Tja, wat is een hoofdprijs voor een aflopend contract?quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aissati gaat sowieso niet meer verlengen. Dat zie ik niet gebeuren. Wanneer de mondelinge overeenkomst dus niet rechtsgeldig is (wat het volgens mij is op basis van de CAO), dan lijkt me dat PSV hem kwijt zou willen. En dan is Ajax dus absoluut een optie.
Ik snap alleen niet waarom ze niet nog een maand zouden wachten - wellicht gaat Aissati excelleren op de OS en kan je 'de hoofdprijs' vangen.
Ik had ook ergens gelezen dat het contract begin 2009 dan af zou lopen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat je na een goede OS nog minimaal 5 miljoen zou kunnen krijgen, maar gezien het feit dat PSV Aissati wilde ruilen tegen Pieters met gesloten beurzen (en een eventuele clausule), zou je denken dat 3 miljoen op het moment genoeg is.
Google zegt 2011:quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had ook ergens gelezen dat het contract begin 2009 dan af zou lopen.
Dus dat hij nou nog maar een contract voor een half jaar heeft.
In hoe verre dat waar is weet ik niet.
- Geen bodyquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:38 schreef venomsnake het volgende:
Dan gaat PSV echt keihard op zijn muil. Hij heeft alles in huis om een wereldspeler te worden.
Allemaal punten die Afellay ook niet heeft of had. Maar Isi is op deze leeftijd al verder heb ik het idee.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
- Geen body
- Geen persoonlijkheid
- Geen bijzonder scorend vermogen
- Speelt teveel op 1 tempo
+ Techniek
+ Inzicht
Ik vind dat hij zich wel heel erg goed moet gaan ontwikkelen op een aantal punten hoor, zeker nadat hij nu een tijdje geen wedstrijden op hoog niveau heeft gespeeld. zijn techniek en inzicht zijn prima in orde, maar ik twijfel of hij het in zich heeft om de absolute top te halen.
Ibi is ook al 2 jaar ouderquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Allemaal punten die Afellay ook niet heeft of had. Maar Ibi is op zijn leeftijd al verder heb ik het idee.
Toch vond ik Ibi sneller dominanter aanwezig en ook heeft hij een betere actie en wel het vermogen om opeens een echte versnelling in het spel te brengen, ondanks dat hij soms nog teveel dribbelt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Allemaal punten die Afellay ook niet heeft of had. Maar Ibi is op zijn leeftijd al verder heb ik het idee.
Ibi is meer een dribbelaar, Isi is meer een passer heb ik het idee. Maar nog altijd geen Bruins.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Toch vond ik Ibi sneller dominanter aanwezig en ook heeft hij een betere actie en wel het vermogen om opeens een echte versnelling in het spel te brengen, ondanks dat hij soms nog teveel dribbelt.
Ben ik niet met je eens, hij mist de juiste mentaliteit.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:38 schreef venomsnake het volgende:
Hij heeft alles in huis om een wereldspeler te worden.
Ben je nou nog steeds zuur over wat hij na PSV-Heracles zei?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
- Geen body
- Geen persoonlijkheid
+ Techniek
+ Inzicht
Ik vind dat hij zich wel heel erg goed moet gaan ontwikkelen op een aantal punten hoor, zeker nadat hij nu een tijdje geen wedstrijden op hoog niveau heeft gespeeld. zijn techniek en inzicht zijn prima in orde, maar ik twijfel of hij het in zich heeft om de absolute top te halen.
Nu wegen die 2 +'jes natuurlijk wel veel zwaarder in het voetbal dan met name de eerste 3 -'jes. Het is een groot talent, toch heb ik ernstig mijn twijfels of hij de top gaat halen.
Ik ben helemaal niet zuur hoor, ik ben fan van Afellay en vind het veruit de beste voetballer in de eredivisie. Schitterende speler, hij heeft alleen inderdaad zijn mindere punten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds zuur over wat hij na PSV-Heracles zei?
Als je nog wat bronnen erbij wil. VI op papier meldt een contractverlenging tot 2012. PSV.nl zegt tot 2011quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Google zegt 2011:
http://www.depers.nl/spor(...)ct-Aissati-open.html
Edit: ik zit fout. Het gaat om een mondelinge overeenkomst die dus niet rechtsgeldig is.
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)tMetPSVTeTekenen.htm
Dan loopt het contract van Isi nog tot medio 2009, wat inhoudt dat PSV hem deze zomer of winter moet verkopen, anders is de vogel gratis gevlogen.
De CAO zegt dat alleen een schriftelijke overeenkomst geldig is. In drievoud.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als je nog wat bronnen erbij wil. VI op papier meldt een contractverlenging tot 2012. PSV.nl zegt tot 2011
Weet ik.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De CAO zegt dat alleen een schriftelijke overeenkomst geldig is. In drievoud.
Hij wordt hier enorm overschat inderdaad. Zijn inzicht is van wereldklasse maar hij mist nog zoveel dingen. Zoals ik al zei, bij Ajax verwacht ik dat hij weer op de bank beland, Ajax heeft al 3 spelers die niet gaan meeverdedigen, een vierde wordt teveel van het goede. Bij FC Twente was hij ook lang niet zo goed, als hier veel wordt beweerd. Aissati heeft de potentie hoor, maar zal speeltijd nodig hebben om dat er uit te halen. Twente of Utrecht is de ideale stap.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
- Geen body
- Geen persoonlijkheid
+ Techniek
+ Inzicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |