Ik zag je naam staan in de nieuwe topicslijst.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:08 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn lievelingskoekje heeft haar weg gevonden naar dit geweldige topic.
Welk feest is dat?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:09 schreef KrnKje het volgende:
Nynke:
Jij bent één van de personen die de hormonen flink heeft laten rondvliegen dus?
De beveiliging vind het altijd weer een feest na de feesten, beetje rondzoomen met camera's. Tijdens de evaluatie hadden ze het over 'een nieuwe DVD met de billen bloot'. Op de meest vreemde plekken lagen vorig jaar mensen te neuken; echt smerig soms...
Kennen jullie foodtube trouwens al?
Dat is meteen een flinke kilometer-maak-test.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:10 schreef AKnynke het volgende:
ik moet over minder dan een maand ook op.
En eigenlijk moet ik het wel in een keer halen, dan kan ik eerder naar Zweden! En daar nog rondreizen..![]()
Gewoon blijven hangen. Hier heb je weinig last van de Burdie's van R&P.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zag je naam staan in de nieuwe topicslijst.
A: ik heb geen sex gehad...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:09 schreef KrnKje het volgende:
Nynke:
Jij bent één van de personen die de hormonen flink heeft laten rondvliegen dus?
De beveiliging vind het altijd weer een feest na de feesten, beetje rondzoomen met camera's. Tijdens de evaluatie hadden ze het over 'een nieuwe DVD met de billen bloot'. Op de meest vreemde plekken lagen vorig jaar mensen te neuken; echt smerig soms...
Kennen jullie foodtube trouwens al?
Feesten bij 't Hajraa Buitentoernooi, waar Nynke een sterspeler was en ik in de organisatie zit/zat.quote:
A: hoorde je me niet zeggenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
A: ik heb geen sex gehad...
B: mijn hormonen vliegen nietzoveel.
C: keurig een tentje ingedoken
@ Karrel: tis dezelfde persoon. Afgelopen week een paar keer wel hele toffe telefoongesprekken gehad. Ik weet t niet zo goed!
hoe laat?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne, nou, dan DOE je het toch gewoon? Wat let je?
Vanmiddag mijn diploma-uitreiking
K heb verdorie niet eens gespeeld! Kut-schouder..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:14 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Feesten bij 't Hajraa Buitentoernooi, waar Nynke een sterspeler was en ik in de organisatie zit/zat.
C: traditie-getrouw.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:15 schreef KrnKje het volgende:
[..]
A: hoorde je me niet zeggen
B: ookeej, ze waren wel bijna zichtbaar![]()
C: goedzo, om met kutherrie gewekt te worden
Ohw oké.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
Gewoon blijven hangen. Hier heb je weinig last van de Burdie's van R&P.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |