Lekker nummer!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Iedereen zijn jeugdzonde.
En dan heb ik het over DD en niet over witte lijntjes![]()
Yeah babe! Gaan we doen...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker nummer! [ afbeelding ]
En dat laatste mag je ook wel opbiechten hoor. FRIDAY!En zomer! Heeeeeeeeeerlijk, over tienen en nog helemaal licht buiten. Lekker in de tuin met m'n tweede fles wijn. Godverdomme wat is het leven mooi. [ afbeelding ]
Hee buuv, gaan we straks in september een nieuwe groundhogday oprichten, met nieuwe clips? We kunnen ook een nieuwe dag pikken? Zondag, maandag... er moet iets te groundhogdayen zijn.
Sterker, ik had eigenljk al in bed moeten liggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:24 schreef CarOnline het volgende:
Boh, jullie zijn al begonnen!
Oh, sterktequote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Sterker, ik had eigenljk al in bed moeten liggen.![]()
Morgen kinderfeestje
Dank je. Ik denk nog: als ik me nu genoeg moed inzuip werkt het morgen nog wel even na.quote:
Jammer van die jankerige Duran Duran's die hun eigen probleempje wilden bezingen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Iedereen zijn jeugdzonde.
En dan heb ik het over DD en niet over witte lijntjes![]()
Kan je geen speurtocht doen ofzoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dank je. Ik denk nog: als ik me nu genoeg moed inzuip werkt het morgen nog wel even na.![]()
Maar nu zit ik allemaal creabea ideeen te google-en bedenken en moet ik morgenochten echt heel nodig shoppen
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:29 schreef -Blurk- het volgende:
Mag deze dan ook even? Ja, ik weet dat het niets is, maar ik vind het zo mooi![]()
Speurtocht: check.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Kan je geen speurtocht doen ofzo
Of eh een fikkie stoken. Offf bier drinken en appie wijn in de hut van Gert en APK?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Yeah babe! Gaan we doen...
Ff vooronderzoek?
Oh leukquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Speurtocht: check.
Het is een ridderfeest.Na het doen van opdrachten en het vinden van het verstopte zwaard met tijdbom gaan ze nog knutselen en eten. en daarna weer weg.
Mijn glas leeg drinken en grijs karton kopen.quote:
Dat moet nog blijken, maar de intentie is erquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:43 schreef Dementor het volgende:
Een ridderfeest?
Wat gaaf!
Wat zijn de plannen?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn glas leeg drinken en grijs karton kopen.
Is de kartonwinkel nog zó lang open, in de drie-provinciën-contreien?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn glas leeg drinken en grijs karton kopen.
Ik heb mijn degen al klaar liggen, kijk maar in mijn fotoboekske!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*ridderpakje aantrek en met zwaard naar Dementor lonk*
Amy!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |