Oke duidelijk.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mascherano is een Italiaans staatsburger
Ach meneer moet er weer tegenin gaan.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Beter een linkje naar de vorige topics dan die blije tekening.
Ik begrijp ook niet wat Wisgerhof met Sulejmani te maken heeft...quote:Op zondag 6 juli 2008 21:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Beter een linkje naar de vorige topics dan die blije tekening.
Wordt ie alweer doorverkocht dan?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:34 schreef BB-boy het volgende:
Kan niet wachten om deze held in het mooiste shirt ter wereld te zien schitteren.
Vier titels op rij.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe kan je dat in 4 jaar terugverdienen?
Dat boeit dan niet meer nee. Geld moet voetballen, niet op een rekening staan.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dan voor niks weg?
Zo is het, dat gehuil om geld moet echt eens ophouden.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat boeit dan niet meer nee. Geld moet voetballen, niet op een rekening staan.
Met die instelling is Ajax zo faillietquote:Op maandag 7 juli 2008 09:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat boeit dan niet meer nee. Geld moet voetballen, niet op een rekening staan.
Ga jij maar weer Argentijns voetbal kijken...quote:Op maandag 7 juli 2008 19:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met die instelling is Ajax zo failliet
Aha. Morgen zal dus blijken welke deal Blind met de Servische maffia heeft gemaakt. Als Sulejmani voor minder dan 4 seizoenen tekent zou Ajax wel oerstom bezig zijn. Helemaal gezien de belachelijk hoge transfersom die ze al moeten betalen.quote:
quote:Ajax contracteert Miralem Sulejmani
Amsterdam, 09 jul 2008
Ajax heeft woensdag Miralem Sulejmani gecontracteerd. Afgelopen vrijdag bereikten Ajax en sc Heerenveen al een akkoord over de overgang van de 19-jarige aanvaller.
Het contract van de Serviër loopt van 1 juli 2008 tot en met 30 juni 2013.
quote:Sulejmani gaat voor landstitel
Amsterdam, 09 jul 2008
Miralem Sulejmani heeft zichzelf een duidelijk doel gesteld voor komend seizoen. ,,Ik wil de landstitel winnen met Ajax”, zei de Serviër toen hij woensdag zijn contract ondertekende in de ArenA.
De 19-jarige Miralem ‘Mikky’ Sulejmani is de komende vijf jaar Ajacied. ,,Dat voelt heel erg goed”, vertelde de aanvaller. ,,Toen ik ongeveer twaalf jaar was stond ik al op foto’s in een shirt van Ajax. De club heeft een prachtige historie en er hebben heel veel grote voetballers gespeeld: Van Basten, Bergkamp, Cruijff.”
Ajax betaalde miljoenen voor de behendige voetballer. De overgang van Sulejmani gaat de boeken in als de duurste binnenlandse transfer tot nu toe. Van extra druk is desondanks geen sprake. ,,Ik houd me daar niet mee bezig. Ik weet niet eens het exacte bedrag van de transfer. Ik ben een voetballer en ik wil ook alleen maar denken aan voetballen.”
Sulejmani heeft al een paar keer met Marco van Basten gesproken. De trainer schonk de nieuwe Ajax-aanwinst meteen vertrouwen door hem het shirt met rugnummer tien toe te zeggen. ,,Een prachtig nummer, erg speciaal.” Afgelopen seizoen maakte Sulejmani vijftien treffers in de Eredivisie. Hij durft niet te zeggen hoeveel hij er in zijn eerste jaar als Ajacied gaat maken. ,,Ik kan niets beloven. Ik wil gewoon belangrijk worden voor het elftal.”
5 jaar is een logische contractsduur voor zo'n transferbedrag.. Gaat 'ie nu echt 1,75 miljoen (!!) per jaar verdienen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij Suarez leek het ook niet te staan:quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
5 jaar is een logische contractsduur voor zo'n transferbedrag.. Gaat 'ie nu echt 1,75 miljoen (!!) per jaar verdienen?Nouja, als hij zich doorontwikkeld is hij dat ook zeker waard.
En sorry dat ik het zeg, maar dat shirt staat 'm echt niet. Maar misschien komt dat ook wel doordat ik het shirt zelf ook al niet mooi vind.
En waarom dat dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Na 3 jaar loopt hij toch voor een miljoen of 4 de deur uit
Dan kan je dus nooit meer in jong talent investeren.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vanwege Webster
Het is gewoon uberdom om 16 miljoen te gaan investeren als je weet dat steeds meer spelers gebruik zullen gaan maken van Webster
Jawel alleen moet je dan geen 16 miljoen betalen maar hooguit de helftquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan je dus nooit meer in jong talent investeren.
Dit is allemaal koffiedik kijken.
Dan verkoopt Heerenveen 'm niet...quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jawel alleen moet je dan geen 16 miljoen betalen maar hooguit de helft
Heb je voorbeelden?quote:Het is geen koffiedik kijken, Het Webster arrest bestaat en er wordt steeds meer gebruik van gemaakt
Dan niet he? Je moet wel heel erg debiel zijn om als kopende club je de wet voor te laten schrijvenquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dan verkoopt Heerenveen 'm niet...
[..]
Heb je voorbeelden?
Post die spelers dan eens allemaal in het Webster-arrest topicquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan niet he? Je moet wel heel erg debiel zijn om als kopende club je de wet voor te laten schrijven
Jonas, een speler naar Atletico en nog veel meer spelers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |