quote:
zo hee, dat is veel tikken... ik zal er eens over nadenkenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
Elf, wil jij voor mij alsjebliehieft het recept uit duizend-en-een smaken uittikken voor auberginesalade (plakken geroosterde aubergine) met yoghurt-tahindressing en granaatappelmelasse?
Ik wil t graag morgen maken, maar het boek ligt nog in BE![]()
Laat dat duimpje maar weg...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb trouwens 5 keer er over gedaan om mijn rijbewijs te halen.
Oei, een ESC-er... hmmm Gezellige jaarclubjes over de vloer enzo...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:45 schreef Stereotomy het volgende:
Veel plezier CF, geniet er intens van.
Ik heb ook goed nieuws: mijn kutkorfballende lesbische huisgenote is eruit, en de hoogblonde, mooie West-Friezin komt erin!!
Ik vermoed dat ze bij het Eindhovens Studenten Corps gaat, 't is wel een beetje een kak-type, maar alles beter dan de vorige
Ik heb het gehaald en rijd verder volkomen veilig. Ik ben geen gevaar op de weg ofzoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Laat dat duimpje maar weg...![]()
5 KEER!?!?!?!
Holy...
Ja, zou ik ook zeggen...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb het gehaald en rijd verder volkomen veilig. Ik ben geen gevaar op de weg ofzo.
U bent niet thuis....?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:52 schreef SHE het volgende:
terugvindpoppy
Mijn palm staat volop in bloei. Wat een wondertje
De kaffers!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn ouders hebben een kado palm (van mij) dood laten gaan binnen een jaar.
Steer heeft weer een nieuw slachtofferquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:45 schreef Stereotomy het volgende:
Veel plezier CF, geniet er intens van.
Ik heb ook goed nieuws: mijn kutkorfballende lesbische huisgenote is eruit, en de hoogblonde, mooie West-Friezin komt erin!!
Ik vermoed dat ze bij het Eindhovens Studenten Corps gaat, 't is wel een beetje een kak-type, maar alles beter dan de vorige
Het lag deels aan de rijschool op dat moment. Ik ben overgestapt naar een andere en ineens kon ik wel goed rijden. Verder nogal last van faalangst en zenuwen. Helpt allemaal niet mee bij het CBR.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook zeggen...![]()
Ik heb het in 19 lessen gehaald en in 1 keer!
Wat ik wel weet....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het lag deels aan de rijschool op dat moment. Ik ben overgestapt naar een andere en ineens kon ik wel goed rijden. Verder nogal last van faalangst en zenuwen. Helpt allemaal niet mee bij het CBR.
Nee, ik snapte 'm niet. Ik ben niet helemaal jofel, remember. Maar toen ging ik hard nadenken, de vraag in alle mogelijke manieren opvatten en toen bedacht ik me dat ik mijn mail moest checken.quote:
Spannendquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne, nou, dan DOE je het toch gewoon? Wat let je?
Vanmiddag mijn diploma-uitreiking
Kan nog wel even duren, San Fu heeft weer last van zijn ogen en zit in en uit het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Steer vanwaar je huil/lach smilei bij mijn opmerking over Snopprinses?
SHE, nog steeds niks gehoord BOEHOE...
Ok komt iequote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
Elf, wil jij voor mij alsjebliehieft het recept uit duizend-en-een smaken uittikken voor auberginesalade (plakken geroosterde aubergine) met yoghurt-tahindressing en granaatappelmelasse?
Ik wil t graag morgen maken, maar het boek ligt nog in BE![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |