Met angst en beven vanwege dat brute optreden...........quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Met veel respect.
wat dacht jij dan, viespeuk
Heb je een mooie op?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:06 schreef Smash-it het volgende:
We waren even snel. Allebei 16:05. Wat nu?
Die van Noekje staat onder die van jou, je was een milliseconde te laat........quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:06 schreef Smash-it het volgende:
We waren even snel. Allebei 16:05. Wat nu?
Daar begin ik pas aan als ik de enige ben. Maar joh, maakt het uit. We gaan gewoon in deze door!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:08 schreef noekje het volgende:
Heb je een mooie op?
Mijn kinderen lezen echt heeeeeeeeeeeeel veel boeken jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en dan heb je zeker ook kinderen die boeken lenen, heel veel boeken en dat zijn hele kleine boekjes die overal kunnen liggen. Op het moment dat je denkt om te verhuizen omdat het huis te klein wordt, lijkt je huis onmeunig groot.
Ik heb jou al toegevoegd een eeeeeeeeeeeuwigheid geleden, ik heb jou mii poppetje bongetje!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:15 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed @petraa:
Ik heb MK:Wii dus (zie sig) wat mij betreft kan je me toevoegen met de FC code, stuur de jouwe dan ook ff op dan voeg ik je binnenkort toe en kunnen we eens een potje spelen
Ja hoor, maar ze is niet de énige, Disana is er ook een kei in, en Prospera en nog een aantal mensen.quote:
Ik weet lekker welke AHquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:18 schreef PeterNB het volgende:
Zo daar ben ik ALweerKut he ?
Ben halverwege naar huis gekeerd. Voelde me helemaal niet goed om te gaan zitten
borrelen. Ben langs de AH gewipt en nu weer lekker thuis
Daarom noem ik alleen de bestequote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ze is niet de énige, Disana is er ook een kei in, en Prospera en nog een aantal mensen.
Oeps, kan beter geen namen noemen, je vergeet er zo snel een paar.
Nee die niet !quote:
Ben je niet in de war met de consolecode? Die had ik idd maar Mariokart gebruikt weer aparte friendcodes, wellicht heb je me daar nog niet toegevoegd, ik kan me iig niet herinneren dat ik jouw FC code van het spel zelf heb ontvangenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb jou al toegevoegd een eeeeeeeeeeeuwigheid geleden, ik heb jou mii poppetje bongetje!
Je hebt toch iets van 3 AH's om je heen daar?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee die niet !Daar kan ik met mijn fiets niet bij de deur komen. Ik ga nog altijd
trouw naar mijn 'ouwe' AH op de Binnenweg.
Ik had even profiel gekeken, het is een applicatie beheerder uit Groningen, waar kwam Guuuskeee ook alweer vandaan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:18 schreef PeterNB het volgende:
Zo daar ben ik ALweerKut he ?
Ben halverwege naar huis gekeerd. Voelde me helemaal niet goed om te gaan zitten
borrelen. Ben langs de AH gewipt en nu weer lekker thuis
Is de nep-guuskee al aangehouden ?
Klopt. Vanaf mijn werk pak ik die bij de Goudsesingel. Op HELE drukke momenten rondquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je hebt toch iets van 3 AH's om je heen daar?
Geen idee ? En wat deed Guuskee voor werk ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik had even profiel gekeken, het is een applicatie beheerder uit Groningen, waar kwam Guuuskeee ook alweer vandaan?
weet niet, iemand?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Geen idee ? En wat deed Guuskee voor werk ?
Het zou me helemaal niets voor hem lijken zo'n gedaanteverwisseling.
Vooral dat tweede gifje is zo lachen. Nog nooit iemand zo ongeïnspireerd een dansje zien doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:29 schreef Smash-it het volgende:
Ik vind je OP van Noekje prima zo!![]()
Zit even in commotie topic te genieten van de gifjes van Amanda die teaserdansjes doet terwijl iedereen lijkt te kijken naar gras dat groeit. Of een een kraan die drupt. Of een steen die .. oke, het idee is duidelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(sorry voor het jatten, maar ik vind het zooo grappig)
Dit is zijn postgeschiedenis, hij is dus ergens in april van de aardbodem verdwenen.quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is zijn postgeschiedenis, hij is dus ergens in april van de aardbodem verdwenen.
http://forum.fok.nl/user/history/192562
Bedankt allemaal voor de lieve felicitaties.![]()
De buren komen nu een borreltje drinken, laterzzzz.
Voor zover ik kon bekijken is dat fotopieltopic idd zijn laatste reactie geweest, daar leek nog niets aan de hand iig.quote:laatste bezoek: 56 dagen, 7 uur geleden.
Hehe, afschuwelijkheid die je d'r bent!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:06 schreef Gert het volgende:
Ik wil ook wat boeken in iemands gleuf stoppen.
"Mwhoa Gertje!"quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:06 schreef Gert het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:06 schreef Gert het volgende:
Past dat dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:06 schreef Gert het volgende:
als je maar hard genoeg trapt Je hoeft natuurlijk niet meteen met De Ontdekking Van de Hemel te beginnen. Rustig opbouwen met een boekenweekgeschenk.quote:
Ik heb nog een paar telefoonboeken en Gouden Gidsen liggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:43 schreef noekje het volgende:
Bij Blurk wel! Ik wil Blurks gleuf, die kijkt niet zo boos en afwijzend.
Boeken zijn gewoon mooi en fijn om te hebbenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar telefoonboeken en Gouden Gidsen liggen.![]()
Onbegrijpelijk dat er jaarlijks nog hele bossen gekapt worden voor die dingen terwijl alle info gewoon op het Interweb is te vinden.
Ik moet die troep niet!
Ik ook niet, ik gooi ze altijd standaard bij het oud papier! Neemt een berg ruimte in die troep en precies wat jij zegt hele bossen worden gekapt voor die dingen!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar telefoonboeken en Gouden Gidsen liggen.![]()
Onbegrijpelijk dat er jaarlijks nog hele bossen gekapt worden voor die dingen terwijl alle info gewoon op het Interweb is te vinden.
Ik moet die troep niet!
Dat je kwa leeftijd mijn dochter zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:49 schreef Smash-it het volgende:
Ik zie het bruggetje even niet. Krijgen we nu weer een LS-episode?
Heeft Blurk zo'n grote gleuf dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Bij Blurk wel! Ik wil Blurks gleuf, die kijkt niet zo boos en afwijzend.
Op die manier. Maar daar doelde ik niet op, ik irriteer me altijd aan die blije Berry's op tv van de parshipreclame die dan kirren van 'ik heb je!'. Tis de slogan!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:51 schreef APK het volgende:
Dat je kwa leeftijd mijn dochter zou kunnen zijn.![]()
Ah, dat is wel lekker, kinderen meppen.![]()
![]()
![]()
Heb je meer genoten van de laatste Gouden Gids of van het telefoonboek?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:50 schreef Dementor het volgende:
Boeken zijn gewoon mooi en fijn om te hebben
Dat is voor mij dan weer geen reden om een boek te kopen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Boeken zijn gewoon mooi en fijn om te hebben
Oh, ik ken die reclame niet, de enige reclame die mij opvalt is van Interpolis.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:53 schreef Smash-it het volgende:
Op die manier. Maar daar doelde ik niet op, ik irriteer me altijd aan die blije Berry's op tv van de parshipreclame die dan kirren van 'ik heb je!'. Tis de slogan!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:53 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je meer genoten van de laatste Gouden Gids of van het telefoonboek?
Persoonlijk heb ik verschillende nachten doorgehaald om het telefoonboek uit te lezen.
Wat een spanning.
Nou echt he, alles in Jip en Janneke taal. Heel vervelend en alsof iedereen het iq van een kuikentje heeft. Ditzo/Datzo vind ik nog erger. Maar goed, ik ga even eten fixen!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:55 schreef APK het volgende:
de enige reclame die mij opvalt is van Interpolis.
Ook met zo'n vervelende stem.
Ik zal het wat duidelijker maken.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is voor mij dan weer geen reden om een boek te kopen.
Ik vind alleen de laptop en PC nog een té onprettige interface om een heel boek op te gaan lezen. Grote lappen tekst lezen gewoon niet prettig op zo'n scherm.
Maar handzame portable digitale boeken en kranten zijn niet zo ver meer weg.
Ja, om die boeken ging mijn betoog dus, dement droppie.quote:
Wat hartstikke stoffig wordt!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zal het wat duidelijker maken.
Ik koop boeken, lees ze en zet ze op de plank voor naslagwerk.
Na verloop van tijd ontstaat er een prachtig rijtje.
Je verdient een standbeeld. Ik lees boeken ook altijd meer dan één keer, mits een goed boek natuurlijk. De kwartaalselectie mag iedereen hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:56 schreef APK het volgende:
Ik geef leuke boeken trouwens altijd weg als ik ze gelezen heb, kunnen anderen er ook van genieten.
Oh zoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, om die boeken ging mijn betoog dus, dement droppie.
Wat een burgerlijke Noord Europese kuttijd om te eten zeg.quote:
Zet je horloge gewoon een uur vooruit, je voelt er niets van.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:59 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een burgerlijke Noord Europese kuttijd om te eten zeg.
Mwah, standbeeld.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:58 schreef noekje het volgende:
Je verdient een standbeeld. Ik lees boeken ook altijd meer dan één keer, mits een goed boek natuurlijk. De kwartaalselectie mag iedereen hebben.
Ja ik had al wel door dat je een grote verzameling boeken lekker intellectueel vindt staan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zal het wat duidelijker maken.
Ik koop boeken, lees ze en zet ze op de plank voor naslagwerk.
Na verloop van tijd ontstaat er een prachtig rijtje.
Oh maar lekker is dat hè? Op vakantie met heel veel boeken en het enige wat je hoeft te doen is die uit zien te krijgen. Nog twee weken!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:01 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, standbeeld.
Het is ook een beetje gedoe om die 20 boeken in je bagage te proppen als je weer naar huis vliegt.
Het is heel simpel. Buik doet van 'kggggg'. Tijd om te eten! En tja, ik ben nu eenmaal Noord-Europeesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:59 schreef APK het volgende:
Wat een burgerlijke Noord Europese kuttijd om te eten zeg.
Het zal mij geen moer interesseren of het intellectueel staat of niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik had al wel door dat je een grote verzameling boeken lekker intellectueel vindt staan.![]()
Wie schreef daar ooit eens een gedicht over.. was het niet Gerrit Komrij.. even naslaan.
Effe Kluun raadplegen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:08 schreef Dementor het volgende:
Zolang ik die boeken maar kan raadplegen.
Nog 6 maanden.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:05 schreef noekje het volgende:
Oh maar lekker is dat hè? Op vakantie met heel veel boeken en het enige wat je hoeft te doen is die uit zien te krijgen. Nog twee weken!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:13 schreef APK het volgende:
[..]
Effe Kluun raadplegen.![]()
Hé Gerrit, wordt het trouwens niet tijd om een ouwe bouwkeet te kopen en illegaal bier te gaan schenken op het platteland?
Worden we slapen rijk mee met dat aankomende rookverbod in de horeca.
Zet de Sherry maar vast koud! Platteland te over hier.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:13 schreef APK het volgende:
[..]
Hé Gerrit, wordt het trouwens niet tijd om een ouwe bouwkeet te kopen en illegaal bier te gaan schenken op het platteland?
Poehquote:
Ah cool, effe market research doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:23 schreef noekje het volgende:
Zet de Sherry maar vast koud! Platteland te over hier.
En staat het 4-3-3 of 4-2-3-1?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:25 schreef Dementor het volgende:
Poeh
Heel veel geschiedenis/kunst boeken, studieboeken (veel methodieken) en oude literatuur.
Maar ik koop ook gewoon de boeken van nu hoor
Ik ga even mijn moeder bellen. Die zit meer op Sherry.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ah cool, effe market research doen.
Wat vind jij een redelijke prijs voor een bierglas gevuld met Sherry?
Een aantal boeken over de Cobra beweging en wat werken die de klassieke kunst behandelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
En staat het 4-3-3 of 4-2-3-1?
Namen en rugnummers!![]()
Wat voor kunstboeken bijvoorbeeld?
Ik wist niet dat je de Donald Duck online kon lezen ??quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:25 schreef Dementor het volgende:
Ik lees magazines wel digitaal, dat scheelt behoorlijk veel geld.
Makkelijk scoren nietwaar?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je de Donald Duck online kon lezen ??
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga even mijn moeder bellen. Die zit meer op Sherry.
momentje
Geen dank.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:30 schreef Dementor het volgende:
Een aantal boeken over de Cobra beweging en wat werken die de klassieke kunst behandelen.
Maar dit lijkt meer op een ordinaire ondervraging dan op daadwerkelijk oprechte belangstelling waar ik dus vriendelijk voor bedank.
Hé, niks mis met Donald de Eend..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:35 schreef Dementor het volgende:
Makkelijk scoren nietwaar?
Van die zuipketen hebben ze er onmeunig veel al , op het platteland!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:13 schreef APK het volgende:
[..]
Effe Kluun raadplegen.![]()
Ach dat zegt toch niet alles?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ben gewoon jaloers op jouw kennis. Ik heb maar MAVO...
Dementor leest liever de Tina.....met Floortje achterop !! (Of Fleurtje...hoe heettequote:
Maasvlakte of Amsterdamse bos?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:40 schreef Gert het volgende:
Van die zuipketen hebben ze er onmeunig veel al , op het platteland!
We kunnen dan beter iets in de randstad doen. Athentieke boeren-gezelligheid, met beugelflessen Grolsch, Normaal en Mannenkoor Karrenspoor op de speakers, en de vloer als asbak.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dementor leest liever de Tina.....met Floortje achterop !! (Of Fleurtje...hoe heette
dat kind ook alweer ?)
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dementor leest liever de Tina.....met Floortje achterop !! (Of Fleurtje...hoe heette
dat kind ook alweer ?)
Mein Kampf, het rode boekje en andere leerzame geschiedenisboeken heb ik dan weer niet.quote:
Een keten van keten.quote:
Oh ja Noortje.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:47 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Noortje toch? Noortje was cool
![]()
Hallo allen trouwens
Tuurlijk Peterquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh ja Noortje.
(DISCLAIMER: Ik las alleen de Tina omdat die bij ons in de map zat hoor vroeger !!)
U-HUHquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:48 schreef PeterNB het volgende:
(DISCLAIMER: Ik las alleen de Tina omdat die bij ons in de map zat hoor vroeger !!)
Zal maar niet vertellen dat de Libelle en Margriet ook volledig uitgelezen werden doorquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zal maar niet vertellen dat de Libelle en Margriet ook volledig uitgelezen werden door
ondergetekende
En voor de column van Anne-Wil............................quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:55 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Alleen voor Jan, Jans en de kinderen toch?
Gewerkt, en nu moet ik wéér aan de slag geloof ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:02 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
He meis!
Lekker van het zonnetje genoten of moest je werken?
Geeft niets, ik keek altijd naar "Murder she wrote "quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En voor de column van Anne-Wil............................
Jessica F...............................quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:06 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Geeft niets, ik keek altijd naar "Murder she wrote "
![]()
(ik moet daar ineens aan denken omdat ze bij Boulevard is!)
Neehee, die moet je weggooien want anders moet je ze afstoffen en dat is veel werk. Maar doorgeven aan vrienden kan ook, ben je er ook vanafquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gewerkt, en nu moet ik wéér aan de slag geloof ik![]()
Met telefoonboeken en een Gouden Gids.
Gooi er wel eerst even een ontspanningstherapie tegenaan anders lukt het niet hoor
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jessica F...............................
Goed idee!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:07 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Neehee, die moet je weggooien want anders moet je ze afstoffen en dat is veel werk. Maar doorgeven aan vrienden kan ook, ben je er ook vanaf
Kunnen we niet een nationale aksie verzinnen om iets nuttigs te doen met die dingen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:04 schreef -Blurk- het volgende:
Gewerkt, en nu moet ik wéér aan de slag geloof ik![]()
Met telefoonboeken en een Gouden Gids.
I wish.... Heb een gewone New Beetle, geen cabrio. Maar dat wordt de volgendequote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:10 schreef Dementor het volgende:
Hey HoneyBunny is die witte beetle van jou?
Tof.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
I wish.... Heb een gewone New Beetle, geen cabrio. Maar dat wordt de volgende
Ja, dat is wel een leuk plan, als we ze nu eens ritueel verbranden in een van die drankketen van Gert en jou en er dan naakt omheen dansen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Kunnen we niet een nationale aksie verzinnen om iets nuttigs te doen met die dingen?
Tuurlijk kan dat! Wil je dat we je woonkamer er mee komen behangen? Weet niet hoe groot je kamer is maar als we allemaal onze GG en TB meenemen dan zijn we er zo!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Kunnen we niet een nationale aksie verzinnen om iets nuttigs te doen met die dingen?
Nee, heb geen idee Ruudquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet jij waarom onze butler een ban heeft Blurk
Gisteravond:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, heb geen idee Ruud![]()
Maar misschien is het wel een ban van ergens anders, Fok is zo groot.
Toen zat ie toch hierquote:
Niet echt goed voor mijn carbon footprint.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:16 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, dat is wel een leuk plan, als we ze nu eens ritueel verbranden in een van die drankketen van Gert en jou en er dan naakt omheen dansen?![]()
Is dat wat?
Ben jij zo groen? Had ik nooit achter je gezochtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:22 schreef APK het volgende:
[..]
Niet echt goed voor mijn carbon footprint.
Ja, het gaat daar hard nu met Eric.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:40 schreef beequeen het volgende:
Bijna iedereen zit hier.![]()
Commotie om Eric #18
Hij heeft maar 48 uur hoor Peter, die is weer terug met een blad vol biertjes voor je het weetquote:
Okee. Een vers getapt biertje van Mark is toch altijd nog een stuk lekkerderquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij heeft maar 48 uur hoor Peter, die is weer terug met een blad vol biertjes voor je het weet
Ik heb de sleutel van zijn voorraadkastquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Okee. Een vers getapt biertje van Mark is toch altijd nog een stuk lekkerder
dan pils-uit-blik......
Oh dear. Ik ga morgen... ECHT. Even de tanden op elkaar, jij kan het ook!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:53 schreef noekje het volgende:
K, ik heb de Chinees blokjes laten hakken.![]()
Heb nog geen bieb van binnen gezien.![]()
Epic Fail!
Wij moeten vriendjes worden!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:53 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel van zijn voorraadkast
[ afbeelding ]
Heeej. LEKKAH !!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:53 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel van zijn voorraadkast
[ afbeelding ]
Ik ook, kan tot 12.00 uur en dan moet ik. Ik ga nog één nachtje moed inzamelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dear. Ik ga morgen... ECHT. Even de tanden op elkaar, jij kan het ook!
Knoop er een kopje koffie en een gebakje achteraan. Beloning werkt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ook, kan tot 12.00 uur en dan moet ik. Ik ga nog één nachtje moed inzamelen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:00 schreef beequeen het volgende:
Irritant zeg, mensen die ff binnenkomen om een borrel te drinken terwijl we morgen Vic's verjaardag vieren, maar DAN KUNNEN ZE NIET., nou dan niet maar val me dan nu niet lastig.![]()
Misschien tot later.
We gaan daarna varen met vrienden, mits het weer meezit en ergens lekker eten. Daar heb ik echt zin in dus dan ga ik eerst iets kloterigs doen en dan is dat mijn beloning. Even door de zure appel.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Knoop er een kopje koffie en een gebakje achteraan. Beloning werkt.
Gewoon niet aankijken Noekje, NOOIT aankijken, dan worden bibliotheekmevrouwen heel vals vanquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:02 schreef noekje het volgende:
[..]
We gaan daarna varen met vrienden, mits het weer meezit en ergens lekker eten. Daar heb ik echt zin in dus dan ga ik eerst iets kloterigs doen en dan is dat mijn beloning. Even door de zure appel.
Is er niet een soort van stapeltje gleuf waar je ze op/in kan leggen,z odat je de rekening voor het te late betalen thuis krijgt? Of klink ik nu heel blonTquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gewoon niet aankijken Noekje, NOOIT aankijken, dan worden bibliotheekmevrouwen heel vals van
Náást de keet graag. Binnen mag weliswaar gerookt worden, maar die nog van het voht nadruipende telefoonboeken die walmen enorm.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een leuk plan, als we ze nu eens ritueel verbranden in een van die drankketen van Gert en jou en er dan naakt omheen dansen?![]()
Is dat wat?
Echt waar? Dus gewoon naar de grond blijven staren, pinnen en heel snel weg rennen. Ik durf niet eens een boek te lenen morgen. Gelukkig heb ik de ECI nog!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gewoon niet aankijken Noekje, NOOIT aankijken, dan worden bibliotheekmevrouwen heel vals van
Best.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:14 schreef PeterNB het volgende:
Ik ga effe badderen. Dementor ga je mee ?
Mag ik ook mee of is het een private party?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:14 schreef PeterNB het volgende:
Ik ga effe badderen. Dementor ga je mee ?
Jij mag zeker weten mee.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Mag ik ook mee of is het een private party?
Gewoon het heft zelf in handen nemen. Heel boos snauwen: "Hoezo te laat? Noem je dat te laat? Die paar dagen? Je moéder! Die was te laat, met de pil! Lelijke nageboorte. Geen cent krijg je van me! Ga maar op je rug liggen voor centen!!"quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Echt waar? Dus gewoon naar de grond blijven staren, pinnen en heel snel weg rennen. Ik durf niet eens een boek te lenen morgen. Gelukkig heb ik de ECI nog!
En daar ging m'n thee.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:23 schreef Gert het volgende:
"Hoezo te laat? Noem je dat te laat? Die paar dagen? Je moéder! Die was te laat, met de pil!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon het heft zelf in handen nemen. Heel boos snauwen: "Hoezo te laat? Noem je dat te laat? Die paar dagen? Je moéder! Die was te laat, met de pil! Lelijke nageboorte. Geen cent krijg je van me! Ga maar op je rug liggen voor centen!!"![]()
Ja, die heb ik ook gelezen, jaren geleden.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En voor de column van Anne-Wil............................
En nu in het duitsquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon het heft zelf in handen nemen. Heel boos snauwen: "Hoezo te laat? Noem je dat te laat? Die paar dagen? Je moéder! Die was te laat, met de pil! Lelijke nageboorte. Geen cent krijg je van me! Ga maar op je rug liggen voor centen!!"![]()
Gert!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Vast wel Buuf, een lekker biertje in de hand en gaanquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Noavund. Is d'r nog bier om te suup'n in e keet?!
(want rode wijn van Appie is te elitair voor een zuipkeet zeker??)
en je klompies aan want de vloer is de asbakquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vast wel Buuf, een lekker biertje in de hand en gaan
Buuf.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Noavund. Is d'r nog bier om te suup'n in e keet?!
(want rode wijn van Appie is te elitair voor een zuipkeet zeker??)
APK, sweety Darlingquote:
Heb jij al opgemerkt dat alles wie jij post gewist wordt, of ben jij daar te wazig voor?quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Oost-West, thuis is het ook niet best...
Ja, ik keek weer effe naar jouw ovotor en stelde mij voor dat je niet dat rollaterende rochelende 97 kilo wegende steuntrekkende kreng dat naast mij woont bent.quote:
Ik herken mijzelf niet de in de omschrijvingquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik keek weer effe naar jouw ovotor en stelde mij voor dat je niet dat rollaterende rochelende 97 kilo wegende steuntrekkende kreng dat naast mij woont bent.
Ik weet alleen dat d'r man toen doodging en dat ze twee kinderen had waarbij zequote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gelezen, jaren geleden.
Maar op een gegeven moment vond ik d'r zo'n gezapige zeur.
Nehmen Sie einfach das Gewicht selbst in die Hand. Heilen Sie verärgert Knäuel: Hoezo spät? Nennen Sie das spät? Dieses Paar von Tagen? Ihre Mutter! Das war, mit der Pille spät! Häßliche Nachgeburt. Kein Penny erhält Sie von mir! Gehen herauf aber Ihre rückseitigen Lügen für Pennies!!quote:
Ja duh!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik herken mijzelf niet de in de omschrijving
Klinkt goedquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nehmen Sie einfach das Gewicht selbst in die Hand. Heilen Sie verärgert Knäuel: Hoezo spät? Nennen Sie das spät? Dieses Paar von Tagen? Ihre Mutter! Das war, mit der Pille spät! Häßliche Nachgeburt. Kein Penny erhält Sie von mir! Gehen herauf aber Ihre rückseitigen Lügen für Pennies!!
(translated by wordlingo.com)
Een kwestie van niet meer uit het raam kijken dus, of buuf uhm, met gepaste druk "motiveren"te verhuizen?!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh!![]()
De omschrijving ging over mijn real life buuf en werd slechts getriggerd door jouw heerlijke uvotur.![]()
Waarom wordt dat niet vertaald dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zo leer je ook nog eens dat 'hoezo' gewoon correct Duits is
In het Engels ook al, hoe dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:12 schreef PeterNB het volgende:
Vertaalsite: http://nl.babelfish.yahoo.com/translate_txtquote:Simply take the heft itself in hands. Heal angrily snarl: " Hoezo late? Do you call that late? That couple of days? Your mother! That was late, with the pill! Ugly afterbirth. No penny gets you of me! Go up but your back lies for pennies!! "
Hey Peet, Hoezo spät?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wieso? Daß ist doch gar nicht im frage?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat verhuizen is een kweste van geduld.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Een kwestie van niet meer uit het raam kijken dus, of buuf uhm, met gepaste druk "motiveren"te verhuizen?!
In het Frans ook alquote:
Mooooooooi..........................quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:16 schreef kahaarin het volgende:
Deiner erzätzung stimmt wirklich nicht......![]()
Maar jij bent wel lief hoor.![]()
Ik zal wel vloeken in de kerk enzo en het compleet niet snappen, bladibladibla, maar ik kan die beyoncé niet zien dansen.quote:
Geen idee...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Lijkt me wel ja. En zo prima voor je waardigheid ook.![]()
Maar nu zullen ze haar wel toch niet terug laten komen meer? Rijp voor een verpleeghuis.
Ik luister gewoon naar de muziek.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zal wel vloeken in de kerk enzo en het compleet niet snappen, bladibladibla, maar ik kan die beyoncé niet zien dansen.Het lijkt net of ze iedere keer van d'r hakken zwikt en ter aarde stort. Of dat ze een epileptische aanval heeft ofzo.
![]()
Sorry alvast
*spits*quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:26 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee...
Het erge is -spits juliie oren en oogjes beste COS-ers- dat ze ook twee katten heeft.
Volgens mij komt er één keer per week een of andere negert langs die die beesten eten geeft.
Eén van die katten zit dus één keer per week op mijn dakterras als hij even de deur open doet en dat beest ziet er uit als een concentratiekampslachtoffer.
Ik zit Zembla te kijken...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:35 schreef Dementor het volgende:
Ik zit ook te chillen hier met wat muziek terwijl ik wat dingen doorlees
Tja, dat is dus het probleem met dat virtuele drankjesgedoe enzo.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:30 schreef noekje het volgende:
*spits*
Breng de drommel maar naar mij toe.
Die mag wel eens heel snel een kamertje gaan hurenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die Perry heeft vanavond problemen met Moeke !
Oeh, daar dis ik Snoop effe voor!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Echt een heeeeeeeeeele enge kerel met een rare vlassnor![]()
*ril*
Maar wat een lekkâh muziekje..![]()
Oh hij heeft het de dag na opname verteld. Die zit dus al op kamersquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die mag wel eens heel snel een kamertje gaan huren
dan laat ik dit ook maar achterwegequote:
repeat!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Wine is sweet and gin is bitter
Drink all you can but you won't forget her
You talk too much, you laugh too loud
You see her face in ev'ry crowd
That's the price of love, the price of love
A debt you pay with tears and pain
The price of love, the price of love
It costs you more when you're to blame
Kiss one girl - kiss another
Kiss them all, but you won't recover
You're dancing slow, you're dancing fast
You're happy now, but that won't last
That's the price of love, the price of love
A debt you pay in tears and pain
The price of love, the price of love
It costs you more when you're to blame
Merci.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan laat ik dit ook maar achterwege
Hier word ik zo nieuwsgierig vanquote:
Voorkomen, met alles dat in je macht ligt.quote:
Too late, en dat spieken dat wist ik al dat jij dat kon doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:05 schreef Gert het volgende:
Voorkomen, met alles dat in je macht ligt.
sorry voor het spieken![]()
Lekker nummer!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Iedereen zijn jeugdzonde.
En dan heb ik het over DD en niet over witte lijntjes![]()
Yeah babe! Gaan we doen...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker nummer! [ afbeelding ]
En dat laatste mag je ook wel opbiechten hoor. FRIDAY!En zomer! Heeeeeeeeeerlijk, over tienen en nog helemaal licht buiten. Lekker in de tuin met m'n tweede fles wijn. Godverdomme wat is het leven mooi. [ afbeelding ]
Hee buuv, gaan we straks in september een nieuwe groundhogday oprichten, met nieuwe clips? We kunnen ook een nieuwe dag pikken? Zondag, maandag... er moet iets te groundhogdayen zijn.
Sterker, ik had eigenljk al in bed moeten liggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:24 schreef CarOnline het volgende:
Boh, jullie zijn al begonnen!
Oh, sterktequote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Sterker, ik had eigenljk al in bed moeten liggen.![]()
Morgen kinderfeestje
Dank je. Ik denk nog: als ik me nu genoeg moed inzuip werkt het morgen nog wel even na.quote:
Jammer van die jankerige Duran Duran's die hun eigen probleempje wilden bezingen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Iedereen zijn jeugdzonde.
En dan heb ik het over DD en niet over witte lijntjes![]()
Kan je geen speurtocht doen ofzoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dank je. Ik denk nog: als ik me nu genoeg moed inzuip werkt het morgen nog wel even na.![]()
Maar nu zit ik allemaal creabea ideeen te google-en bedenken en moet ik morgenochten echt heel nodig shoppen
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:29 schreef -Blurk- het volgende:
Mag deze dan ook even? Ja, ik weet dat het niets is, maar ik vind het zo mooi![]()
Speurtocht: check.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Kan je geen speurtocht doen ofzo
Of eh een fikkie stoken. Offf bier drinken en appie wijn in de hut van Gert en APK?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Yeah babe! Gaan we doen...
Ff vooronderzoek?
Oh leukquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Speurtocht: check.
Het is een ridderfeest.Na het doen van opdrachten en het vinden van het verstopte zwaard met tijdbom gaan ze nog knutselen en eten. en daarna weer weg.
Mijn glas leeg drinken en grijs karton kopen.quote:
Dat moet nog blijken, maar de intentie is erquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:43 schreef Dementor het volgende:
Een ridderfeest?
Wat gaaf!
Wat zijn de plannen?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn glas leeg drinken en grijs karton kopen.
Is de kartonwinkel nog zó lang open, in de drie-provinciën-contreien?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn glas leeg drinken en grijs karton kopen.
Ik heb mijn degen al klaar liggen, kijk maar in mijn fotoboekske!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*ridderpakje aantrek en met zwaard naar Dementor lonk*
Amy!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Je hebt wel een hele grote degen Deegmentor !quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb mijn degen al klaar liggen, kijk maar in mijn fotoboekske!
Gevaarlijk spel he?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je hebt wel een hele grote degen Deegmentor !
nou ik wilde dat even over de nacht heen tillenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Is de kartonwinkel nog zó lang open, in de drie-provinciën-contreien?![]()
Godver, en wij maar denken dat we vóórlopen hier in de randstad.![]()
Of heb je een enorm longdrinkglas sterke meuk en red je het ermee tot morgenochtend?
Ik heb er géén. dus.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:49 schreef Gert het volgende:
Ik heb ook een echte markvanrinsum in m'n fobo.
of gaan jullie nou allemaal roepen: nú pas?![]()
Ben je op staatsiebezoek geweest dan ooit ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gevaarlijk spel he?
Dat is een staatsiedegen.
Ik kreeg geld van mijn moeder en daar heb ik vanmiddag drie 3/4 sportbroeken van gekocht.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:51 schreef CarOnline het volgende:
Ja APK?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kreeg geld van mijn moeder en daar heb ik vanmiddag drie 3/4 sportbroeken van gekocht.![]()
Mama!![]()
Ze kleden redelijk slank af!![]()
De witte ga ik overigens pas na twee weken dragen als ik een suntan heb.
Nee, deze degen kreeg men na een bijzondere staat van dienst.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ben je op staatsiebezoek geweest dan ooit ?
Huub alert.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben echt ontzettend blij voor je
hé ja ik werd er helemaal zenuwachtig van, trillen, zweten enzo,,,,,, je kent het welquote:
Okeeeeeejjjj.....................quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, deze degen kreeg men van de regering na een bijzondere staat van dienst.
uiteraard.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De Kamperfoelie bloeit trouwens!
En hij ruikt lekker
Kamperfoelie ruikt het lekkerste in de avondzon, heerlijke geur, heb er ook één in mijn tuintje, alleen die groeit steeds nar de buurman toe, zo jammer.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De Kamperfoelie bloeit trouwens!
En hij ruikt lekker
ik help welquote:
Wat doet gij in mijn fotoboekske?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:06 schreef CarOnline het volgende:
Oh je moet echt nog niet bellen, want ik hoor de foon niet nu![]()
Ik zeg wel wanneer ik er klaar voor ben
Terror op de burenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:06 schreef CarOnline het volgende:
Oh je moet echt nog niet bellen, want ik hoor de foon niet nu![]()
Ik zeg wel wanneer ik er klaar voor ben
Je bent lief, daar ga ik vast op oefenen.quote:
ik ben de laatste weken weer helemaal ABBA-fan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:57 schreef -Blurk- het volgende:
Mag ik nog even een ABBA plaatsen?
Vind het zo mooi!
Ga effe dood ofzo.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:10 schreef Gert het volgende:
ik ben de laatste weken weer helemaal ABBA-fan.![]()
Ik hoor nog niets van hun kant. Niet dat ik nog iets hoor nu verderquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terror op de buren![]()
Worden ze er al gek van?
50 centsquote:
ben je nummer weer kwijt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:12 schreef CarOnline het volgende:
Oh en ik ben er klaar voor! Bellen maar!
Niet allemaal tegelijk!
Eej, het is een fokking eer alsquote:
Nou, Gert, gekkertquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Eej, het is een fokking eer alsCaro Singalong
in je fotoboek tuurt.
Hahaha, laat stáán als je in Jouw fotoboek stáát.quote:
op de melodie van wát? Wij zijn voor geen kleintje vervaard!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb nu echt een meezinguitdaging![]()
Friese pretpunk.
Nou zeg, je bent weer de vriendelijkheid zelve .quote:
Weet wat je zegtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
op de melodie van wát? Wij zijn voor geen kleintje vervaard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |