Ik geloof ook niet dat ik dat ergens doe....quote:Op donderdag 18 september 2008 08:42 schreef Tally het volgende:
[..]
In zijn theorie is het zo.. Ik vind het ook complete onzin.. Als hij trouw wil blijven aan zijn theorie is dat best maar dring een ander dat niet op..
Dat doe je wel door te blijven hameren over jouw theorie.. Als iemand aangeeft dat hij of zij volledig hetero is en je blijft antwoorden geven als "als jij dat denkt" komt dat over als je denkt dat maar ik weet zeker dat ik gelijk heb.. Dat is niet alleen rete-irritant maar komt op mij over als een klein kind die zijn/haar vingers in de oren stopt en roept: Ik hoor je lekker toch niet..quote:Op donderdag 18 september 2008 09:04 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ik dat ergens doe....
Ik beweer nergens dat ik altijd gelijk heb, dat is zeker niet zo. Ik beweer alleen dat ik een theorie heb. Die theorie is niet van mij persoonlijk, die theorie is wereldwijd bekend en wordt ook steeds meer aanvaard. Als jij dat irritant vind kan ik daar weinig aan doen denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat doe je wel door te blijven hameren over jouw theorie.. Als iemand aangeeft dat hij of zij volledig hetero is en je blijft antwoorden geven als "als jij dat denkt" komt dat over als je denkt dat maar ik weet zeker dat ik gelijk heb.. Dat is niet alleen rete-irritant maar komt op mij over als een klein kind die zijn/haar vingers in de oren stopt en roept: Ik hoor je lekker toch niet..
Ik vind dat trouwens net zo irritant als mensen die andere mensen in een hokje willen proppen.. Je doet dat op deze manier niet anders..
Jij doet met een opmerking als "Als jij dat denkt...." alsof jouw theorie automatisch de waarheid is. Echter het is en blijft een theorie en geen feit.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat ik altijd gelijk heb, dat is zeker niet zo. Ik beweer alleen dat ik een theorie heb. Die theorie is niet van mij persoonlijk, die theorie is wereldwijd bekend en wordt ook steeds meer aanvaard. Als jij dat irritant vind kan ik daar weinig aan doen denk ik.
Ik prop niemand in een hokje, zeker omdat ik daar zelf ook een bloedhekel aan heb.
Sorry, maar dat komt door jouw: "Als jij dat denkt...."quote:Op donderdag 18 september 2008 12:59 schreef karr-1 het volgende:
*zucht* Er is zoiets als niet willen begrijpen wat ik bedoel natuurlijk. Ik dring helemaal niets aan niemand op en ik beweer ook zeker niet dat een algemeen geaccepteerde theorie op iedereen van toepassing is. Cuegirllie drukt het het beste uit in het eerste stuk, alleen dan weer jammer van die laatste zin.
Dan denk ik dat mijn woorden niet goed geinterpreteerd zijn. Teruglezend zie ik in dat dat ook zo is, dus ik trek ze bij deze weer in.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sorry, maar dat komt door jouw: "Als jij dat denkt...."
Iedereen verkondigd hier zijn ideeen erover. Die kunnen verschillen. Maar door zoiets te zeggen zeg je eigenlijk: ok dat kan je denken, maar daar klopt niks van!
Terwijl je dat gewoon niet weet. Dus vandaar
Hij zegt beide.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij zegt opzich niet dat iedereen die fantasie heeft, maar meer dat iedere man het wel zou kunnen. wanneer er bv al 10 jaar geen vrouwen meer zijn op de wereld, dat een groot stel mannen die zich altijd voor 100% hetero hebben uitgemaakt toch naar de man zullen grijpen.
Verder ben ik het met jullie eens dat het hij het wel een beetje 'opdringt' aan de mensen hier.
Fijn, kunnen we weer ontopicquote:Op donderdag 18 september 2008 15:45 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat mijn woorden niet goed geinterpreteerd zijn. Teruglezend zie ik in dat dat ook zo is, dus ik trek ze bij deze weer in.
Wat is je definitie van groot geschapen? En waarom juist een groot geschapen man?quote:Op maandag 22 september 2008 22:53 schreef eviljessie het volgende:
ik ben ook hetero, goloof ik.
maar ik denk er wel eens aan hoe het zou zijn om n groot geschapen man te pijpen, lijkt me best geil. ma van mannen die ik gewoon op straat zie wordt ik nie anders ofzo.
Met die eis maak je het jezelf wel een stuk moeilijker he?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:34 schreef eviljessie het volgende:
een grote geschoren lul (boven de 20 cm) vind ik geil om te zien/pijpen.
maar ik neuk ook graag met lekkere slanke vrouwen
Je beperkt je mogelijkheden in ieder geval enorm.....quote:Op donderdag 25 september 2008 22:00 schreef FoShizzlemynizzle het volgende:
[..]
Met die eis maak je het jezelf wel een stuk moeilijker he?
Dat is waar ja. Hoeveel mannen zullen er rondlopen met 20 cm of meer?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:51 schreef wonderer het volgende:
Misschien ook wel een stukje veiligheidAls je in die situatie komt en hij is niet groot genoeg, kun je dat altijd nog als smoesje gebruiken om toch niet te hoeven.
Op Fok of in het echt?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:59 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Hoeveel mannen zullen er rondlopen met 20 cm of meer?
Ik neem aan dat het op Fok vele malen meer zal zijn, dus ik bedoel in het echtquote:
Laat me raden...quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:49 schreef AntiChrist het volgende:
ik heb rond mn 19de (ben nu 27)een aantal keer seksueel contact gehad met een man van 33 (bekend van tv)
maar je bent geen homo ?quote:Op maandag 29 september 2008 18:55 schreef eviljessie het volgende:
jaja, ben afgelopen weekend aan het stappen geweest en heb eindelijk iemand gevonden die wel wat met mij wou proberen.
Ik heb voor het eerst een jongen gepijpt en hij is klaar gekomen in mijn mond!
ik vond het erg geil en zou het zeker wel vaker willen doen.
ik moet verder niks weten van sex met jongens, alleen zo'n harde grote lul in mn mond was wel fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |