quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:11 schreef Puccini het volgende:
Andersom kan het ook. Ik ben lesbisch en denk ook wel eens na over een man. Toch weet ik heel zeker niet op mannen te vallen, al is het alleen al dat ik nog nooit een man ben tegengekomen die ik onweerstaanbaar vind

Ik heb hetzelfde. Heb al drie jaar een vriendin en heb ook voor die tijd al meerdere relaties gehad (met een vrouw). Maar het idee van een ondeugende avond met een man spreekt mij toch zeer aan. Maakt mij dat direct een homo? Ik vind van niet..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:34 schreef pietert2 het volgende:
Is niet raar, heb het zelfde gevoel namelijk en ben toch echt niet raar!

Tuurlijk niet, dat maakt je zeker niet meteen homo. Als jou dat leuk lijkt moet je dat vooral doen, waarom zou je het niet doen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:06 schreef lordofwar23 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Heb al drie jaar een vriendin en heb ook voor die tijd al meerdere relaties gehad (met een vrouw). Maar het idee van een ondeugende avond met een man spreekt mij toch zeer aan. Maakt mij dat direct een homo? Ik vind van niet..

Waarom heb je zelf niet gepijpt??quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:02 schreef joep.t het volgende:
Nou mensen,Het is gebeurt ik ben gepijpt door een man maar ik voelde er totaal niets bij en vond het goed en fijn dat ik dat een keer heb meegemaakt,Maar er komt denk ik geen tweede keer.

Iemand die open genoeg is om te experimenteren met het zelfde geslacht zal volgens mij sowieso weinig waarde meer hechten aan wat voor etiket je op hem of haar plakt.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:08 schreef HiZ het volgende:
Ik persoonlijk denk dat het heel wel mogelijk is voor een man om seks te hebben met een andere man zonder dat hij homo of bi is. Maar waar IK de grens trek om te zeggen dat de claim 'hetero' wel heel erg zwak wordt is als ze ook nog willen kussen en zo.

Interesseert mij ook niet zo heel erg. Maar ik baseer mijn uitspraak op observaties uit de praktijk. Degenen die willen kussen zijn zelden degenen die uiteindelijk echt met vrouwen door willen gaan. Zelden als in; ik heb het nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:12 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Iemand die open genoeg is om te experimenteren met het zelfde geslacht zal volgens mij sowieso weinig waarde meer hechten aan wat voor etiket je op hem of haar plakt.

Hoe bedoel je 'voelde niets' kon je niet klaarkomen of bedoel je dat je er geen emotionele rompslomp aan verbond? Als het het laatste betreft; gefeliciteerd, je bent net een gewone man.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:02 schreef joep.t het volgende:
Nou mensen,Het is gebeurt ik ben gepijpt door een man maar ik voelde er totaal niets bij en vond het goed en fijn dat ik dat een keer heb meegemaakt,Maar er komt denk ik geen tweede keer.

Ik denk ook dat mannen over het algemeen seks en liefde makkelijker scheiden en kussen als een uiting van liefde zien, die ze dus niet voelen. Hoeren zoenen vaak ook niet om dezelfde reden.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:21 schreef HiZ het volgende:
[..]
Interesseert mij ook niet zo heel erg. Maar ik baseer mijn uitspraak op observaties uit de praktijk. Degenen die willen kussen zijn zelden degenen die uiteindelijk echt met vrouwen door willen gaan. Zelden als in; ik heb het nog nooit gezien.

Zoiets ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk ook dat mannen over het algemeen seks en liefde makkelijker scheiden en kussen als een uiting van liefde zien, die ze dus niet voelen. Hoeren zoenen vaak ook niet om dezelfde reden.

Pardon? Speak for yourself. Ik moet er niet aan denken om iets, want dan ook, met vrouwen te doen.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:09 schreef karr-1 het volgende:
Het is vrij algemeen bekend dat iedereen wel eens met iemand van de eigen sexe heeft gerommeld. Al is het maar een wedstrijdje wie heeft de grootste....
Ik kan me best voorstellen dat je dat als hetero eens zou willen, niet meteen keiharde sex of zo, maar gewoon een beetje experimenteren. Je zal echt niet de eerste zijn.

Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk.....quote:Op zondag 13 juli 2008 08:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Pardon? Speak for yourself. Ik moet er niet aan denken om iets, want dan ook, met vrouwen te doen.

Heteromannen doen zo krampachtig omdat ze bang zijn om meteen voor homo versleten te worden als ze een keer iets doen wat niet helemaal hetero is. Belachelijk natuurlijk, maar het gebeurt wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:19 schreef wonderer het volgende:
Hokjes
Iemand die een keertje geen vlees eet, is toch ook niet meteen vegetarier, en iemand die nadenkt over vastbinden tijdens de seks is niet meteen een sub.
Waarom moeten (vooral heteromannen) toch altijd zo krampachtig doen...

quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk ook dat mannen over het algemeen seks en liefde makkelijker scheiden en kussen als een uiting van liefde zien, die ze dus niet voelen. Hoeren zoenen vaak ook niet om dezelfde reden.

Dat is een grappig verschil met mediterrane culturen. De mannen daar maken dus wel degelijk een onderscheid tussen 'sex tussen mannen' en 'homosexualiteit'. Die hebben er dus vaak helemaal geen moeite mee om sex te hebben met een andere man en tegelijkertijd er diep van overtuigd te zijn dat ze geen homo zijn.quote:Op zondag 13 juli 2008 10:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Heteromannen doen zo krampachtig omdat ze bang zijn om meteen voor homo versleten te worden als ze een keer iets doen wat niet helemaal hetero is. Belachelijk natuurlijk, maar het gebeurt wel.

Klopt, dat is de maatschappij van tegenwoordig. 2 vrouwen met elkaar is zogenaamd geil, 2 mannen met elkaar is smerig. 2 vrouwen die hand in hand lopen is geen probleem, 2 mannen die hand in hand lopen is ineens vies en vreemd.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar het is ook gewoon grappig om te zien,
als een vrouw met een andere vrouw eens iets doet, dan is ze gewoon bi,
maar als een man eens een keer experimenteerd met een andere man is hij gelijk homo.. een tussenweg lijkt dan ineens niet mer te bestaan.

Exact !! Er is een verschil tussen sex en verliefdheid, die 2 hoeven niet noodzakelijk samen te vallen.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:06 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat is een grappig verschil met mediterrane culturen. De mannen daar maken dus wel degelijk een onderscheid tussen 'sex tussen mannen' en 'homosexualiteit'. Die hebben er dus vaak helemaal geen moeite mee om sex te hebben met een andere man en tegelijkertijd er diep van overtuigd te zijn dat ze geen homo zijn.

Het bleek uiteindelijk toch niets voor mij te zijn en heb het toen afgekapt.quote:Waarom heb je zelf niet gepijpt??

Maar wel blij dat je het geprobeerd hebt neem ik aan?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:50 schreef RonaldRegen het volgende:
Enkele keren wat geëxperimenteerd. Bleek niks voor mij te zijn, werd er niet warm of koud van.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |