Animalsex!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:44 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, als je het graag met een hamster doet

Wat ben je dan? Bi? Maar je voelt je niet tot beide geslachten aangetrokken, alleen tot vrouwen en bepaalde seksuele handelingen met mannen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:56 schreef DenkaanHenk het volgende:
Je bent geen hetero meer als je die gedachtes heb, maarja. Iedereen moet maar doen wat hij of zij lekker vind.

Of een man perse beter kan pijpen dan een vrouw weet ik niet, maar ik denk wel dat een man beter weet wat een andere man lekker zal vinden omdat hij weet wat hij zelf lekker vind.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:15 schreef zoalshetis het volgende:
ik vraag me zelden af of een man me lekkerder kan pijpen dan een vrouw. wat ik wel denk is dat mannen beter kunnen rukken dan een vrouw,

ja wat rukken betreft wel ja, maar dat zei ik al. ik heb mezelf kunnen pijpen toen ik jong was. misschien dat ik het daarom wel fijn vind als het zonder handen gedaan wordt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:26 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Of een man perse beter kan pijpen dan een vrouw weet ik niet, maar ik denk wel dat een man beter weet wat een andere man lekker zal vinden omdat hij weet wat hij zelf lekker vind.

Jezelf kunnen pijpen? Hmm dat heb ik nog nooit gekund, je moet wel erg buigzaam zijn dan. En gepijpt worden zonder handen is zonder meer beter dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja wat rukken betreft wel ja, maar dat zei ik al. ik heb mezelf kunnen pijpen toen ik jong was. misschien dat ik het daarom wel fijn vind als het zonder handen gedaan wordt.

Ik heb ook wel eens gedacht hoe het zou zijn met een vrouw.. en heb ze ook wel eens gezoend. Maar ik val toch echt op mannen en vind mezelf echt wel heteroquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:56 schreef DenkaanHenk het volgende:
Je bent geen hetero meer als je die gedachtes heb, maarja. Iedereen moet maar doen wat hij of zij lekker vind.

Helemaal mee eens. In mijn beleving is niemand 100 % homo of 100 % hetero, het is altijd een bepaalde mengvorm, waarbij je wel een voorkeur kunt hebben voor het een of het ander. Onder de juiste omstandigheden kan iedereen wel eens wat anders doen dan normaal, denk bv aan langdurig gevangenen die ook wel eens met elkaar rotzooien terwijl ze dat in het normale leven nooit zouden doen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:07 schreef patrickt37 het volgende:
Ik krijg bij het lezen van dit topic elke keer het hokjes gevoel.
Vele praten over 100% hetero of homo. Echter in mijn optiek is niemand dat. Je voorkeur gaat uit naar een man of vrouw. Echter onder bepaalde omstandigheden kan het weleens gebeuren dat je probeer te "snoepen" van een persoon van hetzelfde geslacht.
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat je een homo bent. En ook zit er geen heterosnaartje bij je los. (zoals ik hier las).
Ook ik heb weleens(1x) een man gepijpt, maar had er totaal geen beleving bij.
Maar om daar achter te komen, zal je het toch een keer moeten proberen.
Ook veel jongens hebben weleens samen met een vriendje(op jonge leeftijd) gemasturbeerd, of aan elkaars "piemel" gezeten.
Al dit soort experimenten maken je nog geen homo hoor. Doe gewoon de dingen die je leuk/lekker vindt, en luister niet naar andermans oordeel.

Hier gebeurde het op een enorme geile avond waarbij mijn vrouw en ik een mmv trio hadden. Dus een totaal ongeplande pijpbeurt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:59 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. In mijn beleving is niemand 100 % homo of 100 % hetero, het is altijd een bepaalde mengvorm, waarbij je wel een voorkeur kunt hebben voor het een of het ander. Onder de juiste omstandigheden kan iedereen wel eens wat anders doen dan normaal, denk bv aan langdurig gevangenen die ook wel eens met elkaar rotzooien terwijl ze dat in het normale leven nooit zouden doen.

Onverwacht is altijd het beste. En als je vrouw het lekker vind om te zien, waarom niet....quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:55 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Hier gebeurde het op een enorme geile avond waarbij mijn vrouw en ik een mmv trio hadden. Dus een totaal ongeplande pijpbeurt.
In dit soort omstandigheden sluit ik het niet uit dat het nooit meer gebeurt, maar ik zal er niet speciaal naar op zoek gaan.
Mijn vrouw vond het daarentegen wel geil om te zien.

Als jij dat denkt......quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben 100% hetero.

Dan is het zo. Of weet jij beter hoe iemand zich voelt dan de persoon zelf?quote:

Nee ik kan niet beoordelen hoe een ander zich voelt natuurlijk. Ik blijf alleen trouw aan mijn theorie van niemand is 100 % hetero of 100 % homo.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan is het zo. Of weet jij beter hoe iemand zich voelt dan de persoon zelf?

En waarom zou niemand 100% homo of hetero kunnen zijn?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee ik kan niet beoordelen hoe een ander zich voelt natuurlijk. Ik blijf alleen trouw aan mijn theorie van niemand is 100 % hetero of 100 % homo.

Omdat dit erg onnatuurlijk is. De mens is van nature nieuwsgierig en grensverleggend.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
En waarom zou niemand 100% homo of hetero kunnen zijn?

Verlangen naar bepaalde vormen van seks wil nog niet zeggen dat je je structureel aangetrokken voelt tot dat geslacht.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:59 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Omdat dit erg onnatuurlijk is. De mens is van nature nieuwsgierig en grensverleggend.
In sommige fases verlang je meer naar een vrouw of naar een man.
Die scheiding homo-hetero is sterk cultureel bepaald, door omstandigheden dus.
Er zijn genoeg situaties te bedenken waarin "100%" hetero of homo opeens zijn grens van het hetero- of homo-zijn overschrijdt.
Btw het is van alle tijden dat heteromannen interesse hebben in mannen, kijk maar naar de oude Grieken en Romeinen.

Je hoeft je ook niet structureel aangetrokken te voelen tot hetzelfde geslacht. Als de heterozijde bij jou de overhand heeft dan ben je hetero en doe je het alleen met vrouwen. Ik zeg alleen dat onder de juiste omstandigheden iedereen in staat is om contacten te hebben met hetzelfde geslacht en daar ook wel degelijk bevrediging uit kan halen. Maar als deze omstandigheden zich niet voordoen komt het dus ook niet voor en zal je er nooit achter komen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Verlangen naar bepaalde vormen van seks wil nog niet zeggen dat je je structureel aangetrokken voelt tot dat geslacht.
De grieken en romeinen deden het ook met jongetjes. Is iedereen naast bi ook pederast en zoofiel?

Jesus fuck wat word ik moe van jou zeg. Het zal me werkelijk aan mijn reet roesten of jij heet wordt van een vagina of van een penis, maar wáárom moet toch de hele wereld ook homo of half homo van jou zijn?quote:

omdat het zo is misschien.quote:Op donderdag 18 september 2008 03:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jesus fuck wat word ik moe van jou zeg. Het zal me werkelijk aan mijn reet roesten of jij heet wordt van een vagina of van een penis, maar wáárom moet toch de hele wereld ook homo of half homo van jou zijn?

In zijn theorie is het zo.. Ik vind het ook complete onzin.. Als hij trouw wil blijven aan zijn theorie is dat best maar dring een ander dat niet op..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |