abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59762416
Ik ben zelf hetero maar kan het me voorstellen dat het spannend is om eens met een man te experimenteren!Welke hetero heeft dit al eens gedaan of wie ziet dat ook weleens zitten?
pi_59762584
Als je daar over nadenkt ben je geen hetero.
pi_59762612
quote:
Ik denk zelf dat experimenteren bij verruiming van de geest hoort,Ben erg nieuwsgierig maar absoluut geen homo en ook niet biseksueel.
pi_59762643
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 22:49 schreef joep.t het volgende:

[..]
Ik denk zelf dat experimenteren bij verruiming van de geest hoort,Ben erg nieuwsgierig maar absoluut geen homo en ook niet biseksueel.
Hetero's hebben meestal geen homoseksuele gedachten.
pi_59762725
Tja, het is in ieder geval geenzins typisch hetero gedrag te noemen om stiekem te fantaseren over de ervaring van sex met een andere man.
pi_59763066
lijkt me ook niet frisjes
De einigste Piemel voor mij is me eigen,en al het andere is maar vies
  zondag 29 juni 2008 @ 00:09:14 #7
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_59764181
Het is vrij algemeen bekend dat iedereen wel eens met iemand van de eigen sexe heeft gerommeld. Al is het maar een wedstrijdje wie heeft de grootste....

Ik kan me best voorstellen dat je dat als hetero eens zou willen, niet meteen keiharde sex of zo, maar gewoon een beetje experimenteren. Je zal echt niet de eerste zijn.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 29 juni 2008 @ 13:41:12 #8
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59770947
Boeie welk naampje je eraan geeft (hetero of bi).. doen wat je leuk vind/lijkt is het belangrijkste
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59771256
Dat is idd zo,Ik heb geen behoefte om keihard van achter genomen te worden of iemand te pijpen maar het feit dat een man bijvoorbeelt alleen al iets bij mij doet vindt ik eerder fascinerend en spannend dan geil.
  zondag 29 juni 2008 @ 17:20:53 #10
152789 karr-1
pi_59774579
quote:
Op zondag 29 juni 2008 13:56 schreef joep.t het volgende:
Dat is idd zo,Ik heb geen behoefte om keihard van achter genomen te worden of iemand te pijpen maar het feit dat een man bijvoorbeelt alleen al iets bij mij doet vindt ik eerder fascinerend en spannend dan geil.
Precies wat ik bedoel te zeggen....
pi_59775421
karr-1,Ik ben blij dat er ook mensen zijn die wat ruimdenkerder zijn en idd mijn punt begrijpen
  zondag 29 juni 2008 @ 18:23:44 #12
152789 karr-1
pi_59775651
quote:
Op zondag 29 juni 2008 18:09 schreef joep.t het volgende:
karr-1,Ik ben blij dat er ook mensen zijn die wat ruimdenkerder zijn en idd mijn punt begrijpen
Geen probleem hoor, we zijn niet allemaal zo bekrompen in deze wereld.
  zondag 29 juni 2008 @ 18:36:46 #13
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59775851
Ligt er ook aan wat je als definitie van homo/bi/hetero geeft.
Is dat puur alleen op je seksuele voorkeur gebasseerd, of ook op het geslacht van de persoon waar je verliefd op kan worden.
Dus ben je bi als je zowel je leven wil delen met een man en/of een vrouw. of ben je bi als je puur alleen sex wilt met beide geslachten maar puur alleen je leven wil delen met 1 der geslachten ..
Dusja.. tis maar hoe je het bekijkt
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59779783
quote:
Is dat puur alleen op je seksuele voorkeur gebasseerd, of ook op het geslacht van de persoon waar je verliefd op kan worden.
Dus ben je bi als je zowel je leven wil delen met een man en/of een vrouw. of ben je bi als je puur alleen sex wilt met beide geslachten maar puur alleen je leven wil delen met 1 der geslachten ..
Ik zie het als dat je bi bent als je echt gevoelens voor beide geslachten kunt krijgen en dat is het in mijn geval niet maar het is meer nieuwsgierigheid en meer a thing to do once mischien in de vorm van een trio met twee mannen of wat dan ook
  zondag 29 juni 2008 @ 21:45:17 #15
152789 karr-1
pi_59780109
quote:
Op zondag 29 juni 2008 18:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben geen bi, ik ben homo. In mijn twijfelperiode heb ik het 1 keer met een vrouw gedaan. Het was leuk, maar ook niet meer dan dat. Ik had er totaal geen gevoelens bij. Sinds die tijd doe ik het alleen maar met mannen en dat bevalt me veel beter.

Vrouwen zijn leuk en aardig, maar ik heb geen enkele behoefte aan intimiteit met een vrouw.
  zondag 29 juni 2008 @ 21:47:07 #16
152789 karr-1
pi_59780160
quote:
Op zondag 29 juni 2008 21:34 schreef joep.t het volgende:

[..]

Ik zie het als dat je bi bent als je echt gevoelens voor beide geslachten kunt krijgen en dat is het in mijn geval niet maar het is meer nieuwsgierigheid en meer a thing to do once mischien in de vorm van een trio met twee mannen of wat dan ook
Een trio is een mogelijkheid, er zijn een heleboel mogelijkheden te verzinnen. Zolang je maar niets tegen je zin doet en je aan de ander duidelijk maakt dat er verder geen verwachtingen zijn en dat het wat jou betreft slechts een eenmalig iets is.

Jij hoeft niets te doen met die andere man, je wilt meer dat die andere man dingen met jou doet. Zolang dat duidelijk is voor beide partijen, lijkt het me geen enkel probleem.
pi_59794868
Dit topic is serieus dus houden we het serieus!

En anders ophoepelen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 30 juni 2008 @ 15:11:30 #18
152789 karr-1
pi_59794924
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:08 schreef Tally het volgende:

En anders ophoepelen.
Dank je wel....
pi_59816349
ik ben gewoon hetero,maar heb wel een keer gerukt met een andere jongen erbij,was best spannend.
Had daarna wel ff spijt maar toen ik er goed over nadacht niet meer
  dinsdag 1 juli 2008 @ 12:35:28 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59816358
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 22:48 schreef -Six- het volgende:
Niet meer actief op Fok!
pi_59816445
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:08 schreef Tally het volgende:

En anders ophoepelen.
Mijn reacties waren serieus ... maar ze zijn toch gewist. Mag er maar een geluid gehoord worden "ja, het is normaal joh dat doen we allemaal"?
pi_59816567
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:39 schreef -Six- het volgende:

[..]

Mijn reacties waren serieus ... maar ze zijn toch gewist. Mag er maar een geluid gehoord worden "ja, het is normaal joh dat doen we allemaal"?
Nee hoor er is zat ruimte voor discussie maar er zal wel iets kwetsend gestaan hebben..
En het zou ook best kunnen zijn dat ik je post per ongeluk verwijderd heb.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_59816754
Naar mijn idee zijn er verschillende gradaties van biseksualiteit, al hoef je het wat mij betreft niet meteen zo te noemen.
Een populair woord is bisgierig, maar das dan weer een woord wat ik mn strot niet uit krijg
Misschien ben je 90% hetero in plaats van 100%.. kan zomaar. Ik denk niet dat je echt helemaal hetero bent als je de gedachte aan seks met iemand van je eigen geslacht wel spannend vindt.
Vind je het moeilijk om dat te accepteren?

Voor mij als vrouw is het wellicht makkelijker, dat vrouwen wel eens met het eigen geslacht expirimenteren wordt algemeen geaccepteerd en als een vrouw (een beetje of meer) bi is, vindt men dat leuk en spannend terwijl als een man hetzelfde beleefd hij meteen voor flikker wordt uitgemaakt...
pi_59817695
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Onderzoek heeft uitgewezen dat mensen zich aangetrokken voelen tot het geslacht waar ze normaal geen sex mee hebben. Zo lieten ze een homo jongen een hetero sex film zien en zijn interesse ging daar meer naar uit dan aan homo sex. En een lesbiene keek vaker op een sexuele wijze naar een mannelijk geslachtsdeel dan naar de vrouw.

Onbewust gebeurd er dus meer dan sommige lief is..

pi_59817727
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:54 schreef MarMar het volgende:
Naar mijn idee zijn er verschillende gradaties van biseksualiteit, al hoef je het wat mij betreft niet meteen zo te noemen.
Een populair woord is bisgierig, maar das dan weer een woord wat ik mn strot niet uit krijg
Misschien ben je 90% hetero in plaats van 100%.. kan zomaar. Ik denk niet dat je echt helemaal hetero bent als je de gedachte aan seks met iemand van je eigen geslacht wel spannend vindt.
Vind je het moeilijk om dat te accepteren?

Voor mij als vrouw is het wellicht makkelijker, dat vrouwen wel eens met het eigen geslacht expirimenteren wordt algemeen geaccepteerd en als een vrouw (een beetje of meer) bi is, vindt men dat leuk en spannend terwijl als een man hetzelfde beleefd hij meteen voor flikker wordt uitgemaakt...
Ik denk dat iedereen bi sexueel ter aarde komt. Daarna ontwikkel je een voorkeur. Al dan niet onderdrukt door de maatschapelijke verwachtingen. Deze voorkeur kan gaande weg natuurlijk veranderen. En een interesse hebben in iets betekend niet direct het uitsluiten van iets anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')