abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60030817
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:57 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

VI zegt ook tot 2009, dus heel waar is dat ook weer niet.
Je leest verkeerd dan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60030855
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je leest verkeerd dan
Nee.

Maar mijn bron van VI is het meest recent, dus ik denk dat ik - persoonlijk - daar op af ga.

PSV.nl heeft in december 2007 inderdaad een berichtje geschreven dat het contract loopt tot 2011, maar de link naar VI.nl in deze post is van mei 2008, dus het meest recent dus die vertrouw ik het meest.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60030876
Ik hoop wel dat hij weggaat, dit zijn belangrijke jaren voor hem, jaren waarin hij veel moet spelen. Onder Huub gaat dat vast niet gebeuren.
That's all folks!
pi_60030884
Toch maar eens deze topic van vandaag lezen, die is wat recenter
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60030913
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar de informatie die daar in staat, is niet recent. Die info komt uit december 2007, mijn info uit mei 2008. Dat is dus het meest recent.

Als je echt recente info wil, moet je PSV of Isi of zijn zaakwaarnemer maar ff bellen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_60030928
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus als jij iets zegt, is het zo?

Waarom leef jij de hele tijd in je eigen (aparte, onware) wereldje?
pi_60030930
Ik weet wat er speelt bij PSV, maar je gaat maar lekker verder met speculeren
pi_60030951
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:01 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Maar de informatie die daar in staat, is niet recent. Die info komt uit december 2007, mijn info uit mei 2008. Dat is dus het meest recent.

Als je echt recente info wil, moet je PSV of Isi of zijn zaakwaarnemer maar ff bellen.
Nog beter: PSV én Isi én zijn zaakwaarnemer.
pi_60030966
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zaakwaarnemers en aanverwante personen mogen het spelershome niet meer in, dus het zal wel meevallen met jouw kennis van actuele zaken.
pi_60030967
Hij heeft een contract tot 2009 en had een mondelinge afspraak tot 2011 toch?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60030974
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij bent goede vrienden met Reker?
pi_60030985
Nee
pi_60031027
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:04 schreef _Mike_ het volgende:
Nee, contract tot 2012 en PSV gaat sws niet nu verkopen. Misschien als hij buiten de boot valt eind augustus en dan een stuk meer dan voor 2,5 miljoen
pi_60031038
quote:
Klopt, maar mondeling zou niet gelden dus is het gewoon 2009
pi_60031053
Hij heeft een contract tot 2009.
pi_60031056
quote:
Dat is inderdaad de stand van zaken volgens mij en VI.nl (in mei), toen is de mondelinge afspraak zelfs afgeblazen na de Gomes-rel. Volgens DAM en dndiek is die mondelinge overeenkomst wel op papier gezet.
pi_60031060
Nee. Hij heeft echt een contract tot 2009.
pi_60031072
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij heeft een contract tot 2009.
Precies.
pi_60031074
Ik weet wat er speelt en hij heeft een contract tot 2009.
pi_60031084
Ja.
pi_60031093
Ik lees het goed dan.
pi_60031114
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee. Hij heeft echt een contract tot 2009.
Maar goed dat jij een authoriteit bent. Die moeten we wel geloven
pi_60031121
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, contract tot 2012 en PSV gaat sws niet nu verkopen. Misschien als hij buiten de boot valt eind augustus en dan een stuk meer dan voor 2,5 miljoen
Wat een onzin lul jij zeg, omdat PSV niet aan zijn eisen kon voldoen is het mondelinge contract gewoon niet rechtsgeldig, dit is al meerdere malen in de bladen/tv programma's verteld...

Hij heeft tot januari 2009 een contract.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60031124
'Ik ben Argentijn en ik zeg dat hij een contract heeft tot 2012, dus is het zo.'

ALL HAIL THE MIGHTY DAM!

Ik blijf erbij dat z'n contract tot 2009 loopt. Als je me goede argumenten en bronnen kan geven waarmee je me kan overtuigen dat z'n contract tot 2011 of 2012 loopt, dan geloof ik je direct.

[ Bericht 46% gewijzigd door Rumille op 10-07-2008 23:15:41 ]
pi_60031274
Volgens FIFA regels heeft hij helemaal geen contract meer na November
pi_60031329
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:10 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Wat een onzin lul jij zeg, omdat PSV niet aan zijn eisen kon voldoen is het mondelinge contract gewoon niet rechtsgeldig, dit is al meerdere malen in de bladen/tv programma's verteld...

Hij heeft tot januari 2009 een contract.
Ok
pi_60033481
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:15 schreef Chadi het volgende:
Volgens FIFA regels heeft hij helemaal geen contract meer na November
Dat is dus ook wat ik dacht.
pi_60084269
quote:
Ajax meldt zich opnieuw officieel bij PSV voor Aissati

Ajax waagt opnieuw een poging Ismail Aissati los te weken bij PSV. Algemeen directeur Jan Reker bevestigde aan het Eindhovens Dagblad dat de Amsterdammers zich officieel hebben gemeld voor de negentienjarige middenvelder.

Aissati stond in de winterstop ook al concreet in de belangstelling van Ajax. Maar toen kwam het niet van een transfer omdat Ajax vond dat PSV een te hoge transfersom vroeg en Aissati alsnog koos voor een verbeterd contract bij PSV tot medio 2012.

Dat contract is echter nooit ondertekend, waardoor de jeugdinternational maar tot de zomer van 2009 vastligt bij PSV, claimt het kamp van Aissati. PSV zegt dat de nieuwe overeenkomst ook zonder handtekening rechtsgeldig is en wil in principe niet meewerken aan een transfer naar Ajax.
Duidelijk geen echte toekomst in Eindhoven en heeft een kortdurig contract, dus je zou zeggen dat PSV nu wel móet om er nog wat van over te houden. En dat voor een speler van nog maar 19 oud (!).
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60084305
Hij ligt toch maar tot november 2008 vast?
Aangezien hij in november 2005 (?) zijn contract ondertekende.
pi_60084373
Contracten zouden officieel tot 30 juni moeten lopen.

Uit het AD trouwens:
quote:
Ajax praat met PSV over Aissati

AMSTERDAM/EINDHOVEN - Ajax heeft PSV formeel benaderd om Ismail Aissati van de Eindhovenaren over te nemen. Het talent wil graag weg uit Eindhoven, waar hij sportief gezien geen toekomst meer ziet.

Aissati heeft nog een contract tot 2009 bij de landskampioen hoewel PSV zich op het standpunt stelt dat er een mondelinge overeenstemming tot 2012 is. Namens PSV laat manager Adrie van Kraaij weten dat er weinig schot in de onderhandelingen zit. Danny Blind, zijn collega van Ajax, zegt op zijn beurt: ,,Wat er verder gebeurt, ligt in handen van PSV.’’
  zondag 13 juli 2008 @ 22:20:32 #181
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60084721
Aissati had toch een clausule van 5 miljoen in zijn contract?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_60090832
quote:
Aissati: 'Ik wil weg bij PSV'
Door Carlo Willemsen
Maandag, 14 juli 2008, 10:03

Ook Huub Stevens heeft hem in een persoonlijk gesprek niet op andere gedachten weten te brengen. Ismaïl Aissati wil weg bij PSV. Dat heeft de jonge middenvelder op de eerste trainingsdag van de Eindhovenaren laten weten.

Ajax heeft zich inmiddels al gemeld voor Aissati, maar PSV weigert vooralsnog mee te werken aan een transfer. De club houdt de speler aan een mondelinge overeenkomst over een contractverlenging tot 2012.

Elf Voetbal
quote:
Aissati: ‘Ik wil weg en Ajax is een interessante club’

Ismaïl Aissati (foto, midden) heeft aan alle onduidelijkheid een einde gemaakt door zeer duidelijk te stellen dat hij weg wil bij PSV. Na de eerste training van de Eindhovenaren kon Aissati tegenover de camera’s van de NOS haast niet duidelijker zijn: ‘Ik wil sowieso weg.’

‘Ik heb die beslissing twee maanden geleden al genomen. Toen ben ik er achter gekomen dat het tijd is ergens anders te gaan kijken,’ zo meldde Aissati. ‘Ik heb nog wel een goed gesprek gehad met Huub Stevens maar dat verandert niets aan de situatie. Ik vind het jammer, maar in het voetbal gebeuren dat soort dingen.’

De boodschap dat Aissati weg wil is niet zo vreemd, want de geruchten gingen al langere tijd dat de middenvelder wilde verkassen. FC Utrecht en FC Twente toonden al interesse in de creatieveling, maar Aissati zette zelf maandag de deur open voor de eveneens geïnteresseerde rivaal Ajax. ‘Ajax is een interessante club. Waarom zou ik daar niet kunnen spelen? De tijd zal het uitwijzen.’ (EvS)

[ Bericht 48% gewijzigd door BliksemSchigt op 14-07-2008 14:16:01 ]
pi_60090924
Dat kan toch bijna niet anders dan dat hij naar Ajax toe gaat?
pi_60090941
  maandag 14 juli 2008 @ 21:19:38 #185
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60106455
quote:
Aissati verrast Stevens: Ik wil weg
Door PETER VAN DUYL
EINDHOVEN - Inclusief de technische staf stonden er gisteren bij de eerste training van PSV zo'n dertig man op het veld, onder wie een splinternieuwe trainer én een handvol kersverse aanwinsten. Maar eigenlijk ging het in Eindhoven maar om één man: Ismail Aissati.
afbeelding vergroten Eric Addo en Ismail Aissati. FOTO ANP
Het is nog maar een half jaartje geleden dat Aissati aangaf, dat hij dolgraag bij PSV wilde blijven. Omdat hij in Eindhoven is opgeleid en zijn hart in het Philips Stadion ligt. Voor de camera van de NOS zei de middenvelder maandagavond echter wat iedereen ondertussen wel weet. ,,Ik wil sowieso weg bij PSV, ik zie hier geen toekomst meer.''

Voor zijn gevoel is Aissati de afgelopen anderhalf jaar keer op keer teleurgesteld in PSV. Zowel onder Ronald Koeman als Sef Vergoossen had de Utrechter op meer speeltijd gerekend. Hij heeft niets tegen nieuwe trainer Huub Stevens, maar de sportieve toekomst die de oefenmeester hem heeft geschetst, hebben bij Aissati de laatste restjes twijfel doen verdwijnen.

Stevens heeft de jeugdinternational uitgelegd dat hij Aissati op zijn best vindt in de as van het elftal. In de tactische plannen van de trainer - een variant op 4-2-3-1 - bestaat er geen positie die echt geschikt is voor Aissati, tenminste dat meent de talentvolle middenvelder zelf.

De woorden van Aissati verrasten in elk geval Stevens. ,,Ik heb een paar keer met hem gesproken en toen heeft hij niet expliciet aangegeven dat hij wegwilde,'' zei de nieuwe PSV-trainer. ,,Wat moet ik er verder van zeggen? Ik weet dat hij teleurgesteld is in het verleden. Maar als een speler de concurrentie niet aanwil dan wordt het verder een zaak van de clubs. En dan moet er wel een vergoeding op tafel komen die in verhouding is met zijn kwaliteiten.''

Daarmee verwees Stevens direct naar het bod dat Ajax op Aissati heeft gedaan. Dat wil het talent best overnemen, maar niet ten koste van elke prijs. Aissati heeft in Eindhoven een getekend contract tot 2009, PSV beroept zich echter op een mondelinge overeenkomst tot 2012. Daarom zeggen ze in Eindhoven ook dat ze het bod vanuit Amsterdam niet serieus nemen.

De dag komt steeds dichterbij dat Aissati de arbitragecommissie van de KNVB zal vragen zich uit te spreken over die contractduur. Hij stelt zich op het standpunt dat mondeling andere dingen zijn afgesproken dan uiteindelijk in het formele contractaanbod is vastgelegd. Als Aissati's contract slechts tot 2009 loopt, is hij een stuk goedkoper.

Stevens heeft in elk geval de hoop op het aanblijven van Aissati nog niet opgegeven. ,,Wij willen de kwaliteiten van Aissati niet kwijt. Maar ik heb geen garanties gegeven. Die krijg je nergens. Daar ben ik duidelijk in geweest en dat zal zo blijven.''

Hoewel de oefenmeester er nog wel een aanvaller bij zou willen hebben, kan hij leven met de selectie waarover landskampioen PSV nu kan beschikken. Alleen als Aissati daadwerkelijk vertrekt, moet er extra versterking komen. ,,Dan moeten we misschien iets doen op de transfermarkt.''
AD.nl

Ajax kennende zal dat bod wel weer 50.000 zijn geweest ofzo. Maar, ik ben benieuwd wat de uitspraak van zo'n arbitragecommissie zal zijn, bij PSV zijn ze ook niet debiel al kan het natuurlijk een trucje zijn om de prijs op te drijven.
pi_60106708
PSV maakt geen schijn van kans bij een arbitrage zaak. PSV is de eigen deel vanhet contract niet nagekomen waarmee het eigenlijk aangaf dat er geen contract bestond. Verder heb je de FIFA regels en het getekende contract wat hem uiterlijk tot 2009 bindt aan PSV.
pi_60106721
quote:
Op maandag 14 juli 2008 21:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

AD.nl

Ajax kennende zal dat bod wel weer 50.000 zijn geweest ofzo. Maar, ik ben benieuwd wat de uitspraak van zo'n arbitragecommissie zal zijn, bij PSV zijn ze ook niet debiel al kan het natuurlijk een trucje zijn om de prijs op te drijven.
Ja idd, wij zullen nooit de hoofdprijs betalen voor een speler
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60106981
quote:
Op maandag 14 juli 2008 21:29 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja idd, wij zullen nooit de hoofdprijs betalen voor een speler
Verrast me dat ze niet gelijk 10 miljoen geven.
  maandag 14 juli 2008 @ 21:40:23 #189
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_60107001
Waar is DAM nu?
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_60107003
quote:
Op maandag 14 juli 2008 21:39 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Verrast me dat ze niet gelijk 10 miljoen geven.
  maandag 14 juli 2008 @ 22:06:45 #191
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60107732
quote:
De dag komt steeds dichterbij dat Aissati de arbitragecommissie van de KNVB zal vragen zich uit te spreken over die contractduur. Hij stelt zich op het standpunt dat mondeling andere dingen zijn afgesproken dan uiteindelijk in het formele contractaanbod is vastgelegd. Als Aissati's contract slechts tot 2009 loopt, is hij een stuk goedkoper.
Hopelijk wacht Aissati hier niet al te lang mee. Ik ben benieuwd of PSV werkelijk zo sterk staat als dat ze telkens willen doen geloven. Niet zo zeer omdat Ajax er eventueel profijt van kan hebben, maar meer door mijn interesse voor de juridische kant van dit verhaal.
pi_60108336
Zijn interview was wel weer klasse

Ik vind het jammer dat hij niet naar Utrecht is gegaan.
- verwijderd door admin -
pi_60108921
quote:
Op maandag 14 juli 2008 21:29 schreef Chadi het volgende:
PSV maakt geen schijn van kans bij een arbitrage zaak. PSV is de eigen deel vanhet contract niet nagekomen waarmee het eigenlijk aangaf dat er geen contract bestond. Verder heb je de FIFA regels en het getekende contract wat hem uiterlijk tot 2009 bindt aan PSV.
Welke FIFA regels?
  maandag 14 juli 2008 @ 22:59:54 #194
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60109158
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Welke FIFA regels?
Dit dingetje:
quote:
PSV in de fout met contract Ismail Aissati

21/11/2007 15:18

EXCLUSIEF – Ismail Aissati kan eerder weg bij PSV dan in zijn contract staat vermeld. De huidige overeenkomst blijkt niet conform de FIFA-regels, waardoor de middenvelder een half jaar eerder kan vertrekken bij de Eindhovense club.

Aissati tekende in november 2005 tot de zomer van 2009 bij PSV. Op dat moment was hij zeventien jaar. Dat maakt deze verbintenis niet rechtsgeldig volgens de reglementen van de FIFA, die stellen dat spelers jonger dan achttien jaar geen contract mogen tekenen voor een periode langer dan drie jaar.

Aangezien de FIFA bepaalt dat zo'n verbintenis drie jaar na ondertekening ten einde is, loopt het contract van Aissati in november 2008 af. Dat betekent dat de inmiddels negentienjarige Utrechter in de transferperiode van januari 2009 transfervrij naar een andere club kan vertrekken.
pi_60109401
Spelers die hun woord niet nakomen passen toch veel beter bij Ajax dan bij PSV
pi_60109450
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Prima
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60109466
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus Gomes is wel een Ajax keeper?

Ik ben nu toch echt benieuwd of zijn contract tot november 2008 of tot het einde van het seizoen loopt.
Zal toch een stukje schelen in de prijs.
  maandag 14 juli 2008 @ 23:31:45 #198
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_60110107
Welom Ismail
pi_60110954
'PSV wil 'nieuwe' gelimiteerde transfersom voor Aissati
Volgens De Telegraaf wil PSV bij een vertrek van Aissati de gelimiteerde transfersom ontvangen die in het nieuwe niet ondertekende contract staat. Beide partijen waren het al mondeling eens over dat contract. Van Kraaij ging niet in op bedragen, maar noemde het persoonlijk ’ongelofelijk jammer’ als PSV talent Aissati moet laten gaan. Van kraaij zou hebben laten weten het eerste bod van Ajax niet serieus te nemen.
pi_60110987
Lekker voor de ontwikkeling van Siem de Jong
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')