Oke duidelijk.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mascherano is een Italiaans staatsburger
Ach meneer moet er weer tegenin gaan.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Beter een linkje naar de vorige topics dan die blije tekening.
Ik begrijp ook niet wat Wisgerhof met Sulejmani te maken heeft...quote:Op zondag 6 juli 2008 21:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Beter een linkje naar de vorige topics dan die blije tekening.
Wordt ie alweer doorverkocht dan?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:34 schreef BB-boy het volgende:
Kan niet wachten om deze held in het mooiste shirt ter wereld te zien schitteren.
Vier titels op rij.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe kan je dat in 4 jaar terugverdienen?
Dat boeit dan niet meer nee. Geld moet voetballen, niet op een rekening staan.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dan voor niks weg?
Zo is het, dat gehuil om geld moet echt eens ophouden.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat boeit dan niet meer nee. Geld moet voetballen, niet op een rekening staan.
Met die instelling is Ajax zo faillietquote:Op maandag 7 juli 2008 09:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat boeit dan niet meer nee. Geld moet voetballen, niet op een rekening staan.
Ga jij maar weer Argentijns voetbal kijken...quote:Op maandag 7 juli 2008 19:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met die instelling is Ajax zo failliet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop