Die mag wel eens heel snel een kamertje gaan hurenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die Perry heeft vanavond problemen met Moeke !
Oeh, daar dis ik Snoop effe voor!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Echt een heeeeeeeeeele enge kerel met een rare vlassnor![]()
*ril*
Maar wat een lekkâh muziekje..![]()
Oh hij heeft het de dag na opname verteld. Die zit dus al op kamersquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die mag wel eens heel snel een kamertje gaan huren
dan laat ik dit ook maar achterwegequote:
repeat!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Wine is sweet and gin is bitter
Drink all you can but you won't forget her
You talk too much, you laugh too loud
You see her face in ev'ry crowd
That's the price of love, the price of love
A debt you pay with tears and pain
The price of love, the price of love
It costs you more when you're to blame
Kiss one girl - kiss another
Kiss them all, but you won't recover
You're dancing slow, you're dancing fast
You're happy now, but that won't last
That's the price of love, the price of love
A debt you pay in tears and pain
The price of love, the price of love
It costs you more when you're to blame
Merci.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan laat ik dit ook maar achterwege
Hier word ik zo nieuwsgierig vanquote:
Voorkomen, met alles dat in je macht ligt.quote:
Too late, en dat spieken dat wist ik al dat jij dat kon doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:05 schreef Gert het volgende:
Voorkomen, met alles dat in je macht ligt.
sorry voor het spieken![]()
Lekker nummer!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Iedereen zijn jeugdzonde.
En dan heb ik het over DD en niet over witte lijntjes![]()
Yeah babe! Gaan we doen...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker nummer! [ afbeelding ]
En dat laatste mag je ook wel opbiechten hoor. FRIDAY!En zomer! Heeeeeeeeeerlijk, over tienen en nog helemaal licht buiten. Lekker in de tuin met m'n tweede fles wijn. Godverdomme wat is het leven mooi. [ afbeelding ]
Hee buuv, gaan we straks in september een nieuwe groundhogday oprichten, met nieuwe clips? We kunnen ook een nieuwe dag pikken? Zondag, maandag... er moet iets te groundhogdayen zijn.
Sterker, ik had eigenljk al in bed moeten liggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:24 schreef CarOnline het volgende:
Boh, jullie zijn al begonnen!
Oh, sterktequote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Sterker, ik had eigenljk al in bed moeten liggen.![]()
Morgen kinderfeestje
Dank je. Ik denk nog: als ik me nu genoeg moed inzuip werkt het morgen nog wel even na.quote:
Jammer van die jankerige Duran Duran's die hun eigen probleempje wilden bezingen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Iedereen zijn jeugdzonde.
En dan heb ik het over DD en niet over witte lijntjes![]()
Kan je geen speurtocht doen ofzoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dank je. Ik denk nog: als ik me nu genoeg moed inzuip werkt het morgen nog wel even na.![]()
Maar nu zit ik allemaal creabea ideeen te google-en bedenken en moet ik morgenochten echt heel nodig shoppen
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:29 schreef -Blurk- het volgende:
Mag deze dan ook even? Ja, ik weet dat het niets is, maar ik vind het zo mooi![]()
Speurtocht: check.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Kan je geen speurtocht doen ofzo
Of eh een fikkie stoken. Offf bier drinken en appie wijn in de hut van Gert en APK?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Yeah babe! Gaan we doen...
Ff vooronderzoek?
Oh leukquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Speurtocht: check.
Het is een ridderfeest.Na het doen van opdrachten en het vinden van het verstopte zwaard met tijdbom gaan ze nog knutselen en eten. en daarna weer weg.
Mijn glas leeg drinken en grijs karton kopen.quote:
Dat moet nog blijken, maar de intentie is erquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:43 schreef Dementor het volgende:
Een ridderfeest?
Wat gaaf!
Wat zijn de plannen?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn glas leeg drinken en grijs karton kopen.
Is de kartonwinkel nog zó lang open, in de drie-provinciën-contreien?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn glas leeg drinken en grijs karton kopen.
Ik heb mijn degen al klaar liggen, kijk maar in mijn fotoboekske!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*ridderpakje aantrek en met zwaard naar Dementor lonk*
Amy!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Je hebt wel een hele grote degen Deegmentor !quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb mijn degen al klaar liggen, kijk maar in mijn fotoboekske!
Gevaarlijk spel he?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je hebt wel een hele grote degen Deegmentor !
nou ik wilde dat even over de nacht heen tillenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Is de kartonwinkel nog zó lang open, in de drie-provinciën-contreien?![]()
Godver, en wij maar denken dat we vóórlopen hier in de randstad.![]()
Of heb je een enorm longdrinkglas sterke meuk en red je het ermee tot morgenochtend?
Ik heb er géén. dus.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:49 schreef Gert het volgende:
Ik heb ook een echte markvanrinsum in m'n fobo.
of gaan jullie nou allemaal roepen: nú pas?![]()
Ben je op staatsiebezoek geweest dan ooit ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gevaarlijk spel he?
Dat is een staatsiedegen.
Ik kreeg geld van mijn moeder en daar heb ik vanmiddag drie 3/4 sportbroeken van gekocht.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:51 schreef CarOnline het volgende:
Ja APK?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kreeg geld van mijn moeder en daar heb ik vanmiddag drie 3/4 sportbroeken van gekocht.![]()
Mama!![]()
Ze kleden redelijk slank af!![]()
De witte ga ik overigens pas na twee weken dragen als ik een suntan heb.
Nee, deze degen kreeg men na een bijzondere staat van dienst.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ben je op staatsiebezoek geweest dan ooit ?
Huub alert.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben echt ontzettend blij voor je
hé ja ik werd er helemaal zenuwachtig van, trillen, zweten enzo,,,,,, je kent het welquote:
Okeeeeeejjjj.....................quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, deze degen kreeg men van de regering na een bijzondere staat van dienst.
uiteraard.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De Kamperfoelie bloeit trouwens!
En hij ruikt lekker
Kamperfoelie ruikt het lekkerste in de avondzon, heerlijke geur, heb er ook één in mijn tuintje, alleen die groeit steeds nar de buurman toe, zo jammer.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De Kamperfoelie bloeit trouwens!
En hij ruikt lekker
ik help welquote:
Wat doet gij in mijn fotoboekske?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:06 schreef CarOnline het volgende:
Oh je moet echt nog niet bellen, want ik hoor de foon niet nu![]()
Ik zeg wel wanneer ik er klaar voor ben
Terror op de burenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:06 schreef CarOnline het volgende:
Oh je moet echt nog niet bellen, want ik hoor de foon niet nu![]()
Ik zeg wel wanneer ik er klaar voor ben
Je bent lief, daar ga ik vast op oefenen.quote:
ik ben de laatste weken weer helemaal ABBA-fan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:57 schreef -Blurk- het volgende:
Mag ik nog even een ABBA plaatsen?
Vind het zo mooi!
Ga effe dood ofzo.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:10 schreef Gert het volgende:
ik ben de laatste weken weer helemaal ABBA-fan.![]()
Ik hoor nog niets van hun kant. Niet dat ik nog iets hoor nu verderquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terror op de buren![]()
Worden ze er al gek van?
50 centsquote:
ben je nummer weer kwijt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:12 schreef CarOnline het volgende:
Oh en ik ben er klaar voor! Bellen maar!
Niet allemaal tegelijk!
Eej, het is een fokking eer alsquote:
Nou, Gert, gekkertquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Eej, het is een fokking eer alsCaro Singalong
in je fotoboek tuurt.
Hahaha, laat stáán als je in Jouw fotoboek stáát.quote:
op de melodie van wát? Wij zijn voor geen kleintje vervaard!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb nu echt een meezinguitdaging![]()
Friese pretpunk.
Nou zeg, je bent weer de vriendelijkheid zelve .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |