Je hebt wel een hele grote degen Deegmentor !quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb mijn degen al klaar liggen, kijk maar in mijn fotoboekske!
Gevaarlijk spel he?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je hebt wel een hele grote degen Deegmentor !
nou ik wilde dat even over de nacht heen tillenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Is de kartonwinkel nog zó lang open, in de drie-provinciën-contreien?![]()
Godver, en wij maar denken dat we vóórlopen hier in de randstad.![]()
Of heb je een enorm longdrinkglas sterke meuk en red je het ermee tot morgenochtend?
Ik heb er géén. dus.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:49 schreef Gert het volgende:
Ik heb ook een echte markvanrinsum in m'n fobo.
of gaan jullie nou allemaal roepen: nú pas?![]()
Ben je op staatsiebezoek geweest dan ooit ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gevaarlijk spel he?
Dat is een staatsiedegen.
Ik kreeg geld van mijn moeder en daar heb ik vanmiddag drie 3/4 sportbroeken van gekocht.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:51 schreef CarOnline het volgende:
Ja APK?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kreeg geld van mijn moeder en daar heb ik vanmiddag drie 3/4 sportbroeken van gekocht.![]()
Mama!![]()
Ze kleden redelijk slank af!![]()
De witte ga ik overigens pas na twee weken dragen als ik een suntan heb.
Nee, deze degen kreeg men na een bijzondere staat van dienst.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ben je op staatsiebezoek geweest dan ooit ?
Huub alert.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben echt ontzettend blij voor je
hé ja ik werd er helemaal zenuwachtig van, trillen, zweten enzo,,,,,, je kent het welquote:
Okeeeeeejjjj.....................quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, deze degen kreeg men van de regering na een bijzondere staat van dienst.
uiteraard.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De Kamperfoelie bloeit trouwens!
En hij ruikt lekker
Kamperfoelie ruikt het lekkerste in de avondzon, heerlijke geur, heb er ook één in mijn tuintje, alleen die groeit steeds nar de buurman toe, zo jammer.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De Kamperfoelie bloeit trouwens!
En hij ruikt lekker
ik help welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |