quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Door diedurf ik nu niet meer hard te lachen om de posts van Feef en Nynke want Steer heet in het echt vast Jaap of Karel.
daarom zeg ik ook 'mijn bewijs' en niet hét bewijsquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mooi hoor, als t toch eens voor iedereen zo werkte![]()
en dat zei je toen zelfs ook al, das op zich wel grappig op een vreemde manierquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:58 schreef Faithy het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook 'mijn bewijs' en niet hét bewijs![]()
ik heb lang volgehouden dat 't voor mij niet zou werken, en dat ik al niet zoveel at, en niet snoepte, maar inmiddels ben ik wel overtuigd dat t voor mij wel werktehad 't kunnen weten, want toen ik nog veel zwom was ik heul niet zo dik
Ik zit gewoon tiukka salmiakkipuriste te eten hoor.quote:
Geilquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zit gewoon tiukka salmiakkipuriste te eten hoor.
JAquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zeg, is dat geschreeuw nu echt nodig?
dat je dat toen wel eens gezegd hebt maar blijkbaar drong het niet door, dat bedoel ik (niet meer en niet minder)quote:
Ja natuurlijk! Anders zie ik toch niets.quote:
ach soquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat je dat toen wel eens gezegd hebt maar blijkbaar drong het niet door, dat bedoel ik (niet meer en niet minder)
muts
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:33 schreef Faithy het volgende:
[..]
ach so
ik dacht altijd dat ik niet zoveel snoepte, en heel gezond at..
nou... een reep chocolade tikt aan, en ik at heel veel groente enzo... letterlijk: HEEL VEELkon met gemak een heel pak burrito's (6 stuks) met kip opeten
dat zou ik nu echt niet meer kunnen. Mn maag is gewend aan kleinere porties nu
![]()
niet achter elkaar hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]zoveel kan Rtificial niet eens op en das een echte bourgondiër
Nou mooi dat het nu zo lekker liep dan
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:14 schreef octopussy het volgende:
gristus wat hebben jullie weer veel gepost![]()
nog wat boeiends gebeurd vandaag?
Ik heb er nu ook éénquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
Lianne laat miniorgasmes smelten op haar tong .
Dus?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Bleggg ik voorspel dat je dik gaat worden
Als het goed is kom ik om 21.14 aan. En ik hoop dat mijn OV fiets abbo het al doet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee, LianneHoe laat en je hier? Ik heb 3 uur geslapen
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA
We zijn eerste voor een huis in Nijmegen!!!!
Grotere woonkamer dan dit, kleinere slaapkamer, maar who cares
Badkamer, keuken én een benedenwoningdus wie weet ook met tuin
en het is in NIJMEGEN!!!![]()
Hopen dat het wat naar smaak is!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA
We zijn eerste voor een huis in Nijmegen!!!!
Grotere woonkamer dan dit, kleinere slaapkamer, maar who cares
Badkamer, keuken én een benedenwoningdus wie weet ook met tuin
en het is in NIJMEGEN!!!![]()
Ik begin je steeds leuker te vindenquote:
Ja.quote:
Tsja, dan moet je maar bellen ofzo, als je me nodig hebtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:03 schreef SHE het volgende:
Jij bent er nooit als ik je nodig heb Lein. Dat is ook een aandachtspuntje.
Ik zit nog steeds aan het waterquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:43 schreef borisz het volgende:
Bloes trek eens een wijnfles open, dan loopt het hier wel weer storm.
dat heb ik gemist dus linkje of praat me bij?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:57 schreef SHE het volgende:
Zo, aannemer is de deur uit, lekker de rust
Wil ik hier nog wel even wat in de groep gooien wat me echt gestoord heeft.
De kritiek naar PF ; en de uitsluiting van Peri voor de meet.
Zullen jullie wel boos worden, mij een hypocriet vinden, of een aansteller. Maar ik vind het toch best kut.
Het mag allemaal best wat vriendelijker. En niet zo kliekerig.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat SOL even een acute ongesteldheid had. Even oprecht excuus aanbieden indien nodig geacht, en dan kunnen we weer verder?
Ik noem het beestje even bij naam, want anders lijkt het net alsof iedereen er last van had, terwijl het om een specifiek incident ging.![]()
Het gebeurt dus consequent? Alleen door deze user, of...quote:en het wordt afgedaan met iets krankzinnigs als ongesteld zijn.
Wie dan nog meer? Noem specifieke gevallen dan, want op zich ben je nu min of meer vanuit de heupen aan het schieten in de wilde weg, en daarmee geef je geen specifiek probleem waarvoor een oplossing gezocht kan worden.quote:En nee, dat lag dus niet alleen aan SOL
Nou, en dat vind ik dus ook behoorlijk vervelend.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik beken dat ik ook twijfel of ik wel naar de meet ga aangezien ik mezelfheb uitgenodigd en betwijfel of men wel op mijn aanwezigheid zit te wachten
Je begrijpt het niet. Ik weet dat SOL venijnig kan zijn en ja, wat Peri betreft ging ze veeeeeeeel ter ver.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, je bedoelt dat het probleem apathie vanuit de groep was? Ja, dat klopt dan, SOL was niet lief op dat moment en ik heb me er ook aan gestoord.
Maar, anders dan jij denk ik dat SOL een dip had en dat alles vandaar uit was ontstaan. Dat het dus niet consequent is. En vandaar dat ík persoonlijk dus dacht: "Hm. Maar dat waait weer over" zonder SOL als een kleuter op haar vingers te hoeven tikken. Iedereen kan namelijk wel eens een keertje chagarijnig naar een andere user zijn.
Jij deelt deze mening, als ik je goed begrijp, niet? Wil je dan van SOL weten of er iets meer aan de hand was?
ik zou best willen leren wat nuance is, maar ik ken nuance niet zo goed.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind het heel vervelend voor PF en PeRi wat er gebeurd is. Ik ken de motivatie achter deze gebeurtenis niet, wie weet speelt er iets tussen de betrokkenen waar wij niet van weten. Ik ga nu niet mijn mening geven over de betrokken partijen, maar SHE, ik wil wel even zeggen, dat ondanks dat ik het wel met je eens ben (!!), de manier waarop je je verwoord waarschijnlijk goedbedoeld is, maar dat je je mening wel erg 'hard' en droog neerzet. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Okee, is dít dan je specifieke probleem?quote:Ik vind het oprecht storend dat we mensen negeren, dat we mensen uitlsuiten of mensen het gevoel geven niet welkom te zijn.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:25 schreef SHE het volgende:
[..]
ik zou best willen leren wat nuance is, maar ik ken nuance niet zo goed.
Ik ga me daar dan ook niet voor verontschuldigen. Ik kan alleen maar eerlijk zijn, dat kan ik 100% oprecht doen en ook voelen.
Begrijp je wat ik bedoel?
join the club.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb van alles gemist zie ik wel.
Dat maakt het er alleen maar makkelijker opquote:
Hence the PI.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het een gemis kan noemen MiMu
Ik ook. Gelukkig, geloof ik.quote:
....was niet nodig geweest. Ik weet dat het jouw manier van praten is, maar zoals Lein zei, het komt hard over en trekt de aandacht weg van wat je écht wil zeggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu elke keer. Iedereen lult er overheen, de meesten gaan er nog in mee ook en het wordt afgedaan met iets krankzinnigs als ongesteld zijn.
Ik heb er een tyfushekel aan als mensen mij zo onderschatten.
Mijn qtl zegt dit:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Wat is een rant? Steer?
Tekeer gaan dus.quote:rant
ww. hoogdravende taal uitslaan, bombastisch oreren; fulmineren; uitvaren
zn. hoogdravende taal; het uitvaren (tegen)
net als golfer en ik vraag me echt af waar het vandaam komt. Eerst was het omdat ik altikjd zo negatief was dat is allang niet meer zo bovendien kan ik nog een paar noemen die altjd moeten melden hoe kut het leven is maar goed en je zou me eens moeten verbieden hier te postenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond het naar PF, Peri, signe én Euc behoorlijk lullig,
En SHE als ik dat negeer is omdat ik geen zin in kinderachtig gedoe heb. Ik heb er al eens wat over gezegd, en vind ook dat iedereen hoe hij of zij ook post hier gewoon mag komen.
Als ik geen zin heb in wat voor gesprek dan ook, dan reageer ik niet of ik knal er heel iets anders doorheen, ben en voel me niet verplicht om er in mee te gaan.
Maak me wel eens schuldig aan geirriteerd reageren t.o.v. MeMo, maar dat wil niet zeggen dat ik haar 'verbied' hier te posten.
Kliekvorming zie ik ook wel, dat krijg je nu eenmaal als mensen elkaar vaker zien en/of beter IRL kennen, maar ik denk dan lama lullen en als ik zin heb om in te breken doe ik het.
Bloes, ik weet precies waarom jij vaak je mond houd. Dat is wijsheid die met de jaren komt en die ik hopelijk ook ooit eens vergaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond het naar PF, Peri, signe én Euc behoorlijk lullig,
En SHE als ik dat negeer is omdat ik geen zin in kinderachtig gedoe heb. Ik heb er al eens wat over gezegd, en vind ook dat iedereen hoe hij of zij ook post hier gewoon mag komen.
Als ik geen zin heb in wat voor gesprek dan ook, dan reageer ik niet of ik knal er heel iets anders doorheen, ben en voel me niet verplicht om er in mee te gaan.
Maak me wel eens schuldig aan geirriteerd reageren t.o.v. MeMo, maar dat wil niet zeggen dat ik haar 'verbied' hier te posten.
Kliekvorming zie ik ook wel, dat krijg je nu eenmaal als mensen elkaar vaker zien en/of beter IRL kennen, maar ik denk dan lama lullen en als ik zin heb om in te breken doe ik het.
Dat was het dus vooral en verder vind ik je gewoon een irritant kut-kind, maar dat is niet persoonlijk bedoeld hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
net als golfer en ik vraag me echt af waar het vandaam komt. Eerst was het omdat ik altikjd zo negatief was .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |