Ik ben hier ook naar op zoek: gewoon naar een lieve jongen die wil experimenteren..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je door een man laten pijpen voelt waarschijnlijk niet anders dan je door een vrouw laten pijpen. Toch zijn er veel mensen die dit willen proberen, meer laten doen dan zelf doen. Er zullen toch vast wel mensen zijn die dit voor je willen doen?
Zo zo, klinkt interessant.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:20 schreef lordofwar23 het volgende:
Ik ben hier ook naar op zoek: gewoon naar een lieve jongen die wil experimenteren..
Die moeten er toch genoeg te vinden zijn. Waar wil je mee experimenteren?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:20 schreef lordofwar23 het volgende:
[..]
Ik ben hier ook naar op zoek: gewoon naar een lieve jongen die wil experimenteren..
Zeker wetenquote:
Ik laat aan jouw de eer voor een PM"tje.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:13 schreef lordofwar23 het volgende:
Nou, als je me nu eens een privébericht stuurt..
we kunnen steeds een trioke doen m+m+mquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:17 schreef lucithai het volgende:
[..]
Ik laat aan jouw de eer voor een PM"tje.
Liever eerst een beetje kennis maken via de PM.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:44 schreef lord_sylus het volgende:
we kunnen steeds een trioke doen m+m+m![]()
![]()
Check je mailbox maar....quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:13 schreef lordofwar23 het volgende:
Niemand is toch 100% hetero?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:19 schreef lord_sylus het volgende:
ben blij dat zij (en ik ) niet 100% hetro zijn
Het lijkt hier wel veemarktplaats.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:00 schreef joep.t het volgende:
Wie wat met mij wil mischien kan me gewoon pm"en
Ik vind je profiel wel erg karig (zeg maar inhoudsloos) om dan een PM'tje te sturen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:32 schreef joep.t het volgende:
[ [url=Het lijkt hier wel veemarktplaats. ]afbeelding[/url] ]
Reageer dan op mijn pm!
Het is gewoon een kwestie van uitkomen voor je gevoelens.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik ken het probleem van TS, het is mij zo goed bevallen dat ik gewoon geswitched ben
Da's het moeilijkste wat er is... vond ik....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:52 schreef Konkaen het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van uitkomen voor je gevoelens.
In TS zijn geval is dat nog een barriere.
Ja , ik weet er alles van; vooral de vooroordelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's het moeilijkste wat er is... vond ik....
Heb ik gedaan, maar weinig reactie tot nu toe.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:13 schreef lordofwar23 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |