quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K heb verdorie niet eens gespeeld! Kut-schouder..
Ik was ook duidelijk al wakker, maar heb t mee moeten maken vanaf 't wedstrijdterrein, maar zelfs daar was de herrie overduidelijkquote:C: traditie-getrouw.
Jammer genoeg dat ik al wakker was. God wat was ik brak op zaterdag.
Ik denk half drie, maar ik kan de betreffende brief niet vinden in de verhuis-zooiquote:
langharig? Nah. Blond of rossig!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zou in Zweden een mooie langharige man aan de haak slaan.
da's tofquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne, nou, dan DOE je het toch gewoon? Wat let je?
Vanmiddag mijn diploma-uitreiking
Eerst de mail afwachten en even de plussen en minnen naast elkaar zetten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne, nou, dan DOE je het toch gewoon? Wat let je?
Vanmiddag mijn diploma-uitreiking
Ik was gewoon online hoor, je kan me toch aanspreken op msn?quote:
ja dat zag ik soms wel maar ik ben echt een sukkel die zich voorneemt iemand aan te spreken, dan iets anders gaat doen en drie dagen later weer denkt: "oh ja..."quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik was gewoon online hoor, je kan me toch aanspreken op msn?![]()
Euhm, euhm, euh, tja, beetje ergens anders hangen denk ik...
Herkenbaar...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja dat zag ik soms wel maar ik ben echt een sukkel die zich voorneemt iemand aan te spreken, dan iets anders gaat doen en drie dagen later weer denkt: "oh ja..."
Ah, die kan ik wel even mailen.quote:
Als je nog advies nodig hebt over het jobhoppenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, die kan ik wel even mailen.![]()
Goed idee!
Kom maar op met je advies.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als je nog advies nodig hebt over het jobhoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |