Ik denk zelf dat experimenteren bij verruiming van de geest hoort,Ben erg nieuwsgierig maar absoluut geen homo en ook niet biseksueel.quote:Als je daar over nadenkt ben je geen hetero.
Hetero's hebben meestal geen homoseksuele gedachten.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:49 schreef joep.t het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat experimenteren bij verruiming van de geest hoort,Ben erg nieuwsgierig maar absoluut geen homo en ook niet biseksueel.
Precies wat ik bedoel te zeggen....quote:Op zondag 29 juni 2008 13:56 schreef joep.t het volgende:
Dat is idd zo,Ik heb geen behoefte om keihard van achter genomen te worden of iemand te pijpen maar het feit dat een man bijvoorbeelt alleen al iets bij mij doet vindt ik eerder fascinerend en spannend dan geil.
Geen probleem hoor, we zijn niet allemaal zo bekrompen in deze wereld.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:09 schreef joep.t het volgende:
karr-1,Ik ben blij dat er ook mensen zijn die wat ruimdenkerder zijn en idd mijn punt begrijpen
Ik zie het als dat je bi bent als je echt gevoelens voor beide geslachten kunt krijgen en dat is het in mijn geval niet maar het is meer nieuwsgierigheid en meer a thing to do once mischien in de vorm van een trio met twee mannen of wat dan ookquote:Ligt er ook aan wat je als definitie van homo/bi/hetero geeft.
Is dat puur alleen op je seksuele voorkeur gebasseerd, of ook op het geslacht van de persoon waar je verliefd op kan worden.
Dus ben je bi als je zowel je leven wil delen met een man en/of een vrouw. of ben je bi als je puur alleen sex wilt met beide geslachten maar puur alleen je leven wil delen met 1 der geslachten ..
Dusja.. tis maar hoe je het bekijkt
Ik ben geen bi, ik ben homo. In mijn twijfelperiode heb ik het 1 keer met een vrouw gedaan. Het was leuk, maar ook niet meer dan dat. Ik had er totaal geen gevoelens bij. Sinds die tijd doe ik het alleen maar met mannen en dat bevalt me veel beter.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Ligt er ook aan wat je als definitie van homo/bi/hetero geeft.
Is dat puur alleen op je seksuele voorkeur gebasseerd, of ook op het geslacht van de persoon waar je verliefd op kan worden.
Dus ben je bi als je zowel je leven wil delen met een man en/of een vrouw. of ben je bi als je puur alleen sex wilt met beide geslachten maar puur alleen je leven wil delen met 1 der geslachten ..
Dusja.. tis maar hoe je het bekijkt
Een trio is een mogelijkheid, er zijn een heleboel mogelijkheden te verzinnen. Zolang je maar niets tegen je zin doet en je aan de ander duidelijk maakt dat er verder geen verwachtingen zijn en dat het wat jou betreft slechts een eenmalig iets is.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:34 schreef joep.t het volgende:
[..]
Ik zie het als dat je bi bent als je echt gevoelens voor beide geslachten kunt krijgen en dat is het in mijn geval niet maar het is meer nieuwsgierigheid en meer a thing to do once mischien in de vorm van een trio met twee mannen of wat dan ook
Dank je wel....quote:Op maandag 30 juni 2008 15:08 schreef Tally het volgende:
Dit topic is serieus dus houden we het serieus!
En anders ophoepelen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:48 schreef -Six- het volgende:
Als je daar over nadenkt ben je geen hetero.
Mijn reacties waren serieus ... maar ze zijn toch gewist. Mag er maar een geluid gehoord worden "ja, het is normaal joh dat doen we allemaal"?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:08 schreef Tally het volgende:
Dit topic is serieus dus houden we het serieus!
En anders ophoepelen.
Nee hoor er is zat ruimte voor discussie maar er zal wel iets kwetsend gestaan hebben..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:39 schreef -Six- het volgende:
[..]
Mijn reacties waren serieus ... maar ze zijn toch gewist. Mag er maar een geluid gehoord worden "ja, het is normaal joh dat doen we allemaal"?
Onderzoek heeft uitgewezen dat mensen zich aangetrokken voelen tot het geslacht waar ze normaal geen sex mee hebben. Zo lieten ze een homo jongen een hetero sex film zien en zijn interesse ging daar meer naar uit dan aan homo sex. En een lesbiene keek vaker op een sexuele wijze naar een mannelijk geslachtsdeel dan naar de vrouw.quote:
Ik denk dat iedereen bi sexueel ter aarde komt. Daarna ontwikkel je een voorkeur. Al dan niet onderdrukt door de maatschapelijke verwachtingen. Deze voorkeur kan gaande weg natuurlijk veranderen. En een interesse hebben in iets betekend niet direct het uitsluiten van iets anders.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:54 schreef MarMar het volgende:
Naar mijn idee zijn er verschillende gradaties van biseksualiteit, al hoef je het wat mij betreft niet meteen zo te noemen.
Een populair woord is bisgierig, maar das dan weer een woord wat ik mn strot niet uit krijg
Misschien ben je 90% hetero in plaats van 100%.. kan zomaar. Ik denk niet dat je echt helemaal hetero bent als je de gedachte aan seks met iemand van je eigen geslacht wel spannend vindt.
Vind je het moeilijk om dat te accepteren?
Voor mij als vrouw is het wellicht makkelijker, dat vrouwen wel eens met het eigen geslacht expirimenteren wordt algemeen geaccepteerd en als een vrouw (een beetje of meer) bi is, vindt men dat leuk en spannend terwijl als een man hetzelfde beleefd hij meteen voor flikker wordt uitgemaakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |