Je bolletje was niet groen!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, ik snapte 'm niet. Ik ben niet helemaal jofel, remember. Maar toen ging ik hard nadenken, de vraag in alle mogelijke manieren opvatten en toen bedacht ik me dat ik mijn mail moest checken.
En toen snapte ik 'm
Liefjes, dank voor de felicitaties. However, de diploma-uitreiking stelt weinig voor; het daadwerkelijke afstuderen is bijna drie maanden geleden al gebeurd.quote:
Dan kun je toch voorlezenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Kan nog wel even duren, San Fu heeft weer last van zijn ogen en zit in en uit het ziekenhuis.
Hij kan momenteel niet eens lezen.
yw en al tikkende bedacht ik me dat ik het eens ga maken idd (is tahini tahin?)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en DE: thanks, je bent een schat. Maak het zelf ook eens, ik vond het echt heerlijk!
T leven is goed in t Vlaamse landquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:14 schreef Den_Haag het volgende:
zo weer lekker lunchen in Antwerpen. En een pintje drinken met de Belgische collega's
Ja, zijn P.A. gaat even een paar honderd scripts en synopsi voorlezenquote:
Drie samenspannende vrouwen in huis. En een vrouw die dat soort geintjes uithaalt.quote:
Steer geef eens antwoord.quote:
ik kan me er veel bij voorstellenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Drie samenspannende vrouwen in huis. En een vrouw die dat soort geintjes uithaalt.
Arme man.
Leukoplast? Handig maar je krijgt er wel jeuk van en verwijderen doet pijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |