Tuurlijk Peterquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh ja Noortje.
(DISCLAIMER: Ik las alleen de Tina omdat die bij ons in de map zat hoor vroeger !!)
U-HUHquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:48 schreef PeterNB het volgende:
(DISCLAIMER: Ik las alleen de Tina omdat die bij ons in de map zat hoor vroeger !!)
Zal maar niet vertellen dat de Libelle en Margriet ook volledig uitgelezen werden doorquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zal maar niet vertellen dat de Libelle en Margriet ook volledig uitgelezen werden door
ondergetekende
En voor de column van Anne-Wil............................quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:55 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Alleen voor Jan, Jans en de kinderen toch?
Gewerkt, en nu moet ik wéér aan de slag geloof ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:02 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
He meis!
Lekker van het zonnetje genoten of moest je werken?
Geeft niets, ik keek altijd naar "Murder she wrote "quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En voor de column van Anne-Wil............................
Jessica F...............................quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:06 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Geeft niets, ik keek altijd naar "Murder she wrote "
![]()
(ik moet daar ineens aan denken omdat ze bij Boulevard is!)
Neehee, die moet je weggooien want anders moet je ze afstoffen en dat is veel werk. Maar doorgeven aan vrienden kan ook, ben je er ook vanafquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gewerkt, en nu moet ik wéér aan de slag geloof ik![]()
Met telefoonboeken en een Gouden Gids.
Gooi er wel eerst even een ontspanningstherapie tegenaan anders lukt het niet hoor
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jessica F...............................
Goed idee!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:07 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Neehee, die moet je weggooien want anders moet je ze afstoffen en dat is veel werk. Maar doorgeven aan vrienden kan ook, ben je er ook vanaf
Kunnen we niet een nationale aksie verzinnen om iets nuttigs te doen met die dingen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:04 schreef -Blurk- het volgende:
Gewerkt, en nu moet ik wéér aan de slag geloof ik![]()
Met telefoonboeken en een Gouden Gids.
I wish.... Heb een gewone New Beetle, geen cabrio. Maar dat wordt de volgendequote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:10 schreef Dementor het volgende:
Hey HoneyBunny is die witte beetle van jou?
Tof.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
I wish.... Heb een gewone New Beetle, geen cabrio. Maar dat wordt de volgende
Ja, dat is wel een leuk plan, als we ze nu eens ritueel verbranden in een van die drankketen van Gert en jou en er dan naakt omheen dansen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Kunnen we niet een nationale aksie verzinnen om iets nuttigs te doen met die dingen?
Tuurlijk kan dat! Wil je dat we je woonkamer er mee komen behangen? Weet niet hoe groot je kamer is maar als we allemaal onze GG en TB meenemen dan zijn we er zo!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Kunnen we niet een nationale aksie verzinnen om iets nuttigs te doen met die dingen?
Nee, heb geen idee Ruudquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet jij waarom onze butler een ban heeft Blurk
Gisteravond:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, heb geen idee Ruud![]()
Maar misschien is het wel een ban van ergens anders, Fok is zo groot.
Toen zat ie toch hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |