trouwen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:37 schreef Stereotomy het volgende:
Foei SHE, nu haal je macronutrienten (energie - koolhydraten, vetten, eiwitten) door elkaar met gewone nutriënten (vitamines e.d.).
Dat pindakaas veel nutriënten bevat dat mag duidelijk zijn. Dus 'gezond'. Maar 't is de hoge energiedichtheid. Die overigens een factor 100 hoger ligt dan waar die selderijstengels ergens op liggen.
die moesten minder toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:38 schreef SHE het volgende:
Ik mag best wat dikker worden, goed voor mijn boobies.
Zeik niet zo johquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:38 schreef SHE het volgende:
Ik mag best wat dikker worden, goed voor mijn boobies.
en bedanktquote:
Ja maar ik heb die van jou wél in irl gezien.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
en bedanktje hebt ze nieteens irl gezien van SHE [onzekerheidsmodus over mijn tieten gaat nu aan]
*SOL nog een overbodige preistengel steekt in SHE's hol... maar alleen omdat ze er om vraagtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:44 schreef SHE het volgende:
Het is niet echt wispelturig hoor. Maar mijn tieten en kont gaan er altijd het eerst aan.
Mijn reet is helemaal plat en mijn borsten krimpen acuut.
Komt door die stomme stinkgroenten; daar word ik lelijk van. Ik ga op die groenten lijken.
Zou er in jou professionele wereld een markt voor manboobs zijn?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die van mij zijn het kleinst, denk ik.
tis niet veul eejquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja maar ik heb die van jou wél in irl gezien.
rent heul hard weg nu
1 pot pindakaas per selderijstengel?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:50 schreef Vork het volgende:
Zolang er niet wordt gesproken over verhoudingen en hoeveelheden is alles gezond
1m72 en 54/55 kiloquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:50 schreef Vork het volgende:
Zolang er niet wordt gesproken over verhoudingen en hoeveelheden is alles gezond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |