Dat Wielaert niet in een Ajax-shirt thuis hoort wil niets zeggen over hoe Jol in zijn communicatie is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:43 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat Wielaert zegt over Jol doet er niet toe, die man hoort niet in een Ajax-shirt thuis.
Hij is onderdeel van de selectie en dan lijkt het me dat je als coach je je ook bekommerd om zo'n speler. Je kan hem zomaar nodig hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:43 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat Wielaert zegt over Jol doet er niet toe, die man hoort niet in een Ajax-shirt thuis.
Is al gezegd dat het op MVB slaatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Jol ze die gegeven heeft, dit past allemaal in het straatje van wat Wielaert zei....... Koud en onpersoonlijk.
oke, mijn excusesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Is al gezegd dat het op MVB slaat
dat het zo voor het oog van de camera moet. Doe dat lekker in de rust en laat de spelers in hun waarde. Nu worden ze gewoon in het publiek afgemaakt. Zo verliezen de spelers ook hun laatste stukje marktwaardequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat trappen lopen was toch standaard bij Sjaakie?
Zie het probleem niet, het is goed voor de conditie
Van de huidige Sulejmani? Geenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:51 schreef SeeNoEvil het volgende:
Wat vinden mensen nou sterke punten van Sulejmani?
Ik zie er namelijk geen 1...
Hij kan goed de Kalverstraat op en neer lopenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:51 schreef SeeNoEvil het volgende:
Hij speelt heel consequent.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:51 schreef SeeNoEvil het volgende:
Ik ook niet, heb er nog 0,0 van gezien, en dat kan je zo'n speler gewoon wel aanrekenen vind ik. Een vormdip kan iedereen overkomen (Suarez speelt nu ook gewoon slecht, maar die doet ondanks dat nog wel eens iets goed). Sulejmani kan blijkbaar niet meer voetballen, dan houdt het gewoon op, een medewerker van McDonalds had lang niet zolang een kans gekregenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:51 schreef SeeNoEvil het volgende:
quote:
quote:Ajax-coach Jol overweegt Sulejmani weer te selecteren
Ajax-coach Jol overweegt Sulejmani weer te selecteren Toby Alderweireld kan zaterdagavond met Ajax tegen Heerenveen voetballen. De centrale verdediger heeft geen last meer van de hamstring die hij twee weken geleden verrekte. Het snelle herstel van de Belg is een grote meevaller voor trainer Martin Jol. Jan Vertonghen ontbreekt namelijk wegens een schorsing.
Voor de geblesseerde Urby Emanuelson en Eyong Enoh komt het duel in Friesland nog te vroeg. Beide spelers richten zich op de eerste wedstrijd van donderdag tegen Juventus in de Europa League. Demy de Zeeuw is wel inzetbaar maar speelt met pijnstillers. 'Ik heb nog steeds last van een hamstring. Maar de dokter zegt dat ik niets kapot kan voetballen,' zei hij. Gabri heeft last van een stijve nek.
Luis Suarez start in het Abe Lenstra-stadion vermoedelijk weer op de linkerflank. Dennis Rommedahl krijgt in dat geval ook weer een basisplaats. Jol overweegt om Miralem Sulejmani weer in zijn selectie op te nemen. 'Ik heb namelijk weinig linkspoten meer over,' zei hij. De coach is tevreden over Nicolas Lodeiro en Christian Eriksen, die dinsdag weer uitblonk bij Jong Ajax. 'Ik moet me vergissen als zij in de toekomst geen basisspelers worden. Op dit moment zijn ze dat nog niet.'
Een financiėle motivatiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:05 schreef Sj0rs het volgende:
Tja wat voor motivatie heeft hij er eigenlijk voor? Sportief kan het nooit zijn.
Misschien moet Ajax de volgende keer wat minder tochtige plekken op de tribune regelen.quote:Gabri heeft last van een stijve nek.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:10 schreef Equites het volgende:
Kom maar door idd. Gaat verhoek naar ajax. Goeie deal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |