Nee, maar als je al niets met een jongen heb gehad dan begin je toch rustig? en niet meteen kluiven.quote:Op zondag 12 oktober 2008 09:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ha ha ha, volgens mij is er geen vastgestelde volgorde toch?
Volgende keer misschien wel stapje verder, daar fantaseer ik ook wel over.quote:Op zondag 12 oktober 2008 08:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wel pijpen, maar niet zoenen? meestal begint men toch eerst met zoenen![]()
De volgende keer een stapje verder?
Tsja ach, de een is wat sneller dan een ander denk ik dan maar.quote:Op zondag 12 oktober 2008 09:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, maar als je al niets met een jongen heb gehad dan begin je toch rustig? en niet meteen kluiven.
Ik ben all the way met een meisje gegaan tot een orgasme aan toe. was best lekker hoor, maar daarna wist ik zeker dat ik homo was en geen hetero.quote:Voor mij was het andersom. Weleens met een meisje gezoend. Daarna beffen, maar toen ik die viskar voorbij zag komen was ik meteen genezen![]()
Hoef je je niet voor te schamen hoor, als je dat wilt moet je het gewoon doen. Niets mis mee.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:23 schreef adam19 het volgende:
[..]
Volgende keer misschien wel stapje verder, daar fantaseer ik ook wel over.
Maar dan eerst lekker pijpen en als ik dan echt geil ben wil ik wel verder gaan misschien
Jij hebt toch een vriendin? Weet ze van je 'uitstapje'?quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:23 schreef adam19 het volgende:
[..]
Volgende keer misschien wel stapje verder, daar fantaseer ik ook wel over.
Maar dan eerst lekker pijpen en als ik dan echt geil ben wil ik wel verder gaan misschien
Ik ken meerdere jongens met vriendinnen of zelfs een vrouw en die weten niet altijd van dit soort uitstapjes. Als het een eenmalig probeersel is is het misschien niet handig om het te vertellen, als je van plan bent om het vaker te doen wel. Geen idee hoe de vrouw in kwestie er op zou reageren natuurlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jij hebt toch een vriendin? Weet ze van je 'uitstapje'?
Das waar. Anders krijg je gesodermieter thuis.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ken meerdere jongens met vriendinnen of zelfs een vrouw en die weten niet altijd van dit soort uitstapjes. Als het een eenmalig probeersel is is het misschien niet handig om het te vertellen, als je van plan bent om het vaker te doen wel. Geen idee hoe de vrouw in kwestie er op zou reageren natuurlijk.
Veilig sowieso altijd, dat lijkt me een absolute vereiste !! En ik ken 1 geval waarbij de vrouw in kwestie het geaccepteerd heeft. Ze weet dat hij het doet, maar ze wil het niet zien, horen of weten.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Das waar. Anders krijg je gesodermieter thuis.![]()
Maar het lijkt mij dat enkelen dat maar zouden accepteren van hun vriend/man om buiten de deur met anderen mannen te neuken. wat niet weet, wat niet deert. Wel veilig natuurlijk.
Lijkt me raar voor die vrouw. Als ze weet dat ie buiten de deur snoept. Dat er niet een soort jaloezie is o.i.d.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Veilig sowieso altijd, dat lijkt me een absolute vereiste !! En ik ken 1 geval waarbij de vrouw in kwestie het geaccepteerd heeft. Ze weet dat hij het doet, maar ze wil het niet zien, horen of weten.
Het is heel eenvoudig. De man heeft iets nodig dat de vrouw hem nooit kan geven, dus dan heb je de keuze tussen uit elkaar gaan of accepteren dat je man zo af en toe eens buiten de deur snoept, maar voor de rest bij je blijft en een normaal leven heeft.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Lijkt me raar voor die vrouw. Als ze weet dat ie buiten de deur snoept. Dat er niet een soort jaloezie is o.i.d.
Nee, was ook nog van voor ik haar kende..quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jij hebt toch een vriendin? Weet ze van je 'uitstapje'?
Wanneer ben je van plan uit de kast te komenquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:15 schreef adam19 het volgende:
[..]
Nee, was ook nog van voor ik haar kende..
Ze weet verder alleen met hoeveel meisjes ik het verder gedaan heb, niet met wie of hoe..
Dat doe je alleen als je homo bent en dat is hij niet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wanneer ben je van plan uit de kast te komen
Hij kan toch ook een inloopkast hebben? Dan moet je er wel uit komen..quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat doe je alleen als je homo bent en dat is hij niet.
Flauw maar wel leukquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hij kan toch ook een inloopkast hebben? Dan moet je er wel uit komen..(o.k. erg flauw)
quote:
Oh ja idd, heel gewoon natuurlijk als een hetero aan iemand anders lul zuigt, gewoonste zaak van de wereldquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat doe je alleen als je homo bent en dat is hij niet.
moest lachenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Oh ja idd, heel gewoon natuurlijk als een hetero aan iemand anders lul zuigt, gewoonste zaak van de wereld
ben je het al zat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I approve this message
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:44 schreef Skeletor het volgende:
[..]
ben je het al zat?
Nee hoor, bring it on, bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als je geen bi bent dan ben je hetero toch? Of een handtasje? dat kan ook
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Ik zou niet weten wat daar vreemd aan is. Een keer een lul zuigen maakt je echt geen homo hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Oh ja idd, heel gewoon natuurlijk als een hetero aan iemand anders lul zuigt, gewoonste zaak van de wereld
hee meissie,quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:51 schreef MarMar het volgende:
Jemig de pemig, wat komt hier allemaal voorbij...
* MarMar is heel erg voor eerlijkheid in een relatie.
Je moet je partner de keuze niet ontnemen of hij of zij het wil accepteren vind ik.
Overigens vind ik het ook onzin dat iedereen bi zou zijn, als ik op mezelf afga, tsjah, das makkelijk he.
Maar niet iedereen is mij en ik denk dat mensen zelf het beste weten wat hun voorkeuren zijn.
(op den duur dan toch)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |