Hij komt Pothuizen zelfs niet voorbij dus dat lijkt me geen probleem voor Vrijquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:34 schreef Babovic het volgende:
Jammer, had de 17 jarige de Vrij wel willen zien op de man van 16,25 miljoen
AD.nlquote:Extra werk voor Sulejmani en Aissati: traplopen in Arena
AMSTERDAM - Trainer Martin Jol houdt Miralem Sulejmani en Ismaïl Aissati woensdag ook buiten zijn selectie voor de thuiswedstrijd tegen Roda JC. Het duo moest dinsdag na de training onder leiding van conditietrainer René Wormhout en voor het oog van de verzamelde media enkele keren in de Arena de trappen van de tribune oplopen.
,,Spelers moeten de ambitie en passie tonen om voor Ajax te willen voetballen'', verduidelijkte Jol zijn beslissing.
De coach noemde het geen probleem dat Sulejmani en Aissati voor het oog van de verzamelde media de extra inspanningen moeten verrichten. ,,Nu wordt alles op camera vastgelegd, maar zulke dingen gebeuren ook wel eens als er geen journalisten aanwezig zijn. Ze moeten extra werk doen omdat ze woensdag niet voetballen. Ik vind dat prima. De volgende keer gebeurt dit weer op een bijveld. Dan ziet niemand het.''
Ajax voelt zich er ook niet prettig bij om 21 miljoen ¤ te zien verdampen, misschien dat ze nu eindelijk eens wakker worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:42 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind het toch niet helemaal chic omdat voor de camera te laten doen. Ik denk niet dat de jongens zich daar echt prettig bij hebben gevoeld
Daarom, voor dat geld (dus ook 2 miljoen salaris) moet je gewoon niet mekkeren ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:51 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Ajax voelt zich er ook niet prettig bij om 21 miljoen ¤ te zien verdampen, misschien dat ze nu eindelijk eens wakker worden.
Van mij part mogen ze dit iedere dag doen met het salaris wat ze krijgen, het is al jaren de instelling bij Ajax wat ze geen kampioen maakt.
Ik kan me niet voorstellen dat dit dan wel gaat werken. Bovendien gaat hij hier geen betere voorzetten van geven.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:51 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Ajax voelt zich er ook niet prettig bij om 21 miljoen ¤ te zien verdampen, misschien dat ze nu eindelijk eens wakker worden.
Van mij part mogen ze dit iedere dag doen met het salaris wat ze krijgen, het is al jaren de instelling bij Ajax wat ze geen kampioen maakt.
Sulejmani fit in zijn oude tijd (bij Heerenveen) hoeft dat helemaal niet te leren het gaat erom dat die nu niet topfit/scherp is als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit dan wel gaat werken. Bovendien gaat hij hier geen betere voorzetten van geven.
Maar wat zou Sulejmani nu moeten kosten?
Jol doet idd vreselijk onhandig in dit geval. Laten we stellen dat Jol een beetje de weg kwijt is, al een beetje lang.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:27 schreef Babovic het volgende:
Ik weet niet of Sulejmani en Aisatti hier tegen kunnen misschien breekt Jol ze nu wel compleet door midden. Ik vind het geen goede zaak dat dit gebeurd.
Het lijken me echt 2 ventjes die allebei baat hebben bij een trainer die ze af en toe een aai over bol heen geeft. Niet van dit soort ongein.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jol doet idd vreselijk onhandig in dit geval. Laten we stellen dat Jol een beetje de weg kwijt is, al een beetje lang.
Die aai over de bol heeft ze nergens gebrachtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:37 schreef Babovic het volgende:
[..]
Het lijken me echt 2 ventjes die allebei baat hebben bij een trainer die ze af en toe een aai over bol heen geeft. Niet van dit soort ongein.
Van Basten en Jol zijn beide niet van die types die dat doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:43 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Die aai over de bol heeft ze nergens gebracht
Als je het zo bekijkt dan had Jol zelf ook wel mee mogen doenquote:
Jol hoeft die bal er op zondag niet in te schietenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:50 schreef Babovic het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt dan had Jol zelf ook wel mee mogen doen
MVB juist welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:49 schreef Babovic het volgende:
[..]
Van Basten en Jol zijn beide niet van die types die dat doen.
Ze staan beide nou niet echt bekend om hun communicatieve vaardigheden. Het zijn allebei 2 kille persoonlijkheden.quote:
Dat is leuk jongen, MVB is wel van het aaienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:57 schreef Babovic het volgende:
[..]
Ze staan beide nou niet echt bekend om hun communicatieve vaardigheden. Het zijn allebei 2 kille persoonlijkheden.
Ik betwijfel of Jol ze die gegeven heeft, dit past allemaal in het straatje van wat Wielaert zei....... Koud en onpersoonlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:43 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Die aai over de bol heeft ze nergens gebracht
Wat Wielaert zegt over Jol doet er niet toe, die man hoort niet in een Ajax-shirt thuis.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Jol ze die gegeven heeft, dit past allemaal in het straatje van wat Wielaert zei....... Koud en onpersoonlijk.
Dat Wielaert niet in een Ajax-shirt thuis hoort wil niets zeggen over hoe Jol in zijn communicatie is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:43 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat Wielaert zegt over Jol doet er niet toe, die man hoort niet in een Ajax-shirt thuis.
Hij is onderdeel van de selectie en dan lijkt het me dat je als coach je je ook bekommerd om zo'n speler. Je kan hem zomaar nodig hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:43 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat Wielaert zegt over Jol doet er niet toe, die man hoort niet in een Ajax-shirt thuis.
Is al gezegd dat het op MVB slaatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Jol ze die gegeven heeft, dit past allemaal in het straatje van wat Wielaert zei....... Koud en onpersoonlijk.
oke, mijn excusesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Is al gezegd dat het op MVB slaat
dat het zo voor het oog van de camera moet. Doe dat lekker in de rust en laat de spelers in hun waarde. Nu worden ze gewoon in het publiek afgemaakt. Zo verliezen de spelers ook hun laatste stukje marktwaardequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat trappen lopen was toch standaard bij Sjaakie?
Zie het probleem niet, het is goed voor de conditie
Van de huidige Sulejmani? Geenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:51 schreef SeeNoEvil het volgende:
Wat vinden mensen nou sterke punten van Sulejmani?
Ik zie er namelijk geen 1...
Hij kan goed de Kalverstraat op en neer lopenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:51 schreef SeeNoEvil het volgende:
Hij speelt heel consequent.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:51 schreef SeeNoEvil het volgende:
Ik ook niet, heb er nog 0,0 van gezien, en dat kan je zo'n speler gewoon wel aanrekenen vind ik. Een vormdip kan iedereen overkomen (Suarez speelt nu ook gewoon slecht, maar die doet ondanks dat nog wel eens iets goed). Sulejmani kan blijkbaar niet meer voetballen, dan houdt het gewoon op, een medewerker van McDonalds had lang niet zolang een kans gekregenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:51 schreef SeeNoEvil het volgende:
quote:
quote:Ajax-coach Jol overweegt Sulejmani weer te selecteren
Ajax-coach Jol overweegt Sulejmani weer te selecteren Toby Alderweireld kan zaterdagavond met Ajax tegen Heerenveen voetballen. De centrale verdediger heeft geen last meer van de hamstring die hij twee weken geleden verrekte. Het snelle herstel van de Belg is een grote meevaller voor trainer Martin Jol. Jan Vertonghen ontbreekt namelijk wegens een schorsing.
Voor de geblesseerde Urby Emanuelson en Eyong Enoh komt het duel in Friesland nog te vroeg. Beide spelers richten zich op de eerste wedstrijd van donderdag tegen Juventus in de Europa League. Demy de Zeeuw is wel inzetbaar maar speelt met pijnstillers. 'Ik heb nog steeds last van een hamstring. Maar de dokter zegt dat ik niets kapot kan voetballen,' zei hij. Gabri heeft last van een stijve nek.
Luis Suarez start in het Abe Lenstra-stadion vermoedelijk weer op de linkerflank. Dennis Rommedahl krijgt in dat geval ook weer een basisplaats. Jol overweegt om Miralem Sulejmani weer in zijn selectie op te nemen. 'Ik heb namelijk weinig linkspoten meer over,' zei hij. De coach is tevreden over Nicolas Lodeiro en Christian Eriksen, die dinsdag weer uitblonk bij Jong Ajax. 'Ik moet me vergissen als zij in de toekomst geen basisspelers worden. Op dit moment zijn ze dat nog niet.'
Een financiële motivatiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:05 schreef Sj0rs het volgende:
Tja wat voor motivatie heeft hij er eigenlijk voor? Sportief kan het nooit zijn.
Misschien moet Ajax de volgende keer wat minder tochtige plekken op de tribune regelen.quote:Gabri heeft last van een stijve nek.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:10 schreef Equites het volgende:
Kom maar door idd. Gaat verhoek naar ajax. Goeie deal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |