Lijkt me leuk, ik heb all een pm gestuurdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:21 schreef joep.t het volgende:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem als jij ik ben namelijk 15! Zin eens te msnen?
Waarom niet, zolang ze er niemand kwaad mee doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:23 schreef FoShizzlemynizzle het volgende:
Ja, maak er even een date-topic van
dank uquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Waarom niet, zolang ze er niemand kwaad mee doen.
Ik weet niet of er een leeftijd aan gebonden is. Ik wist ook al op mijn 16de dat ik homo was, terwijl ik er pas op mijn 19de voor uitkwam.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:39 schreef xman het volgende:
Oh ik heb ook hetzelfde probleem... ben 13 jaar en zo moeilijk iets te vinden...
.. hehe bedoelde 31. Ach..![]()
Wel goed dat jullie het al zeker weten op jullie leeftijd. En er ook iets mee doen..
't zijn er heel veel die er pas later iets mee doen. Ben nu in contact met een jongen van 34 die pas 2 jaar z'n sexualiteit aan het ontdekken is. Uitgemaakt met z'n vriendin en alles. Toch wel moeilijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een leeftijd aan gebonden is. Ik wist ook al op mijn 16de dat ik homo was, terwijl ik er pas op mijn 19de voor uitkwam.
Dat is waar ja, niet iedereen heeft het even gemakkelijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:46 schreef xman het volgende:
[..]
't zijn er heel veel die er pas later iets mee doen. Ben nu in contact met een jongen van 34 die pas 2 jaar z'n sexualiteit aan het ontdekken is. Uitgemaakt met z'n vriendin en alles. Toch wel moeilijk.
Ik heb nog nooit sex met meisjes gehad, daarvoor houd ik gewoon veel te veel van mooie jongens, en lekkere piemels. whehe. Ieder zijn dingquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:45 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb alleen sex met mannen, 1 man in het specifiek. Sex met een vrouw moet ik echt even niet aan denken.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:34 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sex met meisjes gehad, daarvoor houd ik gewoon veel te veel van mooie jongens, en lekkere piemels. whehe. Ieder zijn ding
fikse tegenvaller, dus? Waarom heb je nog niet op me PM gereageerd?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:33 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer sex gehad met een meisje op mijn 16de, daarna nooit meer.
Tegenvaller nee, maar geen ervaring die ik wil herhalen. Mijn PM box is leeg, wat heb je verzonden?quote:Op donderdag 4 september 2008 01:32 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
fikse tegenvaller, dus? Waarom heb je nog niet op me PM gereageerd?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:49 schreef AntiChrist het volgende:
ik heb rond mn 19de (ben nu 27)een aantal keer seksueel contact gehad met een man van 33 (bekend van tv)
O my god, ben JIJ met Paul de Leeuw naar bed geweest?![]()
Naar kijken kan altijd, je hoeft er niet perse wat mee te doen lijkt mij.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:48 schreef Flierenfluyter het volgende:
Ik zou mijn leven enkel willen delen met een vrouw. Maar ik vindt slappe piemels wel geil om te zien.
Daar hoef je, denk ik, toch geen homo voor te zijn. Ik zou nooit met een man willen sexen. Geen haar op mijn zak die daar aan denkt.
Tuurlijk is er niets mis met experimenteren, je moet doen waar je zin in hebt. Ik zou er alleen wel opletten dat degene met wie je zoiets doet ook weet dat het voor jou een experiment is, zodat de verwachtingen ook niet al te hoog zijn.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:08 schreef fraxono het volgende:
Ik ben zelf hetero... maar moet toegeven dat het mij wel interessant lijkt om eens een jonge te pijpen. Gewoon om te kijken als het lekker is. Is dat gek? Ik weet het niet.. experimenteren is toch niks mis mee.
PS.. als er vrijwilligers zijn ?
Nu ik Monique Smit in beeld heb....quote:Op donderdag 4 september 2008 18:43 schreef Tally het volgende:
we wachten natuurlijk nog steeds op de mannen die ook (of eigenlijk) van vrouwen houden
Tja, als je het graag met een hamster doetquote:Op donderdag 11 september 2008 21:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nu ik Monique Smit in beeld heb....
(ze is op tv)
En dan pijp jij mij?Kom maar!quote:Op donderdag 11 september 2008 20:08 schreef fraxono het volgende:
Ik ben zelf hetero... maar moet toegeven dat het mij wel interessant lijkt om eens een jonge te pijpen. Gewoon om te kijken als het lekker is. Is dat gek? Ik weet het niet.. experimenteren is toch niks mis mee.
PS.. als er vrijwilligers zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |