Daar was ik al een beetje bang voor. Ik hoop maar dat er genoeg bekendere platen tussen staan om iets van een competitiegevoel op te kunnen bouwen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:16 schreef Laevid het volgende:
Nou ik heb em beluisterd.......het verraad een goede smaak.......maar hij is niet echt gemakkelijk te noemen.
Waarmee de stand weer gelijk is getrokken in verhouding met Trancelocator.quote:
1 2 | sjefhoelenpapers 24 punten |
1 2 3 | sjefhoelenpapers 24 punten Laevid 10 punten |
Ach, veel gokjes. Er zitten nog genoeg platen tussen waar je vast nog wel op zult komen, lijkt me.quote:
1 2 3 4 | sjefhoelenpapers 24 punten Laevid 10 punten Gitanki 8 punten |
1 2 3 4 5 | sjefhoelenpapers 24 punten Da_Sandman 18 punten Laevid 10 punten Gitanki 8 punten |
1 2 3 4 5 | sjefhoelenpapers 24 punten Da_Sandman 18 punten Laevid 10 punten Gitanki 8 punten |
1 2 3 4 5 6 7 | cassettebandje 27 punten sjefhoelenpapers 24 punten Da_Sandman 18 punten Laevid 14 punten Sequential 10 punten Gitanki 8 punten |
Ja, dat is nu dus.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:11 schreef cassettebandje het volgende:
Ik zal alvast aan het verzamelen gaan, wellicht kom ik nog 's aan de beurt.
Er is niet echt een deadline, dus neem er lekker je tijd voor.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:24 schreef cassettebandje het volgende:Dan ga ik hard aan de slag. Gelukkig heb ik nog even vakantie.
Is er een deadline voor wanneer ie online moet staan? Dat vind ik niet zo snel terug hier of op de Wiki.
Anders wij wel!quote:
Ik vond hem net 1 graadje te moeilijk. Had denk ik 1 plaat nog kunnen weten, maar dat is meer een ooh ja-plaat dan dat ik 'em echt had kunnen vinden.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:47 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Die van Grobbel was overigens goed te doen.
Zoals ik al zei heb ik inderdaad onnodig punten laten liggen. Volgende keer toch maar wat eerder inzenden wat in me opkomt (en niet bang zijn dat het een idiote gok is).quote:Op zondag 20 juli 2008 20:18 schreef Grobbel het volgende:
Alleen de dikgedrukte platen zijn door helemaal niemand geraden, al had cassettebandje wel #10 deels goed. Bij de platen met een sterretje (*) is de juiste remix/versie niet geraden, maar wel de plaat zelf.
*knip*
En bij de ongeraden platen staan toch wel wat bekende namen. Niet helemaal onmogelijk, toch?
Tof!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, en jullie hebben mij fan gemaakt van Ellen Allien.
Jij dan misschien?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Iemand anders interesse in het maken van een contest dan maar?
Dacht dat je dat op 7 augustus al aankondigdequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb al wat nummers klaarstaan. Zal er eens voor gaan zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |