Jij mag zeker weten mee.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Mag ik ook mee of is het een private party?
Gewoon het heft zelf in handen nemen. Heel boos snauwen: "Hoezo te laat? Noem je dat te laat? Die paar dagen? Je moéder! Die was te laat, met de pil! Lelijke nageboorte. Geen cent krijg je van me! Ga maar op je rug liggen voor centen!!"quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Echt waar? Dus gewoon naar de grond blijven staren, pinnen en heel snel weg rennen. Ik durf niet eens een boek te lenen morgen. Gelukkig heb ik de ECI nog!
En daar ging m'n thee.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:23 schreef Gert het volgende:
"Hoezo te laat? Noem je dat te laat? Die paar dagen? Je moéder! Die was te laat, met de pil!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon het heft zelf in handen nemen. Heel boos snauwen: "Hoezo te laat? Noem je dat te laat? Die paar dagen? Je moéder! Die was te laat, met de pil! Lelijke nageboorte. Geen cent krijg je van me! Ga maar op je rug liggen voor centen!!"![]()
Ja, die heb ik ook gelezen, jaren geleden.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En voor de column van Anne-Wil............................
En nu in het duitsquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon het heft zelf in handen nemen. Heel boos snauwen: "Hoezo te laat? Noem je dat te laat? Die paar dagen? Je moéder! Die was te laat, met de pil! Lelijke nageboorte. Geen cent krijg je van me! Ga maar op je rug liggen voor centen!!"![]()
Gert!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Vast wel Buuf, een lekker biertje in de hand en gaanquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Noavund. Is d'r nog bier om te suup'n in e keet?!
(want rode wijn van Appie is te elitair voor een zuipkeet zeker??)
en je klompies aan want de vloer is de asbakquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vast wel Buuf, een lekker biertje in de hand en gaan
Buuf.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Noavund. Is d'r nog bier om te suup'n in e keet?!
(want rode wijn van Appie is te elitair voor een zuipkeet zeker??)
APK, sweety Darlingquote:
Heb jij al opgemerkt dat alles wie jij post gewist wordt, of ben jij daar te wazig voor?quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Oost-West, thuis is het ook niet best...
Ja, ik keek weer effe naar jouw ovotor en stelde mij voor dat je niet dat rollaterende rochelende 97 kilo wegende steuntrekkende kreng dat naast mij woont bent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |