdat ze bang zijn om meteen voor homo versleten te worden als ze een keer iets doen wat niet helemaal hetero is. Belachelijk natuurlijk, maar het gebeurt wel.
Dat is een grappig verschil met mediterrane culturen. De mannen daar maken dus wel degelijk een onderscheid tussen 'sex tussen mannen' en 'homosexualiteit'. Die hebben er dus vaak helemaal geen moeite mee om sex te hebben met een andere man en tegelijkertijd er diep van overtuigd te zijn dat ze geen homo zijn.
  zondag 13 juli 2008 @ 13:33:03 #68
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_60073890
Maar het is ook gewoon grappig om te zien,
als een vrouw met een andere vrouw eens iets doet, dan is ze gewoon bi,
maar als een man eens een keer experimenteerd met een andere man is hij gelijk homo.. een tussenweg lijkt dan ineens niet mer te bestaan.
  zondag 13 juli 2008 @ 16:37:09 #69
152789 karr-1
pi_60077459
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar het is ook gewoon grappig om te zien,
als een vrouw met een andere vrouw eens iets doet, dan is ze gewoon bi,
maar als een man eens een keer experimenteerd met een andere man is hij gelijk homo.. een tussenweg lijkt dan ineens niet mer te bestaan.
Klopt, dat is de maatschappij van tegenwoordig. 2 vrouwen met elkaar is zogenaamd geil, 2 mannen met elkaar is smerig. 2 vrouwen die hand in hand lopen is geen probleem, 2 mannen die hand in hand lopen is ineens vies en vreemd.

De moderne maatschappij is veel te veel in hokjes ingedeeld, waarom moeten we allemaal perse voldoen aan een standaardbeeld? Ik wil niet zijn zoals iedereen, ik wil gewoon dingen doen die ik zelf belangrijk en leuk vind.

Als iemand eens de behoefte heeft om met een man te experimenteren, dan zou dat gewoon moeten kunnen zonder dat je dan meteen homo of bi bent.
  zondag 13 juli 2008 @ 16:37:58 #70
152789 karr-1
pi_60077475
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:06 schreef HiZ het volgende:

[..]

Dat is een grappig verschil met mediterrane culturen. De mannen daar maken dus wel degelijk een onderscheid tussen 'sex tussen mannen' en 'homosexualiteit'. Die hebben er dus vaak helemaal geen moeite mee om sex te hebben met een andere man en tegelijkertijd er diep van overtuigd te zijn dat ze geen homo zijn.
Exact !! Er is een verschil tussen sex en verliefdheid, die 2 hoeven niet noodzakelijk samen te vallen.
  zondag 13 juli 2008 @ 19:33:11 #71
221478 MaikuuuuI
Dat zeg ik ook altijd
pi_60080748
ik heb het een keer geprobeerd, en moet zeggen het viel niet tegen.. is wel lekker als je zo een lollie pijpt en daarna die warme zaad in je keel krijgt gespoten..
Jennifuuur O+
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromf
pi_60361515
quote:
Waarom heb je zelf niet gepijpt??
Het bleek uiteindelijk toch niets voor mij te zijn en heb het toen afgekapt.
pi_60361630
Enkele keren wat geëxperimenteerd. Bleek niks voor mij te zijn, werd er niet warm of koud van.
  zondag 27 juli 2008 @ 15:14:43 #74
152789 karr-1
pi_60378412
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 15:50 schreef RonaldRegen het volgende:
Enkele keren wat geëxperimenteerd. Bleek niks voor mij te zijn, werd er niet warm of koud van.
Maar wel blij dat je het geprobeerd hebt neem ik aan?
pi_60378693
Ik zou het weleens met een man, of stel, willen proberen. Hoeft niet helemaal naakt, gewoon met een stijve pik spelen. Vrouw mag gewoon kijken, hoeft niet mee te doen.
dsfsdfsdfds
  zondag 27 juli 2008 @ 17:29:49 #76
152789 karr-1
pi_60380485
quote:
Op zondag 27 juli 2008 15:32 schreef meisterfens het volgende:
Ik zou het weleens met een man, of stel, willen proberen. Hoeft niet helemaal naakt, gewoon met een stijve pik spelen. Vrouw mag gewoon kijken, hoeft niet mee te doen.
Je wilt dus gewoon een keer met een andere man spelen ?
  zondag 27 juli 2008 @ 17:39:30 #77
71919 wonderer
pi_60380654
quote:
Op zondag 27 juli 2008 17:29 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Je wilt dus gewoon een keer met een andere man spelen ?
Nee, met een stijve pik.

Niet iedereen is geinteresseerd in de vent die eraan vast zit
pi_60381176
quote:
Op zondag 27 juli 2008 17:39 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nee, met een stijve pik.

Jij snapt het
dsfsdfsdfds
pi_60381435
quote:
Op zondag 27 juli 2008 15:14 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Maar wel blij dat je het geprobeerd hebt neem ik aan?
Mwah. Wat heet 'blij'. Ben er in elk geval wijzer van geworden, maar dat was het dan ook.
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:23:05 #80
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_60465550
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 15:50 schreef RonaldRegen het volgende:
Ongeveer hetzelfde hier. Geexperimenteerd met stellen. Bij 2 was de jongen bi. Beetje mee gespeeld. Zoals hierboven werd beschreven, ik was geinteresseerd in een stijve pik. Maar uiteindelijk viel het tegen. Of nee, het viel niet tegen. Het was gewoon niet echt instinct om me met een jongen bezig te houden.

Fantasie en realiteit kunnen wat uit elkaar liggen. Geen spijt, net zoals RonaldRegen wijzer geworden. Ben blij dat ik er vrij jong ben achter gekomen, en niet op 45 jarige leeftijd met een kinderzitje nog in de auto naar een afgelegen parkeerplaats hoef om te kijken of ik misschien wat gemist heb.

Valt me trouwens op dat hier veel soortgelijke topics zijn. Zelfde uitgangspunt van de topicstarter, zelfde discussie over hetero/homo/bi. Misschien tijd voor een centraal 'ik wil aan het geslacht van een geslachtsgenoot zitten terwijl ik niet verliefd word op geslachtsgenoten' topic. Want dat is volgens mij de essentie hier.
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:18:47 #81
152789 karr-1
pi_60467783
Ik denk dat iedereen die fantasie wel eens heeft of heeft gehad. Lijkt me ook niets mis mee, proberen kan geen kwaad en zoals S_1980 al zegt, beter nu uitvinden dan over 30 jaar met het kinderzitje naar de parkeerplaats.
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:19:00 #82
152789 karr-1
pi_60467787
quote:
Op zondag 27 juli 2008 17:39 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nee, met een stijve pik.

Dat kan ook natuurlijk,
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:19:16 #83
152789 karr-1
pi_60467794
quote:
Op zondag 27 juli 2008 18:28 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Mwah. Wat heet 'blij'. Ben er in elk geval wijzer van geworden, maar dat was het dan ook.
Dat lijkt me al heel wat.....
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 11:40:36 #84
29728 Vlaggetje
Ik ben een vliegtuig...
pi_60506289
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:52 schreef patrickt37 het volgende:
Fantasie is iets heel anders dan realiteit.
Ik denk dat de meeste mannen wel eens een bepaalde fantasie hebben sexuele handelingen met iemand van hetzelfde geslacht.
Wanneer je het in de praktijk gaat brengen, kan het je vies tegen vallen, of je vindt het juist prettig.
Zo zou ik er(denk ik) geen problemen mee hebben om een man te pijpen tijdens een mmv trio. Echter het idee om met een andere man te bekken, of anaal verkeer, gaat me veels te ver.

Mijn vrouw en ik hebben regelmatig mmv trio's, echter het is er nog nooit van gekomen om betreffend man te pijpen.

Zoals hier al meer gezegd, plaats jezelf niet in een hokje. Een keer een man aanraken of pijpen maken je nog niet een homo. En ook wanneer je tot de ontdenking komt dat je toch homo bent, is er ook niets aan de hand.
Gewoon genieten van sex met een partner waarbij je je prettig voelt.
Zoiets heb ik dus ook. Op dit moment een fantasie (pijpen/genomen worden). Op internet kwam ik erachter dat er heel veel mannen zijn die deze fantasieen hebben. Maar zelf nemen of bekken met een vent idd, daar knap ik wel op af (in ieder geval op het laatste).
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 12:38:56 #85
152789 karr-1
pi_60507229
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 11:40 schreef Vlaggetje het volgende:

[..]

Zoiets heb ik dus ook. Op dit moment een fantasie (pijpen/genomen worden). Op internet kwam ik erachter dat er heel veel mannen zijn die deze fantasieen hebben. Maar zelf nemen of bekken met een vent idd, daar knap ik wel op af (in ieder geval op het laatste).
Precies wat Patrick al zegt, veel mannen hebben die fantasie, maar zien anaal verkeer of bekken toch als net iets te intiem en dat gaat ze dan te ver. Geen probleem is niets mis mee. zolang je geen dingen doet die je niet wilt doen en de persoon waar je het mee doet er ook geen problemen mee heeft dan is er niets aan de hand.

Doe wat je leuk lijkt of wat je wilt proberen en laat het zover gaan als je zelf zou willen.
pi_60508390
quote:
Idd, het lijkt mij ook fijn om te weten hoe het voelt om door een man gepijpt te worden, maar om zelf te te pijpen, nee, deze drang heb ik niet.
-weg, zie banmeldtopic-
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 17:17:16 #87
152789 karr-1
pi_60511679
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 14:03 schreef guapo het volgende:

[..]

Idd, het lijkt mij ook fijn om te weten hoe het voelt om door een man gepijpt te worden, maar om zelf te te pijpen, nee, deze drang heb ik niet.
Je door een man laten pijpen voelt waarschijnlijk niet anders dan je door een vrouw laten pijpen. Toch zijn er veel mensen die dit willen proberen, meer laten doen dan zelf doen. Er zullen toch vast wel mensen zijn die dit voor je willen doen?
pi_60512137
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 17:17 schreef karr-1 het volgende:

Je door een man laten pijpen voelt waarschijnlijk niet anders dan je door een vrouw laten pijpen. Toch zijn er veel mensen die dit willen proberen, meer laten doen dan zelf doen. Er zullen toch vast wel mensen zijn die dit voor je willen doen?
Ik vraag me af wat het nut ervan is, of je nou door een vrouw of een man wordt gepijpt?

Ik kan wel begrijpen dat je zelf zou willen pijpen.
Thailand the power of dreams
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 18:00:36 #89
152789 karr-1
pi_60512397
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 17:44 schreef lucithai het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat het nut ervan is, of je nou door een vrouw of een man wordt gepijpt?

Ik kan wel begrijpen dat je zelf zou willen pijpen.
Wat is uberhaupt het nut van pijpen, behalve dat het lekker is? Ik kan me voorstellen dat iemand zou willen weten hoe het is om door iemand van het eigen geslacht gepijpt te worden. Niets mis mee.

Jezelf pijpen is mogelijk, al moet je daar wel extreem lenig voor zijn en behoorlijk geschapen. Ik ken in ieder geval niemand die het voor elkaar krijgt.
pi_60651838
Persoonlijk voel ik mij hetero, en zal nooit een man verkiezen boven een vrouw... maar als ik ooit de kans krijg om te experimenteren met een man en dan bedoel ik pijpen gepijpt worden, anale verkeer... why not zolang het veilig gebeurt!
Ben eigenlijk op dit moment zelfs bezig om met iemand iets dergelijks te regellen, maar dan wel oner de vorm van een trio waar mijn vriendin zelf heeft gevraagd of ik dat zou willen doen?!
pi_60651961
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:58 schreef lord_sylus het volgende:
Persoonlijk voel ik mij hetero, en zal nooit een man verkiezen boven een vrouw... maar als ik ooit de kans krijg om te experimenteren met een man en dan bedoel ik pijpen gepijpt worden, anale verkeer... why not zolang het veilig gebeurt!
Ben eigenlijk op dit moment zelfs bezig om met iemand iets dergelijks te regellen, maar dan wel oner de vorm van een trio waar mijn vriendin zelf heeft gevraagd of ik dat zou willen doen?!
Niet verkeerd een trio, zolang je het maar alledrie echt wilt.
pi_60652024
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:03 schreef lucithai het volgende:

[..]

Niet verkeerd een trio, zolang je het maar alledrie echt wilt.
natuurlijk moeten we het alle 3 echt willen anders doe je dat ni
ben enkel curieus of ik het effectief leuk ga vinden!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:07:03 #93
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60652060
ik heb geen erotische gedachten, maar kan wel van een man houden om zijn persoon.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:19:24 #94
152789 karr-1
pi_60652368
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:58 schreef lord_sylus het volgende:
Safe zou bij mij altijd een voorwaarde zijn, je moet er wel plezier aan beleven zonder dat je gevaar loopt. En als je een trio kunt doen met je vriendin, dan is het nog veel beter toch.

Laat je nog weten hoe het was als het gelukt is?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:20:09 #95
152789 karr-1
pi_60652388
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:07 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb geen erotische gedachten, maar kan wel van een man houden om zijn persoon.
Yep, dat is wat er meestal gebeurt bij vriendschappen. Ik hou van al mijn vrienden, alleen niet allemaal op dezelfde manier. Ik hou van mijn eigen man op een andere manier dan bv mijn beste vriend,
pi_60652565
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:05 schreef lord_sylus het volgende:

natuurlijk moeten we het alle 3 echt willen anders doe je dat ni
ben enkel curieus of ik het effectief leuk ga vinden!
IK heb ook een keer een trio meegemaakt, maar dat viel toch behoorlijk tegen.
Dat was een stel (man en vrouw),waarbij waarschijnlijk de vrouw wat te weinig aandacht kreeg binnen hun relatie.
Dus het was de vrouw die tijdens dat trio de touwtjes in handen had.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:28:54 #97
152789 karr-1
pi_60652648
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:26 schreef lucithai het volgende:

[..]

IK heb ook een keer een trio meegemaakt, maar dat viel toch behoorlijk tegen.
Dat was een stel (man en vrouw),waarbij waarschijnlijk de vrouw wat te weinig aandacht kreeg binnen hun relatie.
Dus het was de vrouw die tijdens dat trio de touwtjes in handen had.
Is dat geen kwestie van duidelijke afspraken maken? Wie het met wie doet, wat wel en wat niet enzo?
pi_60653130
de beste trio's zijn afgesproken en dan spontaan alles laten ontplooien
het gebeurt ook best in een sterke relatie, waar niemand iets tekort komt maar waar beide gewoon plezier willen hebben!
pi_60653214
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:28 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Is dat geen kwestie van duidelijke afspraken maken? Wie het met wie doet, wat wel en wat niet enzo?
Ja, op zich is dat beter.

Maar ja die waren niet gemaakt van te voren.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:51:17 #100
152789 karr-1
pi_60671071
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:49 schreef lucithai het volgende:

[..]

Ja, op zich is dat beter.

Maar ja die waren niet gemaakt van te voren.
Ah oke, het was meer een spontaan iets?
pi_60715901
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 17:17 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik ben hier ook naar op zoek: gewoon naar een lieve jongen die wil experimenteren..
pi_60716703
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:20 schreef lordofwar23 het volgende:

Ik ben hier ook naar op zoek: gewoon naar een lieve jongen die wil experimenteren..
Zo zo, klinkt interessant.
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:30:41 #103
152789 karr-1
pi_60718028
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:20 schreef lordofwar23 het volgende:

[..]

Die moeten er toch genoeg te vinden zijn. Waar wil je mee experimenteren?
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:31:01 #104
152789 karr-1
pi_60718041
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:47 schreef lucithai het volgende:

[..]

Zo zo, klinkt interessant.
Zeker weten
pi_60738232
Nou, als je me nu eens een privébericht stuurt..
pi_60738312
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:13 schreef lordofwar23 het volgende:
Ik laat aan jouw de eer voor een PM"tje.
pi_60738855
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:17 schreef lucithai het volgende:

[..]

Ik laat aan jouw de eer voor een PM"tje.
we kunnen steeds een trioke doen m+m+m
pi_60740118
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:44 schreef lord_sylus het volgende:
we kunnen steeds een trioke doen m+m+m
Liever eerst een beetje kennis maken via de PM.
  maandag 11 augustus 2008 @ 21:38:37 #109
152789 karr-1
pi_60744567
quote:
Check je mailbox maar....
pi_60761016
ben hetero maar vind het geil om naar mvv-porno te kijken en me erbij af te trekken, de fantasie is dat we met z'n vieren zijn en dat die trio-man mij opdracht geeft te rukken terwijl hij het met twee vrouwen doet. Zou dat het liefst eens live proberen
nederige man, likt graag vrouwenvoeten
pi_60762067
Wow ik ben echt verbaasd over de reacties hier.

Over hoeveel hier wordt gezegd dat je rustig een man kunt neuken of pijpen zonder homoseksuele gevoelens daarbij te hebben. Wat een onzin om het jezelf makkelijk te maken.

Ik ben zelf heus geen ubermannelijke kerel en heb zelfs mezelf de kans gegeven toen ik jonger was om over homoseksuele handelingen na te denken maar de conclusie is dat ik er niks bij voelde en het zelfs een beetje vies vind.

Met andere woorden, ik ga niet zeggen dat je direct homo bent als je een keer wilt experimenteren maar het bewijst wel dat je niet 100% hetero bent. Ik zelf moet daar namelijk niets van hebben dus accepteer nou maar gewoon dat als je een keer wilt pijpen dat er dan toch een heterosexueel draadje los.
pi_60762110
Ok maar experimenteren is zeker niet homo zijn... mijn vrouw is ook geen lesbische omdat ze tijdens een trio een andere vrouw kuste en verwende!
pi_60762256
Nee maar heeft wel lesbische neigingen en is dus niet 100% hetero Anders zou ze dat helemaal niet willen / leuk vinden
pi_60762345
ben blij dat zij (en ik ) niet 100% hetro zijn
pi_60763439
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:19 schreef lord_sylus het volgende:
ben blij dat zij (en ik ) niet 100% hetro zijn
Niemand is toch 100% hetero?
pi_60765483
Wie wat met mij wil mischien kan me gewoon pm"en
pi_60765884
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:00 schreef joep.t het volgende:
Wie wat met mij wil mischien kan me gewoon pm"en
Het lijkt hier wel veemarktplaats.
pi_60766372
[img]Het lijkt hier wel veemarktplaats. [/img]

Reageer dan op mijn pm!
pi_60766571
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:32 schreef joep.t het volgende:
[ [url=Het lijkt hier wel veemarktplaats. ]afbeelding[/url] ]
Reageer dan op mijn pm!
Ik vind je profiel wel erg karig (zeg maar inhoudsloos) om dan een PM'tje te sturen.
pi_60766649
[img]Ik vind je profiel wel erg karig (zeg maar inhoudsloos) om dan een PM'tje te sturen. [/img]

Nou,Dan kunnen we toch op msn verder praten,Vind ik fijner?
pi_60832710
Ik ken het probleem van TS, het is mij zo goed bevallen dat ik gewoon geswitched ben
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_60833613
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik ken het probleem van TS, het is mij zo goed bevallen dat ik gewoon geswitched ben
Het is gewoon een kwestie van uitkomen voor je gevoelens.
In TS zijn geval is dat nog een barriere.
pi_60833663
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:52 schreef Konkaen het volgende:

[..]

Het is gewoon een kwestie van uitkomen voor je gevoelens.
In TS zijn geval is dat nog een barriere.
Da's het moeilijkste wat er is... vond ik....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_60833884
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja , ik weet er alles van; vooral de vooroordelen.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 20:20:27 #125
152789 karr-1
pi_60834350
quote:
Heb ik gedaan, maar weinig reactie tot nu toe.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 20:20:53 #126
152789 karr-1
pi_60834361
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat is het ook, maar daarna..... dan komt de echte bevrijding.
pi_60834557
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:20 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dat is het ook, maar daarna..... dan komt de echte bevrijding.
Natuurlijk, daarna hoef je geen rekening te houden met je familie, kennissen, enz.
pi_60834772
Leuk topic. het "voordeel" bij mannen is dat ze sex en liefde los van elkaar kunnen zien dus allicht eens zullen experimenteren met hetzelfde geslacht. Dan draait het gewoon om lust en sex. Ik denk dat daarom die stiekeme parkeersex ook populair is. Op zich de liefde en vertrouwdheid van je vrouwelijke partner en af en toe voor de extra lust eens iets anders. De oude Grieken hadden dat indertijd al in de gaten dus echt nieuw is het niet. Echter zitten mensen in bepaalde stramienen en willen voldoen aan bepaalde vastgestelde verwachtingspatronen en officieel "hoort" dit natuurlijk niet. Ik zie echter niet een probleem
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  donderdag 14 augustus 2008 @ 20:37:51 #129
152789 karr-1
pi_60834818
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:27 schreef Konkaen het volgende:

[..]

Natuurlijk, daarna hoef je geen rekening te houden met je familie, kennissen, enz.
Nou ja je hoeft je in ieder geval niet meer in te houden....
pi_60909390
Gewoon doen wat je lekker vind.
pi_60912776
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:35 schreef Samson het volgende:
Leuk topic. het "voordeel" bij mannen is dat ze sex en liefde los van elkaar kunnen zien dus allicht eens zullen experimenteren met hetzelfde geslacht. Dan draait het gewoon om lust en sex. Ik denk dat daarom die stiekeme parkeersex ook populair is. Op zich de liefde en vertrouwdheid van je vrouwelijke partner en af en toe voor de extra lust eens iets anders. De oude Grieken hadden dat indertijd al in de gaten dus echt nieuw is het niet. Echter zitten mensen in bepaalde stramienen en willen voldoen aan bepaalde vastgestelde verwachtingspatronen en officieel "hoort" dit natuurlijk niet. Ik zie echter niet een probleem
eens, eens maar de vergelijking met de Grieken gaat ook weer niet helemaal op vandaag de dag, bij de Grieken was sex met kinderen ook normaal en dat zou ik nu dan maar weer niet gaan doen

Maar verder helemaal mee eens
  maandag 18 augustus 2008 @ 08:32:25 #132
152789 karr-1
pi_60915924
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:07 schreef Pollewoppie het volgende:

[..]

eens, eens maar de vergelijking met de Grieken gaat ook weer niet helemaal op vandaag de dag, bij de Grieken was sex met kinderen ook normaal en dat zou ik nu dan maar weer niet gaan doen

In die tijd was sex met kinderen blijkbaar heel normaal, tegenwoordig noemen we dat een afwijking. Je moet je inderdaad wel aanpassen aan de huidige omstandigheden.
pi_60919429
bij de gedachten om iets met een man te doen(net ff getest) gaat mijn gezicht staan als of ik net een hele zuren citroen naar binnen heb geweerkt en het hele zaakje krijgt het idee dat het -20 is.
maar das mijn mening, als je er echt gedachten over heb moet je het maar eens proberen.
[img]http://users.telenet.be/Noxide/lord.gif[/img]
  maandag 18 augustus 2008 @ 12:07:02 #134
152789 karr-1
pi_60920014
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:46 schreef Roemertje het volgende:
bij de gedachten om iets met een man te doen(net ff getest) gaat mijn gezicht staan als of ik net een hele zuren citroen naar binnen heb geweerkt en het hele zaakje krijgt het idee dat het -20 is.
maar das mijn mening, als je er echt gedachten over heb moet je het maar eens proberen.
Niet iedereen wil het en als je niet wilt moet je het ook vooral niet doen. Maar iedereen die het wil moet de gelegenheid krijgen om het te doen als ze willen.
pi_60942788
Hallo allemaal
Ik ben een leuke, spontane, mooie jongen
die samen woont met zijn vriendin. ik ben echter hetro.......toch wil ik experminteren met een jongen
ik zoek een leuke spontane jongen rond mijn leeftijd, die graag wil experminteren.
gr anno
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:43:40 #136
152789 karr-1
pi_60944639
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 06:01 schreef anno1984 het volgende:
Hallo allemaal
die samen woont met zijn vriendin. ik ben echter hetro.......toch wil ik experminteren met een jongen
ik zoek een leuke spontane jongen rond mijn leeftijd, die graag wil experminteren.
gr anno
Vind je jezelf een mooie jongen of zeggen anderen dat Verder denk ik dat je vast wel iemand moet kunnen vinden, dus succes gewenst.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:48:24 #137
150152 Queen_Bee
pi_60944730
Zeg Karr, waarom PM jij nu iemand die seks wil?
I'm super sonic man
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:16:59 #138
152789 karr-1
pi_60945344
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Zeg Karr, waarom PM jij nu iemand die seks wil?
Is het verboden om iemand een PM te sturen dan?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:19:08 #139
150152 Queen_Bee
pi_60945405
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 10:16 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Is het verboden om iemand een PM te sturen dan?
Waar zeg ik dat?
I'm super sonic man
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:38:26 #140
152789 karr-1
pi_60945907
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 10:19 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?
Dat zeg je niet, maar in je vraag suggereer dat je ik mensen die sex willen niet mag PM'en. Overigens PM ik ze niet voor sex, maar dat is weer een ander verhaal.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:00:18 #141
150152 Queen_Bee
pi_60946546
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 10:38 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dat zeg je niet, maar in je vraag suggereer dat je ik mensen die sex willen niet mag PM'en. Overigens PM ik ze niet voor sex, maar dat is weer een ander verhaal.
Nah. Je moet altijd screeuwen dat je relatie zo geweldig is, en je echt niets anders wil, stel je voor zeg. Vervolgens vraagt iemand om seks en jij stuurt gelijk een PM. Tja.
I'm super sonic man
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:02:58 #142
152789 karr-1
pi_60946606
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:00 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Nah. Je moet altijd screeuwen dat je relatie zo geweldig is, en je echt niets anders wil, stel je voor zeg. Vervolgens vraagt iemand om seks en jij stuurt gelijk een PM. Tja.
Trek je eigen conclusies zou ik zeggen, dan doe ik dat ook.
pi_60947108
Volgens mij gaat het hier niet om karr-1.. Dus zet je discussie even lekker ergens anders voort.. Dankje..
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:22:44 #144
150152 Queen_Bee
pi_60947140
Met zoveel posts als hij hier heeft zou je toch bijna denken van wel

Maar goed, ik zal weer vertrekken
I'm super sonic man
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:59:15 #145
213408 CONCERTA_JUNK
ADHD is goed voor je
pi_60948313
make love not war people!!! en dan maakt het niet uit met je wie je love maakt
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:17:57 #146
224893 Maaten
Komende wereldleider
pi_60956271
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 06:01 schreef anno1984 het volgende:
Hallo allemaal
gr anno
Ach.... ik ben ook opzoek, alleen ben ik echter geen hetero , maar ja ik zoek niet alleen voor het experimenteren hé!
Voor mijn leeftijd is zoiemand moeilijk te vinden , maar ik ben ook geen oudje - 1994
Als God bestaat,
Is God een enorme sadist!
pi_60964750
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:07 schreef Pollewoppie het volgende:

[..]

Ah, dat van die kids wist ik niet, zeker net in slaap gesukkeld bij geschiedenis toen dat was
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:29:40 #148
152789 karr-1
pi_60966534
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:17 schreef Maaten het volgende:

[..]

Ach.... ik ben ook opzoek, alleen ben ik echter geen hetero , maar ja ik zoek niet alleen voor het experimenteren hé!
Voor mijn leeftijd is zoiemand moeilijk te vinden , maar ik ben ook geen oudje - 1994
14 jaar oud is inderdaad erg jong, maar niet onmogelijk. Er zal heus wel iemand zijn van je eigen leeftijd die ook op zoek is naar dat soort dingen. Ik zou alleen niet weten waar je die kan vinden.
pi_60984539
[quote]Op dinsdag 19 augustus 2008 16:17 schreef Maaten het volgende:

[..]

[/quote

Ik heb hetzelfde probleem als jij ik ben namelijk 15! Zin eens te msnen?
pi_60987146
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:21 schreef joep.t het volgende:
[quote]Op dinsdag 19 augustus 2008 16:17 schreef Maaten het volgende:

[..]

[/quote

Hopelijk ben je met MSN beter dan met quoten
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:45:43 #151
224893 Maaten
Komende wereldleider
pi_60989727
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:21 schreef joep.t het volgende:

[...]

Lijkt me leuk, ik heb all een pm gestuurd
Als God bestaat,
Is God een enorme sadist!
pi_61189218
Ja, maak er even een date-topic van
  donderdag 28 augustus 2008 @ 13:35:41 #153
152789 karr-1
pi_61191075
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 12:23 schreef FoShizzlemynizzle het volgende:
Ja, maak er even een date-topic van
Waarom niet, zolang ze er niemand kwaad mee doen.
pi_61191369
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:35 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Waarom niet, zolang ze er niemand kwaad mee doen.
dank u
pi_61242689
Oh ik heb ook hetzelfde probleem... ben 13 jaar en zo moeilijk iets te vinden...

.. hehe bedoelde 31. Ach..

Wel goed dat jullie het al zeker weten op jullie leeftijd. En er ook iets mee doen..
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:22:04 #156
152789 karr-1
pi_61243441
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:39 schreef xman het volgende:
Oh ik heb ook hetzelfde probleem... ben 13 jaar en zo moeilijk iets te vinden...

.. hehe bedoelde 31. Ach..

Wel goed dat jullie het al zeker weten op jullie leeftijd. En er ook iets mee doen..
Ik weet niet of er een leeftijd aan gebonden is. Ik wist ook al op mijn 16de dat ik homo was, terwijl ik er pas op mijn 19de voor uitkwam.
pi_61243843
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 13:22 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik weet niet of er een leeftijd aan gebonden is. Ik wist ook al op mijn 16de dat ik homo was, terwijl ik er pas op mijn 19de voor uitkwam.
't zijn er heel veel die er pas later iets mee doen. Ben nu in contact met een jongen van 34 die pas 2 jaar z'n sexualiteit aan het ontdekken is. Uitgemaakt met z'n vriendin en alles. Toch wel moeilijk.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:31:14 #158
152789 karr-1
pi_61245777
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 13:46 schreef xman het volgende:

[..]

't zijn er heel veel die er pas later iets mee doen. Ben nu in contact met een jongen van 34 die pas 2 jaar z'n sexualiteit aan het ontdekken is. Uitgemaakt met z'n vriendin en alles. Toch wel moeilijk.
Dat is waar ja, niet iedereen heeft het even gemakkelijk.
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:34:43 #159
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_61335597
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 23:45 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik ook. Ik heb alleen sex met mannen, 1 man in het specifiek. Sex met een vrouw moet ik echt even niet aan denken.
Ik heb nog nooit sex met meisjes gehad, daarvoor houd ik gewoon veel te veel van mooie jongens, en lekkere piemels. whehe. Ieder zijn ding
  woensdag 3 september 2008 @ 22:33:15 #160
152789 karr-1
pi_61361738
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:34 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit sex met meisjes gehad, daarvoor houd ik gewoon veel te veel van mooie jongens, en lekkere piemels. whehe. Ieder zijn ding

Ik heb 1 keer sex gehad met een meisje op mijn 16de, daarna nooit meer.
  donderdag 4 september 2008 @ 01:32:34 #161
128268 RobbieBoy
pi_61366248
quote:
Op woensdag 3 september 2008 22:33 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik heb 1 keer sex gehad met een meisje op mijn 16de, daarna nooit meer.
fikse tegenvaller, dus? Waarom heb je nog niet op me PM gereageerd?
  donderdag 4 september 2008 @ 13:22:57 #162
152789 karr-1
pi_61373922
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:32 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

fikse tegenvaller, dus? Waarom heb je nog niet op me PM gereageerd?
Tegenvaller nee, maar geen ervaring die ik wil herhalen. Mijn PM box is leeg, wat heb je verzonden?
pi_61376593
ehh... volgens mij ging dit topic over hetero's met bepaalde fantasieën of experimenteer ervaringen
Jullie vallen niet bepaald in de categorie hetero lijkt me
pi_61381447
Wat FoShizzle zegt.. Dit topic is hier niet voor bedoelt.. Niet om contacten te leggen (FOK! is geen datingsite) en we wachten natuurlijk nog steeds op de mannen die ook (of eigenlijk) van vrouwen houden
  vrijdag 5 september 2008 @ 14:49:57 #165
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_61402702
ik heb rond mn 19de (ben nu 27)een aantal keer seksueel contact gehad met een man van 33 (bekend van tv )
ik ben nogal van het uitproberen en aangezien ik vrijwel altijd aandacht krijg van homo's werd ik toch benieuwd, in die tijd had ik gewoon een vriendin (nu ook maar een ander ).

na mijn uitprobeer periode alleen nog maar met vrouwen geweest, het is ook niet zo dat ik het gevoel heb ik dat ik iets mis. krijg wel nog steeds veel aandacht van gay's zo erg dat mn meisje er gek van wordt . ik heb er zelf weinig moeite mee.
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:58:24 #166
128268 RobbieBoy
pi_61406393
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 14:49 schreef AntiChrist het volgende:
ik heb rond mn 19de (ben nu 27)een aantal keer seksueel contact gehad met een man van 33 (bekend van tv )
O my god, ben JIJ met Paul de Leeuw naar bed geweest?
pi_61557388
Ik zou mijn leven enkel willen delen met een vrouw. Maar ik vindt slappe piemels wel geil om te zien.
Daar hoef je, denk ik, toch geen homo voor te zijn. Ik zou nooit met een man willen sexen. Geen haar op mijn zak die daar aan denkt.
  donderdag 11 september 2008 @ 20:04:04 #168
152789 karr-1
pi_61559409
quote:
Op donderdag 11 september 2008 18:48 schreef Flierenfluyter het volgende:
Ik zou mijn leven enkel willen delen met een vrouw. Maar ik vindt slappe piemels wel geil om te zien.
Daar hoef je, denk ik, toch geen homo voor te zijn. Ik zou nooit met een man willen sexen. Geen haar op mijn zak die daar aan denkt.
Naar kijken kan altijd, je hoeft er niet perse wat mee te doen lijkt mij.
pi_61559507
Ik ben zelf hetero... maar moet toegeven dat het mij wel interessant lijkt om eens een jonge te pijpen. Gewoon om te kijken als het lekker is. Is dat gek? Ik weet het niet.. experimenteren is toch niks mis mee.

PS.. als er vrijwilligers zijn ?
  donderdag 11 september 2008 @ 20:26:23 #170
152789 karr-1
pi_61559978
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:08 schreef fraxono het volgende:
Ik ben zelf hetero... maar moet toegeven dat het mij wel interessant lijkt om eens een jonge te pijpen. Gewoon om te kijken als het lekker is. Is dat gek? Ik weet het niet.. experimenteren is toch niks mis mee.

Tuurlijk is er niets mis met experimenteren, je moet doen waar je zin in hebt. Ik zou er alleen wel opletten dat degene met wie je zoiets doet ook weet dat het voor jou een experiment is, zodat de verwachtingen ook niet al te hoog zijn.

Succes ermee en laat ons vooral weten hoe het was als het gebeurt is.
  donderdag 11 september 2008 @ 20:38:59 #171
71919 wonderer
pi_61560342
En doe het veilig.
  donderdag 11 september 2008 @ 21:11:53 #172
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_61561195
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:43 schreef Tally het volgende:
we wachten natuurlijk nog steeds op de mannen die ook (of eigenlijk) van vrouwen houden
Nu ik Monique Smit in beeld heb....

(ze is op tv )
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_61564146
quote:
Op donderdag 11 september 2008 21:11 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Nu ik Monique Smit in beeld heb....

(ze is op tv )
Tja, als je het graag met een hamster doet
pi_61581791
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:08 schreef fraxono het volgende:

En dan pijp jij mij?Kom maar!
pi_61582977
Je bent geen hetero meer als je die gedachtes heb, maarja. Iedereen moet maar doen wat hij of zij lekker vind.
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:11:17 #176
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_61583344
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:44 schreef Samson het volgende:

[..]

Tja, als je het graag met een hamster doet
Animalsex!

_!
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_61583365
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:11 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Animalsex!

_!
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:15:11 #178
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61583458
ik vraag me zelden af of een man me lekkerder kan pijpen dan een vrouw. wat ik wel denk is dat mannen beter kunnen rukken dan een vrouw,
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:17:07 #179
71919 wonderer
pi_61583518
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 18:56 schreef DenkaanHenk het volgende:
Je bent geen hetero meer als je die gedachtes heb, maarja. Iedereen moet maar doen wat hij of zij lekker vind.
Wat ben je dan? Bi? Maar je voelt je niet tot beide geslachten aangetrokken, alleen tot vrouwen en bepaalde seksuele handelingen met mannen.
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:18:13 #180
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61583548
elke man die seksfilms kijkt is homo. want je wilt toch zien hoe een andere penis een vrouw neukt.
  vrijdag 12 september 2008 @ 20:26:45 #181
152789 karr-1
pi_61585480
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:15 schreef zoalshetis het volgende:
ik vraag me zelden af of een man me lekkerder kan pijpen dan een vrouw. wat ik wel denk is dat mannen beter kunnen rukken dan een vrouw,
Of een man perse beter kan pijpen dan een vrouw weet ik niet, maar ik denk wel dat een man beter weet wat een andere man lekker zal vinden omdat hij weet wat hij zelf lekker vind.
  vrijdag 12 september 2008 @ 20:43:28 #182
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61585987
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:26 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Of een man perse beter kan pijpen dan een vrouw weet ik niet, maar ik denk wel dat een man beter weet wat een andere man lekker zal vinden omdat hij weet wat hij zelf lekker vind.
ja wat rukken betreft wel ja, maar dat zei ik al. ik heb mezelf kunnen pijpen toen ik jong was. misschien dat ik het daarom wel fijn vind als het zonder handen gedaan wordt.
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:51:14 #183
152789 karr-1
pi_61589985
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja wat rukken betreft wel ja, maar dat zei ik al. ik heb mezelf kunnen pijpen toen ik jong was. misschien dat ik het daarom wel fijn vind als het zonder handen gedaan wordt.
Jezelf kunnen pijpen? Hmm dat heb ik nog nooit gekund, je moet wel erg buigzaam zijn dan. En gepijpt worden zonder handen is zonder meer beter dat ben ik met je eens.
  vrijdag 12 september 2008 @ 23:22:01 #184
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_61590961
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 18:56 schreef DenkaanHenk het volgende:
Ik heb ook wel eens gedacht hoe het zou zijn met een vrouw.. en heb ze ook wel eens gezoend. Maar ik val toch echt op mannen en vind mezelf echt wel hetero
pi_61593388
Ik krijg bij het lezen van dit topic elke keer het hokjes gevoel.
Vele praten over 100% hetero of homo. Echter in mijn optiek is niemand dat. Je voorkeur gaat uit naar een man of vrouw. Echter onder bepaalde omstandigheden kan het weleens gebeuren dat je probeer te "snoepen" van een persoon van hetzelfde geslacht.
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat je een homo bent. En ook zit er geen heterosnaartje bij je los. (zoals ik hier las).
Ook ik heb weleens(1x) een man gepijpt, maar had er totaal geen beleving bij.
Maar om daar achter te komen, zal je het toch een keer moeten proberen.

Ook veel jongens hebben weleens samen met een vriendje(op jonge leeftijd) gemasturbeerd, of aan elkaars "piemel" gezeten.

Al dit soort experimenten maken je nog geen homo hoor. Doe gewoon de dingen die je leuk/lekker vindt, en luister niet naar andermans oordeel.
  zaterdag 13 september 2008 @ 11:59:07 #186
152789 karr-1
pi_61597383
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 01:07 schreef patrickt37 het volgende:
Ik krijg bij het lezen van dit topic elke keer het hokjes gevoel.
Vele praten over 100% hetero of homo. Echter in mijn optiek is niemand dat. Je voorkeur gaat uit naar een man of vrouw. Echter onder bepaalde omstandigheden kan het weleens gebeuren dat je probeer te "snoepen" van een persoon van hetzelfde geslacht.
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat je een homo bent. En ook zit er geen heterosnaartje bij je los. (zoals ik hier las).
Ook ik heb weleens(1x) een man gepijpt, maar had er totaal geen beleving bij.
Maar om daar achter te komen, zal je het toch een keer moeten proberen.

Ook veel jongens hebben weleens samen met een vriendje(op jonge leeftijd) gemasturbeerd, of aan elkaars "piemel" gezeten.

Al dit soort experimenten maken je nog geen homo hoor. Doe gewoon de dingen die je leuk/lekker vindt, en luister niet naar andermans oordeel.
Helemaal mee eens. In mijn beleving is niemand 100 % homo of 100 % hetero, het is altijd een bepaalde mengvorm, waarbij je wel een voorkeur kunt hebben voor het een of het ander. Onder de juiste omstandigheden kan iedereen wel eens wat anders doen dan normaal, denk bv aan langdurig gevangenen die ook wel eens met elkaar rotzooien terwijl ze dat in het normale leven nooit zouden doen.
pi_61600430
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 11:59 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. In mijn beleving is niemand 100 % homo of 100 % hetero, het is altijd een bepaalde mengvorm, waarbij je wel een voorkeur kunt hebben voor het een of het ander. Onder de juiste omstandigheden kan iedereen wel eens wat anders doen dan normaal, denk bv aan langdurig gevangenen die ook wel eens met elkaar rotzooien terwijl ze dat in het normale leven nooit zouden doen.
Hier gebeurde het op een enorme geile avond waarbij mijn vrouw en ik een mmv trio hadden. Dus een totaal ongeplande pijpbeurt.
In dit soort omstandigheden sluit ik het niet uit dat het nooit meer gebeurt, maar ik zal er niet speciaal naar op zoek gaan.
Mijn vrouw vond het daarentegen wel geil om te zien.
  zaterdag 13 september 2008 @ 15:02:31 #188
150152 Queen_Bee
pi_61600596
Ik ben 100% hetero.
I'm super sonic man
  zaterdag 13 september 2008 @ 16:17:36 #189
152789 karr-1
pi_61601899
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:55 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Hier gebeurde het op een enorme geile avond waarbij mijn vrouw en ik een mmv trio hadden. Dus een totaal ongeplande pijpbeurt.
In dit soort omstandigheden sluit ik het niet uit dat het nooit meer gebeurt, maar ik zal er niet speciaal naar op zoek gaan.
Mijn vrouw vond het daarentegen wel geil om te zien.
Onverwacht is altijd het beste. En als je vrouw het lekker vind om te zien, waarom niet....
  zaterdag 13 september 2008 @ 16:17:51 #190
152789 karr-1
pi_61601901
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben 100% hetero.
Als jij dat denkt......
  zaterdag 13 september 2008 @ 18:00:04 #191
71919 wonderer
pi_61604094
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:17 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Als jij dat denkt......
Dan is het zo. Of weet jij beter hoe iemand zich voelt dan de persoon zelf?
  zaterdag 13 september 2008 @ 19:17:21 #192
152789 karr-1
pi_61605919
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:00 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dan is het zo. Of weet jij beter hoe iemand zich voelt dan de persoon zelf?
Nee ik kan niet beoordelen hoe een ander zich voelt natuurlijk. Ik blijf alleen trouw aan mijn theorie van niemand is 100 % hetero of 100 % homo.
  zaterdag 13 september 2008 @ 20:31:19 #193
71919 wonderer
pi_61607686
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 19:17 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Nee ik kan niet beoordelen hoe een ander zich voelt natuurlijk. Ik blijf alleen trouw aan mijn theorie van niemand is 100 % hetero of 100 % homo.
En waarom zou niemand 100% homo of hetero kunnen zijn?
  zaterdag 13 september 2008 @ 20:59:22 #194
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_61608431
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:31 schreef wonderer het volgende:

[..]

En waarom zou niemand 100% homo of hetero kunnen zijn?
Omdat dit erg onnatuurlijk is. De mens is van nature nieuwsgierig en grensverleggend.
In sommige fases verlang je meer naar een vrouw of naar een man.
Die scheiding homo-hetero is sterk cultureel bepaald, door omstandigheden dus.
Er zijn genoeg situaties te bedenken waarin "100%" hetero of homo opeens zijn grens van het hetero- of homo-zijn overschrijdt.

Btw het is van alle tijden dat heteromannen interesse hebben in mannen, kijk maar naar de oude Grieken en Romeinen.
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
  zaterdag 13 september 2008 @ 21:17:32 #195
71919 wonderer
pi_61608846
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:59 schreef Sowflow het volgende:

[..]

Omdat dit erg onnatuurlijk is. De mens is van nature nieuwsgierig en grensverleggend.
In sommige fases verlang je meer naar een vrouw of naar een man.
Die scheiding homo-hetero is sterk cultureel bepaald, door omstandigheden dus.
Er zijn genoeg situaties te bedenken waarin "100%" hetero of homo opeens zijn grens van het hetero- of homo-zijn overschrijdt.

Btw het is van alle tijden dat heteromannen interesse hebben in mannen, kijk maar naar de oude Grieken en Romeinen.
Verlangen naar bepaalde vormen van seks wil nog niet zeggen dat je je structureel aangetrokken voelt tot dat geslacht.

De grieken en romeinen deden het ook met jongetjes. Is iedereen naast bi ook pederast en zoofiel?
  zaterdag 13 september 2008 @ 22:20:46 #196
152789 karr-1
pi_61610238
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:17 schreef wonderer het volgende:

[..]

Verlangen naar bepaalde vormen van seks wil nog niet zeggen dat je je structureel aangetrokken voelt tot dat geslacht.

De grieken en romeinen deden het ook met jongetjes. Is iedereen naast bi ook pederast en zoofiel?
Je hoeft je ook niet structureel aangetrokken te voelen tot hetzelfde geslacht. Als de heterozijde bij jou de overhand heeft dan ben je hetero en doe je het alleen met vrouwen. Ik zeg alleen dat onder de juiste omstandigheden iedereen in staat is om contacten te hebben met hetzelfde geslacht en daar ook wel degelijk bevrediging uit kan halen. Maar als deze omstandigheden zich niet voordoen komt het dus ook niet voor en zal je er nooit achter komen.
pi_61722707
ik heb dat ook wel eens dat ik fantaseer hoe het met een man zou zijn. ik ben 47jr en getrouwd .het is puur sexueel en het is nog maar van de laatste paar jaar dat ik die fantasie heb. ik vind het fijn te weten dat er tog meer zijn die ook met die gedachten en fantasie bezig zijn.
  donderdag 18 september 2008 @ 03:10:47 #198
150152 Queen_Bee
pi_61722717
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:17 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Als jij dat denkt......
Jesus fuck wat word ik moe van jou zeg. Het zal me werkelijk aan mijn reet roesten of jij heet wordt van een vagina of van een penis, maar wáárom moet toch de hele wereld ook homo of half homo van jou zijn?
I'm super sonic man
  donderdag 18 september 2008 @ 05:11:17 #199
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61722798
quote:
Op donderdag 18 september 2008 03:10 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Jesus fuck wat word ik moe van jou zeg. Het zal me werkelijk aan mijn reet roesten of jij heet wordt van een vagina of van een penis, maar wáárom moet toch de hele wereld ook homo of half homo van jou zijn?
omdat het zo is misschien.
pi_61723683
quote:
Op donderdag 18 september 2008 05:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

omdat het zo is misschien.
In zijn theorie is het zo.. Ik vind het ook complete onzin.. Als hij trouw wil blijven aan zijn theorie is dat best maar dring een ander dat niet op..
  donderdag 18 september 2008 @ 09:04:27 #201
152789 karr-1
pi_61724075
quote:
Op donderdag 18 september 2008 08:42 schreef Tally het volgende:

[..]

In zijn theorie is het zo.. Ik vind het ook complete onzin.. Als hij trouw wil blijven aan zijn theorie is dat best maar dring een ander dat niet op..
Ik geloof ook niet dat ik dat ergens doe....
pi_61725053
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:04 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat ik dat ergens doe....
Dat doe je wel door te blijven hameren over jouw theorie.. Als iemand aangeeft dat hij of zij volledig hetero is en je blijft antwoorden geven als "als jij dat denkt" komt dat over als je denkt dat maar ik weet zeker dat ik gelijk heb.. Dat is niet alleen rete-irritant maar komt op mij over als een klein kind die zijn/haar vingers in de oren stopt en roept: Ik hoor je lekker toch niet..

Ik vind dat trouwens net zo irritant als mensen die andere mensen in een hokje willen proppen.. Je doet dat op deze manier niet anders..
  donderdag 18 september 2008 @ 12:35:21 #203
152789 karr-1
pi_61728597
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:59 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat doe je wel door te blijven hameren over jouw theorie.. Als iemand aangeeft dat hij of zij volledig hetero is en je blijft antwoorden geven als "als jij dat denkt" komt dat over als je denkt dat maar ik weet zeker dat ik gelijk heb.. Dat is niet alleen rete-irritant maar komt op mij over als een klein kind die zijn/haar vingers in de oren stopt en roept: Ik hoor je lekker toch niet..

Ik vind dat trouwens net zo irritant als mensen die andere mensen in een hokje willen proppen.. Je doet dat op deze manier niet anders..
Ik beweer nergens dat ik altijd gelijk heb, dat is zeker niet zo. Ik beweer alleen dat ik een theorie heb. Die theorie is niet van mij persoonlijk, die theorie is wereldwijd bekend en wordt ook steeds meer aanvaard. Als jij dat irritant vind kan ik daar weinig aan doen denk ik.

Ik prop niemand in een hokje, zeker omdat ik daar zelf ook een bloedhekel aan heb.
pi_61728851
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:35 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik beweer nergens dat ik altijd gelijk heb, dat is zeker niet zo. Ik beweer alleen dat ik een theorie heb. Die theorie is niet van mij persoonlijk, die theorie is wereldwijd bekend en wordt ook steeds meer aanvaard. Als jij dat irritant vind kan ik daar weinig aan doen denk ik.

Ik prop niemand in een hokje, zeker omdat ik daar zelf ook een bloedhekel aan heb.
Jij doet met een opmerking als "Als jij dat denkt...." alsof jouw theorie automatisch de waarheid is. Echter het is en blijft een theorie en geen feit.
Ik durf te zeggen dat ik 100% hetero ben. Ik heb nog nooit iets met een jongen gedaan, in mijn hele jeugd nooit de behoefte gehad om samen met een andere jongen te masturberen. Ook nu heb ik absoluut niet de behoefe om iets met een man te doen en dat zie ik ook echt niet veranderen.
Als andere mensen dat wel hebben, prima. Maar zeg niet dat omdat jij een theorie hebt, dat automatisch alle mannen dergelijke wensen en gedachten hebben. Dat is pertinent niet waar.
  donderdag 18 september 2008 @ 12:57:26 #205
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_61729132
Hij zegt opzich niet dat iedereen die fantasie heeft, maar meer dat iedere man het wel zou kunnen. wanneer er bv al 10 jaar geen vrouwen meer zijn op de wereld, dat een groot stel mannen die zich altijd voor 100% hetero hebben uitgemaakt toch naar de man zullen grijpen.
Verder ben ik het met jullie eens dat het hij het wel een beetje 'opdringt' aan de mensen hier.
  donderdag 18 september 2008 @ 12:59:02 #206
152789 karr-1
pi_61729167
*zucht* Er is zoiets als niet willen begrijpen wat ik bedoel natuurlijk. Ik dring helemaal niets aan niemand op en ik beweer ook zeker niet dat een algemeen geaccepteerde theorie op iedereen van toepassing is. Cuegirlie drukt het het beste uit in het eerste stuk, alleen dan weer jammer van die laatste zin.
  donderdag 18 september 2008 @ 13:00:18 #207
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_61729190
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:59 schreef karr-1 het volgende:
*zucht* Er is zoiets als niet willen begrijpen wat ik bedoel natuurlijk. Ik dring helemaal niets aan niemand op en ik beweer ook zeker niet dat een algemeen geaccepteerde theorie op iedereen van toepassing is. Cuegirllie drukt het het beste uit in het eerste stuk, alleen dan weer jammer van die laatste zin.
Sorry, maar dat komt door jouw: "Als jij dat denkt...."
Iedereen verkondigd hier zijn ideeen erover. Die kunnen verschillen. Maar door zoiets te zeggen zeg je eigenlijk: ok dat kan je denken, maar daar klopt niks van!
Terwijl je dat gewoon niet weet. Dus vandaar
  donderdag 18 september 2008 @ 15:45:13 #208
152789 karr-1
pi_61733286
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:00 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Sorry, maar dat komt door jouw: "Als jij dat denkt...."
Iedereen verkondigd hier zijn ideeen erover. Die kunnen verschillen. Maar door zoiets te zeggen zeg je eigenlijk: ok dat kan je denken, maar daar klopt niks van!
Terwijl je dat gewoon niet weet. Dus vandaar
Dan denk ik dat mijn woorden niet goed geinterpreteerd zijn. Teruglezend zie ik in dat dat ook zo is, dus ik trek ze bij deze weer in.
  donderdag 18 september 2008 @ 17:57:28 #209
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61736187
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij zegt opzich niet dat iedereen die fantasie heeft, maar meer dat iedere man het wel zou kunnen. wanneer er bv al 10 jaar geen vrouwen meer zijn op de wereld, dat een groot stel mannen die zich altijd voor 100% hetero hebben uitgemaakt toch naar de man zullen grijpen.
Verder ben ik het met jullie eens dat het hij het wel een beetje 'opdringt' aan de mensen hier.
Hij zegt beide.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 18 september 2008 @ 17:57:52 #210
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61736195
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:45 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dan denk ik dat mijn woorden niet goed geinterpreteerd zijn. Teruglezend zie ik in dat dat ook zo is, dus ik trek ze bij deze weer in.
Fijn, kunnen we weer ontopic
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_61736733
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 18:02 schreef joep.t het volgende:

[..]

En dan pijp jij mij?Kom maar!
Hahha vind ik prima, stuur maar PM
pi_61838755
ik ben ook hetero, goloof ik.
maar ik denk er wel eens aan hoe het zou zijn om n groot geschapen man te pijpen, lijkt me best geil. ma van mannen die ik gewoon op straat zie wordt ik nie anders ofzo.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:47:14 #213
152789 karr-1
pi_61845553
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:53 schreef eviljessie het volgende:
ik ben ook hetero, goloof ik.
maar ik denk er wel eens aan hoe het zou zijn om n groot geschapen man te pijpen, lijkt me best geil. ma van mannen die ik gewoon op straat zie wordt ik nie anders ofzo.
Wat is je definitie van groot geschapen? En waarom juist een groot geschapen man?
pi_61855875
Dit heb ik dus ook, ik fantaseer constant hoe het zou zijn om een penis in mijn mond te hebben, terwijl ik een vriendin heb.
mijn vriendin vond het eerst heel ziek, maar ze las later meerdere topics op fokforum en kwam tot de conclusie dat dit wel vaker voor komt.
het valt mij ook op dat er best veel mannen zijn met n beetje dezelfde gedachten, dus je bent iig niet alleen eviljessie en het lijkt ook vrij normaal te zijn.
pi_61857590
een grote geschoren lul (boven de 20 cm) vind ik geil om te zien/pijpen.
maar ik neuk ook graag met lekkere slanke vrouwen
  donderdag 25 september 2008 @ 17:27:05 #216
226179 Dragonstube5
account verwijderd
pi_61909585
ik heb ook wel is het iedee wat zou ik graag één keer in mijn leven met een jongen het doen!
(ben 1000000% hetro!)
account verwijderd
pi_61916700
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:34 schreef eviljessie het volgende:
een grote geschoren lul (boven de 20 cm) vind ik geil om te zien/pijpen.
maar ik neuk ook graag met lekkere slanke vrouwen
Met die eis maak je het jezelf wel een stuk moeilijker he?
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:08:15 #218
152789 karr-1
pi_61923969
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:00 schreef FoShizzlemynizzle het volgende:

[..]

Met die eis maak je het jezelf wel een stuk moeilijker he?
Je beperkt je mogelijkheden in ieder geval enorm.....
  vrijdag 26 september 2008 @ 11:51:48 #219
71919 wonderer
pi_61927802
Misschien ook wel een stukje veiligheid Als je in die situatie komt en hij is niet groot genoeg, kun je dat altijd nog als smoesje gebruiken om toch niet te hoeven.
  vrijdag 26 september 2008 @ 11:59:07 #220
152789 karr-1
pi_61927979
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 11:51 schreef wonderer het volgende:
Misschien ook wel een stukje veiligheid Als je in die situatie komt en hij is niet groot genoeg, kun je dat altijd nog als smoesje gebruiken om toch niet te hoeven.
Dat is waar ja. Hoeveel mannen zullen er rondlopen met 20 cm of meer?
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:07:36 #221
71919 wonderer
pi_61928209
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 11:59 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dat is waar ja. Hoeveel mannen zullen er rondlopen met 20 cm of meer?
Op Fok of in het echt?
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:13:30 #222
152789 karr-1
pi_61928363
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:07 schreef wonderer het volgende:

[..]

Op Fok of in het echt?
Ik neem aan dat het op Fok vele malen meer zal zijn, dus ik bedoel in het echt
pi_61997379
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 14:49 schreef AntiChrist het volgende:
Laat me raden...

pi_62003196
jaja, ben afgelopen weekend aan het stappen geweest en heb eindelijk iemand gevonden die wel wat met mij wou proberen.
Ik heb voor het eerst een jongen gepijpt en hij is klaar gekomen in mijn mond!
ik vond het erg geil en zou het zeker wel vaker willen doen.
ik moet verder niks weten van sex met jongens, alleen zo'n harde grote lul in mn mond was wel fijn.
  maandag 29 september 2008 @ 19:00:41 #225
228922 BreathMe
Adem in, Adem uit.
pi_62003319
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:55 schreef eviljessie het volgende:
jaja, ben afgelopen weekend aan het stappen geweest en heb eindelijk iemand gevonden die wel wat met mij wou proberen.
ik moet verder niks weten van sex met jongens, alleen zo'n harde grote lul in mn mond was wel fijn.
maar je bent geen homo ?
nee nee
pi_62005471
quote:
pm me zou ik zeggen!
  maandag 29 september 2008 @ 21:06:08 #227
71919 wonderer
pi_62007304
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:00 schreef BreathMe het volgende:

[..]

maar je bent geen homo ?
nee nee
Nee

Homo ben je als je van mannen houdt. Niet omdat je een pijp-fetish hebt.
  maandag 29 september 2008 @ 22:07:15 #228
152789 karr-1
pi_62009499
quote:
Good for you, ik ben blij dat je het leuk vond....
pi_62013191
Bahbah, een mond vol zaad.
Mijn vrouw wil dat ook altijd, maar heb het haar afgeraden.
  dinsdag 30 september 2008 @ 11:43:07 #230
152789 karr-1
pi_62019875
quote:
Op maandag 29 september 2008 23:47 schreef patrickt37 het volgende:
Bahbah, een mond vol zaad.
Mijn vrouw wil dat ook altijd, maar heb het haar afgeraden.
och zaad kan best lekker zijn hoor, ligt eraan van wie en onder welke omstandigheden
pi_62020390
quote:
Helemaal top man, ik ben ook geen homo maar ik zou ook wel es willen pijpen.............
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:13:25 #232
152789 karr-1
pi_62026434
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:10 schreef Boxes het volgende:

[..]

Helemaal top man, ik ben ook geen homo maar ik zou ook wel es willen pijpen.............
Ga ervoor zou ik zeggen....
pi_62044374
Lust is lust. Liefde is liefde. Alles kan.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 18:09:10 #234
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62131512
O verkeerde topic...ik ben homo met weleens hetero gedachten
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 20:42:16 #235
152789 karr-1
pi_62134688
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:09 schreef mike_hunt het volgende:
O verkeerde topic...ik ben homo met weleens hetero gedachten
Ha ha dat kan ook, al heb ik daar zelf geen last van
pi_62183472
hihi als er nog mensen zijn die deze gedachtes eens verder willen uitproberen .. beetje experimenteren. Stuur mij eens een PM. Ik ben haast overal voor in.
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:26:49 #237
152789 karr-1
pi_62188017
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:24 schreef fraxono het volgende:
hihi als er nog mensen zijn die deze gedachtes eens verder willen uitproberen .. beetje experimenteren. Stuur mij eens een PM. Ik ben haast overal voor in.
Keuze genoeg denk ik. Laat je wel even weten hoe het was?
pi_62190034
Dit lijkt verdacht veel op een gay-dating-topic
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:26:20 #239
71919 wonderer
pi_62190064
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:25 schreef Elckiebone het volgende:
Dit lijkt verdacht veel op een gay-dating-topic
Lees de TT nog even...
pi_62193491
Fraxono FOK! is geen datingsite.. Dus graag je uitnodigingen voor je laten hier..

Voor de rest Elckiebone als je er moeite mee hebt lees dan even verder in andere topics..
pi_62245813
Toch wel goed dat er een beetje over wordt gediscussieerd. Bij mannen is het toch nog een taboe, terwijl het bij vrouwen praktisch algemeen geaccepteerd wordt, een belachelijke 'double standard' imo.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:51:33 #242
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_62247017
Mij valt op dat er 2 "kampen" zijn. Enerzijds mensen die roepen dat als je fantaseert over homo-seks je ook gelijk homo bent, en het andere kamp ziet liefde en lust los van elkaar. Ik sluit me bij het tweede aan.
Ik ben duidelijk hetero. Nooit verliefd geweest op een man, gruwel van het idee om een man te zoenen, of zelfs "intiem" te knuffelen. Bij vrouwen is dat totaal niet zo. Daar ben ik wél verliefd op geweest, et cetera.
Maar toch heb ik al een hele tijd de fantasie om eens een penis in de hand te hebben, 'm te pijpen, en wie weet wel meer dan dat. Maar toch val ik compleet niet op mannen, en al zou ik geld toe krijgen, ik zou nooit een man zoenen of er een relatie mee beginnen. Maar het idee van seks met een man laat me toch niet los.
You know, I've learned something today
pi_62247932
Ja ik sluit me wel een beetje bij je aan. Ik moet ook zeggen dat ik het jammer vind dat sommige mensen het zo belangrijk vinden om iemand een duidelijk stempel op te drukken. Seksualiteit is toch vaak een grijs gebied, wie of wat je ook leuk vind, dus waarom zou het zo relevant moeten zijn om aan de definieringen van andere mensen te voldoen?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:28:44 #244
152789 karr-1
pi_62261452
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:18 schreef hammondinferno het volgende:
Ja ik sluit me wel een beetje bij je aan. Ik moet ook zeggen dat ik het jammer vind dat sommige mensen het zo belangrijk vinden om iemand een duidelijk stempel op te drukken. Seksualiteit is toch vaak een grijs gebied, wie of wat je ook leuk vind, dus waarom zou het zo relevant moeten zijn om aan de definieringen van andere mensen te voldoen?
Je moet je nooit aan de definities van anderen ophangen. Je moet doen wat voor jou goed voelt en wat jij wilt doen, daar heb je niemand voor nodig om dat voor je te bepalen. Als jij een bepaalde fantasie hebt dan kan dat, dan ben je in mijn ogen echt niet meteen homo of bi of wat dan ook.
pi_62272611
Ja helemaal mee eens. Wordt zelf ook verliefd op meisjes, heb er relaties mee etc etc, maar nu denk ik dat als ik geen vriendin heb, ik het ook niet erg zou vinden om het eens met een jongen te doen. Om een relatie met een jongen te hebben zegt me dan weer helemaal niets. Ik vind het ook niet zo'n ontzettend vreemd onderscheid eigenlijk (zeker voor jongens!).
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:47:05 #246
152789 karr-1
pi_62281531
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:19 schreef hammondinferno het volgende:
Ja helemaal mee eens. Wordt zelf ook verliefd op meisjes, heb er relaties mee etc etc, maar nu denk ik dat als ik geen vriendin heb, ik het ook niet erg zou vinden om het eens met een jongen te doen. Om een relatie met een jongen te hebben zegt me dan weer helemaal niets. Ik vind het ook niet zo'n ontzettend vreemd onderscheid eigenlijk (zeker voor jongens!).
Precies. Dat je het een keer met een jongen wilt doen, maar verder geen relatie met een jongen zou willen is in mijn ogen helemaal niet vreemd, dat kan gewoon een gevoel zijn dat je hebt of een fantasie die je best een keer zou willen uitvoeren. Dat staat compleet los van het feit dat je gewoon op meiden valt en zo.
pi_62321729
Ik ben hetero, maar zo'n twee jaar geleden werd ik nieuwsgierig naar sex met een man. Ik begon te chatten (trekken voor de cam) met jongens en fantaseerde over een keer afspreken.
Toen was ik een keer zo geil dat ik heb afgesproken met een jongen om sex te hebben, we spraken af op het station. Ik heb hem mee naar huis genomen.
We hebben eerst een filmpje gekeken en toen zouden we gaan slapen.
Ik op mijn bed en hij op een matras.
Toen zei ik dat ik geil was en dat ik me aan het trekken was. Dat vond hij blijkbaar ook wel geil en kwam naast me zitten. Hij begon me af te trekken. En ineens begon hij me te pijpen
Toen had ik ook zin om hem te pijpen. En dat heb ik dus gedaan. Echt heeerlijk!
Zoenen deed ik niet, dat leek me niks. We kwamen klaar toen ik onze lullen tegelijk beet pakte en aftrok. We kwamen op zijn buik.
Maar dat pijpen is echt lekker. Je voelt die pik kloppen in je mond en je weet dat het 'fout' is. Dat maakt het nog geiler.
Nu heb ik ondertussen een vriendin maar fantaseer wel eens om nog een keer met een jongen af te spreken.
ben lekker en sportief
  zondag 12 oktober 2008 @ 08:35:56 #248
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62322502
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 04:14 schreef adam19 het volgende:
Ik ben hetero, maar zo'n twee jaar geleden werd ik nieuwsgierig naar sex met een man. Ik begon te chatten (trekken voor de cam) met jongens en fantaseerde over een keer afspreken.
Toen was ik een keer zo geil dat ik heb afgesproken met een jongen om sex te hebben, we spraken af op het station. Ik heb hem mee naar huis genomen.
Toen zei ik dat ik geil was en dat ik me aan het trekken was. Dat vond hij blijkbaar ook wel geil en kwam naast me zitten. Hij begon me af te trekken. En ineens begon hij me te pijpen
Zoenen deed ik niet, dat leek me niks. We kwamen klaar toen ik onze lullen tegelijk beet pakte en aftrok. We kwamen op zijn buik.
Maar dat pijpen is echt lekker. Je voelt die pik kloppen in je mond en je weet dat het 'fout' is. Dat maakt het nog geiler.
Nu heb ik ondertussen een vriendin maar fantaseer wel eens om nog een keer met een jongen af te spreken.

Wel pijpen, maar niet zoenen? meestal begint men toch eerst met zoenen

De volgende keer een stapje verder?
Behold, I am coming soon
  zondag 12 oktober 2008 @ 09:25:04 #249
152789 karr-1
pi_62322701
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 04:14 schreef adam19 het volgende:
Niets mis mee toch. Sommige dingen zijn juist lekker omdat je vind dat ze verboden zijn.
  zondag 12 oktober 2008 @ 09:25:28 #250
152789 karr-1
pi_62322702
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 08:35 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Ha ha ha, volgens mij is er geen vastgestelde volgorde toch?
  zondag 12 oktober 2008 @ 09:28:35 #251
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62322714
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 09:25 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ha ha ha, volgens mij is er geen vastgestelde volgorde toch?
Nee, maar als je al niets met een jongen heb gehad dan begin je toch rustig? en niet meteen kluiven.

Voor mij was het andersom. Weleens met een meisje gezoend. Daarna beffen, maar toen ik die viskar voorbij zag komen was ik meteen genezen
Behold, I am coming soon
pi_62325744
Nee, zoenen doe ik niet aan.. Vind ik totaal niet geil om dat met een jongen te doen.
ben lekker en sportief
pi_62325777
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 08:35 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Volgende keer misschien wel stapje verder, daar fantaseer ik ook wel over.
Maar dan eerst lekker pijpen en als ik dan echt geil ben wil ik wel verder gaan misschien
ben lekker en sportief
  zondag 12 oktober 2008 @ 15:15:23 #254
152789 karr-1
pi_62327870
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 09:28 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Nee, maar als je al niets met een jongen heb gehad dan begin je toch rustig? en niet meteen kluiven.
Tsja ach, de een is wat sneller dan een ander denk ik dan maar.
quote:
Voor mij was het andersom. Weleens met een meisje gezoend. Daarna beffen, maar toen ik die viskar voorbij zag komen was ik meteen genezen
Ik ben all the way met een meisje gegaan tot een orgasme aan toe. was best lekker hoor, maar daarna wist ik zeker dat ik homo was en geen hetero.
  zondag 12 oktober 2008 @ 15:15:55 #255
152789 karr-1
pi_62327879
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 13:23 schreef adam19 het volgende:

[..]

Maar dan eerst lekker pijpen en als ik dan echt geil ben wil ik wel verder gaan misschien
Hoef je je niet voor te schamen hoor, als je dat wilt moet je het gewoon doen. Niets mis mee.
  zondag 12 oktober 2008 @ 15:21:09 #256
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62327960
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 13:23 schreef adam19 het volgende:

[..]

Jij hebt toch een vriendin? Weet ze van je 'uitstapje'?
Behold, I am coming soon
  zondag 12 oktober 2008 @ 15:25:38 #257
152789 karr-1
pi_62328063
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 15:21 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Ik ken meerdere jongens met vriendinnen of zelfs een vrouw en die weten niet altijd van dit soort uitstapjes. Als het een eenmalig probeersel is is het misschien niet handig om het te vertellen, als je van plan bent om het vaker te doen wel. Geen idee hoe de vrouw in kwestie er op zou reageren natuurlijk.
  zondag 12 oktober 2008 @ 15:30:47 #258
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62328158
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 15:25 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik ken meerdere jongens met vriendinnen of zelfs een vrouw en die weten niet altijd van dit soort uitstapjes. Als het een eenmalig probeersel is is het misschien niet handig om het te vertellen, als je van plan bent om het vaker te doen wel. Geen idee hoe de vrouw in kwestie er op zou reageren natuurlijk.
Das waar. Anders krijg je gesodermieter thuis.

Maar het lijkt mij dat enkelen dat maar zouden accepteren van hun vriend/man om buiten de deur met anderen mannen te neuken. wat niet weet, wat niet deert. Wel veilig natuurlijk.
Behold, I am coming soon
  zondag 12 oktober 2008 @ 15:51:57 #259
152789 karr-1
pi_62328613
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 15:30 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Das waar. Anders krijg je gesodermieter thuis.

Maar het lijkt mij dat enkelen dat maar zouden accepteren van hun vriend/man om buiten de deur met anderen mannen te neuken. wat niet weet, wat niet deert. Wel veilig natuurlijk.
Veilig sowieso altijd, dat lijkt me een absolute vereiste !! En ik ken 1 geval waarbij de vrouw in kwestie het geaccepteerd heeft. Ze weet dat hij het doet, maar ze wil het niet zien, horen of weten.
  zondag 12 oktober 2008 @ 16:02:20 #260
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62328798
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 15:51 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Veilig sowieso altijd, dat lijkt me een absolute vereiste !! En ik ken 1 geval waarbij de vrouw in kwestie het geaccepteerd heeft. Ze weet dat hij het doet, maar ze wil het niet zien, horen of weten.
Lijkt me raar voor die vrouw. Als ze weet dat ie buiten de deur snoept. Dat er niet een soort jaloezie is o.i.d.
Behold, I am coming soon
  zondag 12 oktober 2008 @ 16:12:36 #261
152789 karr-1
pi_62328996
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 16:02 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Lijkt me raar voor die vrouw. Als ze weet dat ie buiten de deur snoept. Dat er niet een soort jaloezie is o.i.d.
Het is heel eenvoudig. De man heeft iets nodig dat de vrouw hem nooit kan geven, dus dan heb je de keuze tussen uit elkaar gaan of accepteren dat je man zo af en toe eens buiten de deur snoept, maar voor de rest bij je blijft en een normaal leven heeft.
pi_62329042
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 15:21 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Nee, was ook nog van voor ik haar kende..
Ze weet verder alleen met hoeveel meisjes ik het verder gedaan heb, niet met wie of hoe..
ben lekker en sportief
pi_62358179
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 16:15 schreef adam19 het volgende:

[..]

Nee, was ook nog van voor ik haar kende..
Ze weet verder alleen met hoeveel meisjes ik het verder gedaan heb, niet met wie of hoe..
Wanneer ben je van plan uit de kast te komen
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:25:25 #264
152789 karr-1
pi_62362025
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 19:10 schreef samjustme het volgende:

[..]

Wanneer ben je van plan uit de kast te komen
Dat doe je alleen als je homo bent en dat is hij niet.
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:29:53 #265
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62362178
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:25 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Hij kan toch ook een inloopkast hebben? Dan moet je er wel uit komen.. (o.k. erg flauw)
Behold, I am coming soon
pi_62362219
ik ben geen bi hoor
I approve this message
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:32:46 #267
152789 karr-1
pi_62362272
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:29 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Hij kan toch ook een inloopkast hebben? Dan moet je er wel uit komen.. (o.k. erg flauw)
Flauw maar wel leuk
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:34:07 #268
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62362328
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:30 schreef Skeletor het volgende:
ik ben geen bi hoor

fucking bitch
Behold, I am coming soon
pi_62362513
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:25 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Oh ja idd, heel gewoon natuurlijk als een hetero aan iemand anders lul zuigt, gewoonste zaak van de wereld
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:41:24 #270
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62362559
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:40 schreef samjustme het volgende:

[..]

Oh ja idd, heel gewoon natuurlijk als een hetero aan iemand anders lul zuigt, gewoonste zaak van de wereld
moest lachen
Behold, I am coming soon
pi_62362630
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:34 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

fucking bitch
ben je het al zat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I approve this message
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:47:54 #272
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62362737
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:44 schreef Skeletor het volgende:

[..]

ben je het al zat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, bring it on, bitch

Maar als je geen bi bent dan ben je hetero toch? Of een handtasje? dat kan ook
Behold, I am coming soon
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:49:35 #273
152789 karr-1
pi_62362781
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:40 schreef samjustme het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wat daar vreemd aan is. Een keer een lul zuigen maakt je echt geen homo hoor.
pi_62362877
Jemig de pemig, wat komt hier allemaal voorbij...

* MarMar is heel erg voor eerlijkheid in een relatie.
Je moet je partner de keuze niet ontnemen of hij of zij het wil accepteren vind ik.
Overigens vind ik het ook onzin dat iedereen bi zou zijn, als ik op mezelf afga, tsjah, das makkelijk he.
Maar niet iedereen is mij en ik denk dat mensen zelf het beste weten wat hun voorkeuren zijn.
(op den duur dan toch )
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:57:12 #275
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62363057
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:51 schreef MarMar het volgende:

Je moet je partner de keuze niet ontnemen of hij of zij het wil accepteren vind ik.
Overigens vind ik het ook onzin dat iedereen bi zou zijn, als ik op mezelf afga, tsjah, das makkelijk he.
Maar niet iedereen is mij en ik denk dat mensen zelf het beste weten wat hun voorkeuren zijn.
(op den duur dan toch )
hee meissie,

Jij was toch degene waarbij wij die rare gast uit Rotterdam aan het bashen waren? Je weet wel, die gaf aan dat zun vrouw maagd was. terwijl ze eelt op d'r rug had)
Behold, I am coming soon
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:57:12 #276
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62363058
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:51 schreef MarMar het volgende:

(op den duur dan toch )
hee meissie,

Jij was toch degene waarbij wij die rare gast uit Rotterdam aan het bashen waren? Je weet wel, die gaf aan dat zun vrouw maagd was. terwijl ze eelt op d'r rug had)
Behold, I am coming soon
pi_62363203
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:47 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Nee hoor, bring it on, bitch

Maar als je geen bi bent dan ben je hetero toch? Of een handtasje? dat kan ook
Ik ben geen hetero, maar homo... Dus geen bi hoor.. GEEN bi
I approve this message
  maandag 13 oktober 2008 @ 22:02:53 #278
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62363248
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:01 schreef Skeletor het volgende:

[..]

Ik ben geen hetero, maar homo... Dus geen bi hoor.. GEEN bi

Je hebt dus geen woord over gelogen.
Behold, I am coming soon
pi_62363249
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:57 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

hee meissie,

Yep thats me!
pi_62363610
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:02 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Je hebt dus geen woord over gelogen.
Nee tuurlijk niet!! Liegen is bad m'kay
I approve this message
pi_62724231
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:35 schreef Samson het volgende:
wat de kanke ris dit
--
Great spirits have always encountered opposition from mediocre minds.
The mediocre mind is incapable of understanding the man who refuses to
bow blindly to conventional prejudices and chooses instead to express
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:12:48 #282
152789 karr-1
pi_62734429
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 17:32 schreef Master_RC het volgende:

[..]

wat de kanke ris dit
Een uitleg
pi_62738381
Wanneer je echt hetero bent, en je neemt je voor nooit sex te hebben met iemand van hetzelfde geslacht, ben je waarschijnlijk nog nooit in die situatie gekomen.
Wanneer je in een enorme geile bui, tijdens een mmv trio(met je vrouw) voor de situatie staat, is de drempel ineens veel lager. Vooral wanneer je vrouw het geil vind om naar te kijken.

En wanneer de hygiene op peil is, is er ook weinig vies aan. Ditzelfde geld natuurlijk ook tijdens het beffen.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:07:14 #284
152789 karr-1
pi_62738549
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:00 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer je echt hetero bent, en je neemt je voor nooit sex te hebben met iemand van hetzelfde geslacht, ben je waarschijnlijk nog nooit in die situatie gekomen.
Wanneer je in een enorme geile bui, tijdens een mmv trio(met je vrouw) voor de situatie staat, is de drempel ineens veel lager. Vooral wanneer je vrouw het geil vind om naar te kijken.

En wanneer de hygiene op peil is, is er ook weinig vies aan. Ditzelfde geld natuurlijk ook tijdens het beffen.
Perfect,helemaal mee eens. Onder de juiste omstandigheden is er veel mogelijk.
pi_62738670
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:07 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Perfect,helemaal mee eens. Onder de juiste omstandigheden is er veel mogelijk.
Kijk, ik ben voor mijn gevoel ook 100% hetero. Wanneer ik in een porno film een stukje gay zie, druk ik het weg. Vooral van vrijende mannen
Echter een verdwaalde hand/mond in het heetst van de strijd vind ik niet erg.
Maar een date met een man alleen staat dan weer niet in mijn agenda.
Dus het is gewoon afhankelijk in welke situatie het zich aanbied.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 08:43:47 #286
152789 karr-1
pi_62741449
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:12 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Kijk, ik ben voor mijn gevoel ook 100% hetero. Wanneer ik in een porno film een stukje gay zie, druk ik het weg. Vooral van vrijende mannen
Echter een verdwaalde hand/mond in het heetst van de strijd vind ik niet erg.
Maar een date met een man alleen staat dan weer niet in mijn agenda.
Dus het is gewoon afhankelijk in welke situatie het zich aanbied.
Je hoeft het ook niet bewust op te zoeken natuurlijk, maar als het een keer gebeurt in het heetst van de strijd doe je er ook niet moeilijk over.
pi_62743303
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 08:43 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Je hoeft het ook niet bewust op te zoeken natuurlijk, maar als het een keer gebeurt in het heetst van de strijd doe je er ook niet moeilijk over.
Idd. Ik heb er dan wel niet veel beleving bij, maar voornamelijk mijn vrouw vind het enorm geil om naar te kijken.
pi_62747047
Ik ben zeker 100% hetero, een "verdwaalde hand" zoals het zo mooi gezegd wordt zou ik zeker niet accepteren. Nooit.
Ik ben totaal niet bang van andere mannen, goede vrienden knuffel ik net zo makkelijk als vrouwen en een mondkus (zonder tong) is ook niet geen probleem. Dat zijn imho geen sexuele handelingen.
Het is dus niet zo dat ik walg van homoseksualiteit. By all means, ga je gang en geniet ervan. Maar ik heb er totaal geen gevoelens bij. Een homovriend knuffel ik net zo makkelijk.

Ik snap overigens niet waarom sommige mannen zo walgen van contact met homo's. Ben je dan bang dat je gevoelens in jezelf ontdekt?
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_62747382
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 12:09 schreef Dalamar het volgende:

Ik snap overigens niet waarom sommige mannen zo walgen van contact met homo's. Ben je dan bang dat je gevoelens in jezelf ontdekt?
Dat is volgens mij gewoon misplaatste arrogantie, ze denken dat ze zo hot zijn dat iedere homo op ze valt.

Ik sta daar ook vaak van te kijken, omdat diezelfde heteromannen vaak verdomd irritant zijn jegens vrouwen.
Misschien is het dan toch een "zo de waard zijn gasten vertrouwt" idee... als ze zelf op alles geilen van het geslacht waar ze op vallen, zullen homo's dat ook wel doen...
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:00:01 #290
152789 karr-1
pi_62748516
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:04 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Idd. Ik heb er dan wel niet veel beleving bij, maar voornamelijk mijn vrouw vind het enorm geil om naar te kijken.
Geen probleem daar dus.....
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:02:07 #291
152789 karr-1
pi_62748584
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 12:09 schreef Dalamar het volgende:
Pfff hoe vaak ik die vraag wel niet gehad heb toen ik uit de kast kwam. "Heb je nooit wat voor me gevoeld dan?" "Ben je ooit verliefd op me geweest?" en dan nog honderd variaties.

Halllooo, ik heb echt geen behoefte om iedere man te bespringen die ik tegenkom hoor. En ook ik heb mijn voorkeuren, dus als jij denkt dat je Gods Gift To Women bent is dat jou probleem, niet het mijne.

Sommige hetero's kunnen inderdaad arrogant genoeg zijn om te denken dat iedereen automatisch op ze valt.
pi_62749042
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:00 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Geen probleem daar dus.....
Tot nu toe alleen maar een MMV trio gehad, echter ik kijk wel uit naar een MVV trio.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:24:02 #293
152789 karr-1
pi_62749246
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:17 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Tot nu toe alleen maar een MMV trio gehad, echter ik kijk wel uit naar een MVV trio.
Ha ha ik zou zeggen go for it !
pi_62749295
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:24 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ha ha ik zou zeggen go for it !
En dan moet mijn vrouw er ook dezelfde gedachten op na houden als ik. Ik ga natuurlijk ook graag kijken naar 2 spelende vrouwen.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:30:09 #295
152789 karr-1
pi_62749455
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:25 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

En dan moet mijn vrouw er ook dezelfde gedachten op na houden als ik. Ik ga natuurlijk ook graag kijken naar 2 spelende vrouwen.
.

Can't help you there mate....
pi_62749932
Ik zou best wel eens een keer iets met een andere man willen proberen, uit nieuwgierigheid, maar de kans dat ik het uiteindelijk durf schat ik op een procent of 0,1

[ Bericht 0% gewijzigd door A.M.S.G op 28-10-2008 15:59:38 ]
Mai am un singur dor. În liniştea serii să mă lăsaţi să mor
pi_62752229
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:44 schreef A.M.S.G het volgende:
Ik zou best wel eens een keer iets met een andere man willen proberen, uit nieuwschierigheid, maar de kans dat ik het uiteindelijk durf schat ik op een procent of 0,1
Je moet het ook niet opzoeken, maar tegenkomen.
En in de juiste sfeer is de drempel echt stukken lager. En dan zeker wanneer je vrouw erbij is, en het geen probleem vind.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:20:33 #298
152789 karr-1
pi_62752988
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:44 schreef A.M.S.G het volgende:
Ik zou best wel eens een keer iets met een andere man willen proberen, uit nieuwschierigheid, maar de kans dat ik het uiteindelijk durf schat ik op een procent of 0,1
Jij en vele anderen denk ik. Ik denk ook niet dat je het bewust moet gaan opzoeken of afspraken maken met mensen die je via internet kent of zo. De kans dat je dan niet durft is een stuk groter en zorgt voor alle partijen voor teleurstelling. Het gebeurt vanzelf als de situatie er naar is.
pi_62765574
Ik heb een tijdje getwijfeld maar ik weet zeker dat ik hetero ben!
En dat is een fijn en compleet gevoel.
En een tip is wel voor twijfelaars : EXPERIMENTEER!
Ik heb dat 1 x gedaan maar vond het zo vies dat ik met een smoes ben weggegaan maar ik wist wel zeker dat ik hetero was en zekerheid is fijn!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:34:01 #300
226416 king_of_the_night
Whitney,watch out!
pi_62767334
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:44 schreef joep.t het volgende:
Ik heb een tijdje getwijfeld maar ik weet zeker dat ik hetero ben!
En dat is een fijn en compleet gevoel.
En een tip is wel voor twijfelaars : EXPERIMENTEER!
Ik heb dat 1 x gedaan maar vond het zo vies dat ik met een smoes ben weggegaan maar ik wist wel zeker dat ik hetero was en zekerheid is fijn!
En die ervaring was onlangs? Want toen je de topic opende twijfelde je nog.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]
pi_62781497
Hol = vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')