Nee joh zeurmensquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:51 schreef Faithy het volgende:
pompompom
alleen maar zeurmensen vandaag
zal blij zijn als de dag voorbij is
Dat ik snopprinses een aandachtshoer vond en Principessfarfallus toffer vond.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]?
Waar ging het ook alweer over? Maw wat zei je?
Was ook maar een grapjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, zijn P.A. gaat even een paar honderd scripts en synopsi voorlezen
Dat doet hij altijd zelf. Geduld hebben Karel. Je bent helaas één van de velen die een verhaal hebben.
En wat als het dezelfde mensen zijn?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat ik snopprinses een aandachtshoer vond en Principessfarfallus toffer vond.
Tofquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee joh zeurmens![]()
Zo Milou weer![]()
Met een meer dan tof weekend in het vooruitzicht
"de dopjes van mijn toiletbril zijn versleten!"quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee joh zeurmens![]()
Zo Milou weer![]()
Met een meer dan tof weekend in het vooruitzicht
Whaha, dat is toch niet zeuren? Dit is gewoon onderhoudsachterstand meldenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:15 schreef Faithy het volgende:
[..]
"de dopjes van mijn toiletbril zijn versleten!"
Ik had het donkerbruine vermoeden al, toch vind ik er nu een stuk beter te pruimen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En wat als het dezelfde mensen zijn?
De WAT?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:15 schreef Faithy het volgende:
"de dopjes van mijn toiletbril zijn versleten!"
"Donkerbruine prinsessen die elkaars flamoessen aan het pruimen zijn. Lekker heet en nat. Kijk hoe ze een royaal orgasme beleven. Tegelijk!"quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik had het donkerbruine vermoeden al, toch vind ik er nu een stuk beter te pruimen.
Selderij is nou juist een van de groentes die ik nauwelijks klaarmaak... Misschien binnenkort eens een salade maken.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd?
Is echt yummy for yo tummy
Van wat? pindakaas en selderij?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bleggg ik voorspel dat je dik gaat worden
en dan nog voorspel ik dat je dik gaat wordenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Van wat? pindakaas en selderij?
Het verbranden van selderij kost meer energie dan dat het oplevert aan kcal. En pindakaas is gezond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |