abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59726862
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 09:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Definitief naar Utrecht dus, geruild tegen Pieters.

Ben benieuwd hoe Van Hanegem hem gaat kneden.
quote:
'PSV ruilt Aissati voor Erik Pieters'

(Novum) - PSV en FC Utrecht hebben een akkoord bereikt over een spelersruil tussen Ismaïl Aissati en Erik Pieters. Dat meldt De Telegraaf vrijdag. De clubs zouden een deal met gesloten beurzen hebben gemaakt. Middenvelder Aissati kon bij PSV zijn contract verlengen en had ook een mondelinge overeenkomst, maar zag geen toekomst meer in Eindhoven.
Lees het artikel
Click here to find out more!

Aissati gaf meerdere keren aan weg te willen bij PSV, omdat hij van de vorige trainers Ronald Koeman, Jan Wouters en Sef Vergoossen nauwelijks speeltijd kreeg. De 19-jarige Utrechter, die eerder ook in de belangstelling stond van Ajax, hoopt onder Willem van Hanegem meer te spelen. Vorig jaar werd Aissati nog een halfjaar verhuurd aan FC Twente.

Volgens De Telegraaf moet Pieters nog wel tot overeenstemming komen met PSV en wil de verdediger eerst van gedachten wisselen met de nieuwe trainer Huub Stevens. Pieters stond al langer in de belangstelling van PSV, maar omdat een terugkeer van Young-pyo Lee financieel niet haalbaar bleek, kwam de eveneens 19-jarige linksback nadrukkelijk in beeld.

Pieters wordt bij PSV de opvolger van Slobodan Rajkovic. De Serviër werd gehuurd van Chelsea, maar keert volgend seizoen niet terug. Eerder versterkte PSV zich ook met de verdedigers Jérémie Bréchet en Francisco Rodriguez.

Trouw.nl
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_59726885
OP moet zijn Aissati
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_59726953
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
OP moet zijn Aissati
OP moet zijn TT.

Ik hoop maar dat het een lulverhaal is van de Telegraaf.
pi_59726973
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:15 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

OP moet zijn TT.
Ik moet wakker worden
pi_59726977
Hmmm, ik had hem graag naar Twente zien gaan. Benieuwd hoe hij bij Utrecht gaat renderen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_59727034
hij zal het goed doen bij utrecht. die jongen is echt een topper en jammer dat hij al die tijd verspilde op de bank bij psv.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_59727037
Ik snap PSV niet dat ze hem met gesloten beurs ruilen.
Aissati heeft veel meer restwaarde dan Pieters.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:18:04 #8
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59727039
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:16 schreef Steven184 het volgende:
Hmmm, ik had hem graag naar Twente zien gaan.
Zonde en erg jammer inderdaad.
Goede zet van Utrecht en Aisatti verder. Of PSV er goed aan gedaan heeft is nog even afwachten...
pi_59727070
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:18 schreef sjimz het volgende:
Inderdaad, ik vind het ook opvallend. Maarja, Aissati had weinig toekomst bij PSV, gezien de relletjes die hij heeft veroorzaakt.
pi_59727075
En als het waar is, mag ik toch wel hopen dat PSV hem tegen een gelimiteerd bedrag terug kan kopen.
pi_59727091
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:18 schreef sjimz het volgende:
PSV zal toch wel een percentage bij doorverkoop hebben geregeld ?
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:19 schreef ruud.nl het volgende:
En als het waar is, mag ik toch wel hopen dat PSV hem tegen een gelimiteerd bedrag terug kan kopen.
Dat denk ik niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_59727127
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

PSV zal toch wel een percentage bij doorverkoop hebben geregeld ?
Dan nog, verhuur hem dan voor 2 seizoenen ofzo. Het blijft 1 van de grootste talenten van het land.
pi_59727162
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:21 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dan nog, verhuur hem dan voor 2 seizoenen ofzo. Het blijft 1 van de grootste talenten van het land.
Utrecht is goed maar niet gek natuurlijk.
pi_59727187
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Utrecht is goed maar niet gek natuurlijk.
Ik zeg niet dat PSV dan niets zou moeten bijbetalen, maar zo'n talent voor 100% laten gaan is niet echt verstandig denk ik.
pi_59727195
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:18 schreef pfaf het volgende:

[..]

Zonde en erg jammer inderdaad.
Goede zet van Utrecht en Aisatti verder. Of PSV er goed aan gedaan heeft is nog even afwachten...
Dit was de meest slechte deal die je kon maken - ondanks de potentie van Pieters.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:23:35 #16
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59727203
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:21 schreef Blawh het volgende:

[..]

Maar ja, hoe lang nog? Hij kwijnt al jaren weg bij PSV en blijven verhuren tot hij 30 is heeft ook weinig nut. Waarschijnlijk verwachten ze 'm gewoon echt niet meer nodig te hebben...

Nu maar hopen dat er nog een club komt met een onweerstaanbaar bod op Afellay.
pi_59727250
Zonde dat ie zolang heeft stilgestaan
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59727463
naar Utrecht?? ongelofelijk...
pi_59727537
Aissati komt tenminste weer aan voetballen toe komend seizoen.
En ik zie hem nu al de sterren van de hemel spelen daar in Utrecht.

Als Utrecht mazzel heeft speelt Aissati ook nog eens super op de Olympische Spelen, dan kan hij volgend jaar voor de jackpot de deur uit.

PSV .
Er was echt wel ergens een betere deal te maken. Ik denk dat iedere Nederlandse club Aissati er wel bij wil hebben.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:44:01 #20
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59727774
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:13:00 #21
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_59728481
Vreemde deal. Aissati vind ik persoonlijk aardig overschat, maar heeft toch zeker wel de potentie. Pieters daarentegen vind ik helemaal niets, ik heb hem in wedstrijden tegen de top-3 alleen maar ten onder zien gaan tegen wat snellere buitenspelers.

Maarja, misschien zitten er wat clausules in de deal, een afgesproken toekomstige prijs, een groot percentage van de toekomstige prijs of een eerste optie ofzo.
pi_59730525
Nu begint het voor Aissati pas echt, ik betwijfel het of hij daar gelijk de sterren van de hemel gaat spelen. Ik denk dat dat tijd nodig heeft. Hij moet nu laten zien of hij echt talentvol is.
That's all folks!
pi_59730616
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij moet nu laten zien of hij echt talentvol is.
Dat heeft hij bij Twente al wel laten zien imo.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59730655
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:37 schreef venomsnake het volgende:

[..]

precies, heeft daar een geweldig seizoen gedraaid
  vrijdag 27 juni 2008 @ 13:42:23 #25
3185 Adelante
To let it go now
pi_59730755
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:37 schreef venomsnake het volgende:

[..]

daar speelde hij in een prima draaiend team, bij Utrecht schommelt dat nogal per seizoen (shit, zelfs per wedstrijd)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_59732102
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:38 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

precies, heeft daar een geweldig seizoen gedraaid
De meeste mensen die hele wedstrijden van Twente gezien hebben afgelopen seizoen zijn het toch niet helemaal met je eens. Het lijkt allemaal wel leuk als je hem in de flitsen weer eens een speler uit ziet spelen, maar als je de hele wedstrijd een beetje loopt te pingelen alsof je bij de f-jes speelt kom je d'r vanzelf een keer langs natuurlijk.
pi_59732518
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 14:43 schreef Solstice het volgende:

[..]

De meeste mensen die hele wedstrijden van Twente gezien hebben afgelopen seizoen zijn het toch niet helemaal met je eens. Het lijkt allemaal wel leuk als je hem in de flitsen weer eens een speler uit ziet spelen, maar als je de hele wedstrijd een beetje loopt te pingelen alsof je bij de f-jes speelt kom je d'r vanzelf een keer langs natuurlijk.
Aissati is juist toch geen pingelaar? Meer man van snelle combinaties?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_59732956
quote:
'PSV en FC Utrecht weten niets van ruil'

De spelersruil tussen PSV en FC Utrecht lijkt op losse schroeven te staan. Ismail Aissati zou richting Utrecht vertrekken volgens De Telegraaf, terwijl Erik Pieters de omgekeerde weg zou bewandelen. Beide clubs zeggen van niks te weten.

Dit meldt Omroep Brabant, die navraag heeft gedaan bij directeur Jan Reker van PSV en een woordvoerder van FC Utrecht. Beiden stellen van geen ruil te weten.

Pieters zou in Eindhoven in beeld zijn om de nieuwe linksback te worden. Aissati zou in Utrecht weer aan spelen willen komen, na een teleurstellend jaar bij PSV.

VP
pi_59733171
Dan is het zeker rond als ze ontkennen.
pi_59733369
Reker, achterlijke Limburgse proleet .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_59733420
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 14:43 schreef Solstice het volgende:

[..]

De meeste mensen die hele wedstrijden van Twente gezien hebben afgelopen seizoen...
... hebben Aissati niet zien spelen

ik was in ieder geval onder de indruk (2e seizoenshelft 2006-2007)
pi_59733488
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Dan is het zeker rond als ze ontkennen.
Als FCU al een foto van Ismail Aissati op de clubsite gaat zetten lijkt het me idd rond en anders speelt er wel iets.

http://www.fcutrecht.nl/actueel/nieuws/1082
  vrijdag 27 juni 2008 @ 15:46:15 #33
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59733508
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 15:45 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Als FCU al een foto van Ismail Aissati op de clubsite gaat zetten lijkt het me idd rond en anders speelt er wel iets.

http://www.fcutrecht.nl/actueel/nieuws/1082
!
pi_59733555
Wel het type speler dat Utrecht nodig heeft. Zou een goede deal zijn.

Pieters vind ik ook wel een talent, ik denk alleen dat hij beter uit de voeten kan in het centrum dan op de flanken. Pieters en Marcellis kunnen wel een aardig duo gaan vormen in de toekomst, ze komen alleen wat lengte tekort eigenlijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_59733614
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 15:48 schreef koningdavid het volgende:

Pieters vind ik ook wel een talent, ik denk alleen dat hij beter uit de voeten kan in het centrum dan op de flanken. Pieters en Marcellis kunnen wel een aardig duo gaan vormen in de toekomst, ze komen alleen wat lengte tekort eigenlijk.
Pieters is inderdaad van origine centrale verdediger op links, maar als noodoplossing is ie op linksback terecht gekomen.
pi_59733720
Ohja, we kunnen wel raden wat er in 2009/2010 gaat gebeuren: Aissati naar Ajax voor het lieve sommetje van 15 miljoen euro .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_59733732
Wat tering achterlijk van PSV . Maar heel goed voor Utrecht en de speler zelf
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59733757
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 15:55 schreef cultheld het volgende:
Ohja, we kunnen wel raden wat er in 2009/2010 gaat gebeuren: Aissati naar Ajax voor het lieve sommetje van 15 miljoen euro .
pi_59733895
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 15:48 schreef koningdavid het volgende:

Pieters is toch niet zo klein
  vrijdag 27 juni 2008 @ 16:03:11 #40
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59733900
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 15:55 schreef cultheld het volgende:

• FC Utrecht vangt zo'n bak geld, waardoor ze eindelijk financieel uit de problemen zijn.
  • Ajax heeft na jaren bakkeleien eindelijk haar geliefde Aissati.
  • PSV heeft..... Pieters
  • pi_59733972
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 16:03 schreef pfaf het volgende:

[..]

• FC Utrecht vangt zo'n bak geld, waardoor ze eindelijk financieel uit de problemen zijn.
  • Ajax heeft na jaren bakkeleien eindelijk haar geliefde Aissati.
  • PSV heeft..... Pieters
  • We hebben 16 miljoen in kas vriend.
    pi_59733982
    Laat de knipoog maar weg... ik zie het serieus gebeuren. Huntelaar-2. Met dank aan simpele ziel Reker, die moeite had met z'n ULO-diploma, amper Engels spreekt, maar wel AD bij PSV mag spelen .
    pi_59733996
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 15:42 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

... hebben Aissati niet zien spelen

ik was in ieder geval onder de indruk (2e seizoenshelft 2006-2007)
    Seizoen 2006-2007 idd. Kan ook niet anders dat je onder de indruk was, het enige dat je bij De Wedstrijden, of hoe heette het bij Talpa, te zien krijgt zijn z'n geslaagde acties. De talloze keren die hij balverlies lijdt of nalaat om een speler vrij voor goal te zetten, omdat hij z'n man nog een keer uit wil spelen, laten ze niet zien. Over het algemeen vonden de vaste stadionbezoekers Bakkal een seizoen terug beter dan Aissati, en ik kan me daar best in vinden. Al speelde hij uiteindelijk wel ten koste van Bakkal onder Rutten.
      vrijdag 27 juni 2008 @ 16:13:46 #44
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_59734107
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

We hebben 16 miljoen in kas vriend.
    Excuses. Ik dacht dat er nog steeds problemen waren. Doet verder ook niet ter zake, het was slechts een kwinkslag mijnerzijds...
    pi_59734144
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 16:13 schreef pfaf het volgende:

[..]

Excuses. Ik dacht dat er nog steeds problemen waren. Doet verder ook niet ter zake, het was slechts een kwinkslag mijnerzijds...
    Geen probleem.
      vrijdag 27 juni 2008 @ 16:17:34 #46
    81283 ImHungryLetsGetATaco
    Intelligenti pauca
    pi_59734188
    Nu schijnt van Hanegem graag met spelers van allochtone afkomst te werken, dus wellicht dat dat evt. vertrouwen (wat hij volgens mij bij PSV miste) Aissati alleen maar (nog) beter kunnen maken. Daarnaast speelt hij dan voor/in z'n woonplaats, wat mss nog een extra drijfveer kan zijn. En volgens mij ziet PSV hem liever naar Utrecht gaan, dan naar een directe concurrent. Want laten we (ben zelf Utreg-supporter) reëel blijven Utrecht zal (ondanks de financiële injectie van van Seumeren) geen titelkandidaat zijn.
    Shake'm U Won't Break'm
      vrijdag 27 juni 2008 @ 16:19:31 #47
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_59734227
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 16:07 schreef cultheld het volgende:
    Laat de knipoog maar weg... ik zie het serieus gebeuren.
    Met 1 kanttekening: dat PSV dit seizoen weer kampioen wordt, omdat het Ajax wederom niet lukt een vervanger voor Sneijder te vinden....
    pi_59734385
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 16:19 schreef pfaf het volgende:

[..]

Met 1 kanttekening: dat PSV dit seizoen weer kampioen wordt, omdat het Ajax wederom niet lukt een vervanger voor Sneijder te vinden....
    ze hebben Perez toch? of gaat die weer naar PSV?
    pi_59755243
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 16:27 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

ze hebben Perez toch? of gaat die weer naar PSV?
    Kenny komt naar Feyenoord, dan heeft ie ze alledrie gehad, leuke anekdote voor later
    A king in the making, and the throne is for the taking
    So I climb the mountain top and put my stake in
    Got the weight of the world on my shoulder
    Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
      zaterdag 28 juni 2008 @ 19:21:51 #50
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_59758625
    Hopen dat Heerenveen em nog koopt
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
    pi_59789086
    quote:
    Ook Heerenveen dingt naar diensten Aissati

Aan de kleine soap rond Ismail Aissati is een nieuw hoofdstuk toegevoegd. SC Heerenveen onderzoekt de mogelijkheden om de talentvolle middenvelder naar het Abe Lenstra Stadion te halen.

Na de als beklonken gewaande deal tussen FC Utrecht en PSV, waarin Aissati naar de Domstad zou gaan en Erik Pieters daar vandaan naar Eindhoven, willen nu ook de Friezen de 19-jarige jeugdinternational overnemen. Dit meldt Fean Online, een fansite van Heerenveen.
      maandag 30 juni 2008 @ 11:08:00 #52
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_59789110
    las ik zondag of zaterdag ook

lekker met zijn matties Beerens en Zuiverloon ballen
    pi_59797721
    Nee he, verkoop 'm a.u.b. niet aan die schooiers van Heerenveen . Tenzij Sulejmani in de deal kan worden betrokken. Zo niet, dan zie ik hem veel liever naar FC Utrecht gaan (als ie dan toch weg moet).
    pi_59797856
    Twente zal binnenkort ook wel een poging wagen.
      maandag 30 juni 2008 @ 17:44:43 #55
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_59798461
    Twente of Sch lijkt me aannemelijker dan utreg,
    pi_59798522
    Waarom? Aissati woont in Utrecht, en FCU zal een lager clausulebedrag in het contract opnemen dan Twente en vooral Heerenveen.
      maandag 30 juni 2008 @ 18:06:54 #57
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_59798894
    Die spelen in de competitie structureel hoger en europees ook met een beetje mazzel.
    pi_59798911
    Lekker belangrijk. Het is niet zo, dat als hij een perfect seizoen bij FCU speelt, hij niet op zal vallen bij buitenlandse clubs. Emnes is nu ook door Middlesbrough gecontracteerd, en die speelde bij Sparta.
      maandag 30 juni 2008 @ 18:10:55 #59
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_59798982
    Voor hem wel. Je wilt sportief toch het hoogste en best mogelijke. Maar misschien is hij van de 2 stapjes terug en dan 3 vooruit ofzo
    pi_59799583
    Ja want Heerenveen en Twente zijn natuurlijk van een compleet ander niveau dan Utrecht.

Ik heb nog steeds geloof in dat ie naar Utrecht komt.
      maandag 30 juni 2008 @ 18:56:04 #61
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_59799956
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 18:37 schreef PBateman1978 het volgende:
    Ja want Heerenveen en Twente zijn natuurlijk van een compleet ander niveau dan Utrecht.

Ik heb nog steeds geloof in dat ie naar Utrecht komt.
    Kom op zeg..ik snap dat je niet volledig objectief kunt zijn. Maar zeggen dat Utrecht van hetzelfde niveau is als Heerenveen en Twente is hetzelfde als zeggen dat Ajax gelijkwaardig is aan PSV
      maandag 30 juni 2008 @ 18:57:22 #62
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_59799987
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 18:07 schreef cultheld het volgende:
    Lekker belangrijk. Het is niet zo, dat als hij een perfect seizoen bij FCU speelt, hij niet op zal vallen bij buitenlandse clubs. Emnes is nu ook door Middlesbrough gecontracteerd, en die speelde bij Sparta.
    Ik denk niet dat Aissati aan Middlesbrough zit te denken..
    pi_59800003
    Trainen onder McLaren leer je dan wel veel van en het computervoetbal van Sollied is ook erg geschikt voor hem

Dat dan weer wel
    pi_59800195
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 18:57 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Aissati aan Middlesbrough zit te denken..
    Een vergelijking hoeft niet persé één op één te lopen om toch te kloppen .
    pi_59800537
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 18:56 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Kom op zeg..ik snap dat je niet volledig objectief kunt zijn. Maar zeggen dat Utrecht van hetzelfde niveau is als Heerenveen en Twente is hetzelfde als zeggen dat Ajax gelijkwaardig is aan PSV
    Ik bedoelde dat Twente en Heerenveen wel verder zijn, maar dat je ook niet moet gaan overdrijven. (vandaar dat ik zei ''compleet ander niveau'' )
    pi_59880566
    Als Stevens hem aan het voetballen krijgt verdient ie een Nobel prijs
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_59888900
    quote:
    ‘FC Twente roert zich in strijd om Aissati’
    Datum: 4-jul-2008 13:53

FC Twente heeft zich bij PSV gemeld om Ismail Aissati (foto, midden) over te nemen, zo weet TC/Tubantia te melden. De Tukkers gaan daarmee de concurrentie aan met FC Utrecht en SC Heerenveen, die ook al een balletje zouden hebben opgegooid bij PSV.

Aissati kwam twee seizoenen geleden een half jaar op huurbasis voor FC Twente uit en maakte destijds een goede indruk. De jonge middenvelder moet in Enschede de opvolger worden van Orlando Engelaar, die onlangs een contract tekende bij Schalke 04. (EvS)
    pi_59888983
    Geen verrassing natuurlijk, blijken die Utrechtgeruchten uiteindelijk toch te voorbarig? Twente of Heerenveen zijn natuurlijk betere clubs voor hem, gebaseerd op de laatste paar seizoenen dan.
    pi_60003045
    quote:
    'Ajax maakt opnieuw werk van Aissati'
    Geplaatst op 09-07-2008 17:49 door Yannick Spoorenberg - Bron: Voetbal International

Volgens VI staat Ismaïl Aissati opnieuw in de belangstelling van Ajax. De Amsterdamse club zag een ruildeal tussen FC Utrecht en PSV mislukken, waardoor het nu een kans ziet om de middenvelder te contracteren.

De jeugdinternational werd door diverse media eerder al in verband gebracht met een terugkeer naar FC Twente. Ook sc Heerenveen aast naar verluidt op de diensten van de negentienjarige spelverdeler. Aan het rijtje geïnteresseerde clubs is nu ook Ajax toegevoegd.

Gedurende de vorige transfersperiode hengelde de hoofdstedelingen ook al naar Aissati, maar destijds kreeg Ajax nul op het rekest van PSV. Het geboden bedrag van vijf miljoen euro werd door de Eindhovenaren te laag bevonden. Inmiddels heeft de kleine balkunstenaar een gesprek met trainer Huub Stevens achter de rug, maar Aissati lijkt niet van gedachte te veranderd te zijn en aast op een vertrek.
    pi_60003106
    Ik zou het een mooie speler voor Ajax vinden.
    pi_60011618
    Gewoon een jaar op de bank zetten en dan voor anderhalf miljoen verkopen aan Twente of Heerenveen
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      donderdag 10 juli 2008 @ 05:15:58 #72
    123545 DatMeenJeNiet
    pi_60011661
    Domme actie van Aissati om niet naar Twente of Utrecht te gaan, hij moet gewoon naar een club gaan waar ie de meeste kans heeft om te spelen. Bij Ajax zie ik hem gewoon weer op de bank belanden.
    pi_60011668
    Wie is beter dan Aissati dan?
      donderdag 10 juli 2008 @ 05:51:28 #74
    123545 DatMeenJeNiet
    pi_60011691
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 05:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Wie is beter dan Aissati dan?
    Siem de Jong doet niet onder voor Aissati, ook al is dat geen "10".
    pi_60011709
    En welke 2 of 3 anderen?
    pi_60011873
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 04:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Gewoon een jaar op de bank zetten en dan voor anderhalf miljoen verkopen aan Twente of Heerenveen
    Waarom anderhalf miljoen betalen als hij dan gratis is?
    pi_60011920
    Hij is dan niet gratis
    pi_60011928
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 07:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Hij is dan niet gratis
    In ieder geval wel transfervrij
    pi_60011984
    Nee, hoor.

Misschien moet je toch maar eens de wet gaan bestuderen
    pi_60011990
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 07:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Nee, hoor.

Misschien moet je toch maar eens de wet gaan bestuderen
    Hij heeft een contract tot 2009?
    pi_60012025
    Nee, tot 2012
    pi_60012031
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 07:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Nee, tot 2012
    We zullen uiteindelijk zien wie er gelijk heeft
    pi_60012041
    Ik heb gelijk.
    pi_60012047
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 08:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Ik heb gelijk.
    QFT!

Volgens mij had hij een mondelinge overeenkomst waarbij PSV haar afspraken niet nakwam.

edit:
    Hij is zelfs in de winterstop al transfervrij.
    quote:
    PSV in de fout met contract Ismail Aissati

21/11/2007 15:18

EXCLUSIEF – Ismail Aissati kan eerder weg bij PSV dan in zijn contract staat vermeld. De huidige overeenkomst blijkt niet conform de FIFA-regels, waardoor de middenvelder een half jaar eerder kan vertrekken bij de Eindhovense club.

Aissati tekende in november 2005 tot de zomer van 2009 bij PSV. Op dat moment was hij zeventien jaar. Dat maakt deze verbintenis niet rechtsgeldig volgens de reglementen van de FIFA, die stellen dat spelers jonger dan achttien jaar geen contract mogen tekenen voor een periode langer dan drie jaar.

Aangezien de FIFA bepaalt dat zo'n verbintenis drie jaar na ondertekening ten einde is, loopt het contract van Aissati in november 2008 af. Dat betekent dat de inmiddels negentienjarige Utrechter in de transferperiode van januari 2009 transfervrij naar een andere club kan vertrekken.
    bron:http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)actIsmailAissati.htm
    pi_60012061
    Weet je wat een mondelinge overeenkomst is?
    pi_60012071
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 08:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Weet je wat een mondelinge overeenkomst is?
    Ja, maar als PSV zich niet aan de afspraken houdt is het al gauw niets meer waard
    pi_60012106
    Jawel hoor
      donderdag 10 juli 2008 @ 09:03:00 #88
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_60012600
    Een niet rechtsgeldig contract houdt toch in dat deze juridisch nooit tot stand is gekomen, dus eigenlijk is hij per direct al transfervrij
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_60012630
    Tuurlijk is het contract gewoon rechtsgeldig maar het staat Isi vrij om naar de burgerrechter te stappen.
    pi_60012833
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 09:03 schreef Adelante het volgende:
    Een niet rechtsgeldig contract houdt toch in dat deze juridisch nooit tot stand is gekomen, dus eigenlijk is hij per direct al transfervrij
    Zijn eerste contract is natuurlijk nog altijd rechtsgeldig en die loopt tot 2009. Er is nog altijd geen officiele bevestiging geweest dat er nu wel of niet een echt akkoord is tussen Aissati en PSV over de verlenging van het contract.

Dus vooralsnog zou ik er vanuit gaan dat het contract tot 2009 loopt.
    pi_60013015
    quote:
    Aissati heeft geen trek in FC Utrecht
    10 juli 2008

De beoogde ruil tussen Erik Pieters en Ismail Aissati is van de baan. FC Utrecht en PSV waren van plan om beide spelers met gesloten beurzen van club te laten wisselen, maar dat was buiten Aissati gerekend. De eigenzinnige middenvelder had immers helemaal geen trek in een transfer naar de club van Willem van Hanegem.

"Wij hebben ook begrepen dat Ismail niet meer naar Utrecht wil en nemen dat voor kennisgeving aan. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening", zegt PSV-directeur Adrie van Kraaij in De Telegraaf.. De 'weigering' van Aissati is opvallend, omdat hij een geboren en getogen Utrechter is. Bovendien liet hij Utrecht-coach Van Hanegem enkele weken geleden nog weten, wél oren te hebben naar een dergelijke ruil.

Of Aissati nu bij PSV blijft, is hoogst onzeker. De jeugdinternational staat immers ook in de belangstelling van FC Twente en vooral Ajax. "Ismail is welkom, maar wij weten niet wat hij precies van plan is. Ik ken de geluiden over hernieuwde interesse van Ajax ook, maar een bod hebben we nog niet ontvangen", aldus Van Kraaij.
    pi_60014439
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 08:04 schreef sjimz het volgende:

[..]

QFT!

Volgens mij had hij een mondelinge overeenkomst waarbij PSV haar afspraken niet nakwam.

edit:
    Hij is zelfs in de winterstop al transfervrij.
    [..]

bron:http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)actIsmailAissati.htm
    Klopt. In de CAO van betaald voetbal spelers staat dat een contract rechtsgeldig aangegaan is met een schriftelijke overeenkomst. Niet met een mondeling.
      donderdag 10 juli 2008 @ 11:02:15 #93
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_60014798
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 09:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
    Opmerkelijk zeg! Zou hij dan toch terug willen naar Twente, of wachten op Ajax? Dat eerste schijnt te laag voor hem te zijn, al kan ik me voorstellen dat hij met een goed gevoel terug kijkt.
    pi_60015251
    Denk dat hij inderdaad met een goed gevoel terug kijkt op zijn periode bij Twente, maar dat het gevoel heeft dat hij zich beter kan ontwikkelen bij Ajax?
    pi_60026940
    quote:
    Ajax denkt opnieuw aan Aissati
    Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN/AMSTERDAM - Ajax heeft opnieuw belangstelling om Ismail Aissati over te nemen van concurrent PSV. Jan Reker, algemeen-directeur in Eindhoven, sprak gisteren informeel met een afvaardiging van Ajax, waarbij over de situatie van het talent werd gesproken. Officieel hebben de Amsterdammers zich nog niet gemeld.

Aissati zelf wil dolgraag weg bij de club die hij tot voor kort in het hart droeg. Het mega-talent voelt dat zijn carrière in Eindhoven niet volgens plan verloopt. In de winter wilde Ajax hem ook al halen.

Het liefst zou de landskampioen de speler behouden, maar PSV bevindt zich in een netelige situatie. Aissati heeft nog een contract tot de zomer van 2009 in Eindhoven. Rond de kerst kwamen beide partijen weliswaar mondeling overeen dat die verbintenis verlengd zou worden tot 2012, maar dat contract is nooit formeel getekend.

Het 'kamp Aissati' vindt nu dat de verbintenis nog één jaar loopt, PSV gaat ervan uit dat er nog vier contractjaren zijn. Beide partijen hebben de intentie uitgesproken mee te willen werken aan een oplossing. Maar in het uiterste geval wordt dit meningsverschil beslecht door een arbitragecommissie.

Als die commissie Aissati in het gelijk stelt, bestaat de mogelijkheid dat het talent volgend jaar zomer voor niets de deur van het Philips Stadion uitloopt. Directeur Jan Reker heeft meer dan eens benadrukt dat PSV zich dat niet kan veroorloven. Niet voor niets was de clubleiding van de landskampioen in een eerder stadium bereid om mee te werken aan een transfer van Aissati naar FC Utrecht.

Namens Ajax weigert technisch manager Danny Blind al te diep op de zaak in te gaan. ,,Ik weet dat er eerder al belangstelling voor Aissati is geweest. Over de huidige stand van zaken wil ik echter niks zeggen, al is het wel zo dat onze prioriteit niet direct op die positie ligt.''

Met de aanwinsten Cvitanich en Sulejmani plus de al aanwezige Huntelaar, Suarez, Perez en Kennedy hebben de Amsterdammers al veel aanvallend potentieel in huis.

Namens PSV zegt manager Adrie van Kraaij slechts: ,,We werken hard aan een oplossing. Daarbij is niets onmogelijk.''
    Bron.

[ Bericht 2% gewijzigd door BliksemSchigt op 10-07-2008 20:28:08 ]
    pi_60027008
    Maakt niet uit of je al genoeg mensen daar hebt, als je Aissati kan halen, HALEN!
    pi_60027085
    waar heb je dat stukje vandaan BS?
    pi_60027318
    AD.
    pi_60027370
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 20:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
    AD.
    Als ik het stuk zo lees denk ik dat Ajax er serieus werk van gaat maken en het ze nog kan lukken ook nog.
    Of kijk ik nu te veel door een Ajax-bril?
    pi_60027435
    Aissati gaat sowieso niet meer verlengen. Dat zie ik niet gebeuren. Wanneer de mondelinge overeenkomst dus niet rechtsgeldig is (wat het volgens mij is op basis van de CAO), dan lijkt me dat PSV hem kwijt zou willen. En dan is Ajax dus absoluut een optie.

Ik snap alleen niet waarom ze niet nog een maand zouden wachten - wellicht gaat Aissati excelleren op de OS en kan je 'de hoofdprijs' vangen.
    pi_60027482
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Aissati gaat sowieso niet meer verlengen. Dat zie ik niet gebeuren. Wanneer de mondelinge overeenkomst dus niet rechtsgeldig is (wat het volgens mij is op basis van de CAO), dan lijkt me dat PSV hem kwijt zou willen. En dan is Ajax dus absoluut een optie.

Ik snap alleen niet waarom ze niet nog een maand zouden wachten - wellicht gaat Aissati excelleren op de OS en kan je 'de hoofdprijs' vangen.
    Tja, wat is een hoofdprijs voor een aflopend contract?
    pi_60027517
    Ik denk dat je na een goede OS nog minimaal 5 miljoen zou kunnen krijgen, maar gezien het feit dat PSV Aissati wilde ruilen tegen Pieters met gesloten beurzen (en een eventuele clausule), zou je denken dat 3 miljoen op het moment genoeg is.
    pi_60027538
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Ik denk dat je na een goede OS nog minimaal 5 miljoen zou kunnen krijgen, maar gezien het feit dat PSV Aissati wilde ruilen tegen Pieters met gesloten beurzen (en een eventuele clausule), zou je denken dat 3 miljoen op het moment genoeg is.
    Ik had ook ergens gelezen dat het contract begin 2009 dan af zou lopen.
    Dus dat hij nou nog maar een contract voor een half jaar heeft.
    In hoe verre dat waar is weet ik niet.
    pi_60027571
    Haha, 3 miljoen zou echt een koopje zijn voor Aissati .
    Dan gaat PSV echt keihard op zijn muil. Hij heeft alles in huis om een wereldspeler te worden.
    pi_60029263
    ik hoop in ieder geval 1 ding en dat is dat hij niet naar Ajax gaat
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    pi_60029522
    Ik hoop het wel
    pi_60029567
    Ik hoop het ook
    pi_60029595
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 20:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Google zegt 2011:
    http://www.depers.nl/spor(...)ct-Aissati-open.html

Edit: ik zit fout. Het gaat om een mondelinge overeenkomst die dus niet rechtsgeldig is.
    http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)tMetPSVTeTekenen.htm

Dan loopt het contract van Isi nog tot medio 2009, wat inhoudt dat PSV hem deze zomer of winter moet verkopen, anders is de vogel gratis gevlogen.

[ Bericht 12% gewijzigd door EnGCatjuh op 10-07-2008 22:19:11 ]
    pi_60029647
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 20:38 schreef venomsnake het volgende:
    Dan gaat PSV echt keihard op zijn muil. Hij heeft alles in huis om een wereldspeler te worden.
    - Geen body
    - Geen persoonlijkheid
    - Geen bijzonder scorend vermogen
    - Speelt teveel op 1 tempo

+ Techniek
    + Inzicht

Ik vind dat hij zich wel heel erg goed moet gaan ontwikkelen op een aantal punten hoor, zeker nadat hij nu een tijdje geen wedstrijden op hoog niveau heeft gespeeld. zijn techniek en inzicht zijn prima in orde, maar ik twijfel of hij het in zich heeft om de absolute top te halen.

Nu wegen die 2 +'jes natuurlijk wel veel zwaarder in het voetbal dan met name de eerste 3 -'jes. Het is een groot talent, toch heb ik ernstig mijn twijfels of hij de top gaat halen.
    pi_60029672
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:13 schreef Blawh het volgende:

[..]

- Geen body
    - Geen persoonlijkheid

+ Techniek
    + Inzicht

Ik vind dat hij zich wel heel erg goed moet gaan ontwikkelen op een aantal punten hoor, zeker nadat hij nu een tijdje geen wedstrijden op hoog niveau heeft gespeeld. zijn techniek en inzicht zijn prima in orde, maar ik twijfel of hij het in zich heeft om de absolute top te halen.
    Allemaal punten die Afellay ook niet heeft of had. Maar Isi is op deze leeftijd al verder heb ik het idee.
    pi_60029704
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:14 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Allemaal punten die Afellay ook niet heeft of had. Maar Ibi is op zijn leeftijd al verder heb ik het idee.
    Ibi is ook al 2 jaar ouder
    Maar ik begreep je bericht verkeerd
    pi_60029710
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:14 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Allemaal punten die Afellay ook niet heeft of had. Maar Ibi is op zijn leeftijd al verder heb ik het idee.
    Toch vond ik Ibi sneller dominanter aanwezig en ook heeft hij een betere actie en wel het vermogen om opeens een echte versnelling in het spel te brengen, ondanks dat hij soms nog teveel dribbelt.
    pi_60029770
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:16 schreef Blawh het volgende:

[..]

Toch vond ik Ibi sneller dominanter aanwezig en ook heeft hij een betere actie en wel het vermogen om opeens een echte versnelling in het spel te brengen, ondanks dat hij soms nog teveel dribbelt.
    Ibi is meer een dribbelaar, Isi is meer een passer heb ik het idee. Maar nog altijd geen Bruins.

We zullen het zien. Bij Twente was Aissati gewoon goed, afgelopen seizoen heeft hij het bij PSV inderdaad niet kunnen laten zien.
      donderdag 10 juli 2008 @ 22:18:04 #114
    11102 knep
    Mountainfreak
    pi_60029771
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 20:38 schreef venomsnake het volgende:
    Hij heeft alles in huis om een wereldspeler te worden.
    Ben ik niet met je eens, hij mist de juiste mentaliteit.
    pi_60029776
    Aissati moet gewoon elke week spelen. Hij heeft vertrouwen nodig!
    Het zal nog best een aantal jaren duren voordat hij echt top is.
    Maar als hij iedere week gewoon op niveau speelt en goede begeleiding krijgt, weet ik zeker dat hij over een jaar of 4 a 5 klaar is voor de absolute top!
    pi_60029779
    quote:

[..]

- Geen body
    - Geen persoonlijkheid

+ Techniek
    + Inzicht

Nu wegen die 2 +'jes natuurlijk wel veel zwaarder in het voetbal dan met name de eerste 3 -'jes. Het is een groot talent, toch heb ik ernstig mijn twijfels of hij de top gaat halen.
    Ben je nou nog steeds zuur over wat hij na PSV-Heracles zei?
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
    pi_60029848
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:18 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ben je nou nog steeds zuur over wat hij na PSV-Heracles zei?
    Ik ben helemaal niet zuur hoor, ik ben fan van Afellay en vind het veruit de beste voetballer in de eredivisie. Schitterende speler, hij heeft alleen inderdaad zijn mindere punten.

Edit: Die plusjes en minnetjes gingen over Aissati btw.
    pi_60029869
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:11 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Google zegt 2011:
    http://www.depers.nl/spor(...)ct-Aissati-open.html

Edit: ik zit fout. Het gaat om een mondelinge overeenkomst die dus niet rechtsgeldig is.
    http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)tMetPSVTeTekenen.htm

Dan loopt het contract van Isi nog tot medio 2009, wat inhoudt dat PSV hem deze zomer of winter moet verkopen, anders is de vogel gratis gevlogen.
    Als je nog wat bronnen erbij wil. VI op papier meldt een contractverlenging tot 2012. PSV.nl zegt tot 2011
    pi_60029938
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:22 schreef dndiek het volgende:

[..]

Als je nog wat bronnen erbij wil. VI op papier meldt een contractverlenging tot 2012. PSV.nl zegt tot 2011
    De CAO zegt dat alleen een schriftelijke overeenkomst geldig is. In drievoud.
    pi_60029982
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:24 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

De CAO zegt dat alleen een schriftelijke overeenkomst geldig is. In drievoud.
    Weet ik.
      donderdag 10 juli 2008 @ 22:26:37 #121
    123545 DatMeenJeNiet
    pi_60030008
    quote:

[..]

- Geen body
    - Geen persoonlijkheid

+ Techniek
    + Inzicht

Hij wordt hier enorm overschat inderdaad. Zijn inzicht is van wereldklasse maar hij mist nog zoveel dingen. Zoals ik al zei, bij Ajax verwacht ik dat hij weer op de bank beland, Ajax heeft al 3 spelers die niet gaan meeverdedigen, een vierde wordt teveel van het goede. Bij FC Twente was hij ook lang niet zo goed, als hier veel wordt beweerd. Aissati heeft de potentie hoor, maar zal speeltijd nodig hebben om dat er uit te halen. Twente of Utrecht is de ideale stap.
    pi_60030040
    Hij kan voor zijn ontwikkeling inderdaad het best naar een subtopper gaan waar hij zeker weet dat hij iedere week speelt. Als je daar één of twee jaar top presteert kan je altijd nog naar die club uit A-Dam.
      donderdag 10 juli 2008 @ 22:32:21 #123
    11102 knep
    Mountainfreak
    pi_60030150
    PSV had hem inderdaad moeten verhuren maar dan nog denk ik dat ie blijft hangen op subtopper niveau.
    pi_60030174
    Dan zit ie toch goed bij Ajax :´)
    pi_60030241
    De trolls worden wel steeds minder zeg.
    pi_60030270
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Dan zit ie toch goed bij Ajax :´)
    OMFG ROFLOL111EINZ 11einzzweidrei11! ZOMG WTF ROFLOL BBQ!1

.
    pi_60030281
    Dat was geen troll

Maar ik heb mijn mening denk ik wel al duidelijk gemaakt. Gewoon een jaar houden als invaller. Als hij meevalt houden anders voor 1,5 a 2 miljoen verkopen aan een subtopper.
    pi_60030282
    Laat hem maar komen.
    Toch betwijfel ook ik of hij het niveau aankan, een heel seizoen lang.
    pi_60030311
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Dat was geen troll

Maar ik heb mijn mening denk ik wel al duidelijk gemaakt. Gewoon een jaar houden als invaller. Als hij meevalt houden anders voor 1,5 a 2 miljoen verkopen aan een subtopper.
    Dat kan dus niet slimpie. Dan is z'n contract namelijk al afgelopen.
    pi_60030332
    quote:
    Dat was geen troll

Het gaat er ook om wat hij zelf wilt, en zijn toekomst in Eindhoven is niet al te rooskleurig.
      donderdag 10 juli 2008 @ 22:43:25 #131
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_60030450
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 20:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik meen me ook zoiets te herinneren.
    quote:
    Dat was geen troll

Assaiti langer in Eindhoven houden is bevorderlijk voor de rust daar zeg. Alsof het langslepend conflict nog niet lang geduurd heeft. Nee, prima idee.
    pi_60030477
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:38 schreef Rumille het volgende:

[..]

Dat kan dus niet slimpie. Dan is z'n contract namelijk al afgelopen.
    Zal ik je een sprookje vertellen?
    pi_60030499
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:43 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Assaiti langer in Eindhoven houden is bevorderlijk voor de rust daar zeg. Alsof het langslepend conflict nog niet lang geduurd heeft. Nee, prima idee.
    Als hij regelmatig invalt en zo nu en dan start maakt hij vooruitgang met vorig jaar
    pi_60030559
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Doe maar. Hoe verkoop je een speler zonder contract?
      donderdag 10 juli 2008 @ 22:48:24 #135
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_60030569
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als hij regelmatig invalt en zo nu en dan start maakt hij vooruitgang met vorig jaar
    Hoe vaak hebben ze dat onderhand wel niet tegen hem gezegd?
    pi_60030576
    Daar moet je voor bij Ajax zijn. PSV heeft daar geen ervaring mee
    pi_60030594
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:48 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Hoe vaak hebben ze dat onderhand wel niet tegen hem gezegd?
    Gelukkig is Isi niet bepaald een licht.

Kansen komen er altijd en er is nu een nieuwe coach
    pi_60030607
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja meneer de triangeljosti, graag
    pi_60030626
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Daar moet je voor bij Ajax zijn. PSV heeft daar geen ervaring mee
    Jij zegt dat PSV hem volgende zomer kan verkopen voor 2 miljoen. Maar dan heeft hij geen contract meer.

Hoe? Deel je geheim! Blijkbaar weet je meer!
    pi_60030675
    Hij heeft een contract tot 2012
    pi_60030701
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Leer lezen
    pi_60030713
    Heb ik gedaan en hij heeft nog steeds een contract tot 2012
    pi_60030714
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Nee, tot medio 2009. Hij had een mondelinge overeenkomst met PSV over een contract tot medio 2011, maar dat is afgeblazen na/tijdens de affaire Gomes.

Lees anders even een post of 20 boven je. Maargoed, blijkbaar verschillen de bronnen nogal. Het lijkt me persoonlijk sterk dat Aissati een nieuw 4-jarig contract heeft getekend voor een club war hij waarschijnlijk weinig tot nooit gaat spelen.
    pi_60030727
    Dat is niet zo
    pi_60030740
    ZOMG!!! Die zag ik niet aankomen.

Nou, laat maar eens zien hoe je aan die geweldige informatie komt.
      donderdag 10 juli 2008 @ 22:56:20 #146
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_60030771
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gelukkig is Isi niet bepaald een licht.

Kansen komen er altijd en er is nu een nieuwe coach
    Als Fons Spooren zegt dat je Marokkaantjes kan blijven naaien, wil het niet zeggen dat het bij allemaal zo is.
    pi_60030782
    Als PSV en VI het zegt wel
    pi_60030803
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Als PSV en VI het zegt wel
    VI zegt ook tot 2009, dus heel waar is dat ook weer niet.
    pi_60030806
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:55 schreef Rumille het volgende:
    ZOMG!!! Die zag ik niet aankomen.

Nou, laat maar eens zien hoe je aan die geweldige informatie komt.
    PSV.nl en VI.nl
    pi_60030813
    We zullen zien, we zullen zien.
    pi_60030817
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:57 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

VI zegt ook tot 2009, dus heel waar is dat ook weer niet.
    Je leest verkeerd dan
    pi_60030855
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 22:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je leest verkeerd dan
    Nee.

Maar mijn bron van VI is het meest recent, dus ik denk dat ik - persoonlijk - daar op af ga.

PSV.nl heeft in december 2007 inderdaad een berichtje geschreven dat het contract loopt tot 2011, maar de link naar VI.nl in deze post is van mei 2008, dus het meest recent dus die vertrouw ik het meest.
    pi_60030876
    Ik hoop wel dat hij weggaat, dit zijn belangrijke jaren voor hem, jaren waarin hij veel moet spelen. Onder Huub gaat dat vast niet gebeuren.
    That's all folks!
    pi_60030884
    Toch maar eens deze topic van vandaag lezen, die is wat recenter
    pi_60030913
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 23:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Maar de informatie die daar in staat, is niet recent. Die info komt uit december 2007, mijn info uit mei 2008. Dat is dus het meest recent.

Als je echt recente info wil, moet je PSV of Isi of zijn zaakwaarnemer maar ff bellen.
    pi_60030928
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 23:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Dus als jij iets zegt, is het zo?

Waarom leef jij de hele tijd in je eigen (aparte, onware) wereldje?
    pi_60030930
    Ik weet wat er speelt bij PSV, maar je gaat maar lekker verder met speculeren
    pi_60030951
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 23:01 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Maar de informatie die daar in staat, is niet recent. Die info komt uit december 2007, mijn info uit mei 2008. Dat is dus het meest recent.

Als je echt recente info wil, moet je PSV of Isi of zijn zaakwaarnemer maar ff bellen.
    Nog beter: PSV én Isi én zijn zaakwaarnemer.
    pi_60030966
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 23:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Zaakwaarnemers en aanverwante personen mogen het spelershome niet meer in, dus het zal wel meevallen met jouw kennis van actuele zaken.
    pi_60030967
    Hij heeft een contract tot 2009 en had een mondelinge afspraak tot 2011 toch?
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_60030974
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 23:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Jij bent goede vrienden met Reker?
    pi_60030985
    Nee
    pi_60031027
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 23:04 schreef _Mike_ het volgende:
    Nee, contract tot 2012 en PSV gaat sws niet nu verkopen. Misschien als hij buiten de boot valt eind augustus en dan een stuk meer dan voor 2,5 miljoen
    pi_60031038
    quote:
    Klopt, maar mondeling zou niet gelden dus is het gewoon 2009
    pi_60031053
    Hij heeft een contract tot 2009.
    pi_60031056
    quote:
    Dat is inderdaad de stand van zaken volgens mij en VI.nl (in mei), toen is de mondelinge afspraak zelfs afgeblazen na de Gomes-rel. Volgens DAM en dndiek is die mondelinge overeenkomst wel op papier gezet.
    pi_60031060
    Nee. Hij heeft echt een contract tot 2009.
    pi_60031072
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Hij heeft een contract tot 2009.
    Precies.
    pi_60031074
    Ik weet wat er speelt en hij heeft een contract tot 2009.
    pi_60031084
    Ja.
    pi_60031093
    Ik lees het goed dan.
    pi_60031114
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Nee. Hij heeft echt een contract tot 2009.
    Maar goed dat jij een authoriteit bent. Die moeten we wel geloven
    pi_60031121
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, contract tot 2012 en PSV gaat sws niet nu verkopen. Misschien als hij buiten de boot valt eind augustus en dan een stuk meer dan voor 2,5 miljoen
    Wat een onzin lul jij zeg, omdat PSV niet aan zijn eisen kon voldoen is het mondelinge contract gewoon niet rechtsgeldig, dit is al meerdere malen in de bladen/tv programma's verteld...

Hij heeft tot januari 2009 een contract.
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_60031124
    'Ik ben Argentijn en ik zeg dat hij een contract heeft tot 2012, dus is het zo.'

ALL HAIL THE MIGHTY DAM!

Ik blijf erbij dat z'n contract tot 2009 loopt. Als je me goede argumenten en bronnen kan geven waarmee je me kan overtuigen dat z'n contract tot 2011 of 2012 loopt, dan geloof ik je direct.

[ Bericht 46% gewijzigd door Rumille op 10-07-2008 23:15:41 ]
    pi_60031274
    Volgens FIFA regels heeft hij helemaal geen contract meer na November
    pi_60031329
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 23:10 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Wat een onzin lul jij zeg, omdat PSV niet aan zijn eisen kon voldoen is het mondelinge contract gewoon niet rechtsgeldig, dit is al meerdere malen in de bladen/tv programma's verteld...

Hij heeft tot januari 2009 een contract.
    Ok
    pi_60033481
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 23:15 schreef Chadi het volgende:
    Volgens FIFA regels heeft hij helemaal geen contract meer na November
    Dat is dus ook wat ik dacht.
    pi_60084269
    quote:
    Ajax meldt zich opnieuw officieel bij PSV voor Aissati

Ajax waagt opnieuw een poging Ismail Aissati los te weken bij PSV. Algemeen directeur Jan Reker bevestigde aan het Eindhovens Dagblad dat de Amsterdammers zich officieel hebben gemeld voor de negentienjarige middenvelder.

Aissati stond in de winterstop ook al concreet in de belangstelling van Ajax. Maar toen kwam het niet van een transfer omdat Ajax vond dat PSV een te hoge transfersom vroeg en Aissati alsnog koos voor een verbeterd contract bij PSV tot medio 2012.

Dat contract is echter nooit ondertekend, waardoor de jeugdinternational maar tot de zomer van 2009 vastligt bij PSV, claimt het kamp van Aissati. PSV zegt dat de nieuwe overeenkomst ook zonder handtekening rechtsgeldig is en wil in principe niet meewerken aan een transfer naar Ajax.
    Duidelijk geen echte toekomst in Eindhoven en heeft een kortdurig contract, dus je zou zeggen dat PSV nu wel móet om er nog wat van over te houden. En dat voor een speler van nog maar 19 oud (!).
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_60084305
    Hij ligt toch maar tot november 2008 vast?
    Aangezien hij in november 2005 (?) zijn contract ondertekende.
    pi_60084373
    Contracten zouden officieel tot 30 juni moeten lopen.

Uit het AD trouwens:
    quote:
    Ajax praat met PSV over Aissati

AMSTERDAM/EINDHOVEN - Ajax heeft PSV formeel benaderd om Ismail Aissati van de Eindhovenaren over te nemen. Het talent wil graag weg uit Eindhoven, waar hij sportief gezien geen toekomst meer ziet.

Aissati heeft nog een contract tot 2009 bij de landskampioen hoewel PSV zich op het standpunt stelt dat er een mondelinge overeenstemming tot 2012 is. Namens PSV laat manager Adrie van Kraaij weten dat er weinig schot in de onderhandelingen zit. Danny Blind, zijn collega van Ajax, zegt op zijn beurt: ,,Wat er verder gebeurt, ligt in handen van PSV.’’
      zondag 13 juli 2008 @ 22:20:32 #181
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_60084721
    Aissati had toch een clausule van 5 miljoen in zijn contract?
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_60090832
    quote:
    Aissati: 'Ik wil weg bij PSV'
    Door Carlo Willemsen
    Maandag, 14 juli 2008, 10:03

Ook Huub Stevens heeft hem in een persoonlijk gesprek niet op andere gedachten weten te brengen. Ismaïl Aissati wil weg bij PSV. Dat heeft de jonge middenvelder op de eerste trainingsdag van de Eindhovenaren laten weten.

Ajax heeft zich inmiddels al gemeld voor Aissati, maar PSV weigert vooralsnog mee te werken aan een transfer. De club houdt de speler aan een mondelinge overeenkomst over een contractverlenging tot 2012.

Elf Voetbal
    quote:
    Aissati: ‘Ik wil weg en Ajax is een interessante club’

Ismaïl Aissati (foto, midden) heeft aan alle onduidelijkheid een einde gemaakt door zeer duidelijk te stellen dat hij weg wil bij PSV. Na de eerste training van de Eindhovenaren kon Aissati tegenover de camera’s van de NOS haast niet duidelijker zijn: ‘Ik wil sowieso weg.’

‘Ik heb die beslissing twee maanden geleden al genomen. Toen ben ik er achter gekomen dat het tijd is ergens anders te gaan kijken,’ zo meldde Aissati. ‘Ik heb nog wel een goed gesprek gehad met Huub Stevens maar dat verandert niets aan de situatie. Ik vind het jammer, maar in het voetbal gebeuren dat soort dingen.’

De boodschap dat Aissati weg wil is niet zo vreemd, want de geruchten gingen al langere tijd dat de middenvelder wilde verkassen. FC Utrecht en FC Twente toonden al interesse in de creatieveling, maar Aissati zette zelf maandag de deur open voor de eveneens geïnteresseerde rivaal Ajax. ‘Ajax is een interessante club. Waarom zou ik daar niet kunnen spelen? De tijd zal het uitwijzen.’ (EvS)

[ Bericht 48% gewijzigd door BliksemSchigt op 14-07-2008 14:16:01 ]
    pi_60090924
    Dat kan toch bijna niet anders dan dat hij naar Ajax toe gaat?
    pi_60090941
      maandag 14 juli 2008 @ 21:19:38 #185
    123545 DatMeenJeNiet
    pi_60106455
    quote:
    Aissati verrast Stevens: Ik wil weg
    Door PETER VAN DUYL
    EINDHOVEN - Inclusief de technische staf stonden er gisteren bij de eerste training van PSV zo'n dertig man op het veld, onder wie een splinternieuwe trainer én een handvol kersverse aanwinsten. Maar eigenlijk ging het in Eindhoven maar om één man: Ismail Aissati.
    afbeelding vergroten Eric Addo en Ismail Aissati. FOTO ANP
    Het is nog maar een half jaartje geleden dat Aissati aangaf, dat hij dolgraag bij PSV wilde blijven. Omdat hij in Eindhoven is opgeleid en zijn hart in het Philips Stadion ligt. Voor de camera van de NOS zei de middenvelder maandagavond echter wat iedereen ondertussen wel weet. ,,Ik wil sowieso weg bij PSV, ik zie hier geen toekomst meer.''

Voor zijn gevoel is Aissati de afgelopen anderhalf jaar keer op keer teleurgesteld in PSV. Zowel onder Ronald Koeman als Sef Vergoossen had de Utrechter op meer speeltijd gerekend. Hij heeft niets tegen nieuwe trainer Huub Stevens, maar de sportieve toekomst die de oefenmeester hem heeft geschetst, hebben bij Aissati de laatste restjes twijfel doen verdwijnen.

Stevens heeft de jeugdinternational uitgelegd dat hij Aissati op zijn best vindt in de as van het elftal. In de tactische plannen van de trainer - een variant op 4-2-3-1 - bestaat er geen positie die echt geschikt is voor Aissati, tenminste dat meent de talentvolle middenvelder zelf.

De woorden van Aissati verrasten in elk geval Stevens. ,,Ik heb een paar keer met hem gesproken en toen heeft hij niet expliciet aangegeven dat hij wegwilde,'' zei de nieuwe PSV-trainer. ,,Wat moet ik er verder van zeggen? Ik weet dat hij teleurgesteld is in het verleden. Maar als een speler de concurrentie niet aanwil dan wordt het verder een zaak van de clubs. En dan moet er wel een vergoeding op tafel komen die in verhouding is met zijn kwaliteiten.''

Daarmee verwees Stevens direct naar het bod dat Ajax op Aissati heeft gedaan. Dat wil het talent best overnemen, maar niet ten koste van elke prijs. Aissati heeft in Eindhoven een getekend contract tot 2009, PSV beroept zich echter op een mondelinge overeenkomst tot 2012. Daarom zeggen ze in Eindhoven ook dat ze het bod vanuit Amsterdam niet serieus nemen.

De dag komt steeds dichterbij dat Aissati de arbitragecommissie van de KNVB zal vragen zich uit te spreken over die contractduur. Hij stelt zich op het standpunt dat mondeling andere dingen zijn afgesproken dan uiteindelijk in het formele contractaanbod is vastgelegd. Als Aissati's contract slechts tot 2009 loopt, is hij een stuk goedkoper.

Stevens heeft in elk geval de hoop op het aanblijven van Aissati nog niet opgegeven. ,,Wij willen de kwaliteiten van Aissati niet kwijt. Maar ik heb geen garanties gegeven. Die krijg je nergens. Daar ben ik duidelijk in geweest en dat zal zo blijven.''

Hoewel de oefenmeester er nog wel een aanvaller bij zou willen hebben, kan hij leven met de selectie waarover landskampioen PSV nu kan beschikken. Alleen als Aissati daadwerkelijk vertrekt, moet er extra versterking komen. ,,Dan moeten we misschien iets doen op de transfermarkt.''
    AD.nl

Ajax kennende zal dat bod wel weer 50.000 zijn geweest ofzo. Maar, ik ben benieuwd wat de uitspraak van zo'n arbitragecommissie zal zijn, bij PSV zijn ze ook niet debiel al kan het natuurlijk een trucje zijn om de prijs op te drijven.
    pi_60106708
    PSV maakt geen schijn van kans bij een arbitrage zaak. PSV is de eigen deel vanhet contract niet nagekomen waarmee het eigenlijk aangaf dat er geen contract bestond. Verder heb je de FIFA regels en het getekende contract wat hem uiterlijk tot 2009 bindt aan PSV.
    pi_60106721
    quote:
    Op maandag 14 juli 2008 21:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

AD.nl

Ajax kennende zal dat bod wel weer 50.000 zijn geweest ofzo. Maar, ik ben benieuwd wat de uitspraak van zo'n arbitragecommissie zal zijn, bij PSV zijn ze ook niet debiel al kan het natuurlijk een trucje zijn om de prijs op te drijven.
    Ja idd, wij zullen nooit de hoofdprijs betalen voor een speler
    AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
    pi_60106981
    quote:
    Op maandag 14 juli 2008 21:29 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja idd, wij zullen nooit de hoofdprijs betalen voor een speler
    Verrast me dat ze niet gelijk 10 miljoen geven.
      maandag 14 juli 2008 @ 21:40:23 #189
    179108 El-Salvador
    Anti-klapper
    pi_60107001
    Waar is DAM nu?
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_60107003
    quote:
    Op maandag 14 juli 2008 21:39 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Verrast me dat ze niet gelijk 10 miljoen geven.
      maandag 14 juli 2008 @ 22:06:45 #191
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_60107732
    quote:
    De dag komt steeds dichterbij dat Aissati de arbitragecommissie van de KNVB zal vragen zich uit te spreken over die contractduur. Hij stelt zich op het standpunt dat mondeling andere dingen zijn afgesproken dan uiteindelijk in het formele contractaanbod is vastgelegd. Als Aissati's contract slechts tot 2009 loopt, is hij een stuk goedkoper.
    Hopelijk wacht Aissati hier niet al te lang mee. Ik ben benieuwd of PSV werkelijk zo sterk staat als dat ze telkens willen doen geloven. Niet zo zeer omdat Ajax er eventueel profijt van kan hebben, maar meer door mijn interesse voor de juridische kant van dit verhaal.
    pi_60108336
    Zijn interview was wel weer klasse

Ik vind het jammer dat hij niet naar Utrecht is gegaan.
    - verwijderd door admin -
    pi_60108921
    quote:
    Op maandag 14 juli 2008 21:29 schreef Chadi het volgende:
    PSV maakt geen schijn van kans bij een arbitrage zaak. PSV is de eigen deel vanhet contract niet nagekomen waarmee het eigenlijk aangaf dat er geen contract bestond. Verder heb je de FIFA regels en het getekende contract wat hem uiterlijk tot 2009 bindt aan PSV.
    Welke FIFA regels?
      maandag 14 juli 2008 @ 22:59:54 #194
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_60109158
    quote:
    Op maandag 14 juli 2008 22:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Welke FIFA regels?
    Dit dingetje:
    quote:
    PSV in de fout met contract Ismail Aissati

21/11/2007 15:18

EXCLUSIEF – Ismail Aissati kan eerder weg bij PSV dan in zijn contract staat vermeld. De huidige overeenkomst blijkt niet conform de FIFA-regels, waardoor de middenvelder een half jaar eerder kan vertrekken bij de Eindhovense club.

Aissati tekende in november 2005 tot de zomer van 2009 bij PSV. Op dat moment was hij zeventien jaar. Dat maakt deze verbintenis niet rechtsgeldig volgens de reglementen van de FIFA, die stellen dat spelers jonger dan achttien jaar geen contract mogen tekenen voor een periode langer dan drie jaar.

Aangezien de FIFA bepaalt dat zo'n verbintenis drie jaar na ondertekening ten einde is, loopt het contract van Aissati in november 2008 af. Dat betekent dat de inmiddels negentienjarige Utrechter in de transferperiode van januari 2009 transfervrij naar een andere club kan vertrekken.
    pi_60109401
    Spelers die hun woord niet nakomen passen toch veel beter bij Ajax dan bij PSV
    pi_60109450
    quote:
    Op maandag 14 juli 2008 23:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Prima
    pi_60109466
    quote:
    Op maandag 14 juli 2008 23:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Dus Gomes is wel een Ajax keeper?

Ik ben nu toch echt benieuwd of zijn contract tot november 2008 of tot het einde van het seizoen loopt.
    Zal toch een stukje schelen in de prijs.
      maandag 14 juli 2008 @ 23:31:45 #198
    45511 TimmyAsd
    Raise your hands motherfuckers
    pi_60110107
    Welom Ismail
    pi_60110954
    'PSV wil 'nieuwe' gelimiteerde transfersom voor Aissati
    Volgens De Telegraaf wil PSV bij een vertrek van Aissati de gelimiteerde transfersom ontvangen die in het nieuwe niet ondertekende contract staat. Beide partijen waren het al mondeling eens over dat contract. Van Kraaij ging niet in op bedragen, maar noemde het persoonlijk ’ongelofelijk jammer’ als PSV talent Aissati moet laten gaan. Van kraaij zou hebben laten weten het eerste bod van Ajax niet serieus te nemen.
    pi_60110987
    Lekker voor de ontwikkeling van Siem de Jong
      dinsdag 15 juli 2008 @ 02:20:02 #201
    123545 DatMeenJeNiet
    pi_60112878
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 00:05 schreef Radegast het volgende:
    Zo veel zal Aissati niet gaan kosten, dus Siem de Jong en Aissati zullen eerlijk gaan concurreren en ik zie De Jong wel winnen eigenlijk.
    pi_60113332
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 00:05 schreef Radegast het volgende:
    Is niet te hopen dat het net zo´n huilbaby is dan Isi
      dinsdag 15 juli 2008 @ 11:08:49 #203
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_60116112
    In november dus transfervrij naar Ajax, ideaal!
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_60116213
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 02:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Zo veel zal Aissati niet gaan kosten, dus Siem de Jong en Aissati zullen eerlijk gaan concurreren en ik zie De Jong wel winnen eigenlijk.
    Dat zou, voor als Aissati daadwerkelijk naar Ajax gaat, wel het meest ideale scenario zijn. Kan Aissati daar met een lang gezicht op de bank gaan zitten.
    pi_60116619
    De Jong kan ook op andere plaatsen.
    pi_60118159
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 11:14 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Dat zou, voor als Aissati daadwerkelijk naar Ajax gaat, wel het meest ideale scenario zijn. Kan Aissati daar met een lang gezicht op de bank gaan zitten.
    Precies, gaat hij precies hetzelfde meemaken; het was voor hem denk ik veel beter als hij gewoon naar FC Utrecht was gekomen, vast in de basis, lekker ontwikkelen en in de picture spelen, en vervolgens volgend jaar naar Ajax te gaan. Nou ja als ze hem bij Ajax maar opstellen als ze op bezoek bij ons in Utrecht komen; hebben wij ook iemand om lekker uit te fluiten
    pi_60120568
    Hij is door de Haan gepasseerd voor Peking.
      dinsdag 15 juli 2008 @ 14:26:37 #208
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_60120665
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 14:23 schreef ruud.nl het volgende:
    Hij is door de Haan gepasseerd voor Peking.
    Mooi, anders zouden we hem in augustus een hele tijd kwijt zijn.
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_60125748
    edit
    pi_60126618
    Ik hoop niet dat het tot een arbitrage komt. PSV doet er sowieso niet goed aan om het zover te laten komen. Die jongen heeft speeltijd gehad vorig seizoen en dat is dus ook een akkoord die telt. Als je zelf je overeenkomst niet nakomt hoeft de andere partij dat ook zeker niet te doen.
    pi_60130636
    quote:
    Aissati wil deze week al weg bij PSV
    Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - Ismail Aissati wil voor het weekeinde weten waar hij dit seizoen speelt en wat hem betreft is dat absoluut niet bij zijn huidige club PSV.

De middenvelder kreeg dinsdag te horen dat hij niet met de olympische ploeg naar Peking mag en heeft daardoor snel behoefte aan duidelijkheid. ,,Het is voor mij nu belangrijk om de hele voorbereiding bij een nieuwe club mee te maken.'' De streep door de trip naar China was een nieuwe tegenvaller voor de talentrijke middenvelder die toch al zoveel ballast op zijn nek draagt. Aissati toonde zich teleurgesteld maar was niet kapot van de mededeling. ,,Natuurlijk is het jammer, zoveel kansen om de Spelen mee te maken krijg je niet,'' zei hij. ,,En als speler ben je het hier natuurlijk nooit mee eens.

,,Aan de andere kant: Het is niet het einde van de wereld als je niet mee mag naar Peking. Ik wil graag naar een andere club. Als je ergens tekent en je gaat wél naar de Spelen is dat ook niet ideaal. Dan mis je een deel van de voorbereiding en loop je de kans in dezelfde situatie terecht te komen als vorig seizoen. Daarom moet er nu snel duidelijkheid komen. Ik wil aan het einde van de week weten waar ik aan toe ben.''

Want één ding staat voor Aissati als een paal boven water. Hij wil weg bij PSV en in die mening zal de komende dagen en weken geen verandering meer komen. Wat hem betreft is er geen weg meer terug.

,,Ik heb geen zin om erover uit te wijden. Ik speel nog bij PSV dat vind ik niet fair. Het ligt zeker niet op het financiële vlak, want ik heb een fantastische aanbieding gehad. Maar Jan Reker weet wat er aan de hand is.''

In navolging van anderen spreekt ook Aissati het gevoel uit dat PSVdirecteur Reker zich niet aan zijn woord heeft gehouden. ,,Het klopt dat er een mondeling akkoord was over contractverlenging, maar er zijn toezeggingen gedaan die door de club niet zijn nagekomen.

,,Toen Perez terugging naar Ajax heeft Reker gezegd dat we met een ruit op het middenveld zouden gaan spelen en dat ik een kans zou krijgen. Maar toen kwam er een nieuwe trainer (Sef Vergoossen, red.) en was het weer anders. Ik dacht dat die twee contact hadden gehad.''

Met Huub Stevens, de nieuwe oefenmeester van PSV, heeft Aissati naar eigen zeggen niet de minste problemen. Hij mist echter het vertrouwen van de top van de club.

,,Ik heb eigenlijk alleen van Huub Stevens het idee dat hij me graag wil behouden, dat heb ik zeker niet bij de directie,'' laat Aissati zijn gevoel spreken. ,,Het is voor mij belangrijk om wekelijks aan spelen toe te komen. Onder Koeman en Vergoossen gebeurde dat maar heel weinig.

,,Je moet een bepaald gevoel krijgen van een trainer. Dat hij met je bezig is, je beter wil maken. Dat had ik met die twee niet, toen hing ik er maar een beetje bij. En op een gegeven moment heb ik beslist: Nu is het afgelopen, ik wil wat anders. Dat is moeilijk, want ik heb alles aan PSV te danken. Soms moet je echter moeilijke beslissingen nemen.''

Ajax is zijn gewenste volgende club, maar de hoogte van de transfersom is vooralsnog een sta-in-de-weg. PSV houdt Aissati aan het nieuwe - mondeling overeengekomen - contract tot 2012 (hoge transfersom). De speler beroept zich op de verbintenis tot 2009 (veel lagere transfersom). Zo stevenen beide partijen recht op een arbitragezaak af.

Daarvoor verwijst Aissati door naar zijn zaakwaarnemer Rodger Linse. Die zegt: ,,Arbitrage is in elk geval niet de intentie. We hebben te maken met verstandige partijen, het is de wil van ons allemaal om hieruit te komen. Laat ik het zo zeggen: Als dit leidt tot een arbitragezaak, dan hebben wij allemaal gefaald.''

Gisteren waren er weer gesprekken tussen Linse en PSV-manager Adrie van Kraaij. Die hebben niets opgeleverd. ,,Er zit geen enkel schot in de zaak,'' aldus Van Kraaij.

Overigens is het niet zo dat Aissati ten koste van alles voor Ajax zal tekenen. Niet alleen zijn hoofd, ook zijn hart moet het ermee eens zijn. ,,Ik heb nog met niemand gesproken. Als ik van PSV toestemming krijg om met een andere club te praten dan moet het gevoel wel goed zijn. Dan wil je voelen hoe graag ze je willen hebben.

,,Dat idee heb ik bij PSV in elk geval niet. Als dat ik dat ergens anders ook niet voel, doe ik het niet.''
    quote:
    'POGING VERTREK TE FORCEREN'

PSV's algemeen directeur Jan Reker is onaangenaam verrast door de woorden van Aissati. De voorman van PSV zegt zich van geen kwaad bewust te zijn.

,,Ik heb Ismail nooit gesproken en dus kan ik nooit toezeggingen hebben gedaan,'' zegt Reker. ,,Hij moet dit van anderen hebben gehoord. Ui tdezelfde hoek als eerder: Lemic en Valckx.

,,Rodger Linse heeft op 20 januari zijn zorgen uitgesproken over de geringe speeltijd van Ismail. Dat heb ik met Sef Vergoossen en Stan Valckx besproken. Toen heeft Sef gezegd: 'Als het even kan, zal ik er rekening mee houden.' Maar dat is toch geen belofte?

,,Dit is volgens mij een poging om een vertrek te forceren. Ismail speelt te weinig. Oké, daar ben ik het mee eens, maar dan moet je niet dit soort dingen roepen. Wij willen hem graag houden, anders doe je een jongen van negentien jaar niet zo'n aanbieding.''

Over de twee contracten is hij duidelijk. ,,Het ging niet om het contract, het ging om een btwafrekening van de zaakwaarnemer. Daarover hebben wij een schriftelijk akkoord en over het contract een mondeling akkoord. Simpel!''
    pi_60130842
    quote:
    In navolging van anderen spreekt ook Aissati het gevoel uit dat PSVdirecteur Reker zich niet aan zijn woord heeft gehouden. ,,Het klopt dat er een mondeling akkoord was over contractverlenging, maar er zijn toezeggingen gedaan die door de club niet zijn nagekomen.

,,Toen Perez terugging naar Ajax heeft Reker gezegd dat we met een ruit op het middenveld zouden gaan spelen en dat ik een kans zou krijgen. Maar toen kwam er een nieuwe trainer (Sef Vergoossen, red.) en was het weer anders. Ik dacht dat die twee contact hadden gehad.''
    Ik vind dat toch maar heel mager, als dit 'de niet nagekomen afspraken' zijn.
    A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
    Klik dan als je durft
    pi_60131005
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 05:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is niet te hopen dat het net zo´n huilbaby is dan Isi
    Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. Stiekeme TVP

Uiteraard is Aissati meer dan welkom in Amsterdam. Geweldige speler!
      dinsdag 15 juli 2008 @ 21:51:49 #214
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_60131173
    quote:
    ,,Ik heb Ismail nooit gesproken en dus kan ik nooit toezeggingen hebben gedaan,'' zegt Reker. ,,Hij moet dit van anderen hebben gehoord. Ui tdezelfde hoek als eerder: Lemic en Valckx.
    Een mondeling akkoord hebben zonder met Aissati gesproken te hebben. Dat is best knap.
      dinsdag 15 juli 2008 @ 21:57:56 #215
    95846 Mr.Mills
    Nog steeds
    pi_60131351
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 21:51 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Een mondeling akkoord hebben zonder met Aissati gesproken te hebben. Dat is best knap.
    !!
    pi_60131392
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 21:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.

Uiteraard is Aissati meer dan welkom in Amsterdam. Geweldige speler!
    pi_60131432
    quote:

[..]

Die man liegt dat ie barst
    pi_60132470
    Hahaha, die Reker is echt bezig psv kapot te maken .
      dinsdag 15 juli 2008 @ 23:22:20 #219
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_60133722
    Ik hoop dat hij naar Ajax gaat. Jammer dat Diba onhaalbaar is anders zou er een zeer mooie wisselwerking kunnen ontstaan.

²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
      dinsdag 15 juli 2008 @ 23:24:51 #220
    206804 _Mike_
    A.F.C.A.
    pi_60133786
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
    Ik hoop dat hij naar Ajax gaat. Jammer dat Diba onhaalbaar is anders zou er een zeer mooie wisselwerking kunnen ontstaan.

²
      dinsdag 15 juli 2008 @ 23:32:59 #221
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_60133980
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 22:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
    Hahaha, die Reker is echt bezig psv kapot te maken .
    Juist niet, heb je het de laatste tijd niet gevolgd?
    pi_60134928
    Wil mijnheer Roman em niet?
    What we do in life echoes in eternity
    Just relax - It's what Jesus would do
    Wat een vrouw!
    spits!
      woensdag 16 juli 2008 @ 01:39:34 #223
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_60135964
    quote:

[..]

+100 scherp
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_60135992
    Wie zou het kutst voor de sfeer zijn als ze niet spelen. Perez of Aissati?
    pi_60136144
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:

²
      woensdag 16 juli 2008 @ 02:14:23 #226
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_60136222
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 01:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Wie zou het kutst voor de sfeer zijn als ze niet spelen. Perez of Aissati?
    Oh ja, dat wordt nog gezellig
      woensdag 16 juli 2008 @ 08:43:54 #227
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_60137391
    quote:
    Aissati lucht zijn hart

Thijs Slegers
    EINDHOVEN - Ismail Aissati (19) wil PSV verlaten omdat de directie van de landskampioen in zijn ogen afspraken niet is nagekomen. De getalenteerde jongeling, die na zijn debuut bijna drie jaar geleden nooit tot basisspeler promoveerde, wil om dezelfde reden een mondeling akkoord over een nieuw contract terugdraaien.

Hoewel hij niet uitsprak dat een transfer naar Ajax zijn voorkeur heeft, werd duidelijk dat hij zijn keuze heeft gemaakt. "Ik wil niet naar het buitenland, maar wel op een gelijkwaardig niveau blijven voetballen. Ik zou er geen begrip voor hebben als PSV een transfer naar Ajax blokkeert", aldus de Utrechter.

De niet voor de Olympische Spelen geselecteerde reserve van PSV legde gisteren flink wat van zijn grieven op tafel. "Na het vertrek van Kenneth Perez (eind december 2007, red.) zei directeur Jan Reker dat we met een ruit op het middenveld zouden gaan spelen en dat het er voor mij goed uitzag", startte Aissati zijn relaas. "Vervolgens kwam er een trainer die blijkbaar andere plannen had. Ik heb in de tweede seizoenshelft nauwelijks (27 minuten, red.) mogen voetballen. De laatste twee trainers van PSV (Sef Vergoossen en Ronald Koeman, red.) waren zelden of nooit met mij bezig, ik hing er maar een beetje bij."

Directeur Reker heeft een andere lezing. "Zijn zaakwaarnemer Rodger Linse heeft me half januari gevraagd of Ismail verhuurd kon worden. Na overleg met Sef Vergoossen hebben we laten weten dat dit voor ons geen optie was. Zelf heb ik nooit met Ismail gesproken."

De Utrechter bleek zich ook geweldig gestoord te hebben aan de soap rondom zijn vriend Heurelho Gomes. De inmiddels voor Tottenham Hotspur actieve keeper liet direct na het behalen van de 21e landstitel van PSV weten dat hij weigerde om nog langer onder Reker te functioneren. "Gomes kwam op voor de belangen van iedereen. Hoe kun je met iemand die zó ontzettend veel voor de club heeft gedaan, zo omgaan? Ze hebben zelfs Vlado Lemic, iemand die heel goed zorgde voor de buitenlanders en verder nooit iemand tot last was, weggestuurd. Er zijn zo veel dingen gebeurd, ik wil gewoon ergens anders een nieuwe start maken. Ik weet dat trainer Huub Stevens mij niet kwijt wil, maar hij is de enige die zo over me denkt. Dat is te weinig. Het hoeft namelijk maar even tegen te zitten en de trainer is weg."

Aissati benadrukte dat zijn opmerkingen niet impulsief, maar weloverwogen waren. "Het heeft niets met geld te maken. PSV heeft me een goed voorstel gedaan. Ik heb mijn nieuwe contract nooit ondertekend, omdat enkele sportieve beloften niet zijn nagekomen." Of de middenvelder snel zijn gewenste transfer krijgt valt te betwijfelen. De speler en zijn zaakwaarnemer Linse beweren dat Aissati in de zomer van 2009 transfervrij is, PSV zegt dat hij nog tot 2012 onder contract staat. "Ismail heeft zelfs voor verschillende camera's gezegd dat hij rond is met PSV. Ik durf wel te beweren dat er een geldige mondelinge overeenkomst is", aldus Reker. Een dergelijke discrepantie leidt in de voetballerij vaak tot een arbitragezaak, maar Aissati verwacht dit te kunnen vermijden. "Ik denk dat we er wel uitkomen. Ik heb alles aan PSV te danken, maar ze hebben hier niets aan een ongelukkige speler."

PSV heeft inmiddels laten weten dat het Aissati liever niet aan een concurrent als Ajax verkoopt, maar daar heeft de speler geen begrip voor. "Ze zijn bij PSV ook zonder mijn inbreng kampioen geworden. Bovendien hebben ze Gomes toch ook laten gaan."
    pi_60137420
    Sjezus, wat is die gozer dom
      woensdag 16 juli 2008 @ 08:52:46 #229
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_60137480
    Ajax is zijn doel en als PSV het blijft dwarsbomen, zal er wel een arbitragezaak volgen.
    pi_60137521
    En net alsof hij dan wint
      woensdag 16 juli 2008 @ 08:58:19 #231
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_60137549
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 08:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    En net alsof hij dan wint
    Ga er sowieso maar vanuit dat hij niet meer voor PSV zal voetballen en als hij zijn zin niet krijgt, PSV ook nooit winnaar zal worden in deze situatie.
    pi_60137596
    Ik zal er niet wakker van liggen
    pi_60139488
    Zo'n mondeling akkoord, daar zal dan ook wel een salarisverhoging bij gezeten hebben toch? Krijgt hij dat nu ook al uitbetaald?
    A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
    Klik dan als je durft
      woensdag 16 juli 2008 @ 11:36:46 #234
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_60140551
    quote:
    Aissati wil deze week al weg bij PSV

Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - Ismail Aissati wil voor het weekeinde weten waar hij dit seizoen speelt en wat hem betreft is dat absoluut niet bij zijn huidige club PSV.

De middenvelder kreeg dinsdag te horen dat hij niet met de olympische ploeg naar Peking mag en heeft daardoor snel behoefte aan duidelijkheid. ,,Het is voor mij nu belangrijk om de hele voorbereiding bij een nieuwe club mee te maken.'' De streep door de trip naar China was een nieuwe tegenvaller voor de talentrijke middenvelder die toch al zoveel ballast op zijn nek draagt. Aissati toonde zich teleurgesteld maar was niet kapot van de mededeling. ,,Natuurlijk is het jammer, zoveel kansen om de Spelen mee te maken krijg je niet,'' zei hij. ,,En als speler ben je het hier natuurlijk nooit mee eens.

,,Aan de andere kant: Het is niet het einde van de wereld als je niet mee mag naar Peking. Ik wil graag naar een andere club. Als je ergens tekent en je gaat wél naar de Spelen is dat ook niet ideaal. Dan mis je een deel van de voorbereiding en loop je de kans in dezelfde situatie terecht te komen als vorig seizoen. Daarom moet er nu snel duidelijkheid komen. Ik wil aan het einde van de week weten waar ik aan toe ben.''

Want één ding staat voor Aissati als een paal boven water. Hij wil weg bij PSV en in die mening zal de komende dagen en weken geen verandering meer komen. Wat hem betreft is er geen weg meer terug.

,,Ik heb geen zin om erover uit te wijden. Ik speel nog bij PSV dat vind ik niet fair. Het ligt zeker niet op het financiële vlak, want ik heb een fantastische aanbieding gehad. Maar Jan Reker weet wat er aan de hand is.''

Met Huub Stevens, de nieuwe oefenmeester van PSV, heeft Aissati naar eigen zeggen niet de minste problemen. Hij mist echter het vertrouwen van de top van de club.

,,Ik heb eigenlijk alleen van Huub Stevens het idee dat hij me graag wil behouden, dat heb ik zeker niet bij de directie,'' laat Aissati zijn gevoel spreken. ,,Het is voor mij belangrijk om wekelijks aan spelen toe te komen. Onder Koeman en Vergoossen gebeurde dat maar heel weinig.

,,Je moet een bepaald gevoel krijgen van een trainer. Dat hij met je bezig is, je beter wil maken. Dat had ik met die twee niet, toen hing ik er maar een beetje bij. En op een gegeven moment heb ik beslist: Nu is het afgelopen, ik wil wat anders. Dat is moeilijk, want ik heb alles aan PSV te danken. Soms moet je echter moeilijke beslissingen nemen.''

Ajax is zijn gewenste volgende club, maar de hoogte van de transfersom is vooralsnog een sta-in-de-weg. PSV houdt Aissati aan het nieuwe - mondeling overeengekomen - contract tot 2012 (hoge transfersom). De speler beroept zich op de verbintenis tot 2009 (veel lagere transfersom). Zo stevenen beide partijen recht op een arbitragezaak af.

Daarvoor verwijst Aissati door naar zijn zaakwaarnemer Rodger Linse. Die zegt: ,,Arbitrage is in elk geval niet de intentie. We hebben te maken met verstandige partijen, het is de wil van ons allemaal om hieruit te komen. Laat ik het zo zeggen: Als dit leidt tot een arbitragezaak, dan hebben wij allemaal gefaald.''

Gisteren waren er weer gesprekken tussen Linse en PSV-manager Adrie van Kraaij. Die hebben niets opgeleverd. ,,Er zit geen enkel schot in de zaak,'' aldus Van Kraaij.

Overigens is het niet zo dat Aissati ten koste van alles voor Ajax zal tekenen. Niet alleen zijn hoofd, ook zijn hart moet het ermee eens zijn. ,,Ik heb nog met niemand gesproken. Als ik van PSV toestemming krijg om met een andere club te praten dan moet het gevoel wel goed zijn. Dan wil je voelen hoe graag ze je willen hebben.

,,Dat idee heb ik bij PSV in elk geval niet. Als dat ik dat ergens anders ook niet voel, doe ik het niet.''
    quote:
    'POGING VERTREK TE FORCEREN'

PSV's algemeen directeur Jan Reker is onaangenaam verrast door de woorden van Aissati. De voorman van PSV zegt zich van geen kwaad bewust te zijn.

,,Rodger Linse heeft op 20 januari zijn zorgen uitgesproken over de geringe speeltijd van Ismail. Dat heb ik met Sef Vergoossen en Stan Valckx besproken. Toen heeft Sef gezegd: 'Als het even kan, zal ik er rekening mee houden.' Maar dat is toch geen belofte?

,,Dit is volgens mij een poging om een vertrek te forceren. Ismail speelt te weinig. Oké, daar ben ik het mee eens, maar dan moet je niet dit soort dingen roepen. Wij willen hem graag houden, anders doe je een jongen van negentien jaar niet zo'n aanbieding.''

Over de twee contracten is hij duidelijk. ,,Het ging niet om het contract, het ging om een btwafrekening van de zaakwaarnemer. Daarover hebben wij een schriftelijk akkoord en over het contract een mondeling akkoord. Simpel!''
    pi_60140578
    Gaat nu echt alles dubbel gepost worden
    pi_60140609
    M0NTANA, kijk eens een paar posts boven je.
    Het stuk van BS.
      woensdag 16 juli 2008 @ 11:44:01 #237
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_60140739
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 11:37 schreef dndiek het volgende:
    Gaat nu echt alles dubbel gepost worden
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 11:38 schreef sjimz het volgende:
    M0NTANA, kijk eens een paar posts boven je.
    Het stuk van BS.
    Mijn excuses, dacht dat het AD-artikel van vandaag was en vandaag was er nog niets geplaatst buiten het stuk dat ik van Telegraaf.nl heb geplaatst. Zal voortaan beter opletten!
    pi_60142821
    Leest Aissati geen kranten? Het lijkt me toch wel duidelijk, zeker na de uitlatingen van Gomes zelf, dat Lemic een vies spelletje speelde. Dat hij dan een keer over de bol van Aissati aait, maakt het voor hem meteen een toffe vent. Hij kan zich niet inleven in het feit dat Reker het clubbelang dient (al dan niet op de juiste manier) en PSV gezond wil houden.

Man man...
    What we do in life echoes in eternity
    Just relax - It's what Jesus would do
    Wat een vrouw!
    spits!
    pi_60149197
    IQ van een visstick en mensenkennis van een kind van 5
    pi_60149229
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 10:49 schreef Suijk het volgende:
    Zo'n mondeling akkoord, daar zal dan ook wel een salarisverhoging bij gezeten hebben toch? Krijgt hij dat nu ook al uitbetaald?
    Natuurlijk dat contract is gewoon rechtsgeldig en PSV komt haar afspraken na
      woensdag 16 juli 2008 @ 18:13:41 #241
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_60149354
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 18:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    IQ van een visstick en mensenkennis van een kind van 5
    Ik kan me goed voorstellen dat je zo over Reker denkt.
    pi_60149447
    Aissati naar Ajax?
    pi_60149770
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 18:13 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Ik kan me goed voorstellen dat je zo over Reker denkt.
    Ik dacht dat DAM het over zichzelf had.

OT: Aissati is dé schakel die wij op het middenveld missen. Laat de transfer maar snel rondkomen, zodat hij niet te veel van onze voorbereiding mist.
    pi_60150120
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 18:18 schreef sitetricks het volgende:
    Aissati naar Ajax?
    Nee.
    pi_60150545
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 18:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

OT: Aissati is dé schakel die wij op het middenveld missen. Laat de transfer maar snel rondkomen, zodat hij niet te veel van onze voorbereiding mist.
    Erm, Siem de Jong?
    pi_60150548
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 18:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Je gaat nog van een koude kermis thuis komen

Zou wel wat zijn als een bankzitter bij PSV de schakel zou worden bij Ajax.
    pi_60150581
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 13:14 schreef Dylan Dog het volgende:
    Leest Aissati geen kranten? Het lijkt me toch wel duidelijk, zeker na de uitlatingen van Gomes zelf, dat Lemic een vies spelletje speelde. Dat hij dan een keer over de bol van Aissati aait, maakt het voor hem meteen een toffe vent. Hij kan zich niet inleven in het feit dat Reker het clubbelang dient (al dan niet op de juiste manier) en PSV gezond wil houden.

Man man...
    Hij kan niet lezen denk ik, wat een dom figuur...
    Niet geschoten is altijd mis..
    Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
      woensdag 16 juli 2008 @ 19:49:50 #248
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_60151139
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je gaat nog van een koude kermis thuis komen

Zou wel wat zijn als een bankzitter bij PSV de schakel zou worden bij Ajax.
    Zo gek is dat toch niet, dat hij beter past bij een club die niet terugvalt op afbraakvoetbal?

Overigens ben ik niet ontzettend teleurgesteld als een transfer mislukt. Ik kan niet ontkennen dat hij beetje een zeurpiet is, zeker voor zo een jong iemand.
    pi_60151218
    Ben wel benieuwd wanneer er schot in gaat komen. Voor beiden partijen toch het beste.
    pi_60151304
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 19:49 schreef Trancelocator het volgende:
    Zo gek is dat toch niet, dat hij beter past bij een club die niet terugvalt op afbraakvoetbal?
    Als je verwacht dat Aissati de missing link wordt ga je van een hele koude kermis thuis komen

Hij kon een 8 maanden geleden ook Perez niet uit de basis spelen en nu zou hij in een keer de missing link zijn
    pi_60151378
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 19:24 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Erm, Siem de Jong?
    Persoonlijk denk ik dat Aissati veel meer talent heeft. Hopelijk weet Siem mij dit seizoen te overtuigen van zijn kwaliteiten, want die heeft hij wel degelijk. Alleen is hij nog niet de man die nu al de nummer 10 van Ajax kan zijn. Aissati heeft (ondanks zijn leeftijd) al meer ervaring. Daarbij komt dat ik een hele grote fan van de voetballer Aissati ben.

@ DAM: Een ander spelsysteem kan Aissati veel beter liggen he. Maar goed, we wachten rustig af hoe deze soap verder gaat.
    pi_60151423
    Aissati is nog luier dan Perez, dus wat dat betreft past hij goed op de nummer 10 van Ajax

Ajax heeft vooral successen gehad met loopwonders op 10, maar het is te hopen dat ze het met luie voetballers blijven proberen
      woensdag 16 juli 2008 @ 20:51:14 #253
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_60152543
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Aissati is nog luier dan Perez, dus wat dat betreft past hij goed op de nummer 10 van Ajax

Ajax heeft vooral successen gehad met loopwonders op 10, maar het is te hopen dat ze het met luie voetballers blijven proberen
    Bij Aissati ligt het denk ik meer aan het gebrek aan vertrouwen dat hij krijgt. Hetzelfde verhaal een beetje als Van Persie bij F'noord. Geef ze vertrouwen en het betaalt zich uit.

Niet geheel toevallig had Aissati een uitstekende periode onder Hiddink. Dat het vervolgens onder Koeman fout ging is ook niet gek. Die had bij Ajax al op soortgelijke manier de boel lopen verzieken.
    pi_60152916
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 20:51 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Bij Aissati ligt het denk ik meer aan het gebrek aan vertrouwen dat hij krijgt. Hetzelfde verhaal een beetje als Van Persie bij F'noord. Geef ze vertrouwen en het betaalt zich uit.

Niet geheel toevallig had Aissati een uitstekende periode onder Hiddink. Dat het vervolgens onder Koeman fout ging is ook niet gek. Die had bij Ajax al op soortgelijke manier de boel lopen verzieken.
    Van der vaart en Sneijder kunnen niet op 1 middenveld
    pi_60153008
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 20:51 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Net alsof hij onder Hiddink veel speeltijd kreeg
    pi_60153036
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Loop wonder is typisch Feyenoord
    pi_60153058
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Net alsof hij onder Hiddink veel speeltijd kreeg
    Kreeg hij wel voor zijn leeftijd
    pi_60153099
    Inderdaad hij mocht zo nu en dan invallen in de 85e minuut
    pi_60153211
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 21:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    pi_60153253
    Probeer het eens met woorden, dan is het meteen duidelijk wat je bedoelt
      woensdag 16 juli 2008 @ 21:23:43 #261
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_60153279
    quote:
    Nee, DAM.
    pi_60153323
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 21:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Probeer het eens met woorden, dan is het meteen duidelijk wat je bedoelt
    Je klets onzin dus heeft het geen zin om verder met je in discussie te gaan. Heel simpel.
    pi_60153595
    Hiddink liet Aissati debuteren toen hij 17 jaar en 12 dagen oud was. En liet hem in dat eerste seizoen 18 competitiewedstrijden spelen. Daar spreekt toch behoorlijk wat waardering uit. En ook stond hij van die 18 wedstrijden geregeld in de basis. Toch vreemd dat God-Guus iets zag in zo'n luie flikker.
    pi_60153626
    quote:
    Ik ben even op onderzoek uit gegaan:
    Aissati speelde in zijn 1e seizoen in totaal 577 minuten voetbal. Dit deed hij in 18 wedstrijden. Dat geeft een gemiddelde van 32 minuten per wedstrijd. Als hij elke wedstrijd in de 85ste minuut mocht invallen dan speelt hij ongeveer elke wedstrijd 7 minuten (5 minuten zuivere + 2 minuten blessuretijd). Over een heel seizoen geeft dat dan een totaal van 238 minuten. Dit komt dus duidelijk niet overeen.

Je praat dus poep.
    pi_60153934
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 21:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
    Hiddink liet Aissati debuteren toen hij 17 jaar en 12 dagen oud was. En liet hem in dat eerste seizoen 18 competitiewedstrijden spelen. Daar spreekt toch behoorlijk wat waardering uit. En ook stond hij van die 18 wedstrijden geregeld in de basis. Toch vreemd dat God-Guus iets zag in zo'n luie flikker.
    Maak van Aissati effe Johan Vonlanthen
    pi_60153951
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 21:25 schreef Chadi het volgende:

[..]

Je klets onzin dus heeft het geen zin om verder met je in discussie te gaan. Heel simpel.
    Ik praat nooit onzin en jij kan zelfs nog niet je mening onderbouwen
    pi_60153967
    Waar heb jij het nou weer over?
    pi_60153990
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 21:38 schreef Rumille het volgende:

[..]

Ik ben even op onderzoek uit gegaan:
    Aissati speelde in zijn 1e seizoen in totaal 577 minuten voetbal. Dit deed hij in 18 wedstrijden. Dat geeft een gemiddelde van 32 minuten per wedstrijd. Als hij elke wedstrijd in de 85ste minuut mocht invallen dan speelt hij ongeveer elke wedstrijd 7 minuten (5 minuten zuivere + 2 minuten blessuretijd). Over een heel seizoen geeft dat dan een totaal van 238 minuten. Dit komt dus duidelijk niet overeen.

Je praat dus poep.
    Meeste wedstrijden speelde hij gewoon als 2e of 3e invaller. Hij was gewoon geen eerste keus onder Hddink. Zoals hij dat ook niet was onder Koeman, Vergoosen, De Haan en Wouters. Alleen Rutten.
    pi_60154127
    Nee, natuurlijk was hij geen eerste keus toen hij net 17 was. Maar hij stond wel regelmatig in de basis én werd vaak ruim voor tijd ingebracht als invaller. Daar spreekt toch waardering uit. Maar goed, jij ziet het niet in hem zitten, ik wel. Prima. Dan is het voor ons allebei het beste als hij zo snel mogelijk naar Amsterdam komt. Zijn we allebei blij.
    pi_60154167
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 21:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
    Nee, natuurlijk was hij geen eerste keus toen hij net 17 was. Maar hij stond wel regelmatig in de basis én werd vaak ruim voor tijd ingebracht als invaller. Daar spreekt toch waardering uit. Maar goed, jij ziet het niet in hem zitten, ik wel. Prima. Dan is het voor ons allebei het beste als hij zo snel mogelijk naar Amsterdam komt. Zijn we allebei blij.
    VL kreeg de zelfde behandeling(inclusief wedstrijd in de CL) en speelt nu in Oostenrijk. Echt veel zegt het niet dat Hiddink(volgens iemand die er geen kijk op heeft) in hem zag zitten
    pi_60154241
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 21:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
    Hopelijk voor 5 miljoen. Heeft PSV Ajax weer afgezet
    pi_60154694
    Ah, de welbekende manier van een topic verpesten als DAM is uitgeluld. Topic opgeschoond, weer graag normaal verder discusseren mét argumenten en offtopic mag wegblijven.
    pi_60154697
    Argementen kunnen best sterk worden, maar je argumenten blijven zwakzinnig.
    pi_60154767
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 22:23 schreef RayMania het volgende:
    Ah, de welbekende manier van een topic verpesten als DAM is uitgeluld. Topic opgeschoond, weer graag normaal verder discusseren mét argumenten en offtopic mag wegblijven.
    Geef eens een voorbeeld?
    pi_60154847
    okee nu breekt mijn klomp .. godverdomme hier zakt je broek toch vanaf

je zegt aissati speelde vanaf de 85ste minuut .. dat werd met goede argumenten tegen gesproken.. daar heb ik je niet meer over gehoord. Aissati was jong en is jong en mocht dus toen al blij zijn met de speeltijd die hij kreeg. Hij kreeg behoorlijk veel minuten voor zijn leeftijd.

Verder heeft ie gewoon laten zien bij Twente dat hij enorm veel kwaliteiten heeft ook in Jong oranje heeft hij dat op formidabele wijze laten zien. Kom jij hem nu vergelijken met een half misbakken speler?
    pi_60154921
    Hij speelde gewoon de meeste wedstrijden als 2e of 3e invaller. Misschien dat hij 3 keer startte of zo. Maar dat gebeurt wel meer spelers

Wat was zijn excuus in 2007-2008?
    pi_60154967
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 22:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Hij speelde gewoon de meeste wedstrijden als 2e of 3e invaller. Misschien dat hij 3 keer startte of zo. Maar dat gebeurt wel meer spelers

Wat was zijn excuus in 2007-2008?
    Kutvoetbal van kuttrainers.
    pi_60154972
    Je derde keus stel je niet op tegen Milan.
    pi_60155011
    Vraag maar aan VL
      woensdag 16 juli 2008 @ 22:44:05 #280
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_60155175
    Iedereen hier weet toch dat als Ismaïl Aissati had aangegeven absoluut niet naar Ajax zou willen, hij hier vereerd zou worden door DiegoArmandoMaradona? Alleen omdat deze PSV'er graag naar Ajax zou willen, heeft hij het gedaan.
      woensdag 16 juli 2008 @ 22:48:08 #281
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_60155252
    Zal hij nog naar Ajax gaan? Of wordt het toch Twente/Heerenveen/Utrecht?

Dat hij bij PSV blijft lijkt uitgesloten..misschien nog een jaartje verhuren een optie?
    pi_60155281
    88, 69, 90, 80,56, 79, 86, 71, 72, 81, 53, 64, 53, 61, 62, 54, 76, 65

6 keer gestart, 12 keer ingevallen, 17 minuten per invalbeurt

Dus gewoon invaller

Net zoals hij dat ook in zijn 2e jaar bij PSV was en in zijn 3e jaar ook
    pi_60155297
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 22:44 schreef M0NTANA het volgende:
    Iedereen hier weet toch dat als Ismaïl Aissati had aangegeven absoluut niet naar Ajax zou willen, hij hier vereerd zou worden door DiegoArmandoMaradona? Alleen omdat deze PSV'er graag naar Ajax zou willen, heeft hij het gedaan.
    Ik zou eens gaan lezen wat ik over hem schrijf
      woensdag 16 juli 2008 @ 22:57:27 #284
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_60155470
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 22:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik zou eens gaan lezen wat ik over hem schrijf
    Je schrijft eerst dat hij altijd in de 85e minuut invalt, als dat onderuit gehaald wordt, kom je met loze argumenten dat ook Johan Vonlanthen zoveel speelminuten kreeg en het dus niets zegt. Er is met jou geen discussie te voeren, Ismaïl Aissati kan voor jou niets meer goed doen omdat hij openstaat voor een transfer naar Ajax. Mocht dit niet zo zijn, dan had jij hem bewierrookt en bleef de plaat hangen bij "hij moet meer kansen krijgen, meer speelminuten krijgen en het is belachelijk dat er zo wordt omgesprongen met zo'n talent." Grow up, pannekoek!
    pi_60155620
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 22:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Je schrijft eerst dat hij altijd in de 85e minuut invalt, als dat onderuit gehaald wordt, kom je met loze argumenten dat ook Johan Vonlanthen zoveel speelminuten kreeg en het dus niets zegt. Er is met jou geen discussie te voeren, Ismaïl Aissati kan voor jou niets meer goed doen omdat hij openstaat voor een transfer naar Ajax. Mocht dit niet zo zijn, dan had jij hem bewierrookt en bleef de plaat hangen bij "hij moet meer kansen krijgen, meer speelminuten krijgen en het is belachelijk dat er zo wordt omgesprongen met zo'n talent." Grow up, pannekoek!
    M0NTANA
    pi_60155846
    quote:

[..]

Net als Sulejmani, wilde hij wat graag hebben en is nu opeens te duur.
    pi_60155902
    quote:

[..]

Ik heb altijd al gezegd dat hij tekort komt voor PSV en alleen van waarde is als invaller
    pi_60155919
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 23:13 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Net als Sulejmani, wilde hij wat graag hebben en is nu opeens te duur.
    Hij is ook te duur. Voor 5-7 miljoen had ik hem graag gehad
    pi_60155949
      woensdag 16 juli 2008 @ 23:21:03 #290
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_60156016
    quote:
    Het gaat er gewoon om dat DAM niet serieus te nemen valt, als zijn argumenten weerlegd worden, negeert hij dat en komt hij met andere argumenten. Zo gaat het in dit topic, in het topic over Miralem Sulejmani, in de LFC-topics en in het Fernando Torres-topic, het is gewoon altijd wat. En het erge is gewoon dat hij zo vaak en zoveel onzin uitkraamt, dat het gewoon niet te negeren valt. Kan er geen user-filter komen?
    pi_60156046
    Ik heb van jou nog niks gehoord wat je weerlegt hebt

Dat kan je vast beter of kan je niet beter dan met persoonelijke aanvallen te komen?
      woensdag 16 juli 2008 @ 23:27:48 #292
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_60156163
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 23:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Ik heb van jou nog niks gehoord wat je weerlegt hebt

Dat kan je vast beter of kan je niet beter dan met persoonelijke aanvallen te komen?
    Het enige dat weerlegd kón worden (de rest zijn namelijk enkel meningen) was de bewering dat Ismaïl Aissati alleen maar in de 85 minuut invalt, iets wat dus grote onzin is. Wat moet ik verder weerleggen? Jij vindt Aissati helemaal niets meer, omdat hij graag voor Ajax zou spelen. Hetzelfde gebeurde met Gomes, na zijn transfer mocht hij meteen zijn beide benen breken, terwijl hij voorheen niets verkeerd kon doen. Jij hebt gewoon duidelijk je favorieten en daar is niets mis mee, ik heb ook zo mijn favorieten. Verschil is echter dat jij jouw mening als feit ziet, terwijl je er vaak genoeg naast zit. En als dit wordt aangetoond, geef je niet thuis. Heel jammer!
    pi_60156184
    Ik heb gewoon vantevoren al aangegeven dat Aissati tekort komt voor PSV en Gomes mag van mij [edit]

[ Bericht 14% gewijzigd door RayMania op 16-07-2008 23:31:17 ]
    pi_60156227
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 23:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het gaat er gewoon om dat DAM niet serieus te nemen valt, als zijn argumenten weerlegd worden, negeert hij dat en komt hij met andere argumenten. Zo gaat het in dit topic, in het topic over Miralem Sulejmani, in de LFC-topics en in het Fernando Torres-topic, het is gewoon altijd wat. En het erge is gewoon dat hij zo vaak en zoveel onzin uitkraamt, dat het gewoon niet te negeren valt. Kan er geen user-filter komen?
    Nee, dat kan niet. Ja, hij kraamt onzin uit. Ja, hij valt niet serieus te nemen en hij discussiert zonder argumenten, maar dat is niet banbaar volgens de FA's en het enige wat ik kan zeggen is dat je hem moet negeren, hoe lastig dat ook is.

De FA's hebben hem weer unbanned en ik heb geen zin om wéér VBL-topics te laten verpesten door één iemand. Posts lezen, lachen en daarna gewoon nergens op ingaan. Dat is het beste voor VBL. En als hij ooit weer persoonlijk gaat worden, ligt hij er écht definitief af. En dat weet hij.

Maak er met z'n allen wat van. Discussieer normaal, wees ontopic en niet persoonlijk worden.

Nu verder over Aissati. Verdere vragen kan via FB, of PM.
    pi_60156259
    - Moeilijk hè, lezen -

[ Bericht 93% gewijzigd door RayMania op 16-07-2008 23:33:16 ]
      woensdag 16 juli 2008 @ 23:33:02 #296
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_60156279
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 22:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    88, 69, 90, 80,56, 79, 86, 71, 72, 81, 53, 64, 53, 61, 62, 54, 76, 65

6 keer gestart, 12 keer ingevallen, 17 minuten per invalbeurt

Dus gewoon invaller

Net zoals hij dat ook in zijn 2e jaar bij PSV was en in zijn 3e jaar ook
    Iemand van 17 lentes die slechts invaller is. Vreemd he.

Maar even om het geheugen op te frissen:
    quote:
    Hiddink en Cocu prijzen Aissati

(Novum/Infostrada) - Lof was er na het door PSV met 1-0 gewonnen duel met AC Milan voor doelman Gomes, voor de verdediging, voor het team, maar vooral voor de 17-jarige Ismaël Aissati. "Aissati speelde een wereldpartij. Als je nu al zo goed voetbalt dat heb je een geweldige toekomst voor je. Ik heb echt van zijn spel kunnen genieten", aldus Phillip Cocu.

"Hij is zeventien jaar en al zó ver en zó rustig", vervolgde de aanvoerder. "Hij heerste, stuurde en verdeelde." Ook coach Guus Hiddink was bijzonder opgetogen over het optreden van zijn jonge middenvelder. "Hij heeft zich bij ons uitstekend gemanifesteerd", aldus Hiddink. "Al vanaf de voorbereiding heeft hij leren werken op tempo, waarbij hij zich nooit heeft laten wegzetten. Tijdens invalbeurten heeft hij zich bewezen en dan gaan we maar gelijk door, het ' diepe' in. Ik heb geen schroom om dat te doen, dit is een hele mooie ontwikkeling voor een jongen die net drie maanden zeventien is. Hij kan ook zeer goed een ander beter laten functioneren."
    Ik kan me niet herinneren dat Hiddink ooit zo over Vonlanthen heeft gesproken.

Een topcoach is voorwaarde nummer 1 om tieners op het hoogste niveau zo te laten presteren. Hiddink bijvoorbeeld die trainer en psycholoog in één is. Die precies datgene doet en zegt om een speler op scherp te krijgen. Van Gaal was er nog zo een.

Aissati zou er nu opeens weinig meer van kunnen en lui zijn. Zou kunnen. Het is ook echt geen schande, want als opeens Koeman je coach wordt moet het haast wel fout gaan. Die had immers al een waslijst aan talent laten ontsporen.

Vraag is of Aissati onder Marco van Basten weer zou kunnen opbloeien. Misschien is Marco nog te onervaren om het in goede banen te leiden, maar hij zou moeten beginnen met Aissati het vertrouwen te geven. Verder heeft Marco al met succes met jeugd gewerkt, dat is ook wel een voordeel.
    pi_60156307
    Hiddink heeft nooit een jeugdspeler laten doorbreken
      woensdag 16 juli 2008 @ 23:39:00 #298
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_60156422
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Hiddink heeft nooit een jeugdspeler laten doorbreken
    Heeft Aissati onder Hiddink goed gespeeld, ja of nee?
    pi_60156483
    Ah, dus Afellay is niet doorgebroken onder Hiddink. Verrassend.
    pi_60157876
    Hij is echt doorgebroken onder Koeman, daar heeft hij echt stappen gezet.

Een coach die Huntelaar laat gaan en Sibon haalt kan natuurlijk nooit een coach zijn die jeugd de kans geeft. Een die ervaren spelers zoals Ball, Mendez, Sibon, Feher, Reiziger haalt ook niet.
    pi_60157915
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 23:39 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Heeft Aissati onder Hiddink goed gespeeld, ja of nee?
    Ja, voornamelijk als invaller als er niks meer op het spel stond

En dat is onder Koeman, Wouters en Vergoosen niet anders geworden. Nu kan het best zijn dat die alle 4 het verkeerd zagen natuurlijk
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')