Niet echt goed voor mijn carbon footprint.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:16 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, dat is wel een leuk plan, als we ze nu eens ritueel verbranden in een van die drankketen van Gert en jou en er dan naakt omheen dansen?![]()
Is dat wat?
Ben jij zo groen? Had ik nooit achter je gezochtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:22 schreef APK het volgende:
[..]
Niet echt goed voor mijn carbon footprint.
Ja, het gaat daar hard nu met Eric.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:40 schreef beequeen het volgende:
Bijna iedereen zit hier.![]()
Commotie om Eric #18
Hij heeft maar 48 uur hoor Peter, die is weer terug met een blad vol biertjes voor je het weetquote:
Okee. Een vers getapt biertje van Mark is toch altijd nog een stuk lekkerderquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij heeft maar 48 uur hoor Peter, die is weer terug met een blad vol biertjes voor je het weet
Ik heb de sleutel van zijn voorraadkastquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Okee. Een vers getapt biertje van Mark is toch altijd nog een stuk lekkerder
dan pils-uit-blik......
Oh dear. Ik ga morgen... ECHT. Even de tanden op elkaar, jij kan het ook!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:53 schreef noekje het volgende:
K, ik heb de Chinees blokjes laten hakken.![]()
Heb nog geen bieb van binnen gezien.![]()
Epic Fail!
Wij moeten vriendjes worden!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:53 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel van zijn voorraadkast
[ afbeelding ]
Heeej. LEKKAH !!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:53 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel van zijn voorraadkast
[ afbeelding ]
Ik ook, kan tot 12.00 uur en dan moet ik. Ik ga nog één nachtje moed inzamelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dear. Ik ga morgen... ECHT. Even de tanden op elkaar, jij kan het ook!
Knoop er een kopje koffie en een gebakje achteraan. Beloning werkt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ook, kan tot 12.00 uur en dan moet ik. Ik ga nog één nachtje moed inzamelen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:00 schreef beequeen het volgende:
Irritant zeg, mensen die ff binnenkomen om een borrel te drinken terwijl we morgen Vic's verjaardag vieren, maar DAN KUNNEN ZE NIET., nou dan niet maar val me dan nu niet lastig.![]()
Misschien tot later.
We gaan daarna varen met vrienden, mits het weer meezit en ergens lekker eten. Daar heb ik echt zin in dus dan ga ik eerst iets kloterigs doen en dan is dat mijn beloning. Even door de zure appel.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Knoop er een kopje koffie en een gebakje achteraan. Beloning werkt.
Gewoon niet aankijken Noekje, NOOIT aankijken, dan worden bibliotheekmevrouwen heel vals vanquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:02 schreef noekje het volgende:
[..]
We gaan daarna varen met vrienden, mits het weer meezit en ergens lekker eten. Daar heb ik echt zin in dus dan ga ik eerst iets kloterigs doen en dan is dat mijn beloning. Even door de zure appel.
Is er niet een soort van stapeltje gleuf waar je ze op/in kan leggen,z odat je de rekening voor het te late betalen thuis krijgt? Of klink ik nu heel blonTquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gewoon niet aankijken Noekje, NOOIT aankijken, dan worden bibliotheekmevrouwen heel vals van
Náást de keet graag. Binnen mag weliswaar gerookt worden, maar die nog van het voht nadruipende telefoonboeken die walmen enorm.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een leuk plan, als we ze nu eens ritueel verbranden in een van die drankketen van Gert en jou en er dan naakt omheen dansen?![]()
Is dat wat?
Echt waar? Dus gewoon naar de grond blijven staren, pinnen en heel snel weg rennen. Ik durf niet eens een boek te lenen morgen. Gelukkig heb ik de ECI nog!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gewoon niet aankijken Noekje, NOOIT aankijken, dan worden bibliotheekmevrouwen heel vals van
Best.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:14 schreef PeterNB het volgende:
Ik ga effe badderen. Dementor ga je mee ?
Mag ik ook mee of is het een private party?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:14 schreef PeterNB het volgende:
Ik ga effe badderen. Dementor ga je mee ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |