quote:
Waar vindt hij dat? Ik wil graag de quote zien, want dat heeft hij dus absoluut niet gezegt.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:11 schreef pfaf het volgende:
Iemand die zichzelf de beste voetballer ter Wereld vindt mag ik sowieso al niet.
pfaf toch, hij zegt alleen dat hij dat wil worden!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:11 schreef pfaf het volgende:
Iemand die zichzelf de beste voetballer ter Wereld vindt mag ik sowieso al niet.
En daar is niets mis mee. Iedereen moet die ambitie hebben. Zeker als je zoveel talent als Sulejmani hebt.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
pfaf toch, hij zegt alleen dat hij dat wil worden!
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Al gaat great niet echt voor jou op.
Ach, de arrogantie spat er vanaf. Uitgeleerd bij Heerenveen. Broodvoetballer pur sang.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
pfaf toch, hij zegt alleen dat hij dat wil worden!
Perfect voor Ajax dusquote:Op donderdag 17 april 2008 13:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach, de arrogantie spat er vanaf. Uitgeleerd bij Heerenveen. Broodvoetballer pur sang.
In dat zelfde interview geeft hij aan dat hij beter bij Partizan kon blijven, omdat hij daar veel meer verdiende. Het geld interesseert hem juist helemaal niet zoveel. Hij is net zo'n cariërre planner als Huntelaar en Van Nistelrooij.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach, de arrogantie spat er vanaf. Uitgeleerd bij Heerenveen. Broodvoetballer pur sang.
Hij zei dat hij die ambitie heeft.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:11 schreef pfaf het volgende:
Feit is dat Feyenoord misschien voor de 2e keer achter elkaar geen Europees speelt en dat Heerenveen op evenveel punten staat.quote:
Hij zei dat z'n zaakwaarnemer hem adviseerde niet naar Feijenoord te gaan, omdat ze zogenaamd geen prijzen winnen. Volgens mij is de kans dat Feijenoord dit jaar een prijs wint iets groter dan de kans dat Ajax er één wint.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:22 schreef Longmen het volgende:
[..]
Feit is dat Feyenoord misschien voor de 2e keer achter elkaar geen Europees speelt en dat Heerenveen op evenveel punten staat.
Enfin je begrijpt wat ik bedoel...
Nee. Ajax heeft namelijk al een prijs gewonnen dit seizoen!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hij zei dat z'n zaakwaarnemer hem adviseerde niet naar Feijenoord te gaan, omdat ze zogenaamd geen prijzen winnen. Volgens mij is de kans dat Feijenoord dit jaar een prijs wint iets groter dan de kans dat Ajax er één wint.
De kans dat Herenveen kampioen wordt of de beker wint is de afgelopen 3 seizoenen net zo groot als dat van feyenoord...quote:Op donderdag 17 april 2008 13:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hij zei dat z'n zaakwaarnemer hem adviseerde niet naar Feijenoord te gaan, omdat ze zogenaamd geen prijzen winnen. Volgens mij is de kans dat Feijenoord dit jaar een prijs wint iets groter dan de kans dat Ajax er één wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |