Ik zag je naam staan in de nieuwe topicslijst.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:08 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn lievelingskoekje heeft haar weg gevonden naar dit geweldige topic.
Welk feest is dat?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:09 schreef KrnKje het volgende:
Nynke:
Jij bent één van de personen die de hormonen flink heeft laten rondvliegen dus?
De beveiliging vind het altijd weer een feest na de feesten, beetje rondzoomen met camera's. Tijdens de evaluatie hadden ze het over 'een nieuwe DVD met de billen bloot'. Op de meest vreemde plekken lagen vorig jaar mensen te neuken; echt smerig soms...
Kennen jullie foodtube trouwens al?
Dat is meteen een flinke kilometer-maak-test.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:10 schreef AKnynke het volgende:
ik moet over minder dan een maand ook op.
En eigenlijk moet ik het wel in een keer halen, dan kan ik eerder naar Zweden! En daar nog rondreizen..![]()
Gewoon blijven hangen. Hier heb je weinig last van de Burdie's van R&P.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zag je naam staan in de nieuwe topicslijst.
A: ik heb geen sex gehad...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:09 schreef KrnKje het volgende:
Nynke:
Jij bent één van de personen die de hormonen flink heeft laten rondvliegen dus?
De beveiliging vind het altijd weer een feest na de feesten, beetje rondzoomen met camera's. Tijdens de evaluatie hadden ze het over 'een nieuwe DVD met de billen bloot'. Op de meest vreemde plekken lagen vorig jaar mensen te neuken; echt smerig soms...
Kennen jullie foodtube trouwens al?
Feesten bij 't Hajraa Buitentoernooi, waar Nynke een sterspeler was en ik in de organisatie zit/zat.quote:
A: hoorde je me niet zeggenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
A: ik heb geen sex gehad...
B: mijn hormonen vliegen nietzoveel.
C: keurig een tentje ingedoken
@ Karrel: tis dezelfde persoon. Afgelopen week een paar keer wel hele toffe telefoongesprekken gehad. Ik weet t niet zo goed!
hoe laat?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne, nou, dan DOE je het toch gewoon? Wat let je?
Vanmiddag mijn diploma-uitreiking
K heb verdorie niet eens gespeeld! Kut-schouder..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:14 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Feesten bij 't Hajraa Buitentoernooi, waar Nynke een sterspeler was en ik in de organisatie zit/zat.
C: traditie-getrouw.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:15 schreef KrnKje het volgende:
[..]
A: hoorde je me niet zeggen
B: ookeej, ze waren wel bijna zichtbaar![]()
C: goedzo, om met kutherrie gewekt te worden
Ohw oké.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
Gewoon blijven hangen. Hier heb je weinig last van de Burdie's van R&P.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K heb verdorie niet eens gespeeld! Kut-schouder..
Ik was ook duidelijk al wakker, maar heb t mee moeten maken vanaf 't wedstrijdterrein, maar zelfs daar was de herrie overduidelijkquote:C: traditie-getrouw.
Jammer genoeg dat ik al wakker was. God wat was ik brak op zaterdag.
Ik denk half drie, maar ik kan de betreffende brief niet vinden in de verhuis-zooiquote:
langharig? Nah. Blond of rossig!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zou in Zweden een mooie langharige man aan de haak slaan.
da's tofquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
Eerst de mail afwachten en even de plussen en minnen naast elkaar zetten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ik was gewoon online hoor, je kan me toch aanspreken op msn?quote:
ja dat zag ik soms wel maar ik ben echt een sukkel die zich voorneemt iemand aan te spreken, dan iets anders gaat doen en drie dagen later weer denkt: "oh ja..."quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik was gewoon online hoor, je kan me toch aanspreken op msn?![]()
Euhm, euhm, euh, tja, beetje ergens anders hangen denk ik...
Herkenbaar...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja dat zag ik soms wel maar ik ben echt een sukkel die zich voorneemt iemand aan te spreken, dan iets anders gaat doen en drie dagen later weer denkt: "oh ja..."
Ah, die kan ik wel even mailen.quote:
Als je nog advies nodig hebt over het jobhoppenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, die kan ik wel even mailen.![]()
Goed idee!
Kom maar op met je advies.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als je nog advies nodig hebt over het jobhoppen
quote:
zo hee, dat is veel tikken... ik zal er eens over nadenkenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
Elf, wil jij voor mij alsjebliehieft het recept uit duizend-en-een smaken uittikken voor auberginesalade (plakken geroosterde aubergine) met yoghurt-tahindressing en granaatappelmelasse?
Ik wil t graag morgen maken, maar het boek ligt nog in BE![]()
Laat dat duimpje maar weg...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb trouwens 5 keer er over gedaan om mijn rijbewijs te halen.
Oei, een ESC-er... hmmm Gezellige jaarclubjes over de vloer enzo...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:45 schreef Stereotomy het volgende:
Veel plezier CF, geniet er intens van.
Ik heb ook goed nieuws: mijn kutkorfballende lesbische huisgenote is eruit, en de hoogblonde, mooie West-Friezin komt erin!!
Ik vermoed dat ze bij het Eindhovens Studenten Corps gaat, 't is wel een beetje een kak-type, maar alles beter dan de vorige
Ik heb het gehaald en rijd verder volkomen veilig. Ik ben geen gevaar op de weg ofzoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Laat dat duimpje maar weg...![]()
5 KEER!?!?!?!
Holy...
Ja, zou ik ook zeggen...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb het gehaald en rijd verder volkomen veilig. Ik ben geen gevaar op de weg ofzo.
U bent niet thuis....?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:52 schreef SHE het volgende:
terugvindpoppy
Mijn palm staat volop in bloei. Wat een wondertje
De kaffers!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn ouders hebben een kado palm (van mij) dood laten gaan binnen een jaar.
Steer heeft weer een nieuw slachtofferquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:45 schreef Stereotomy het volgende:
Veel plezier CF, geniet er intens van.
Ik heb ook goed nieuws: mijn kutkorfballende lesbische huisgenote is eruit, en de hoogblonde, mooie West-Friezin komt erin!!
Ik vermoed dat ze bij het Eindhovens Studenten Corps gaat, 't is wel een beetje een kak-type, maar alles beter dan de vorige
Het lag deels aan de rijschool op dat moment. Ik ben overgestapt naar een andere en ineens kon ik wel goed rijden. Verder nogal last van faalangst en zenuwen. Helpt allemaal niet mee bij het CBR.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook zeggen...![]()
Ik heb het in 19 lessen gehaald en in 1 keer!
Wat ik wel weet....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het lag deels aan de rijschool op dat moment. Ik ben overgestapt naar een andere en ineens kon ik wel goed rijden. Verder nogal last van faalangst en zenuwen. Helpt allemaal niet mee bij het CBR.
Nee, ik snapte 'm niet. Ik ben niet helemaal jofel, remember. Maar toen ging ik hard nadenken, de vraag in alle mogelijke manieren opvatten en toen bedacht ik me dat ik mijn mail moest checken.quote:
Spannendquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
Kan nog wel even duren, San Fu heeft weer last van zijn ogen en zit in en uit het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Steer vanwaar je huil/lach smilei bij mijn opmerking over Snopprinses?
SHE, nog steeds niks gehoord BOEHOE...
Ok komt iequote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
Elf, wil jij voor mij alsjebliehieft het recept uit duizend-en-een smaken uittikken voor auberginesalade (plakken geroosterde aubergine) met yoghurt-tahindressing en granaatappelmelasse?
Ik wil t graag morgen maken, maar het boek ligt nog in BE![]()
Je bolletje was niet groen!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, ik snapte 'm niet. Ik ben niet helemaal jofel, remember. Maar toen ging ik hard nadenken, de vraag in alle mogelijke manieren opvatten en toen bedacht ik me dat ik mijn mail moest checken.
En toen snapte ik 'm
Liefjes, dank voor de felicitaties. However, de diploma-uitreiking stelt weinig voor; het daadwerkelijke afstuderen is bijna drie maanden geleden al gebeurd.quote:
Dan kun je toch voorlezenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Kan nog wel even duren, San Fu heeft weer last van zijn ogen en zit in en uit het ziekenhuis.
Hij kan momenteel niet eens lezen.
yw en al tikkende bedacht ik me dat ik het eens ga maken idd (is tahini tahin?)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en DE: thanks, je bent een schat. Maak het zelf ook eens, ik vond het echt heerlijk!
T leven is goed in t Vlaamse landquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:14 schreef Den_Haag het volgende:
zo weer lekker lunchen in Antwerpen. En een pintje drinken met de Belgische collega's
Ja, zijn P.A. gaat even een paar honderd scripts en synopsi voorlezenquote:
Drie samenspannende vrouwen in huis. En een vrouw die dat soort geintjes uithaalt.quote:
Steer geef eens antwoord.quote:
ik kan me er veel bij voorstellenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Drie samenspannende vrouwen in huis. En een vrouw die dat soort geintjes uithaalt.
Arme man.
Leukoplast? Handig maar je krijgt er wel jeuk van en verwijderen doet pijn?quote:
Nee joh zeurmensquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:51 schreef Faithy het volgende:
pompompom
alleen maar zeurmensen vandaag
zal blij zijn als de dag voorbij is
Dat ik snopprinses een aandachtshoer vond en Principessfarfallus toffer vond.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]?
Waar ging het ook alweer over? Maw wat zei je?
Was ook maar een grapjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, zijn P.A. gaat even een paar honderd scripts en synopsi voorlezen
Dat doet hij altijd zelf. Geduld hebben Karel. Je bent helaas één van de velen die een verhaal hebben.
En wat als het dezelfde mensen zijn?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat ik snopprinses een aandachtshoer vond en Principessfarfallus toffer vond.
Tofquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee joh zeurmens![]()
Zo Milou weer![]()
Met een meer dan tof weekend in het vooruitzicht
"de dopjes van mijn toiletbril zijn versleten!"quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee joh zeurmens![]()
Zo Milou weer![]()
Met een meer dan tof weekend in het vooruitzicht
Whaha, dat is toch niet zeuren? Dit is gewoon onderhoudsachterstand meldenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:15 schreef Faithy het volgende:
[..]
"de dopjes van mijn toiletbril zijn versleten!"
Ik had het donkerbruine vermoeden al, toch vind ik er nu een stuk beter te pruimen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En wat als het dezelfde mensen zijn?
De WAT?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:15 schreef Faithy het volgende:
"de dopjes van mijn toiletbril zijn versleten!"
"Donkerbruine prinsessen die elkaars flamoessen aan het pruimen zijn. Lekker heet en nat. Kijk hoe ze een royaal orgasme beleven. Tegelijk!"quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik had het donkerbruine vermoeden al, toch vind ik er nu een stuk beter te pruimen.
Selderij is nou juist een van de groentes die ik nauwelijks klaarmaak... Misschien binnenkort eens een salade maken.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd?
Is echt yummy for yo tummy
Van wat? pindakaas en selderij?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bleggg ik voorspel dat je dik gaat worden
en dan nog voorspel ik dat je dik gaat wordenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Van wat? pindakaas en selderij?
Het verbranden van selderij kost meer energie dan dat het oplevert aan kcal. En pindakaas is gezond.
trouwen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:37 schreef Stereotomy het volgende:
Foei SHE, nu haal je macronutrienten (energie - koolhydraten, vetten, eiwitten) door elkaar met gewone nutriënten (vitamines e.d.).
Dat pindakaas veel nutriënten bevat dat mag duidelijk zijn. Dus 'gezond'. Maar 't is de hoge energiedichtheid. Die overigens een factor 100 hoger ligt dan waar die selderijstengels ergens op liggen.
die moesten minder toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:38 schreef SHE het volgende:
Ik mag best wat dikker worden, goed voor mijn boobies.
Zeik niet zo johquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:38 schreef SHE het volgende:
Ik mag best wat dikker worden, goed voor mijn boobies.
en bedanktquote:
Ja maar ik heb die van jou wél in irl gezien.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
en bedanktje hebt ze nieteens irl gezien van SHE [onzekerheidsmodus over mijn tieten gaat nu aan]
*SOL nog een overbodige preistengel steekt in SHE's hol... maar alleen omdat ze er om vraagtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:44 schreef SHE het volgende:
Het is niet echt wispelturig hoor. Maar mijn tieten en kont gaan er altijd het eerst aan.
Mijn reet is helemaal plat en mijn borsten krimpen acuut.
Komt door die stomme stinkgroenten; daar word ik lelijk van. Ik ga op die groenten lijken.
Zou er in jou professionele wereld een markt voor manboobs zijn?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die van mij zijn het kleinst, denk ik.
tis niet veul eejquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja maar ik heb die van jou wél in irl gezien.
rent heul hard weg nu
1 pot pindakaas per selderijstengel?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:50 schreef Vork het volgende:
Zolang er niet wordt gesproken over verhoudingen en hoeveelheden is alles gezond
1m72 en 54/55 kiloquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:50 schreef Vork het volgende:
Zolang er niet wordt gesproken over verhoudingen en hoeveelheden is alles gezond
wel als je vraagt of ze er last van heeftquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:16 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Whaha, dat is toch niet zeuren? Dit is gewoon onderhoudsachterstand melden
Ik zou niet weten wat mijn BMI isquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:54 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Da's toch gezond genoeg?
BMI vast nog wel oke?
tjek eens wat mijn bmi is, aangezien je toch aan het niksnutten bent op je werk. 1m72 54 kiloquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:58 schreef Faithy het volgende:
ik kan nu eindelijk blij zijn met het woord BMI, aangezien die niet meer in het rood staat![]()
quote:
Why? Volgens mij ben ik veel liever als ik een mascara-klodder benquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik vind SOL veel leuker dan MK! Stiekem, hoor!
Zoo, net heerlijk met een vriendinnetje gelunched die 5 maand in Z-O Azie is geweest. Men, wat een verhalen, en men wat heb ik zin om te reizen.
Er was iets met sex in een bus, dat wil ik ook!
18.2quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tjek eens wat mijn bmi is, aangezien je toch aan het niksnutten bent op je werk. 1m72 54 kilo
WTF, te mager.... als ik iets niet ben is het magerquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:11 schreef Faithy het volgende:
[..]
18.2
Te mager - Het is misschien nodig dat je gewicht wint. Hoe lager uw BMI, hoe groter het risico
pics we want!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
WTF, te mager.... als ik iets niet ben is het mager
Gisteren, uuhm...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat mijn BMI isMaar dit past wel bij mij
![]()
Heb je nog lekker gekookt gisteraaf?
uhhhhh ...duhhh enzoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
pics we want!
M'n bmi is 22. 1.88 en 77 kilo. Maar eigenlijk mogen er best een paar kilo's vanaf, tussen de 72 en 75 kilo zit ik goed vind ik.
Weight Watchersquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:19 schreef Vork het volgende:
Mijn BMI is te hoog.
k ben dan ook 2 koppen langer dan jij! dat scheelt wel!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhhhhh ...duhhh enzoJe ziet me volgende week zaterdag.
77 heb ik nieteens gehaald toen ik zwanger was(70 wel, ik was 22 kilo aangekomen
)
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
k ben dan ook 2 koppen langer dan jij! dat scheelt wel!
Zo, nu nog even werken, en dan naar huis.
of geen van beide en gewoon meer sporten en regelmatig en gezond etenquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ja Nynke, let op je schouder vanavond.
Werkt inderdaad prima en is ook het beste vol te houden, mits niet labiel of depressief ofzoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:32 schreef Faithy het volgende:
of geen van beide en gewoon meer sporten en regelmatig en gezond eten
17,5kg is mijn bewijs dat 't werkt
Wie zijn er hier dan labiel en/of depressief?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:45 schreef Vork het volgende:
[..]
Werkt inderdaad prima en is ook het beste vol te houden, mits niet labiel of depressief ofzo.
ik ben vast als labiel te bestempelenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wie zijn er hier dan labiel en/of depressief?![]()
Door diequote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gekkere namen gehoord bij Indo's. Of Chinezen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Door diedurf ik nu niet meer hard te lachen om de posts van Feef en Nynke want Steer heet in het echt vast Jaap of Karel.
daarom zeg ik ook 'mijn bewijs' en niet hét bewijsquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mooi hoor, als t toch eens voor iedereen zo werkte![]()
en dat zei je toen zelfs ook al, das op zich wel grappig op een vreemde manierquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:58 schreef Faithy het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook 'mijn bewijs' en niet hét bewijs![]()
ik heb lang volgehouden dat 't voor mij niet zou werken, en dat ik al niet zoveel at, en niet snoepte, maar inmiddels ben ik wel overtuigd dat t voor mij wel werktehad 't kunnen weten, want toen ik nog veel zwom was ik heul niet zo dik
Ik zit gewoon tiukka salmiakkipuriste te eten hoor.quote:
Geilquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zit gewoon tiukka salmiakkipuriste te eten hoor.
JAquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zeg, is dat geschreeuw nu echt nodig?
dat je dat toen wel eens gezegd hebt maar blijkbaar drong het niet door, dat bedoel ik (niet meer en niet minder)quote:
Ja natuurlijk! Anders zie ik toch niets.quote:
ach soquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat je dat toen wel eens gezegd hebt maar blijkbaar drong het niet door, dat bedoel ik (niet meer en niet minder)
muts
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:33 schreef Faithy het volgende:
[..]
ach so
ik dacht altijd dat ik niet zoveel snoepte, en heel gezond at..
nou... een reep chocolade tikt aan, en ik at heel veel groente enzo... letterlijk: HEEL VEELkon met gemak een heel pak burrito's (6 stuks) met kip opeten
dat zou ik nu echt niet meer kunnen. Mn maag is gewend aan kleinere porties nu
![]()
niet achter elkaar hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]zoveel kan Rtificial niet eens op en das een echte bourgondiër
Nou mooi dat het nu zo lekker liep dan
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:14 schreef octopussy het volgende:
gristus wat hebben jullie weer veel gepost![]()
nog wat boeiends gebeurd vandaag?
Ik heb er nu ook éénquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
Lianne laat miniorgasmes smelten op haar tong .
Dus?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Bleggg ik voorspel dat je dik gaat worden
Als het goed is kom ik om 21.14 aan. En ik hoop dat mijn OV fiets abbo het al doet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee, LianneHoe laat en je hier? Ik heb 3 uur geslapen
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA
We zijn eerste voor een huis in Nijmegen!!!!
Grotere woonkamer dan dit, kleinere slaapkamer, maar who cares
Badkamer, keuken én een benedenwoningdus wie weet ook met tuin
en het is in NIJMEGEN!!!![]()
Hopen dat het wat naar smaak is!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA
We zijn eerste voor een huis in Nijmegen!!!!
Grotere woonkamer dan dit, kleinere slaapkamer, maar who cares
Badkamer, keuken én een benedenwoningdus wie weet ook met tuin
en het is in NIJMEGEN!!!![]()
Ik begin je steeds leuker te vindenquote:
Ja.quote:
Tsja, dan moet je maar bellen ofzo, als je me nodig hebtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:03 schreef SHE het volgende:
Jij bent er nooit als ik je nodig heb Lein. Dat is ook een aandachtspuntje.
Ik zit nog steeds aan het waterquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:43 schreef borisz het volgende:
Bloes trek eens een wijnfles open, dan loopt het hier wel weer storm.
dat heb ik gemist dus linkje of praat me bij?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:57 schreef SHE het volgende:
Zo, aannemer is de deur uit, lekker de rust
Wil ik hier nog wel even wat in de groep gooien wat me echt gestoord heeft.
De kritiek naar PF ; en de uitsluiting van Peri voor de meet.
Zullen jullie wel boos worden, mij een hypocriet vinden, of een aansteller. Maar ik vind het toch best kut.
Het mag allemaal best wat vriendelijker. En niet zo kliekerig.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat SOL even een acute ongesteldheid had. Even oprecht excuus aanbieden indien nodig geacht, en dan kunnen we weer verder?
Ik noem het beestje even bij naam, want anders lijkt het net alsof iedereen er last van had, terwijl het om een specifiek incident ging.![]()
Het gebeurt dus consequent? Alleen door deze user, of...quote:en het wordt afgedaan met iets krankzinnigs als ongesteld zijn.
Wie dan nog meer? Noem specifieke gevallen dan, want op zich ben je nu min of meer vanuit de heupen aan het schieten in de wilde weg, en daarmee geef je geen specifiek probleem waarvoor een oplossing gezocht kan worden.quote:En nee, dat lag dus niet alleen aan SOL
Nou, en dat vind ik dus ook behoorlijk vervelend.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik beken dat ik ook twijfel of ik wel naar de meet ga aangezien ik mezelfheb uitgenodigd en betwijfel of men wel op mijn aanwezigheid zit te wachten
Je begrijpt het niet. Ik weet dat SOL venijnig kan zijn en ja, wat Peri betreft ging ze veeeeeeeel ter ver.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, je bedoelt dat het probleem apathie vanuit de groep was? Ja, dat klopt dan, SOL was niet lief op dat moment en ik heb me er ook aan gestoord.
Maar, anders dan jij denk ik dat SOL een dip had en dat alles vandaar uit was ontstaan. Dat het dus niet consequent is. En vandaar dat ík persoonlijk dus dacht: "Hm. Maar dat waait weer over" zonder SOL als een kleuter op haar vingers te hoeven tikken. Iedereen kan namelijk wel eens een keertje chagarijnig naar een andere user zijn.
Jij deelt deze mening, als ik je goed begrijp, niet? Wil je dan van SOL weten of er iets meer aan de hand was?
ik zou best willen leren wat nuance is, maar ik ken nuance niet zo goed.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind het heel vervelend voor PF en PeRi wat er gebeurd is. Ik ken de motivatie achter deze gebeurtenis niet, wie weet speelt er iets tussen de betrokkenen waar wij niet van weten. Ik ga nu niet mijn mening geven over de betrokken partijen, maar SHE, ik wil wel even zeggen, dat ondanks dat ik het wel met je eens ben (!!), de manier waarop je je verwoord waarschijnlijk goedbedoeld is, maar dat je je mening wel erg 'hard' en droog neerzet. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Okee, is dít dan je specifieke probleem?quote:Ik vind het oprecht storend dat we mensen negeren, dat we mensen uitlsuiten of mensen het gevoel geven niet welkom te zijn.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:25 schreef SHE het volgende:
[..]
ik zou best willen leren wat nuance is, maar ik ken nuance niet zo goed.
Ik ga me daar dan ook niet voor verontschuldigen. Ik kan alleen maar eerlijk zijn, dat kan ik 100% oprecht doen en ook voelen.
Begrijp je wat ik bedoel?
join the club.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb van alles gemist zie ik wel.
Dat maakt het er alleen maar makkelijker opquote:
Hence the PI.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het een gemis kan noemen MiMu
Ik ook. Gelukkig, geloof ik.quote:
....was niet nodig geweest. Ik weet dat het jouw manier van praten is, maar zoals Lein zei, het komt hard over en trekt de aandacht weg van wat je écht wil zeggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu elke keer. Iedereen lult er overheen, de meesten gaan er nog in mee ook en het wordt afgedaan met iets krankzinnigs als ongesteld zijn.
Ik heb er een tyfushekel aan als mensen mij zo onderschatten.
Mijn qtl zegt dit:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Wat is een rant? Steer?
Tekeer gaan dus.quote:rant
ww. hoogdravende taal uitslaan, bombastisch oreren; fulmineren; uitvaren
zn. hoogdravende taal; het uitvaren (tegen)
net als golfer en ik vraag me echt af waar het vandaam komt. Eerst was het omdat ik altikjd zo negatief was dat is allang niet meer zo bovendien kan ik nog een paar noemen die altjd moeten melden hoe kut het leven is maar goed en je zou me eens moeten verbieden hier te postenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond het naar PF, Peri, signe én Euc behoorlijk lullig,
En SHE als ik dat negeer is omdat ik geen zin in kinderachtig gedoe heb. Ik heb er al eens wat over gezegd, en vind ook dat iedereen hoe hij of zij ook post hier gewoon mag komen.
Als ik geen zin heb in wat voor gesprek dan ook, dan reageer ik niet of ik knal er heel iets anders doorheen, ben en voel me niet verplicht om er in mee te gaan.
Maak me wel eens schuldig aan geirriteerd reageren t.o.v. MeMo, maar dat wil niet zeggen dat ik haar 'verbied' hier te posten.
Kliekvorming zie ik ook wel, dat krijg je nu eenmaal als mensen elkaar vaker zien en/of beter IRL kennen, maar ik denk dan lama lullen en als ik zin heb om in te breken doe ik het.
Bloes, ik weet precies waarom jij vaak je mond houd. Dat is wijsheid die met de jaren komt en die ik hopelijk ook ooit eens vergaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond het naar PF, Peri, signe én Euc behoorlijk lullig,
En SHE als ik dat negeer is omdat ik geen zin in kinderachtig gedoe heb. Ik heb er al eens wat over gezegd, en vind ook dat iedereen hoe hij of zij ook post hier gewoon mag komen.
Als ik geen zin heb in wat voor gesprek dan ook, dan reageer ik niet of ik knal er heel iets anders doorheen, ben en voel me niet verplicht om er in mee te gaan.
Maak me wel eens schuldig aan geirriteerd reageren t.o.v. MeMo, maar dat wil niet zeggen dat ik haar 'verbied' hier te posten.
Kliekvorming zie ik ook wel, dat krijg je nu eenmaal als mensen elkaar vaker zien en/of beter IRL kennen, maar ik denk dan lama lullen en als ik zin heb om in te breken doe ik het.
Dat was het dus vooral en verder vind ik je gewoon een irritant kut-kind, maar dat is niet persoonlijk bedoeld hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
net als golfer en ik vraag me echt af waar het vandaam komt. Eerst was het omdat ik altikjd zo negatief was .
Het komt voort uit het negatieve wat je in hools vaak liet zien, en toen je ook in culsc kwam zette je dat 'postgedrag' voort. Daar is toen wat over gezegd, en dat pikte je echt goed op, dus ik heb dat ook niet meer zoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
net als golfer en ik vraag me echt af waar het vandaam komt. Eerst was het omdat ik altikjd zo negatief was dat is allang niet meer zo bovendien kan ik nog een paar noemen die altjd moeten melden hoe kut het leven is maar goed en je zou me eens moeten verbieden hier te postendan zou ik alleen maar nog vaker langskomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |