abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62005471
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:55 schreef eviljessie het volgende:
jaja, ben afgelopen weekend aan het stappen geweest en heb eindelijk iemand gevonden die wel wat met mij wou proberen.
Ik heb voor het eerst een jongen gepijpt en hij is klaar gekomen in mijn mond!
ik vond het erg geil en zou het zeker wel vaker willen doen.
ik moet verder niks weten van sex met jongens, alleen zo'n harde grote lul in mn mond was wel fijn.
pm me zou ik zeggen!
  maandag 29 september 2008 @ 21:06:08 #227
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_62007304
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:00 schreef BreathMe het volgende:

[..]

maar je bent geen homo ?
nee nee
Nee

Homo ben je als je van mannen houdt. Niet omdat je een pijp-fetish hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 29 september 2008 @ 22:07:15 #228
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_62009499
quote:
jaja, ben afgelopen weekend aan het stappen geweest en heb eindelijk iemand gevonden die wel wat met mij wou proberen.
Ik heb voor het eerst een jongen gepijpt en hij is klaar gekomen in mijn mond!
ik vond het erg geil en zou het zeker wel vaker willen doen.
ik moet verder niks weten van sex met jongens, alleen zo'n harde grote lul in mn mond was wel fijn.
Good for you, ik ben blij dat je het leuk vond....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_62013191
Bahbah, een mond vol zaad.
Mijn vrouw wil dat ook altijd, maar heb het haar afgeraden.
  dinsdag 30 september 2008 @ 11:43:07 #230
152789 karr-1
pi_62019875
quote:
Op maandag 29 september 2008 23:47 schreef patrickt37 het volgende:
Bahbah, een mond vol zaad.
Mijn vrouw wil dat ook altijd, maar heb het haar afgeraden.
och zaad kan best lekker zijn hoor, ligt eraan van wie en onder welke omstandigheden
pi_62020390
quote:
Helemaal top man, ik ben ook geen homo maar ik zou ook wel es willen pijpen.............
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:13:25 #232
152789 karr-1
pi_62026434
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:10 schreef Boxes het volgende:

[..]

Helemaal top man, ik ben ook geen homo maar ik zou ook wel es willen pijpen.............
Ga ervoor zou ik zeggen....
pi_62044374
Lust is lust. Liefde is liefde. Alles kan.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 18:09:10 #234
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62131512
O verkeerde topic...ik ben homo met weleens hetero gedachten
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 20:42:16 #235
152789 karr-1
pi_62134688
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:09 schreef mike_hunt het volgende:
O verkeerde topic...ik ben homo met weleens hetero gedachten
Ha ha dat kan ook, al heb ik daar zelf geen last van
pi_62183472
hihi als er nog mensen zijn die deze gedachtes eens verder willen uitproberen .. beetje experimenteren. Stuur mij eens een PM. Ik ben haast overal voor in.
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:26:49 #237
152789 karr-1
pi_62188017
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:24 schreef fraxono het volgende:
hihi als er nog mensen zijn die deze gedachtes eens verder willen uitproberen .. beetje experimenteren. Stuur mij eens een PM. Ik ben haast overal voor in.
Keuze genoeg denk ik. Laat je wel even weten hoe het was?
pi_62190034
Dit lijkt verdacht veel op een gay-dating-topic
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:26:20 #239
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_62190064
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:25 schreef Elckiebone het volgende:
Dit lijkt verdacht veel op een gay-dating-topic
Lees de TT nog even...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_62193491
Fraxono FOK! is geen datingsite.. Dus graag je uitnodigingen voor je laten hier..

Voor de rest Elckiebone als je er moeite mee hebt lees dan even verder in andere topics..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_62245813
Toch wel goed dat er een beetje over wordt gediscussieerd. Bij mannen is het toch nog een taboe, terwijl het bij vrouwen praktisch algemeen geaccepteerd wordt, een belachelijke 'double standard' imo.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:51:33 #242
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_62247017
Mij valt op dat er 2 "kampen" zijn. Enerzijds mensen die roepen dat als je fantaseert over homo-seks je ook gelijk homo bent, en het andere kamp ziet liefde en lust los van elkaar. Ik sluit me bij het tweede aan.
Ik ben duidelijk hetero. Nooit verliefd geweest op een man, gruwel van het idee om een man te zoenen, of zelfs "intiem" te knuffelen. Bij vrouwen is dat totaal niet zo. Daar ben ik wél verliefd op geweest, et cetera.
Maar toch heb ik al een hele tijd de fantasie om eens een penis in de hand te hebben, 'm te pijpen, en wie weet wel meer dan dat. Maar toch val ik compleet niet op mannen, en al zou ik geld toe krijgen, ik zou nooit een man zoenen of er een relatie mee beginnen. Maar het idee van seks met een man laat me toch niet los.
You know, I've learned something today
pi_62247932
Ja ik sluit me wel een beetje bij je aan. Ik moet ook zeggen dat ik het jammer vind dat sommige mensen het zo belangrijk vinden om iemand een duidelijk stempel op te drukken. Seksualiteit is toch vaak een grijs gebied, wie of wat je ook leuk vind, dus waarom zou het zo relevant moeten zijn om aan de definieringen van andere mensen te voldoen?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:28:44 #244
152789 karr-1
pi_62261452
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:18 schreef hammondinferno het volgende:
Ja ik sluit me wel een beetje bij je aan. Ik moet ook zeggen dat ik het jammer vind dat sommige mensen het zo belangrijk vinden om iemand een duidelijk stempel op te drukken. Seksualiteit is toch vaak een grijs gebied, wie of wat je ook leuk vind, dus waarom zou het zo relevant moeten zijn om aan de definieringen van andere mensen te voldoen?
Je moet je nooit aan de definities van anderen ophangen. Je moet doen wat voor jou goed voelt en wat jij wilt doen, daar heb je niemand voor nodig om dat voor je te bepalen. Als jij een bepaalde fantasie hebt dan kan dat, dan ben je in mijn ogen echt niet meteen homo of bi of wat dan ook.
pi_62272611
Ja helemaal mee eens. Wordt zelf ook verliefd op meisjes, heb er relaties mee etc etc, maar nu denk ik dat als ik geen vriendin heb, ik het ook niet erg zou vinden om het eens met een jongen te doen. Om een relatie met een jongen te hebben zegt me dan weer helemaal niets. Ik vind het ook niet zo'n ontzettend vreemd onderscheid eigenlijk (zeker voor jongens!).
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:47:05 #246
152789 karr-1
pi_62281531
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:19 schreef hammondinferno het volgende:
Ja helemaal mee eens. Wordt zelf ook verliefd op meisjes, heb er relaties mee etc etc, maar nu denk ik dat als ik geen vriendin heb, ik het ook niet erg zou vinden om het eens met een jongen te doen. Om een relatie met een jongen te hebben zegt me dan weer helemaal niets. Ik vind het ook niet zo'n ontzettend vreemd onderscheid eigenlijk (zeker voor jongens!).
Precies. Dat je het een keer met een jongen wilt doen, maar verder geen relatie met een jongen zou willen is in mijn ogen helemaal niet vreemd, dat kan gewoon een gevoel zijn dat je hebt of een fantasie die je best een keer zou willen uitvoeren. Dat staat compleet los van het feit dat je gewoon op meiden valt en zo.
pi_62321729
Ik ben hetero, maar zo'n twee jaar geleden werd ik nieuwsgierig naar sex met een man. Ik begon te chatten (trekken voor de cam) met jongens en fantaseerde over een keer afspreken.
Toen was ik een keer zo geil dat ik heb afgesproken met een jongen om sex te hebben, we spraken af op het station. Ik heb hem mee naar huis genomen.
We hebben eerst een filmpje gekeken en toen zouden we gaan slapen.
Ik op mijn bed en hij op een matras.
Toen zei ik dat ik geil was en dat ik me aan het trekken was. Dat vond hij blijkbaar ook wel geil en kwam naast me zitten. Hij begon me af te trekken. En ineens begon hij me te pijpen
Toen had ik ook zin om hem te pijpen. En dat heb ik dus gedaan. Echt heeerlijk!
Zoenen deed ik niet, dat leek me niks. We kwamen klaar toen ik onze lullen tegelijk beet pakte en aftrok. We kwamen op zijn buik.
Maar dat pijpen is echt lekker. Je voelt die pik kloppen in je mond en je weet dat het 'fout' is. Dat maakt het nog geiler.
Nu heb ik ondertussen een vriendin maar fantaseer wel eens om nog een keer met een jongen af te spreken.
ben lekker en sportief
  zondag 12 oktober 2008 @ 08:35:56 #248
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_62322502
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 04:14 schreef adam19 het volgende:
Ik ben hetero, maar zo'n twee jaar geleden werd ik nieuwsgierig naar sex met een man. Ik begon te chatten (trekken voor de cam) met jongens en fantaseerde over een keer afspreken.
Toen was ik een keer zo geil dat ik heb afgesproken met een jongen om sex te hebben, we spraken af op het station. Ik heb hem mee naar huis genomen.
Toen zei ik dat ik geil was en dat ik me aan het trekken was. Dat vond hij blijkbaar ook wel geil en kwam naast me zitten. Hij begon me af te trekken. En ineens begon hij me te pijpen
Zoenen deed ik niet, dat leek me niks. We kwamen klaar toen ik onze lullen tegelijk beet pakte en aftrok. We kwamen op zijn buik.
Maar dat pijpen is echt lekker. Je voelt die pik kloppen in je mond en je weet dat het 'fout' is. Dat maakt het nog geiler.
Nu heb ik ondertussen een vriendin maar fantaseer wel eens om nog een keer met een jongen af te spreken.

Wel pijpen, maar niet zoenen? meestal begint men toch eerst met zoenen

De volgende keer een stapje verder?
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
  zondag 12 oktober 2008 @ 09:25:04 #249
152789 karr-1
pi_62322701
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 04:14 schreef adam19 het volgende:
Niets mis mee toch. Sommige dingen zijn juist lekker omdat je vind dat ze verboden zijn.
  zondag 12 oktober 2008 @ 09:25:28 #250
152789 karr-1
pi_62322702
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 08:35 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Wel pijpen, maar niet zoenen? meestal begint men toch eerst met zoenen

De volgende keer een stapje verder?
Ha ha ha, volgens mij is er geen vastgestelde volgorde toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')