quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Definitief naar Utrecht dus, geruild tegen Pieters.
Ben benieuwd hoe Van Hanegem hem gaat kneden.
quote:'PSV ruilt Aissati voor Erik Pieters'
(Novum) - PSV en FC Utrecht hebben een akkoord bereikt over een spelersruil tussen Ismaïl Aissati en Erik Pieters. Dat meldt De Telegraaf vrijdag. De clubs zouden een deal met gesloten beurzen hebben gemaakt. Middenvelder Aissati kon bij PSV zijn contract verlengen en had ook een mondelinge overeenkomst, maar zag geen toekomst meer in Eindhoven.
Lees het artikel
Click here to find out more!
Aissati gaf meerdere keren aan weg te willen bij PSV, omdat hij van de vorige trainers Ronald Koeman, Jan Wouters en Sef Vergoossen nauwelijks speeltijd kreeg. De 19-jarige Utrechter, die eerder ook in de belangstelling stond van Ajax, hoopt onder Willem van Hanegem meer te spelen. Vorig jaar werd Aissati nog een halfjaar verhuurd aan FC Twente.
Volgens De Telegraaf moet Pieters nog wel tot overeenstemming komen met PSV en wil de verdediger eerst van gedachten wisselen met de nieuwe trainer Huub Stevens. Pieters stond al langer in de belangstelling van PSV, maar omdat een terugkeer van Young-pyo Lee financieel niet haalbaar bleek, kwam de eveneens 19-jarige linksback nadrukkelijk in beeld.
Pieters wordt bij PSV de opvolger van Slobodan Rajkovic. De Serviër werd gehuurd van Chelsea, maar keert volgend seizoen niet terug. Eerder versterkte PSV zich ook met de verdedigers Jérémie Bréchet en Francisco Rodriguez.
Trouw.nl
Ik moet wakker wordenquote:
Zonde en erg jammer inderdaad.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:16 schreef Steven184 het volgende:
Hmmm, ik had hem graag naar Twente zien gaan.
Inderdaad, ik vind het ook opvallend. Maarja, Aissati had weinig toekomst bij PSV, gezien de relletjes die hij heeft veroorzaakt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:18 schreef sjimz het volgende:
Ik snap PSV niet dat ze hem met gesloten beurs ruilen.
Aissati heeft veel meer restwaarde dan Pieters.
PSV zal toch wel een percentage bij doorverkoop hebben geregeld ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:18 schreef sjimz het volgende:
Ik snap PSV niet dat ze hem met gesloten beurs ruilen.
Aissati heeft veel meer restwaarde dan Pieters.
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:19 schreef ruud.nl het volgende:
En als het waar is, mag ik toch wel hopen dat PSV hem tegen een gelimiteerd bedrag terug kan kopen.
Dan nog, verhuur hem dan voor 2 seizoenen ofzo. Het blijft 1 van de grootste talenten van het land.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
PSV zal toch wel een percentage bij doorverkoop hebben geregeld ?
Utrecht is goed maar niet gek natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan nog, verhuur hem dan voor 2 seizoenen ofzo. Het blijft 1 van de grootste talenten van het land.
Ik zeg niet dat PSV dan niets zou moeten bijbetalen, maar zo'n talent voor 100% laten gaan is niet echt verstandig denk ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Utrecht is goed maar niet gek natuurlijk.
Dit was de meest slechte deal die je kon maken - ondanks de potentie van Pieters.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zonde en erg jammer inderdaad.![]()
Goede zet van Utrecht en Aisatti verder. Of PSV er goed aan gedaan heeft is nog even afwachten...
Maar ja, hoe lang nog? Hij kwijnt al jaren weg bij PSV en blijven verhuren tot hij 30 is heeft ook weinig nut. Waarschijnlijk verwachten ze 'm gewoon echt niet meer nodig te hebben...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan nog, verhuur hem dan voor 2 seizoenen ofzo. Het blijft 1 van de grootste talenten van het land.
Dat heeft hij bij Twente al wel laten zien imo.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij moet nu laten zien of hij echt talentvol is.
precies, heeft daar een geweldig seizoen gedraaidquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat heeft hij bij Twente al wel laten zien imo.
daar speelde hij in een prima draaiend team, bij Utrecht schommelt dat nogal per seizoen (shit, zelfs per wedstrijd)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat heeft hij bij Twente al wel laten zien imo.
De meeste mensen die hele wedstrijden van Twente gezien hebben afgelopen seizoen zijn het toch niet helemaal met je eens. Het lijkt allemaal wel leuk als je hem in de flitsen weer eens een speler uit ziet spelen, maar als je de hele wedstrijd een beetje loopt te pingelen alsof je bij de f-jes speelt kom je d'r vanzelf een keer langs natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:38 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
precies, heeft daar een geweldig seizoen gedraaid
Aissati is juist toch geen pingelaar? Meer man van snelle combinaties?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:43 schreef Solstice het volgende:
[..]
De meeste mensen die hele wedstrijden van Twente gezien hebben afgelopen seizoen zijn het toch niet helemaal met je eens. Het lijkt allemaal wel leuk als je hem in de flitsen weer eens een speler uit ziet spelen, maar als je de hele wedstrijd een beetje loopt te pingelen alsof je bij de f-jes speelt kom je d'r vanzelf een keer langs natuurlijk.
quote:'PSV en FC Utrecht weten niets van ruil'
De spelersruil tussen PSV en FC Utrecht lijkt op losse schroeven te staan. Ismail Aissati zou richting Utrecht vertrekken volgens De Telegraaf, terwijl Erik Pieters de omgekeerde weg zou bewandelen. Beide clubs zeggen van niks te weten.
Dit meldt Omroep Brabant, die navraag heeft gedaan bij directeur Jan Reker van PSV en een woordvoerder van FC Utrecht. Beiden stellen van geen ruil te weten.
Pieters zou in Eindhoven in beeld zijn om de nieuwe linksback te worden. Aissati zou in Utrecht weer aan spelen willen komen, na een teleurstellend jaar bij PSV.
VP
... hebben Aissati niet zien spelenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:43 schreef Solstice het volgende:
[..]
De meeste mensen die hele wedstrijden van Twente gezien hebben afgelopen seizoen...
Als FCU al een foto van Ismail Aissati op de clubsite gaat zetten lijkt het me idd rondquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Dan is het zeker rond als ze ontkennen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Als FCU al een foto van Ismail Aissati op de clubsite gaat zetten lijkt het me idd ronden anders speelt er wel iets.
http://www.fcutrecht.nl/actueel/nieuws/1082
Pieters is inderdaad van origine centrale verdediger op links, maar als noodoplossing is ie op linksback terecht gekomen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:48 schreef koningdavid het volgende:
Wel het type speler dat Utrecht nodig heeft. Zou een goede deal zijn.
Pieters vind ik ook wel een talent, ik denk alleen dat hij beter uit de voeten kan in het centrum dan op de flanken. Pieters en Marcellis kunnen wel een aardig duo gaan vormen in de toekomst, ze komen alleen wat lengte tekort eigenlijk.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:55 schreef cultheld het volgende:
Ohja, we kunnen wel raden wat er in 2009/2010 gaat gebeuren: Aissati naar Ajax voor het lieve sommetje van 15 miljoen euro.
Pieters is toch niet zo kleinquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:48 schreef koningdavid het volgende:
Wel het type speler dat Utrecht nodig heeft. Zou een goede deal zijn.
Pieters vind ik ook wel een talent, ik denk alleen dat hij beter uit de voeten kan in het centrum dan op de flanken. Pieters en Marcellis kunnen wel een aardig duo gaan vormen in de toekomst, ze komen alleen wat lengte tekort eigenlijk.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:55 schreef cultheld het volgende:
Ohja, we kunnen wel raden wat er in 2009/2010 gaat gebeuren: Aissati naar Ajax voor het lieve sommetje van 15 miljoen euro.
We hebben 16 miljoen in kas vriend.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:03 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
FC Utrecht vangt zo'n bak geld, waardoor ze eindelijk financieel uit de problemen zijn. Ajax heeft na jaren bakkeleien eindelijk haar geliefde Aissati. PSV heeft..... Pieters
Seizoen 2006-2007 idd. Kan ook niet anders dat je onder de indruk was, het enige dat je bij De Wedstrijden, of hoe heette het bij Talpa, te zien krijgt zijn z'n geslaagde acties. De talloze keren die hij balverlies lijdt of nalaat om een speler vrij voor goal te zetten, omdat hij z'n man nog een keer uit wil spelen, laten ze niet zien. Over het algemeen vonden de vaste stadionbezoekers Bakkal een seizoen terug beter dan Aissati, en ik kan me daar best in vinden. Al speelde hij uiteindelijk wel ten koste van Bakkal onder Rutten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:42 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
... hebben Aissati niet zien spelen
ik was in ieder geval onder de indruk (2e seizoenshelft 2006-2007)
Excuses. Ik dacht dat er nog steeds problemen waren. Doet verder ook niet ter zake, het was slechts een kwinkslag mijnerzijds...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
We hebben 16 miljoen in kas vriend.
Geen probleem.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Excuses. Ik dacht dat er nog steeds problemen waren. Doet verder ook niet ter zake, het was slechts een kwinkslag mijnerzijds...
Met 1 kanttekening: dat PSV dit seizoen weer kampioen wordt, omdat het Ajax wederom niet lukt een vervanger voor Sneijder te vinden....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:07 schreef cultheld het volgende:
Laat de knipoog maar weg... ik zie het serieus gebeuren.
ze hebben Perez toch? of gaat die weer naar PSV?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met 1 kanttekening: dat PSV dit seizoen weer kampioen wordt, omdat het Ajax wederom niet lukt een vervanger voor Sneijder te vinden....
Kenny komt naar Feyenoord, dan heeft ie ze alledrie gehad, leuke anekdote voor laterquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:27 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ze hebben Perez toch? of gaat die weer naar PSV?
quote:Ook Heerenveen dingt naar diensten Aissati
Aan de kleine soap rond Ismail Aissati is een nieuw hoofdstuk toegevoegd. SC Heerenveen onderzoekt de mogelijkheden om de talentvolle middenvelder naar het Abe Lenstra Stadion te halen.
Na de als beklonken gewaande deal tussen FC Utrecht en PSV, waarin Aissati naar de Domstad zou gaan en Erik Pieters daar vandaan naar Eindhoven, willen nu ook de Friezen de 19-jarige jeugdinternational overnemen. Dit meldt Fean Online, een fansite van Heerenveen.
Kom op zeg..ik snap dat je niet volledig objectief kunt zijn. Maar zeggen dat Utrecht van hetzelfde niveau is als Heerenveen en Twente is hetzelfde als zeggen dat Ajax gelijkwaardig is aan PSVquote:Op maandag 30 juni 2008 18:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja want Heerenveen en Twente zijn natuurlijk van een compleet ander niveau dan Utrecht.
Ik heb nog steeds geloof in dat ie naar Utrecht komt.
Ik denk niet dat Aissati aan Middlesbrough zit te denken..quote:Op maandag 30 juni 2008 18:07 schreef cultheld het volgende:
Lekker belangrijk. Het is niet zo, dat als hij een perfect seizoen bij FCU speelt, hij niet op zal vallen bij buitenlandse clubs. Emnes is nu ook door Middlesbrough gecontracteerd, en die speelde bij Sparta.
Een vergelijking hoeft niet persé één op één te lopen om toch te kloppenquote:Op maandag 30 juni 2008 18:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Aissati aan Middlesbrough zit te denken..
Ik bedoelde dat Twente en Heerenveen wel verder zijn, maar dat je ook niet moet gaan overdrijven. (vandaar dat ik zei ''compleet ander niveau''quote:Op maandag 30 juni 2008 18:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kom op zeg..ik snap dat je niet volledig objectief kunt zijn. Maar zeggen dat Utrecht van hetzelfde niveau is als Heerenveen en Twente is hetzelfde als zeggen dat Ajax gelijkwaardig is aan PSV
quote:‘FC Twente roert zich in strijd om Aissati’
Datum: 4-jul-2008 13:53
FC Twente heeft zich bij PSV gemeld om Ismail Aissati (foto, midden) over te nemen, zo weet TC/Tubantia te melden. De Tukkers gaan daarmee de concurrentie aan met FC Utrecht en SC Heerenveen, die ook al een balletje zouden hebben opgegooid bij PSV.
Aissati kwam twee seizoenen geleden een half jaar op huurbasis voor FC Twente uit en maakte destijds een goede indruk. De jonge middenvelder moet in Enschede de opvolger worden van Orlando Engelaar, die onlangs een contract tekende bij Schalke 04. (EvS)
quote:'Ajax maakt opnieuw werk van Aissati'
Geplaatst op 09-07-2008 17:49 door Yannick Spoorenberg - Bron: Voetbal International
Volgens VI staat Ismaïl Aissati opnieuw in de belangstelling van Ajax. De Amsterdamse club zag een ruildeal tussen FC Utrecht en PSV mislukken, waardoor het nu een kans ziet om de middenvelder te contracteren.
De jeugdinternational werd door diverse media eerder al in verband gebracht met een terugkeer naar FC Twente. Ook sc Heerenveen aast naar verluidt op de diensten van de negentienjarige spelverdeler. Aan het rijtje geïnteresseerde clubs is nu ook Ajax toegevoegd.
Gedurende de vorige transfersperiode hengelde de hoofdstedelingen ook al naar Aissati, maar destijds kreeg Ajax nul op het rekest van PSV. Het geboden bedrag van vijf miljoen euro werd door de Eindhovenaren te laag bevonden. Inmiddels heeft de kleine balkunstenaar een gesprek met trainer Huub Stevens achter de rug, maar Aissati lijkt niet van gedachte te veranderd te zijn en aast op een vertrek.
Siem de Jong doet niet onder voor Aissati, ook al is dat geen "10".quote:Op donderdag 10 juli 2008 05:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is beter dan Aissati dan?
Waarom anderhalf miljoen betalen als hij dan gratis is?quote:Op donderdag 10 juli 2008 04:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon een jaar op de bank zetten en dan voor anderhalf miljoen verkopen aan Twente of Heerenveen
In ieder geval wel transfervrijquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij is dan niet gratis
Hij heeft een contract tot 2009?quote:Op donderdag 10 juli 2008 07:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, hoor.
Misschien moet je toch maar eens de wet gaan bestuderen
We zullen uiteindelijk zien wie er gelijk heeftquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, tot 2012
QFT!quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb gelijk.
bron:http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)actIsmailAissati.htmquote:PSV in de fout met contract Ismail Aissati
21/11/2007 15:18
EXCLUSIEF – Ismail Aissati kan eerder weg bij PSV dan in zijn contract staat vermeld. De huidige overeenkomst blijkt niet conform de FIFA-regels, waardoor de middenvelder een half jaar eerder kan vertrekken bij de Eindhovense club.
Aissati tekende in november 2005 tot de zomer van 2009 bij PSV. Op dat moment was hij zeventien jaar. Dat maakt deze verbintenis niet rechtsgeldig volgens de reglementen van de FIFA, die stellen dat spelers jonger dan achttien jaar geen contract mogen tekenen voor een periode langer dan drie jaar.
Aangezien de FIFA bepaalt dat zo'n verbintenis drie jaar na ondertekening ten einde is, loopt het contract van Aissati in november 2008 af. Dat betekent dat de inmiddels negentienjarige Utrechter in de transferperiode van januari 2009 transfervrij naar een andere club kan vertrekken.
Ja, maar als PSV zich niet aan de afspraken houdt is het al gauw niets meer waardquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet je wat een mondelinge overeenkomst is?
Zijn eerste contract is natuurlijk nog altijd rechtsgeldig en die loopt tot 2009. Er is nog altijd geen officiele bevestiging geweest dat er nu wel of niet een echt akkoord is tussen Aissati en PSV over de verlenging van het contract.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:03 schreef Adelante het volgende:
Een niet rechtsgeldig contract houdt toch in dat deze juridisch nooit tot stand is gekomen, dus eigenlijk is hij per direct al transfervrij
quote:Aissati heeft geen trek in FC Utrecht
10 juli 2008
De beoogde ruil tussen Erik Pieters en Ismail Aissati is van de baan. FC Utrecht en PSV waren van plan om beide spelers met gesloten beurzen van club te laten wisselen, maar dat was buiten Aissati gerekend. De eigenzinnige middenvelder had immers helemaal geen trek in een transfer naar de club van Willem van Hanegem.
"Wij hebben ook begrepen dat Ismail niet meer naar Utrecht wil en nemen dat voor kennisgeving aan. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening", zegt PSV-directeur Adrie van Kraaij in De Telegraaf.. De 'weigering' van Aissati is opvallend, omdat hij een geboren en getogen Utrechter is. Bovendien liet hij Utrecht-coach Van Hanegem enkele weken geleden nog weten, wél oren te hebben naar een dergelijke ruil.
Of Aissati nu bij PSV blijft, is hoogst onzeker. De jeugdinternational staat immers ook in de belangstelling van FC Twente en vooral Ajax. "Ismail is welkom, maar wij weten niet wat hij precies van plan is. Ik ken de geluiden over hernieuwde interesse van Ajax ook, maar een bod hebben we nog niet ontvangen", aldus Van Kraaij.
Klopt. In de CAO van betaald voetbal spelers staat dat een contract rechtsgeldig aangegaan is met een schriftelijke overeenkomst. Niet met een mondeling.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
QFT!
Volgens mij had hij een mondelinge overeenkomst waarbij PSV haar afspraken niet nakwam.
edit:
Hij is zelfs in de winterstop al transfervrij.
[..]
bron:http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)actIsmailAissati.htm
Opmerkelijk zeg! Zou hij dan toch terug willen naar Twente, of wachten op Ajax? Dat eerste schijnt te laag voor hem te zijn, al kan ik me voorstellen dat hij met een goed gevoel terug kijkt.quote:
Bron.quote:Ajax denkt opnieuw aan Aissati
Door PETER VAN DUYL
EINDHOVEN/AMSTERDAM - Ajax heeft opnieuw belangstelling om Ismail Aissati over te nemen van concurrent PSV. Jan Reker, algemeen-directeur in Eindhoven, sprak gisteren informeel met een afvaardiging van Ajax, waarbij over de situatie van het talent werd gesproken. Officieel hebben de Amsterdammers zich nog niet gemeld.
Aissati zelf wil dolgraag weg bij de club die hij tot voor kort in het hart droeg. Het mega-talent voelt dat zijn carrière in Eindhoven niet volgens plan verloopt. In de winter wilde Ajax hem ook al halen.
Het liefst zou de landskampioen de speler behouden, maar PSV bevindt zich in een netelige situatie. Aissati heeft nog een contract tot de zomer van 2009 in Eindhoven. Rond de kerst kwamen beide partijen weliswaar mondeling overeen dat die verbintenis verlengd zou worden tot 2012, maar dat contract is nooit formeel getekend.
Het 'kamp Aissati' vindt nu dat de verbintenis nog één jaar loopt, PSV gaat ervan uit dat er nog vier contractjaren zijn. Beide partijen hebben de intentie uitgesproken mee te willen werken aan een oplossing. Maar in het uiterste geval wordt dit meningsverschil beslecht door een arbitragecommissie.
Als die commissie Aissati in het gelijk stelt, bestaat de mogelijkheid dat het talent volgend jaar zomer voor niets de deur van het Philips Stadion uitloopt. Directeur Jan Reker heeft meer dan eens benadrukt dat PSV zich dat niet kan veroorloven. Niet voor niets was de clubleiding van de landskampioen in een eerder stadium bereid om mee te werken aan een transfer van Aissati naar FC Utrecht.
Namens Ajax weigert technisch manager Danny Blind al te diep op de zaak in te gaan. ,,Ik weet dat er eerder al belangstelling voor Aissati is geweest. Over de huidige stand van zaken wil ik echter niks zeggen, al is het wel zo dat onze prioriteit niet direct op die positie ligt.''
Met de aanwinsten Cvitanich en Sulejmani plus de al aanwezige Huntelaar, Suarez, Perez en Kennedy hebben de Amsterdammers al veel aanvallend potentieel in huis.
Namens PSV zegt manager Adrie van Kraaij slechts: ,,We werken hard aan een oplossing. Daarbij is niets onmogelijk.''
Als ik het stuk zo lees denk ik dat Ajax er serieus werk van gaat maken en het ze nog kan lukken ook nog.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
AD.
Tja, wat is een hoofdprijs voor een aflopend contract?quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aissati gaat sowieso niet meer verlengen. Dat zie ik niet gebeuren. Wanneer de mondelinge overeenkomst dus niet rechtsgeldig is (wat het volgens mij is op basis van de CAO), dan lijkt me dat PSV hem kwijt zou willen. En dan is Ajax dus absoluut een optie.
Ik snap alleen niet waarom ze niet nog een maand zouden wachten - wellicht gaat Aissati excelleren op de OS en kan je 'de hoofdprijs' vangen.
Ik had ook ergens gelezen dat het contract begin 2009 dan af zou lopen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat je na een goede OS nog minimaal 5 miljoen zou kunnen krijgen, maar gezien het feit dat PSV Aissati wilde ruilen tegen Pieters met gesloten beurzen (en een eventuele clausule), zou je denken dat 3 miljoen op het moment genoeg is.
Google zegt 2011:quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had ook ergens gelezen dat het contract begin 2009 dan af zou lopen.
Dus dat hij nou nog maar een contract voor een half jaar heeft.
In hoe verre dat waar is weet ik niet.
- Geen bodyquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:38 schreef venomsnake het volgende:
Dan gaat PSV echt keihard op zijn muil. Hij heeft alles in huis om een wereldspeler te worden.
Allemaal punten die Afellay ook niet heeft of had. Maar Isi is op deze leeftijd al verder heb ik het idee.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
- Geen body
- Geen persoonlijkheid
- Geen bijzonder scorend vermogen
- Speelt teveel op 1 tempo
+ Techniek
+ Inzicht
Ik vind dat hij zich wel heel erg goed moet gaan ontwikkelen op een aantal punten hoor, zeker nadat hij nu een tijdje geen wedstrijden op hoog niveau heeft gespeeld. zijn techniek en inzicht zijn prima in orde, maar ik twijfel of hij het in zich heeft om de absolute top te halen.
Ibi is ook al 2 jaar ouderquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Allemaal punten die Afellay ook niet heeft of had. Maar Ibi is op zijn leeftijd al verder heb ik het idee.
Toch vond ik Ibi sneller dominanter aanwezig en ook heeft hij een betere actie en wel het vermogen om opeens een echte versnelling in het spel te brengen, ondanks dat hij soms nog teveel dribbelt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Allemaal punten die Afellay ook niet heeft of had. Maar Ibi is op zijn leeftijd al verder heb ik het idee.
Ibi is meer een dribbelaar, Isi is meer een passer heb ik het idee. Maar nog altijd geen Bruins.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Toch vond ik Ibi sneller dominanter aanwezig en ook heeft hij een betere actie en wel het vermogen om opeens een echte versnelling in het spel te brengen, ondanks dat hij soms nog teveel dribbelt.
Ben ik niet met je eens, hij mist de juiste mentaliteit.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:38 schreef venomsnake het volgende:
Hij heeft alles in huis om een wereldspeler te worden.
Ben je nou nog steeds zuur over wat hij na PSV-Heracles zei?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
- Geen body
- Geen persoonlijkheid
+ Techniek
+ Inzicht
Ik vind dat hij zich wel heel erg goed moet gaan ontwikkelen op een aantal punten hoor, zeker nadat hij nu een tijdje geen wedstrijden op hoog niveau heeft gespeeld. zijn techniek en inzicht zijn prima in orde, maar ik twijfel of hij het in zich heeft om de absolute top te halen.
Nu wegen die 2 +'jes natuurlijk wel veel zwaarder in het voetbal dan met name de eerste 3 -'jes. Het is een groot talent, toch heb ik ernstig mijn twijfels of hij de top gaat halen.
Ik ben helemaal niet zuur hoor, ik ben fan van Afellay en vind het veruit de beste voetballer in de eredivisie. Schitterende speler, hij heeft alleen inderdaad zijn mindere punten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds zuur over wat hij na PSV-Heracles zei?
Als je nog wat bronnen erbij wil. VI op papier meldt een contractverlenging tot 2012. PSV.nl zegt tot 2011quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Google zegt 2011:
http://www.depers.nl/spor(...)ct-Aissati-open.html
Edit: ik zit fout. Het gaat om een mondelinge overeenkomst die dus niet rechtsgeldig is.
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)tMetPSVTeTekenen.htm
Dan loopt het contract van Isi nog tot medio 2009, wat inhoudt dat PSV hem deze zomer of winter moet verkopen, anders is de vogel gratis gevlogen.
De CAO zegt dat alleen een schriftelijke overeenkomst geldig is. In drievoud.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als je nog wat bronnen erbij wil. VI op papier meldt een contractverlenging tot 2012. PSV.nl zegt tot 2011
Weet ik.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De CAO zegt dat alleen een schriftelijke overeenkomst geldig is. In drievoud.
Hij wordt hier enorm overschat inderdaad. Zijn inzicht is van wereldklasse maar hij mist nog zoveel dingen. Zoals ik al zei, bij Ajax verwacht ik dat hij weer op de bank beland, Ajax heeft al 3 spelers die niet gaan meeverdedigen, een vierde wordt teveel van het goede. Bij FC Twente was hij ook lang niet zo goed, als hier veel wordt beweerd. Aissati heeft de potentie hoor, maar zal speeltijd nodig hebben om dat er uit te halen. Twente of Utrecht is de ideale stap.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
- Geen body
- Geen persoonlijkheid
+ Techniek
+ Inzicht
OMFG ROFLOL111EINZquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan zit ie toch goed bij Ajax :´)
Dat kan dus niet slimpie. Dan is z'n contract namelijk al afgelopen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was geen troll
Maar ik heb mijn mening denk ik wel al duidelijk gemaakt. Gewoon een jaar houden als invaller. Als hij meevalt houden anders voor 1,5 a 2 miljoen verkopen aan een subtopper.
Het gaat er ook om wat hij zelf wilt, en zijn toekomst in Eindhoven is niet al te rooskleurig.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was geen troll
Maar ik heb mijn mening denk ik wel al duidelijk gemaakt. Gewoon een jaar houden als invaller. Als hij meevalt houden anders voor 1,5 a 2 miljoen verkopen aan een subtopper.
Ik meen me ook zoiets te herinneren.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had ook ergens gelezen dat het contract begin 2009 dan af zou lopen.
Dus dat hij nou nog maar een contract voor een half jaar heeft.
In hoe verre dat waar is weet ik niet.
Assaiti langer in Eindhoven houden is bevorderlijk voor de rust daar zeg. Alsof het langslepend conflict nog niet lang geduurd heeft. Nee, prima idee.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was geen troll
Zal ik je een sprookje vertellen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:38 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dat kan dus niet slimpie. Dan is z'n contract namelijk al afgelopen.
Als hij regelmatig invalt en zo nu en dan start maakt hij vooruitgang met vorig jaarquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:43 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Assaiti langer in Eindhoven houden is bevorderlijk voor de rust daar zeg. Alsof het langslepend conflict nog niet lang geduurd heeft. Nee, prima idee.
Doe maar. Hoe verkoop je een speler zonder contract?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zal ik je een sprookje vertellen?
Hoe vaak hebben ze dat onderhand wel niet tegen hem gezegd?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als hij regelmatig invalt en zo nu en dan start maakt hij vooruitgang met vorig jaar
Gelukkig is Isi niet bepaald een licht.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:48 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben ze dat onderhand wel niet tegen hem gezegd?
Ja meneer de triangeljosti, graagquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zal ik je een sprookje vertellen?
Jij zegt dat PSV hem volgende zomer kan verkopen voor 2 miljoen. Maar dan heeft hij geen contract meer.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar moet je voor bij Ajax zijn. PSV heeft daar geen ervaring mee
Leer lezenquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij heeft een contract tot 2012
Nee, tot medio 2009. Hij had een mondelinge overeenkomst met PSV over een contract tot medio 2011, maar dat is afgeblazen na/tijdens de affaire Gomes.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij heeft een contract tot 2012
Als Fons Spooren zegt dat je Marokkaantjes kan blijven naaien, wil het niet zeggen dat het bij allemaal zo is.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gelukkig is Isi niet bepaald een licht.
Kansen komen er altijd en er is nu een nieuwe coach
VI zegt ook tot 2009, dus heel waar is dat ook weer niet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als PSV en VI het zegt wel
PSV.nl en VI.nlquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:55 schreef Rumille het volgende:
ZOMG!!! Die zag ik niet aankomen.
Nou, laat maar eens zien hoe je aan die geweldige informatie komt.
Je leest verkeerd danquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
VI zegt ook tot 2009, dus heel waar is dat ook weer niet.
Nee.quote:
Maar de informatie die daar in staat, is niet recent. Die info komt uit december 2007, mijn info uit mei 2008. Dat is dus het meest recent.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch maar eens deze topic van vandaag lezen, die is wat recenter
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch maar eens deze topic van vandaag lezen, die is wat recenter
Nog beter: PSV én Isi én zijn zaakwaarnemer.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar de informatie die daar in staat, is niet recent. Die info komt uit december 2007, mijn info uit mei 2008. Dat is dus het meest recent.
Als je echt recente info wil, moet je PSV of Isi of zijn zaakwaarnemer maar ff bellen.
Zaakwaarnemers en aanverwante personen mogen het spelershome niet meer in, dus het zal wel meevallen met jouw kennis van actuele zaken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet wat er speelt bij PSV, maar je gaat maar lekker verder met speculeren
Jij bent goede vrienden met Reker?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet wat er speelt bij PSV, maar je gaat maar lekker verder met speculeren
Nee, contract tot 2012 en PSV gaat sws niet nu verkopen. Misschien als hij buiten de boot valt eind augustus en dan een stuk meer dan voor 2,5 miljoenquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:04 schreef _Mike_ het volgende:
Hij heeft een contract tot 2009 en had een mondelinge afspraak tot 2011 toch?
Klopt, maar mondeling zou niet gelden dus is het gewoon 2009quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:04 schreef _Mike_ het volgende:
Dat is inderdaad de stand van zaken volgens mij en VI.nl (in mei), toen is de mondelinge afspraak zelfs afgeblazen na de Gomes-rel. Volgens DAM en dndiek is die mondelinge overeenkomst wel op papier gezet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:04 schreef _Mike_ het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij heeft een contract tot 2009.
Maar goed dat jij een authoriteit bent. Die moeten we wel gelovenquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee. Hij heeft echt een contract tot 2009.
Wat een onzin lul jij zeg, omdat PSV niet aan zijn eisen kon voldoen is het mondelinge contract gewoon niet rechtsgeldig, dit is al meerdere malen in de bladen/tv programma's verteld...quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, contract tot 2012 en PSV gaat sws niet nu verkopen. Misschien als hij buiten de boot valt eind augustus en dan een stuk meer dan voor 2,5 miljoen
Okquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:10 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat een onzin lul jij zeg, omdat PSV niet aan zijn eisen kon voldoen is het mondelinge contract gewoon niet rechtsgeldig, dit is al meerdere malen in de bladen/tv programma's verteld...
Hij heeft tot januari 2009 een contract.
Dat is dus ook wat ik dacht.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:15 schreef Chadi het volgende:
Volgens FIFA regels heeft hij helemaal geen contract meer na November
Duidelijk geen echte toekomst in Eindhoven en heeft een kortdurig contract, dus je zou zeggen dat PSV nu wel móet om er nog wat van over te houden. En dat voor een speler van nog maar 19 oud (!).quote:Ajax meldt zich opnieuw officieel bij PSV voor Aissati
Ajax waagt opnieuw een poging Ismail Aissati los te weken bij PSV. Algemeen directeur Jan Reker bevestigde aan het Eindhovens Dagblad dat de Amsterdammers zich officieel hebben gemeld voor de negentienjarige middenvelder.
Aissati stond in de winterstop ook al concreet in de belangstelling van Ajax. Maar toen kwam het niet van een transfer omdat Ajax vond dat PSV een te hoge transfersom vroeg en Aissati alsnog koos voor een verbeterd contract bij PSV tot medio 2012.
Dat contract is echter nooit ondertekend, waardoor de jeugdinternational maar tot de zomer van 2009 vastligt bij PSV, claimt het kamp van Aissati. PSV zegt dat de nieuwe overeenkomst ook zonder handtekening rechtsgeldig is en wil in principe niet meewerken aan een transfer naar Ajax.
quote:Ajax praat met PSV over Aissati
AMSTERDAM/EINDHOVEN - Ajax heeft PSV formeel benaderd om Ismail Aissati van de Eindhovenaren over te nemen. Het talent wil graag weg uit Eindhoven, waar hij sportief gezien geen toekomst meer ziet.
Aissati heeft nog een contract tot 2009 bij de landskampioen hoewel PSV zich op het standpunt stelt dat er een mondelinge overeenstemming tot 2012 is. Namens PSV laat manager Adrie van Kraaij weten dat er weinig schot in de onderhandelingen zit. Danny Blind, zijn collega van Ajax, zegt op zijn beurt: ,,Wat er verder gebeurt, ligt in handen van PSV.’’
quote:Aissati: 'Ik wil weg bij PSV'
Door Carlo Willemsen
Maandag, 14 juli 2008, 10:03
Ook Huub Stevens heeft hem in een persoonlijk gesprek niet op andere gedachten weten te brengen. Ismaïl Aissati wil weg bij PSV. Dat heeft de jonge middenvelder op de eerste trainingsdag van de Eindhovenaren laten weten.
Ajax heeft zich inmiddels al gemeld voor Aissati, maar PSV weigert vooralsnog mee te werken aan een transfer. De club houdt de speler aan een mondelinge overeenkomst over een contractverlenging tot 2012.
Elf Voetbal
quote:Aissati: ‘Ik wil weg en Ajax is een interessante club’
Ismaïl Aissati (foto, midden) heeft aan alle onduidelijkheid een einde gemaakt door zeer duidelijk te stellen dat hij weg wil bij PSV. Na de eerste training van de Eindhovenaren kon Aissati tegenover de camera’s van de NOS haast niet duidelijker zijn: ‘Ik wil sowieso weg.’
‘Ik heb die beslissing twee maanden geleden al genomen. Toen ben ik er achter gekomen dat het tijd is ergens anders te gaan kijken,’ zo meldde Aissati. ‘Ik heb nog wel een goed gesprek gehad met Huub Stevens maar dat verandert niets aan de situatie. Ik vind het jammer, maar in het voetbal gebeuren dat soort dingen.’
De boodschap dat Aissati weg wil is niet zo vreemd, want de geruchten gingen al langere tijd dat de middenvelder wilde verkassen. FC Utrecht en FC Twente toonden al interesse in de creatieveling, maar Aissati zette zelf maandag de deur open voor de eveneens geïnteresseerde rivaal Ajax. ‘Ajax is een interessante club. Waarom zou ik daar niet kunnen spelen? De tijd zal het uitwijzen.’ (EvS)
AD.nlquote:Aissati verrast Stevens: Ik wil weg
Door PETER VAN DUYL
EINDHOVEN - Inclusief de technische staf stonden er gisteren bij de eerste training van PSV zo'n dertig man op het veld, onder wie een splinternieuwe trainer én een handvol kersverse aanwinsten. Maar eigenlijk ging het in Eindhoven maar om één man: Ismail Aissati.
afbeelding vergroten Eric Addo en Ismail Aissati. FOTO ANP
Het is nog maar een half jaartje geleden dat Aissati aangaf, dat hij dolgraag bij PSV wilde blijven. Omdat hij in Eindhoven is opgeleid en zijn hart in het Philips Stadion ligt. Voor de camera van de NOS zei de middenvelder maandagavond echter wat iedereen ondertussen wel weet. ,,Ik wil sowieso weg bij PSV, ik zie hier geen toekomst meer.''
Voor zijn gevoel is Aissati de afgelopen anderhalf jaar keer op keer teleurgesteld in PSV. Zowel onder Ronald Koeman als Sef Vergoossen had de Utrechter op meer speeltijd gerekend. Hij heeft niets tegen nieuwe trainer Huub Stevens, maar de sportieve toekomst die de oefenmeester hem heeft geschetst, hebben bij Aissati de laatste restjes twijfel doen verdwijnen.
Stevens heeft de jeugdinternational uitgelegd dat hij Aissati op zijn best vindt in de as van het elftal. In de tactische plannen van de trainer - een variant op 4-2-3-1 - bestaat er geen positie die echt geschikt is voor Aissati, tenminste dat meent de talentvolle middenvelder zelf.
De woorden van Aissati verrasten in elk geval Stevens. ,,Ik heb een paar keer met hem gesproken en toen heeft hij niet expliciet aangegeven dat hij wegwilde,'' zei de nieuwe PSV-trainer. ,,Wat moet ik er verder van zeggen? Ik weet dat hij teleurgesteld is in het verleden. Maar als een speler de concurrentie niet aanwil dan wordt het verder een zaak van de clubs. En dan moet er wel een vergoeding op tafel komen die in verhouding is met zijn kwaliteiten.''
Daarmee verwees Stevens direct naar het bod dat Ajax op Aissati heeft gedaan. Dat wil het talent best overnemen, maar niet ten koste van elke prijs. Aissati heeft in Eindhoven een getekend contract tot 2009, PSV beroept zich echter op een mondelinge overeenkomst tot 2012. Daarom zeggen ze in Eindhoven ook dat ze het bod vanuit Amsterdam niet serieus nemen.
De dag komt steeds dichterbij dat Aissati de arbitragecommissie van de KNVB zal vragen zich uit te spreken over die contractduur. Hij stelt zich op het standpunt dat mondeling andere dingen zijn afgesproken dan uiteindelijk in het formele contractaanbod is vastgelegd. Als Aissati's contract slechts tot 2009 loopt, is hij een stuk goedkoper.
Stevens heeft in elk geval de hoop op het aanblijven van Aissati nog niet opgegeven. ,,Wij willen de kwaliteiten van Aissati niet kwijt. Maar ik heb geen garanties gegeven. Die krijg je nergens. Daar ben ik duidelijk in geweest en dat zal zo blijven.''
Hoewel de oefenmeester er nog wel een aanvaller bij zou willen hebben, kan hij leven met de selectie waarover landskampioen PSV nu kan beschikken. Alleen als Aissati daadwerkelijk vertrekt, moet er extra versterking komen. ,,Dan moeten we misschien iets doen op de transfermarkt.''
Ja idd, wij zullen nooit de hoofdprijs betalen voor een spelerquote:Op maandag 14 juli 2008 21:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
AD.nl
Ajax kennende zal dat bod wel weer 50.000 zijn geweest ofzo.Maar, ik ben benieuwd wat de uitspraak van zo'n arbitragecommissie zal zijn, bij PSV zijn ze ook niet debiel al kan het natuurlijk een trucje zijn om de prijs op te drijven.
Verrast me dat ze niet gelijk 10 miljoen geven.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja idd, wij zullen nooit de hoofdprijs betalen voor een speler
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:39 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Verrast me dat ze niet gelijk 10 miljoen geven.
Hopelijk wacht Aissati hier niet al te lang mee. Ik ben benieuwd of PSV werkelijk zo sterk staat als dat ze telkens willen doen geloven. Niet zo zeer omdat Ajax er eventueel profijt van kan hebben, maar meer door mijn interesse voor de juridische kant van dit verhaal.quote:De dag komt steeds dichterbij dat Aissati de arbitragecommissie van de KNVB zal vragen zich uit te spreken over die contractduur. Hij stelt zich op het standpunt dat mondeling andere dingen zijn afgesproken dan uiteindelijk in het formele contractaanbod is vastgelegd. Als Aissati's contract slechts tot 2009 loopt, is hij een stuk goedkoper.
Welke FIFA regels?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:29 schreef Chadi het volgende:
PSV maakt geen schijn van kans bij een arbitrage zaak. PSV is de eigen deel vanhet contract niet nagekomen waarmee het eigenlijk aangaf dat er geen contract bestond. Verder heb je de FIFA regels en het getekende contract wat hem uiterlijk tot 2009 bindt aan PSV.
Dit dingetje:quote:
quote:PSV in de fout met contract Ismail Aissati
21/11/2007 15:18
EXCLUSIEF – Ismail Aissati kan eerder weg bij PSV dan in zijn contract staat vermeld. De huidige overeenkomst blijkt niet conform de FIFA-regels, waardoor de middenvelder een half jaar eerder kan vertrekken bij de Eindhovense club.
Aissati tekende in november 2005 tot de zomer van 2009 bij PSV. Op dat moment was hij zeventien jaar. Dat maakt deze verbintenis niet rechtsgeldig volgens de reglementen van de FIFA, die stellen dat spelers jonger dan achttien jaar geen contract mogen tekenen voor een periode langer dan drie jaar.
Aangezien de FIFA bepaalt dat zo'n verbintenis drie jaar na ondertekening ten einde is, loopt het contract van Aissati in november 2008 af. Dat betekent dat de inmiddels negentienjarige Utrechter in de transferperiode van januari 2009 transfervrij naar een andere club kan vertrekken.
Primaquote:Op maandag 14 juli 2008 23:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Spelers die hun woord niet nakomen passen toch veel beter bij Ajax dan bij PSV
Dus Gomes is wel een Ajax keeper?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Spelers die hun woord niet nakomen passen toch veel beter bij Ajax dan bij PSV
Zo veel zal Aissati niet gaan kosten, dus Siem de Jong en Aissati zullen eerlijk gaan concurreren en ik zie De Jong wel winnen eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:05 schreef Radegast het volgende:
Lekker voor de ontwikkeling van Siem de Jong
Is niet te hopen dat het net zo´n huilbaby is dan Isiquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:05 schreef Radegast het volgende:
Lekker voor de ontwikkeling van Siem de Jong
Dat zou, voor als Aissati daadwerkelijk naar Ajax gaat, wel het meest ideale scenario zijn. Kan Aissati daar met een lang gezicht op de bank gaan zitten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zo veel zal Aissati niet gaan kosten, dus Siem de Jong en Aissati zullen eerlijk gaan concurreren en ik zie De Jong wel winnen eigenlijk.
Precies, gaat hij precies hetzelfde meemaken; het was voor hem denk ik veel beter als hij gewoon naar FC Utrecht was gekomen, vast in de basis, lekker ontwikkelen en in de picture spelen, en vervolgens volgend jaar naar Ajax te gaan. Nou ja als ze hem bij Ajax maar opstellen als ze op bezoek bij ons in Utrecht komen; hebben wij ook iemand om lekker uit te fluitenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:14 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat zou, voor als Aissati daadwerkelijk naar Ajax gaat, wel het meest ideale scenario zijn. Kan Aissati daar met een lang gezicht op de bank gaan zitten.
Mooi, anders zouden we hem in augustus een hele tijd kwijt zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:23 schreef ruud.nl het volgende:
Hij is door de Haan gepasseerd voor Peking.
quote:Aissati wil deze week al weg bij PSV
Door PETER VAN DUYL
EINDHOVEN - Ismail Aissati wil voor het weekeinde weten waar hij dit seizoen speelt en wat hem betreft is dat absoluut niet bij zijn huidige club PSV.
De middenvelder kreeg dinsdag te horen dat hij niet met de olympische ploeg naar Peking mag en heeft daardoor snel behoefte aan duidelijkheid. ,,Het is voor mij nu belangrijk om de hele voorbereiding bij een nieuwe club mee te maken.'' De streep door de trip naar China was een nieuwe tegenvaller voor de talentrijke middenvelder die toch al zoveel ballast op zijn nek draagt. Aissati toonde zich teleurgesteld maar was niet kapot van de mededeling. ,,Natuurlijk is het jammer, zoveel kansen om de Spelen mee te maken krijg je niet,'' zei hij. ,,En als speler ben je het hier natuurlijk nooit mee eens.
,,Aan de andere kant: Het is niet het einde van de wereld als je niet mee mag naar Peking. Ik wil graag naar een andere club. Als je ergens tekent en je gaat wél naar de Spelen is dat ook niet ideaal. Dan mis je een deel van de voorbereiding en loop je de kans in dezelfde situatie terecht te komen als vorig seizoen. Daarom moet er nu snel duidelijkheid komen. Ik wil aan het einde van de week weten waar ik aan toe ben.''
Want één ding staat voor Aissati als een paal boven water. Hij wil weg bij PSV en in die mening zal de komende dagen en weken geen verandering meer komen. Wat hem betreft is er geen weg meer terug.
,,Ik heb geen zin om erover uit te wijden. Ik speel nog bij PSV dat vind ik niet fair. Het ligt zeker niet op het financiële vlak, want ik heb een fantastische aanbieding gehad. Maar Jan Reker weet wat er aan de hand is.''
In navolging van anderen spreekt ook Aissati het gevoel uit dat PSVdirecteur Reker zich niet aan zijn woord heeft gehouden. ,,Het klopt dat er een mondeling akkoord was over contractverlenging, maar er zijn toezeggingen gedaan die door de club niet zijn nagekomen.
,,Toen Perez terugging naar Ajax heeft Reker gezegd dat we met een ruit op het middenveld zouden gaan spelen en dat ik een kans zou krijgen. Maar toen kwam er een nieuwe trainer (Sef Vergoossen, red.) en was het weer anders. Ik dacht dat die twee contact hadden gehad.''
Met Huub Stevens, de nieuwe oefenmeester van PSV, heeft Aissati naar eigen zeggen niet de minste problemen. Hij mist echter het vertrouwen van de top van de club.
,,Ik heb eigenlijk alleen van Huub Stevens het idee dat hij me graag wil behouden, dat heb ik zeker niet bij de directie,'' laat Aissati zijn gevoel spreken. ,,Het is voor mij belangrijk om wekelijks aan spelen toe te komen. Onder Koeman en Vergoossen gebeurde dat maar heel weinig.
,,Je moet een bepaald gevoel krijgen van een trainer. Dat hij met je bezig is, je beter wil maken. Dat had ik met die twee niet, toen hing ik er maar een beetje bij. En op een gegeven moment heb ik beslist: Nu is het afgelopen, ik wil wat anders. Dat is moeilijk, want ik heb alles aan PSV te danken. Soms moet je echter moeilijke beslissingen nemen.''
Ajax is zijn gewenste volgende club, maar de hoogte van de transfersom is vooralsnog een sta-in-de-weg. PSV houdt Aissati aan het nieuwe - mondeling overeengekomen - contract tot 2012 (hoge transfersom). De speler beroept zich op de verbintenis tot 2009 (veel lagere transfersom). Zo stevenen beide partijen recht op een arbitragezaak af.
Daarvoor verwijst Aissati door naar zijn zaakwaarnemer Rodger Linse. Die zegt: ,,Arbitrage is in elk geval niet de intentie. We hebben te maken met verstandige partijen, het is de wil van ons allemaal om hieruit te komen. Laat ik het zo zeggen: Als dit leidt tot een arbitragezaak, dan hebben wij allemaal gefaald.''
Gisteren waren er weer gesprekken tussen Linse en PSV-manager Adrie van Kraaij. Die hebben niets opgeleverd. ,,Er zit geen enkel schot in de zaak,'' aldus Van Kraaij.
Overigens is het niet zo dat Aissati ten koste van alles voor Ajax zal tekenen. Niet alleen zijn hoofd, ook zijn hart moet het ermee eens zijn. ,,Ik heb nog met niemand gesproken. Als ik van PSV toestemming krijg om met een andere club te praten dan moet het gevoel wel goed zijn. Dan wil je voelen hoe graag ze je willen hebben.
,,Dat idee heb ik bij PSV in elk geval niet. Als dat ik dat ergens anders ook niet voel, doe ik het niet.''
quote:'POGING VERTREK TE FORCEREN'
PSV's algemeen directeur Jan Reker is onaangenaam verrast door de woorden van Aissati. De voorman van PSV zegt zich van geen kwaad bewust te zijn.
,,Ik heb Ismail nooit gesproken en dus kan ik nooit toezeggingen hebben gedaan,'' zegt Reker. ,,Hij moet dit van anderen hebben gehoord. Ui tdezelfde hoek als eerder: Lemic en Valckx.
,,Rodger Linse heeft op 20 januari zijn zorgen uitgesproken over de geringe speeltijd van Ismail. Dat heb ik met Sef Vergoossen en Stan Valckx besproken. Toen heeft Sef gezegd: 'Als het even kan, zal ik er rekening mee houden.' Maar dat is toch geen belofte?
,,Dit is volgens mij een poging om een vertrek te forceren. Ismail speelt te weinig. Oké, daar ben ik het mee eens, maar dan moet je niet dit soort dingen roepen. Wij willen hem graag houden, anders doe je een jongen van negentien jaar niet zo'n aanbieding.''
Over de twee contracten is hij duidelijk. ,,Het ging niet om het contract, het ging om een btwafrekening van de zaakwaarnemer. Daarover hebben wij een schriftelijk akkoord en over het contract een mondeling akkoord. Simpel!''
Ik vind dat toch maar heel mager, als dit 'de niet nagekomen afspraken' zijn.quote:In navolging van anderen spreekt ook Aissati het gevoel uit dat PSVdirecteur Reker zich niet aan zijn woord heeft gehouden. ,,Het klopt dat er een mondeling akkoord was over contractverlenging, maar er zijn toezeggingen gedaan die door de club niet zijn nagekomen.
,,Toen Perez terugging naar Ajax heeft Reker gezegd dat we met een ruit op het middenveld zouden gaan spelen en dat ik een kans zou krijgen. Maar toen kwam er een nieuwe trainer (Sef Vergoossen, red.) en was het weer anders. Ik dacht dat die twee contact hadden gehad.''
Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. Stiekeme TVPquote:Op dinsdag 15 juli 2008 05:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is niet te hopen dat het net zo´n huilbaby is dan Isi
Een mondeling akkoord hebben zonder met Aissati gesproken te hebben. Dat is best knap.quote:,,Ik heb Ismail nooit gesproken en dus kan ik nooit toezeggingen hebben gedaan,'' zegt Reker. ,,Hij moet dit van anderen hebben gehoord. Ui tdezelfde hoek als eerder: Lemic en Valckx.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:51 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Een mondeling akkoord hebben zonder met Aissati gesproken te hebben. Dat is best knap.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Uiteraard is Aissati meer dan welkom in Amsterdam. Geweldige speler!
Die man liegt dat ie barstquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:51 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Een mondeling akkoord hebben zonder met Aissati gesproken te hebben. Dat is best knap.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat hij naar Ajax gaat. Jammer dat Diba onhaalbaar is anders zou er een zeer mooie wisselwerking kunnen ontstaan.²
Juist niet, heb je het de laatste tijd niet gevolgd?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hahaha, die Reker is echt bezig psv kapot te maken.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:51 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat hij naar Ajax gaat. Jammer dat Diba onhaalbaar is anders zou er een zeer mooie wisselwerking kunnen ontstaan.²
Oh ja, dat wordt nog gezelligquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie zou het kutst voor de sfeer zijn als ze niet spelen. Perez of Aissati?
quote:Aissati lucht zijn hart
Thijs Slegers
EINDHOVEN - Ismail Aissati (19) wil PSV verlaten omdat de directie van de landskampioen in zijn ogen afspraken niet is nagekomen. De getalenteerde jongeling, die na zijn debuut bijna drie jaar geleden nooit tot basisspeler promoveerde, wil om dezelfde reden een mondeling akkoord over een nieuw contract terugdraaien.
Hoewel hij niet uitsprak dat een transfer naar Ajax zijn voorkeur heeft, werd duidelijk dat hij zijn keuze heeft gemaakt. "Ik wil niet naar het buitenland, maar wel op een gelijkwaardig niveau blijven voetballen. Ik zou er geen begrip voor hebben als PSV een transfer naar Ajax blokkeert", aldus de Utrechter.
De niet voor de Olympische Spelen geselecteerde reserve van PSV legde gisteren flink wat van zijn grieven op tafel. "Na het vertrek van Kenneth Perez (eind december 2007, red.) zei directeur Jan Reker dat we met een ruit op het middenveld zouden gaan spelen en dat het er voor mij goed uitzag", startte Aissati zijn relaas. "Vervolgens kwam er een trainer die blijkbaar andere plannen had. Ik heb in de tweede seizoenshelft nauwelijks (27 minuten, red.) mogen voetballen. De laatste twee trainers van PSV (Sef Vergoossen en Ronald Koeman, red.) waren zelden of nooit met mij bezig, ik hing er maar een beetje bij."
Directeur Reker heeft een andere lezing. "Zijn zaakwaarnemer Rodger Linse heeft me half januari gevraagd of Ismail verhuurd kon worden. Na overleg met Sef Vergoossen hebben we laten weten dat dit voor ons geen optie was. Zelf heb ik nooit met Ismail gesproken."
De Utrechter bleek zich ook geweldig gestoord te hebben aan de soap rondom zijn vriend Heurelho Gomes. De inmiddels voor Tottenham Hotspur actieve keeper liet direct na het behalen van de 21e landstitel van PSV weten dat hij weigerde om nog langer onder Reker te functioneren. "Gomes kwam op voor de belangen van iedereen. Hoe kun je met iemand die zó ontzettend veel voor de club heeft gedaan, zo omgaan? Ze hebben zelfs Vlado Lemic, iemand die heel goed zorgde voor de buitenlanders en verder nooit iemand tot last was, weggestuurd. Er zijn zo veel dingen gebeurd, ik wil gewoon ergens anders een nieuwe start maken. Ik weet dat trainer Huub Stevens mij niet kwijt wil, maar hij is de enige die zo over me denkt. Dat is te weinig. Het hoeft namelijk maar even tegen te zitten en de trainer is weg."
Aissati benadrukte dat zijn opmerkingen niet impulsief, maar weloverwogen waren. "Het heeft niets met geld te maken. PSV heeft me een goed voorstel gedaan. Ik heb mijn nieuwe contract nooit ondertekend, omdat enkele sportieve beloften niet zijn nagekomen." Of de middenvelder snel zijn gewenste transfer krijgt valt te betwijfelen. De speler en zijn zaakwaarnemer Linse beweren dat Aissati in de zomer van 2009 transfervrij is, PSV zegt dat hij nog tot 2012 onder contract staat. "Ismail heeft zelfs voor verschillende camera's gezegd dat hij rond is met PSV. Ik durf wel te beweren dat er een geldige mondelinge overeenkomst is", aldus Reker. Een dergelijke discrepantie leidt in de voetballerij vaak tot een arbitragezaak, maar Aissati verwacht dit te kunnen vermijden. "Ik denk dat we er wel uitkomen. Ik heb alles aan PSV te danken, maar ze hebben hier niets aan een ongelukkige speler."
PSV heeft inmiddels laten weten dat het Aissati liever niet aan een concurrent als Ajax verkoopt, maar daar heeft de speler geen begrip voor. "Ze zijn bij PSV ook zonder mijn inbreng kampioen geworden. Bovendien hebben ze Gomes toch ook laten gaan."
Ga er sowieso maar vanuit dat hij niet meer voor PSV zal voetballen en als hij zijn zin niet krijgt, PSV ook nooit winnaar zal worden in deze situatie.quote:
quote:Aissati wil deze week al weg bij PSV
Door PETER VAN DUYL
EINDHOVEN - Ismail Aissati wil voor het weekeinde weten waar hij dit seizoen speelt en wat hem betreft is dat absoluut niet bij zijn huidige club PSV.
De middenvelder kreeg dinsdag te horen dat hij niet met de olympische ploeg naar Peking mag en heeft daardoor snel behoefte aan duidelijkheid. ,,Het is voor mij nu belangrijk om de hele voorbereiding bij een nieuwe club mee te maken.'' De streep door de trip naar China was een nieuwe tegenvaller voor de talentrijke middenvelder die toch al zoveel ballast op zijn nek draagt. Aissati toonde zich teleurgesteld maar was niet kapot van de mededeling. ,,Natuurlijk is het jammer, zoveel kansen om de Spelen mee te maken krijg je niet,'' zei hij. ,,En als speler ben je het hier natuurlijk nooit mee eens.
,,Aan de andere kant: Het is niet het einde van de wereld als je niet mee mag naar Peking. Ik wil graag naar een andere club. Als je ergens tekent en je gaat wél naar de Spelen is dat ook niet ideaal. Dan mis je een deel van de voorbereiding en loop je de kans in dezelfde situatie terecht te komen als vorig seizoen. Daarom moet er nu snel duidelijkheid komen. Ik wil aan het einde van de week weten waar ik aan toe ben.''
Want één ding staat voor Aissati als een paal boven water. Hij wil weg bij PSV en in die mening zal de komende dagen en weken geen verandering meer komen. Wat hem betreft is er geen weg meer terug.
,,Ik heb geen zin om erover uit te wijden. Ik speel nog bij PSV dat vind ik niet fair. Het ligt zeker niet op het financiële vlak, want ik heb een fantastische aanbieding gehad. Maar Jan Reker weet wat er aan de hand is.''
In navolging van anderen spreekt ook Aissati het gevoel uit dat PSVdirecteur Reker zich niet aan zijn woord heeft gehouden. ,,Het klopt dat er een mondeling akkoord was over contractverlenging, maar er zijn toezeggingen gedaan die door de club niet zijn nagekomen.
Met Huub Stevens, de nieuwe oefenmeester van PSV, heeft Aissati naar eigen zeggen niet de minste problemen. Hij mist echter het vertrouwen van de top van de club.
,,Ik heb eigenlijk alleen van Huub Stevens het idee dat hij me graag wil behouden, dat heb ik zeker niet bij de directie,'' laat Aissati zijn gevoel spreken. ,,Het is voor mij belangrijk om wekelijks aan spelen toe te komen. Onder Koeman en Vergoossen gebeurde dat maar heel weinig.
,,Je moet een bepaald gevoel krijgen van een trainer. Dat hij met je bezig is, je beter wil maken. Dat had ik met die twee niet, toen hing ik er maar een beetje bij. En op een gegeven moment heb ik beslist: Nu is het afgelopen, ik wil wat anders. Dat is moeilijk, want ik heb alles aan PSV te danken. Soms moet je echter moeilijke beslissingen nemen.''
Ajax is zijn gewenste volgende club, maar de hoogte van de transfersom is vooralsnog een sta-in-de-weg. PSV houdt Aissati aan het nieuwe - mondeling overeengekomen - contract tot 2012 (hoge transfersom). De speler beroept zich op de verbintenis tot 2009 (veel lagere transfersom). Zo stevenen beide partijen recht op een arbitragezaak af.
Daarvoor verwijst Aissati door naar zijn zaakwaarnemer Rodger Linse. Die zegt: ,,Arbitrage is in elk geval niet de intentie. We hebben te maken met verstandige partijen, het is de wil van ons allemaal om hieruit te komen. Laat ik het zo zeggen: Als dit leidt tot een arbitragezaak, dan hebben wij allemaal gefaald.''
Gisteren waren er weer gesprekken tussen Linse en PSV-manager Adrie van Kraaij. Die hebben niets opgeleverd. ,,Er zit geen enkel schot in de zaak,'' aldus Van Kraaij.
Overigens is het niet zo dat Aissati ten koste van alles voor Ajax zal tekenen. Niet alleen zijn hoofd, ook zijn hart moet het ermee eens zijn. ,,Ik heb nog met niemand gesproken. Als ik van PSV toestemming krijg om met een andere club te praten dan moet het gevoel wel goed zijn. Dan wil je voelen hoe graag ze je willen hebben.
,,Dat idee heb ik bij PSV in elk geval niet. Als dat ik dat ergens anders ook niet voel, doe ik het niet.''
quote:'POGING VERTREK TE FORCEREN'
PSV's algemeen directeur Jan Reker is onaangenaam verrast door de woorden van Aissati. De voorman van PSV zegt zich van geen kwaad bewust te zijn.
,,Ik heb Ismail nooit gesproken en dus kan ik nooit toezeggingen hebben gedaan,'' zegt Reker. ,,Hij moet dit van anderen hebben gehoord. Ui tdezelfde hoek als eerder: Lemic en Valckx.
,,Rodger Linse heeft op 20 januari zijn zorgen uitgesproken over de geringe speeltijd van Ismail. Dat heb ik met Sef Vergoossen en Stan Valckx besproken. Toen heeft Sef gezegd: 'Als het even kan, zal ik er rekening mee houden.' Maar dat is toch geen belofte?
,,Dit is volgens mij een poging om een vertrek te forceren. Ismail speelt te weinig. Oké, daar ben ik het mee eens, maar dan moet je niet dit soort dingen roepen. Wij willen hem graag houden, anders doe je een jongen van negentien jaar niet zo'n aanbieding.''
Over de twee contracten is hij duidelijk. ,,Het ging niet om het contract, het ging om een btwafrekening van de zaakwaarnemer. Daarover hebben wij een schriftelijk akkoord en over het contract een mondeling akkoord. Simpel!''
quote:
Mijn excuses, dacht dat het AD-artikel van vandaag was en vandaag was er nog niets geplaatst buiten het stuk dat ik van Telegraaf.nl heb geplaatst. Zal voortaan beter opletten!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:38 schreef sjimz het volgende:
M0NTANA, kijk eens een paar posts boven je.
Het stuk van BS.
Natuurlijk dat contract is gewoon rechtsgeldig en PSV komt haar afspraken naquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:49 schreef Suijk het volgende:
Zo'n mondeling akkoord, daar zal dan ook wel een salarisverhoging bij gezeten hebben toch? Krijgt hij dat nu ook al uitbetaald?
Ik kan me goed voorstellen dat je zo over Reker denkt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
IQ van een visstick en mensenkennis van een kind van 5
Ik dacht dat DAM het over zichzelf had.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:13 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat je zo over Reker denkt.
Erm, Siem de Jong?quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik dacht dat DAM het over zichzelf had.
OT: Aissati is dé schakel die wij op het middenveld missen. Laat de transfer maar snel rondkomen, zodat hij niet te veel van onze voorbereiding mist.
Je gaat nog van een koude kermis thuis komenquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik dacht dat DAM het over zichzelf had.
OT: Aissati is dé schakel die wij op het middenveld missen. Laat de transfer maar snel rondkomen, zodat hij niet te veel van onze voorbereiding mist.
Hij kan niet lezen denk ik, wat een dom figuur...quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Leest Aissati geen kranten? Het lijkt me toch wel duidelijk, zeker na de uitlatingen van Gomes zelf, dat Lemic een vies spelletje speelde. Dat hij dan een keer over de bol van Aissati aait, maakt het voor hem meteen een toffe vent. Hij kan zich niet inleven in het feit dat Reker het clubbelang dient (al dan niet op de juiste manier) en PSV gezond wil houden.
Man man...
Zo gek is dat toch niet, dat hij beter past bij een club die niet terugvalt op afbraakvoetbal?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je gaat nog van een koude kermis thuis komen
Zou wel wat zijn als een bankzitter bij PSV de schakel zou worden bij Ajax.
Als je verwacht dat Aissati de missing link wordt ga je van een hele koude kermis thuis komenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:49 schreef Trancelocator het volgende:
Zo gek is dat toch niet, dat hij beter past bij een club die niet terugvalt op afbraakvoetbal?
Persoonlijk denk ik dat Aissati veel meer talent heeft. Hopelijk weet Siem mij dit seizoen te overtuigen van zijn kwaliteiten, want die heeft hij wel degelijk. Alleen is hij nog niet de man die nu al de nummer 10 van Ajax kan zijn. Aissati heeft (ondanks zijn leeftijd) al meer ervaring. Daarbij komt dat ik een hele grote fan van de voetballer Aissati ben.quote:
Bij Aissati ligt het denk ik meer aan het gebrek aan vertrouwen dat hij krijgt. Hetzelfde verhaal een beetje als Van Persie bij F'noord. Geef ze vertrouwen en het betaalt zich uit.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aissati is nog luier dan Perez, dus wat dat betreft past hij goed op de nummer 10 van Ajax
Ajax heeft vooral successen gehad met loopwonders op 10, maar het is te hopen dat ze het met luie voetballers blijven proberen
Van der vaart en Sneijder kunnen niet op 1 middenveldquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:51 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Bij Aissati ligt het denk ik meer aan het gebrek aan vertrouwen dat hij krijgt. Hetzelfde verhaal een beetje als Van Persie bij F'noord. Geef ze vertrouwen en het betaalt zich uit.
Niet geheel toevallig had Aissati een uitstekende periode onder Hiddink. Dat het vervolgens onder Koeman fout ging is ook niet gek. Die had bij Ajax al op soortgelijke manier de boel lopen verzieken.
Net alsof hij onder Hiddink veel speeltijd kreegquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:51 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Bij Aissati ligt het denk ik meer aan het gebrek aan vertrouwen dat hij krijgt. Hetzelfde verhaal een beetje als Van Persie bij F'noord. Geef ze vertrouwen en het betaalt zich uit.
Niet geheel toevallig had Aissati een uitstekende periode onder Hiddink. Dat het vervolgens onder Koeman fout ging is ook niet gek. Die had bij Ajax al op soortgelijke manier de boel lopen verzieken.
Loop wonder is typisch Feyenoordquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aissati is nog luier dan Perez, dus wat dat betreft past hij goed op de nummer 10 van Ajax
Ajax heeft vooral successen gehad met loopwonders op 10, maar het is te hopen dat ze het met luie voetballers blijven proberen
Kreeg hij wel voor zijn leeftijdquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Net alsof hij onder Hiddink veel speeltijd kreeg
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Inderdaad hij mocht zo nu en dan invallen in de 85e minuut
Nee, DAM.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je klets onzin dus heeft het geen zin om verder met je in discussie te gaan. Heel simpel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Probeer het eens met woorden, dan is het meteen duidelijk wat je bedoelt
Ik ben even op onderzoek uit gegaan:quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maak van Aissati effe Johan Vonlanthenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hiddink liet Aissati debuteren toen hij 17 jaar en 12 dagen oud was. En liet hem in dat eerste seizoen 18 competitiewedstrijden spelen. Daar spreekt toch behoorlijk wat waardering uit. En ook stond hij van die 18 wedstrijden geregeld in de basis. Toch vreemd dat God-Guus iets zag in zo'n luie flikker.
Ik praat nooit onzin en jij kan zelfs nog niet je mening onderbouwenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je klets onzin dus heeft het geen zin om verder met je in discussie te gaan. Heel simpel.
Meeste wedstrijden speelde hij gewoon als 2e of 3e invaller. Hij was gewoon geen eerste keus onder Hddink. Zoals hij dat ook niet was onder Koeman, Vergoosen, De Haan en Wouters. Alleen Rutten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:38 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik ben even op onderzoek uit gegaan:
Aissati speelde in zijn 1e seizoen in totaal 577 minuten voetbal. Dit deed hij in 18 wedstrijden. Dat geeft een gemiddelde van 32 minuten per wedstrijd. Als hij elke wedstrijd in de 85ste minuut mocht invallen dan speelt hij ongeveer elke wedstrijd 7 minuten (5 minuten zuivere + 2 minuten blessuretijd). Over een heel seizoen geeft dat dan een totaal van 238 minuten. Dit komt dus duidelijk niet overeen.
Je praat dus poep.
VL kreeg de zelfde behandeling(inclusief wedstrijd in de CL) en speelt nu in Oostenrijk. Echt veel zegt het niet dat Hiddink(volgens iemand die er geen kijk op heeft) in hem zag zittenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nee, natuurlijk was hij geen eerste keus toen hij net 17 was. Maar hij stond wel regelmatig in de basis én werd vaak ruim voor tijd ingebracht als invaller. Daar spreekt toch waardering uit. Maar goed, jij ziet het niet in hem zitten, ik wel. Prima. Dan is het voor ons allebei het beste als hij zo snel mogelijk naar Amsterdam komt. Zijn we allebei blij.
Hopelijk voor 5 miljoen. Heeft PSV Ajax weer afgezetquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nee, natuurlijk was hij geen eerste keus toen hij net 17 was. Maar hij stond wel regelmatig in de basis én werd vaak ruim voor tijd ingebracht als invaller. Daar spreekt toch waardering uit. Maar goed, jij ziet het niet in hem zitten, ik wel. Prima. Dan is het voor ons allebei het beste als hij zo snel mogelijk naar Amsterdam komt. Zijn we allebei blij.
Geef eens een voorbeeld?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:23 schreef RayMania het volgende:
Ah, de welbekende manier van een topic verpesten als DAM is uitgeluld. Topic opgeschoond, weer graag normaal verder discusseren mét argumenten en offtopic mag wegblijven.
Kutvoetbal van kuttrainers.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij speelde gewoon de meeste wedstrijden als 2e of 3e invaller. Misschien dat hij 3 keer startte of zo. Maar dat gebeurt wel meer spelers
Wat was zijn excuus in 2007-2008?
Ik zou eens gaan lezen wat ik over hem schrijfquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:44 schreef M0NTANA het volgende:
Iedereen hier weet toch dat als Ismaïl Aissati had aangegeven absoluut niet naar Ajax zou willen, hij hier vereerd zou worden door DiegoArmandoMaradona? Alleen omdat deze PSV'er graag naar Ajax zou willen, heeft hij het gedaan.
Je schrijft eerst dat hij altijd in de 85e minuut invalt, als dat onderuit gehaald wordt, kom je met loze argumenten dat ook Johan Vonlanthen zoveel speelminuten kreeg en het dus niets zegt. Er is met jou geen discussie te voeren, Ismaïl Aissati kan voor jou niets meer goed doen omdat hij openstaat voor een transfer naar Ajax. Mocht dit niet zo zijn, dan had jij hem bewierrookt en bleef de plaat hangen bij "hij moet meer kansen krijgen, meer speelminuten krijgen en het is belachelijk dat er zo wordt omgesprongen met zo'n talent." Grow up, pannekoek!quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zou eens gaan lezen wat ik over hem schrijf
M0NTANAquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je schrijft eerst dat hij altijd in de 85e minuut invalt, als dat onderuit gehaald wordt, kom je met loze argumenten dat ook Johan Vonlanthen zoveel speelminuten kreeg en het dus niets zegt. Er is met jou geen discussie te voeren, Ismaïl Aissati kan voor jou niets meer goed doen omdat hij openstaat voor een transfer naar Ajax. Mocht dit niet zo zijn, dan had jij hem bewierrookt en bleef de plaat hangen bij "hij moet meer kansen krijgen, meer speelminuten krijgen en het is belachelijk dat er zo wordt omgesprongen met zo'n talent." Grow up, pannekoek!
Net als Sulejmani, wilde hij wat graag hebben en is nu opeens te duur.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je schrijft eerst dat hij altijd in de 85e minuut invalt, als dat onderuit gehaald wordt, kom je met loze argumenten dat ook Johan Vonlanthen zoveel speelminuten kreeg en het dus niets zegt. Er is met jou geen discussie te voeren, Ismaïl Aissati kan voor jou niets meer goed doen omdat hij openstaat voor een transfer naar Ajax. Mocht dit niet zo zijn, dan had jij hem bewierrookt en bleef de plaat hangen bij "hij moet meer kansen krijgen, meer speelminuten krijgen en het is belachelijk dat er zo wordt omgesprongen met zo'n talent." Grow up, pannekoek!
Ik heb altijd al gezegd dat hij tekort komt voor PSV en alleen van waarde is als invallerquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij is ook te duur. Voor 5-7 miljoen had ik hem graag gehadquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Net als Sulejmani, wilde hij wat graag hebben en is nu opeens te duur.
Het gaat er gewoon om dat DAM niet serieus te nemen valt, als zijn argumenten weerlegd worden, negeert hij dat en komt hij met andere argumenten. Zo gaat het in dit topic, in het topic over Miralem Sulejmani, in de LFC-topics en in het Fernando Torres-topic, het is gewoon altijd wat. En het erge is gewoon dat hij zo vaak en zoveel onzin uitkraamt, dat het gewoon niet te negeren valt. Kan er geen user-filter komen?quote:
Het enige dat weerlegd kón worden (de rest zijn namelijk enkel meningen) was de bewering dat Ismaïl Aissati alleen maar in de 85 minuut invalt, iets wat dus grote onzin is. Wat moet ik verder weerleggen? Jij vindt Aissati helemaal niets meer, omdat hij graag voor Ajax zou spelen. Hetzelfde gebeurde met Gomes, na zijn transfer mocht hij meteen zijn beide benen breken, terwijl hij voorheen niets verkeerd kon doen. Jij hebt gewoon duidelijk je favorieten en daar is niets mis mee, ik heb ook zo mijn favorieten. Verschil is echter dat jij jouw mening als feit ziet, terwijl je er vaak genoeg naast zit. En als dit wordt aangetoond, geef je niet thuis. Heel jammer!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb van jou nog niks gehoord wat je weerlegt hebt
Dat kan je vast beter of kan je niet beter dan met persoonelijke aanvallen te komen?
Nee, dat kan niet. Ja, hij kraamt onzin uit. Ja, hij valt niet serieus te nemen en hij discussiert zonder argumenten, maar dat is niet banbaar volgens de FA's en het enige wat ik kan zeggen is dat je hem moet negeren, hoe lastig dat ook is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat DAM niet serieus te nemen valt, als zijn argumenten weerlegd worden, negeert hij dat en komt hij met andere argumenten. Zo gaat het in dit topic, in het topic over Miralem Sulejmani, in de LFC-topics en in het Fernando Torres-topic, het is gewoon altijd wat. En het erge is gewoon dat hij zo vaak en zoveel onzin uitkraamt, dat het gewoon niet te negeren valt. Kan er geen user-filter komen?
Iemand van 17 lentes die slechts invaller is. Vreemd he.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
88, 69, 90, 80,56, 79, 86, 71, 72, 81, 53, 64, 53, 61, 62, 54, 76, 65
6 keer gestart, 12 keer ingevallen, 17 minuten per invalbeurt
Dus gewoon invaller
Net zoals hij dat ook in zijn 2e jaar bij PSV was en in zijn 3e jaar ook
Ik kan me niet herinneren dat Hiddink ooit zo over Vonlanthen heeft gesproken.quote:Hiddink en Cocu prijzen Aissati
(Novum/Infostrada) - Lof was er na het door PSV met 1-0 gewonnen duel met AC Milan voor doelman Gomes, voor de verdediging, voor het team, maar vooral voor de 17-jarige Ismaël Aissati. "Aissati speelde een wereldpartij. Als je nu al zo goed voetbalt dat heb je een geweldige toekomst voor je. Ik heb echt van zijn spel kunnen genieten", aldus Phillip Cocu.
"Hij is zeventien jaar en al zó ver en zó rustig", vervolgde de aanvoerder. "Hij heerste, stuurde en verdeelde." Ook coach Guus Hiddink was bijzonder opgetogen over het optreden van zijn jonge middenvelder. "Hij heeft zich bij ons uitstekend gemanifesteerd", aldus Hiddink. "Al vanaf de voorbereiding heeft hij leren werken op tempo, waarbij hij zich nooit heeft laten wegzetten. Tijdens invalbeurten heeft hij zich bewezen en dan gaan we maar gelijk door, het ' diepe' in. Ik heb geen schroom om dat te doen, dit is een hele mooie ontwikkeling voor een jongen die net drie maanden zeventien is. Hij kan ook zeer goed een ander beter laten functioneren."
Heeft Aissati onder Hiddink goed gespeeld, ja of nee?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hiddink heeft nooit een jeugdspeler laten doorbreken
Ja, voornamelijk als invaller als er niks meer op het spel stondquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Heeft Aissati onder Hiddink goed gespeeld, ja of nee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |