abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60027482
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aissati gaat sowieso niet meer verlengen. Dat zie ik niet gebeuren. Wanneer de mondelinge overeenkomst dus niet rechtsgeldig is (wat het volgens mij is op basis van de CAO), dan lijkt me dat PSV hem kwijt zou willen. En dan is Ajax dus absoluut een optie.

Ik snap alleen niet waarom ze niet nog een maand zouden wachten - wellicht gaat Aissati excelleren op de OS en kan je 'de hoofdprijs' vangen.
Tja, wat is een hoofdprijs voor een aflopend contract?
pi_60027517
Ik denk dat je na een goede OS nog minimaal 5 miljoen zou kunnen krijgen, maar gezien het feit dat PSV Aissati wilde ruilen tegen Pieters met gesloten beurzen (en een eventuele clausule), zou je denken dat 3 miljoen op het moment genoeg is.
pi_60027538
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat je na een goede OS nog minimaal 5 miljoen zou kunnen krijgen, maar gezien het feit dat PSV Aissati wilde ruilen tegen Pieters met gesloten beurzen (en een eventuele clausule), zou je denken dat 3 miljoen op het moment genoeg is.
Ik had ook ergens gelezen dat het contract begin 2009 dan af zou lopen.
Dus dat hij nou nog maar een contract voor een half jaar heeft.
In hoe verre dat waar is weet ik niet.
pi_60027571
Haha, 3 miljoen zou echt een koopje zijn voor Aissati .
Dan gaat PSV echt keihard op zijn muil. Hij heeft alles in huis om een wereldspeler te worden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60029263
ik hoop in ieder geval 1 ding en dat is dat hij niet naar Ajax gaat
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_60029522
Ik hoop het wel
pi_60029567
Ik hoop het ook
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60029595
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 20:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik had ook ergens gelezen dat het contract begin 2009 dan af zou lopen.
Dus dat hij nou nog maar een contract voor een half jaar heeft.
In hoe verre dat waar is weet ik niet.
Google zegt 2011:
http://www.depers.nl/spor(...)ct-Aissati-open.html

Edit: ik zit fout. Het gaat om een mondelinge overeenkomst die dus niet rechtsgeldig is.
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)tMetPSVTeTekenen.htm

Dan loopt het contract van Isi nog tot medio 2009, wat inhoudt dat PSV hem deze zomer of winter moet verkopen, anders is de vogel gratis gevlogen.

[ Bericht 12% gewijzigd door EnGCatjuh op 10-07-2008 22:19:11 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_60029647
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 20:38 schreef venomsnake het volgende:
Dan gaat PSV echt keihard op zijn muil. Hij heeft alles in huis om een wereldspeler te worden.
- Geen body
- Geen persoonlijkheid
- Geen bijzonder scorend vermogen
- Speelt teveel op 1 tempo

+ Techniek
+ Inzicht

Ik vind dat hij zich wel heel erg goed moet gaan ontwikkelen op een aantal punten hoor, zeker nadat hij nu een tijdje geen wedstrijden op hoog niveau heeft gespeeld. zijn techniek en inzicht zijn prima in orde, maar ik twijfel of hij het in zich heeft om de absolute top te halen.

Nu wegen die 2 +'jes natuurlijk wel veel zwaarder in het voetbal dan met name de eerste 3 -'jes. Het is een groot talent, toch heb ik ernstig mijn twijfels of hij de top gaat halen.
pi_60029672
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:13 schreef Blawh het volgende:

[..]

- Geen body
- Geen persoonlijkheid

+ Techniek
+ Inzicht

Ik vind dat hij zich wel heel erg goed moet gaan ontwikkelen op een aantal punten hoor, zeker nadat hij nu een tijdje geen wedstrijden op hoog niveau heeft gespeeld. zijn techniek en inzicht zijn prima in orde, maar ik twijfel of hij het in zich heeft om de absolute top te halen.
Allemaal punten die Afellay ook niet heeft of had. Maar Isi is op deze leeftijd al verder heb ik het idee.
pi_60029704
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:14 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Allemaal punten die Afellay ook niet heeft of had. Maar Ibi is op zijn leeftijd al verder heb ik het idee.
Ibi is ook al 2 jaar ouder
Maar ik begreep je bericht verkeerd
pi_60029710
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:14 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Allemaal punten die Afellay ook niet heeft of had. Maar Ibi is op zijn leeftijd al verder heb ik het idee.
Toch vond ik Ibi sneller dominanter aanwezig en ook heeft hij een betere actie en wel het vermogen om opeens een echte versnelling in het spel te brengen, ondanks dat hij soms nog teveel dribbelt.
pi_60029770
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:16 schreef Blawh het volgende:

[..]

Toch vond ik Ibi sneller dominanter aanwezig en ook heeft hij een betere actie en wel het vermogen om opeens een echte versnelling in het spel te brengen, ondanks dat hij soms nog teveel dribbelt.
Ibi is meer een dribbelaar, Isi is meer een passer heb ik het idee. Maar nog altijd geen Bruins.

We zullen het zien. Bij Twente was Aissati gewoon goed, afgelopen seizoen heeft hij het bij PSV inderdaad niet kunnen laten zien.
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:18:04 #114
11102 knep
Mountainfreak
pi_60029771
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 20:38 schreef venomsnake het volgende:
Hij heeft alles in huis om een wereldspeler te worden.
Ben ik niet met je eens, hij mist de juiste mentaliteit.
pi_60029776
Aissati moet gewoon elke week spelen. Hij heeft vertrouwen nodig!
Het zal nog best een aantal jaren duren voordat hij echt top is.
Maar als hij iedere week gewoon op niveau speelt en goede begeleiding krijgt, weet ik zeker dat hij over een jaar of 4 a 5 klaar is voor de absolute top!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60029779
quote:

[..]

- Geen body
- Geen persoonlijkheid

+ Techniek
+ Inzicht

Nu wegen die 2 +'jes natuurlijk wel veel zwaarder in het voetbal dan met name de eerste 3 -'jes. Het is een groot talent, toch heb ik ernstig mijn twijfels of hij de top gaat halen.
Ben je nou nog steeds zuur over wat hij na PSV-Heracles zei?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_60029848
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:18 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ben je nou nog steeds zuur over wat hij na PSV-Heracles zei?
Ik ben helemaal niet zuur hoor, ik ben fan van Afellay en vind het veruit de beste voetballer in de eredivisie. Schitterende speler, hij heeft alleen inderdaad zijn mindere punten.

Edit: Die plusjes en minnetjes gingen over Aissati btw.
pi_60029869
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:11 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Google zegt 2011:
http://www.depers.nl/spor(...)ct-Aissati-open.html

Edit: ik zit fout. Het gaat om een mondelinge overeenkomst die dus niet rechtsgeldig is.
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)tMetPSVTeTekenen.htm

Dan loopt het contract van Isi nog tot medio 2009, wat inhoudt dat PSV hem deze zomer of winter moet verkopen, anders is de vogel gratis gevlogen.
Als je nog wat bronnen erbij wil. VI op papier meldt een contractverlenging tot 2012. PSV.nl zegt tot 2011
pi_60029938
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:22 schreef dndiek het volgende:

[..]

Als je nog wat bronnen erbij wil. VI op papier meldt een contractverlenging tot 2012. PSV.nl zegt tot 2011
De CAO zegt dat alleen een schriftelijke overeenkomst geldig is. In drievoud.
pi_60029982
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:24 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

De CAO zegt dat alleen een schriftelijke overeenkomst geldig is. In drievoud.
Weet ik.
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:26:37 #121
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60030008
quote:

[..]

- Geen body
- Geen persoonlijkheid

+ Techniek
+ Inzicht

Hij wordt hier enorm overschat inderdaad. Zijn inzicht is van wereldklasse maar hij mist nog zoveel dingen. Zoals ik al zei, bij Ajax verwacht ik dat hij weer op de bank beland, Ajax heeft al 3 spelers die niet gaan meeverdedigen, een vierde wordt teveel van het goede. Bij FC Twente was hij ook lang niet zo goed, als hier veel wordt beweerd. Aissati heeft de potentie hoor, maar zal speeltijd nodig hebben om dat er uit te halen. Twente of Utrecht is de ideale stap.
pi_60030040
Hij kan voor zijn ontwikkeling inderdaad het best naar een subtopper gaan waar hij zeker weet dat hij iedere week speelt. Als je daar één of twee jaar top presteert kan je altijd nog naar die club uit A-Dam.
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:32:21 #123
11102 knep
Mountainfreak
pi_60030150
PSV had hem inderdaad moeten verhuren maar dan nog denk ik dat ie blijft hangen op subtopper niveau.
pi_60030174
Dan zit ie toch goed bij Ajax :´)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60030241
De trolls worden wel steeds minder zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')