Met angst en beven vanwege dat brute optreden...........quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Met veel respect.
wat dacht jij dan, viespeuk
Heb je een mooie op?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:06 schreef Smash-it het volgende:
We waren even snel. Allebei 16:05. Wat nu?
Die van Noekje staat onder die van jou, je was een milliseconde te laat........quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:06 schreef Smash-it het volgende:
We waren even snel. Allebei 16:05. Wat nu?
Daar begin ik pas aan als ik de enige ben. Maar joh, maakt het uit. We gaan gewoon in deze door!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:08 schreef noekje het volgende:
Heb je een mooie op?
Mijn kinderen lezen echt heeeeeeeeeeeeel veel boeken jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en dan heb je zeker ook kinderen die boeken lenen, heel veel boeken en dat zijn hele kleine boekjes die overal kunnen liggen. Op het moment dat je denkt om te verhuizen omdat het huis te klein wordt, lijkt je huis onmeunig groot.
Ik heb jou al toegevoegd een eeeeeeeeeeeuwigheid geleden, ik heb jou mii poppetje bongetje!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:15 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed @petraa:
Ik heb MK:Wii dus (zie sig) wat mij betreft kan je me toevoegen met de FC code, stuur de jouwe dan ook ff op dan voeg ik je binnenkort toe en kunnen we eens een potje spelen
Ja hoor, maar ze is niet de énige, Disana is er ook een kei in, en Prospera en nog een aantal mensen.quote:
Ik weet lekker welke AHquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:18 schreef PeterNB het volgende:
Zo daar ben ik ALweerKut he ?
Ben halverwege naar huis gekeerd. Voelde me helemaal niet goed om te gaan zitten
borrelen. Ben langs de AH gewipt en nu weer lekker thuis
Daarom noem ik alleen de bestequote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ze is niet de énige, Disana is er ook een kei in, en Prospera en nog een aantal mensen.
Oeps, kan beter geen namen noemen, je vergeet er zo snel een paar.
Nee die niet !quote:
Ben je niet in de war met de consolecode? Die had ik idd maar Mariokart gebruikt weer aparte friendcodes, wellicht heb je me daar nog niet toegevoegd, ik kan me iig niet herinneren dat ik jouw FC code van het spel zelf heb ontvangenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb jou al toegevoegd een eeeeeeeeeeeuwigheid geleden, ik heb jou mii poppetje bongetje!
Je hebt toch iets van 3 AH's om je heen daar?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee die niet !Daar kan ik met mijn fiets niet bij de deur komen. Ik ga nog altijd
trouw naar mijn 'ouwe' AH op de Binnenweg.
Ik had even profiel gekeken, het is een applicatie beheerder uit Groningen, waar kwam Guuuskeee ook alweer vandaan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:18 schreef PeterNB het volgende:
Zo daar ben ik ALweerKut he ?
Ben halverwege naar huis gekeerd. Voelde me helemaal niet goed om te gaan zitten
borrelen. Ben langs de AH gewipt en nu weer lekker thuis
Is de nep-guuskee al aangehouden ?
Klopt. Vanaf mijn werk pak ik die bij de Goudsesingel. Op HELE drukke momenten rondquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je hebt toch iets van 3 AH's om je heen daar?
Geen idee ? En wat deed Guuskee voor werk ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik had even profiel gekeken, het is een applicatie beheerder uit Groningen, waar kwam Guuuskeee ook alweer vandaan?
weet niet, iemand?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Geen idee ? En wat deed Guuskee voor werk ?
Het zou me helemaal niets voor hem lijken zo'n gedaanteverwisseling.
Vooral dat tweede gifje is zo lachen. Nog nooit iemand zo ongeïnspireerd een dansje zien doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:29 schreef Smash-it het volgende:
Ik vind je OP van Noekje prima zo!![]()
Zit even in commotie topic te genieten van de gifjes van Amanda die teaserdansjes doet terwijl iedereen lijkt te kijken naar gras dat groeit. Of een een kraan die drupt. Of een steen die .. oke, het idee is duidelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(sorry voor het jatten, maar ik vind het zooo grappig)
Dit is zijn postgeschiedenis, hij is dus ergens in april van de aardbodem verdwenen.quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is zijn postgeschiedenis, hij is dus ergens in april van de aardbodem verdwenen.
http://forum.fok.nl/user/history/192562
Bedankt allemaal voor de lieve felicitaties.![]()
De buren komen nu een borreltje drinken, laterzzzz.
Voor zover ik kon bekijken is dat fotopieltopic idd zijn laatste reactie geweest, daar leek nog niets aan de hand iig.quote:laatste bezoek: 56 dagen, 7 uur geleden.
Hehe, afschuwelijkheid die je d'r bent!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:06 schreef Gert het volgende:
Ik wil ook wat boeken in iemands gleuf stoppen.
"Mwhoa Gertje!"quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:06 schreef Gert het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:06 schreef Gert het volgende:
Past dat dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:06 schreef Gert het volgende:
als je maar hard genoeg trapt Je hoeft natuurlijk niet meteen met De Ontdekking Van de Hemel te beginnen. Rustig opbouwen met een boekenweekgeschenk.quote:
Ik heb nog een paar telefoonboeken en Gouden Gidsen liggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:43 schreef noekje het volgende:
Bij Blurk wel! Ik wil Blurks gleuf, die kijkt niet zo boos en afwijzend.
Boeken zijn gewoon mooi en fijn om te hebbenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar telefoonboeken en Gouden Gidsen liggen.![]()
Onbegrijpelijk dat er jaarlijks nog hele bossen gekapt worden voor die dingen terwijl alle info gewoon op het Interweb is te vinden.
Ik moet die troep niet!
Ik ook niet, ik gooi ze altijd standaard bij het oud papier! Neemt een berg ruimte in die troep en precies wat jij zegt hele bossen worden gekapt voor die dingen!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar telefoonboeken en Gouden Gidsen liggen.![]()
Onbegrijpelijk dat er jaarlijks nog hele bossen gekapt worden voor die dingen terwijl alle info gewoon op het Interweb is te vinden.
Ik moet die troep niet!
Dat je kwa leeftijd mijn dochter zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:49 schreef Smash-it het volgende:
Ik zie het bruggetje even niet. Krijgen we nu weer een LS-episode?
Heeft Blurk zo'n grote gleuf dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Bij Blurk wel! Ik wil Blurks gleuf, die kijkt niet zo boos en afwijzend.
Op die manier. Maar daar doelde ik niet op, ik irriteer me altijd aan die blije Berry's op tv van de parshipreclame die dan kirren van 'ik heb je!'. Tis de slogan!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:51 schreef APK het volgende:
Dat je kwa leeftijd mijn dochter zou kunnen zijn.![]()
Ah, dat is wel lekker, kinderen meppen.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |