Geen voetbal hier, maar alsnog een coole avond!quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:47 schreef WhiteLightning het volgende:
je bedankt man! ik ga afsluiten. mensen prettige avond nog! en veel plezier met voetbal
Inderdaad, hoop nieuwe mensen enzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:58 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme, t gaat weer hard vandaag
Wel thuis WL!
Bouwvakkers enzo, heftuuugquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, hoop nieuwe mensen enzo
Fresh meatquote:
Je moet er wel om lachenquote:
Dacht toch echt dat het bijna It'ers waren hierquote:
Och nee toch, en jij was er ook weer?quote:
Ik ben vrolijk vandaag, daar komt het vanquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Och nee toch, en jij was er ook weer?
Dat verklaart meteen waarom alleen wij er nog zijn zeker?![]()
Nee, zijn vrouw is zelf al een moederquote:
Jij bent nog veel ergerquote:
Valt toch wel even tegen hequote:Op donderdag 26 juni 2008 18:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dacht toch echt dat het bijna It'ers waren hier
quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:42 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nee, zijn vrouw is zelf al een moeder![]()
Whehehequote:Op donderdag 26 juni 2008 18:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Och nee toch, en jij was er ook weer?
Dat verklaart meteen waarom alleen wij er nog zijn zeker?![]()
Nah!quote:
Fase 1 : Ontkenningquote:
Nou heb ik nog veel minder zinquote:
quote:
Als je me de rest van de fases ook alvast vertelt, kan ik die gaan ontkennen...quote:
Guitar Hero op werk? Huh?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
STFU man, jij zit allang thuis!
Ik moet hier nog 3 kwartier wachten voordat ik eindelijk weer Guitar Hero kan spelen hier op m'n werk
quote:
Heuh ik ga niet de huis tuin en keuken psycholoog uithangen hequote:Op donderdag 26 juni 2008 18:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als je me de rest van de fases ook alvast vertelt, kan ik die gaan ontkennen...
Saai hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heuh ik ga niet de huis tuin en keuken psycholoog uithangen he
quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heuh ik ga niet de huis tuin en keuken psycholoog uithangen he
Op je werk?!quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
STFU man, jij zit allang thuis!
Ik moet hier nog 3 kwartier wachten voordat ik eindelijk weer Guitar Hero kan spelen hier op m'n werk
Sorryquote:
Beetje jammer Beller, ik dacht dat GRTDOJW een eigen psycholoog had gevondenquote:
Eigenlijk zeg je best wel vaak sorry!quote:
Dan praat ik mensen alleen maar een complex aanquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje jammer Beller, ik dacht dat GRTDOJW een eigen psycholoog had gevonden
Ik ben "de demotivator" ja, dat behoor ik te doenquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan praat ik mensen alleen maar een complex aan
Ok ok... ik laat ze inzien dat hun leven 1 grote hoax is, en dat ze maar beter de intercity van 20.00 kunnen halen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben "de demotivator" ja, dat behoor ik te doen
bijna goed, gewoon blijven herhalen dat je geen zin meer hebt (hoax... leuk!)quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok ok... ik laat ze inzien dat hun leven 1 grote hoax is, en dat ze maar beter de intercity van 20.00 kunnen halen?
BOEM!quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
We hebben hier 5 van die 60" HD beamers staan... En ja, daar kun je van alles op aansluiten
Daar ben jij voor hequote:Op donderdag 26 juni 2008 19:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
bijna goed, gewoon blijven herhalen dat je geen zin meer hebt (hoax... leuk!)
Beetje bukkake kijken he?quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
We hebben hier 5 van die 60" HD beamers staan... En ja, daar kun je van alles op aansluiten
Jij ... Youtube = not donequote:Op donderdag 26 juni 2008 19:13 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme, dat ik ooit nog eens fan zou worden van negermuziek
Nee hoor, valt best meequote:
Koffie/thee dan maar!quote:
Een bakje koffie gaat er altijd wel in! thx!quote:
Veel plezier!quote:
Diertjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Diertjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Afwisseling van de wacht? ik ga mijn bedje opzoeken![]()
Mensen, fijne avond!
Jaja ben alweer 20 minuten op werk ofzoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:01 schreef draculettetje het volgende:
hey beller! alweer op het werk?
is de boven verdieping nu af?of ging je dat dit weekend doen?
voelt het al meer als jullie huis?
Ow dat klinkt goed zeg!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jaja ben alweer 20 minuten op werk ofzo
Vandaag gaan we beginnen met het laminaat te leggen boven, en dan is de bovenverdieping af
Het voelt ontzettend fijn en ruikt nu ook allemaal zo lekker
Ja klopt, op het laminaat na, is het boven nu afquote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ow dat klinkt goed zeg!
en dan op het laminaat na de boven verdieping af en dat met het week! harde werkers!
moet er beneden nog veel gedaan? en doen jullie de tuin ook meteen da's een oerwoud nu toch?
* Crazy-M geeft dracu ee nkusje op de wang.quote:
thee is altijd goedquote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft dracu ee nkusje op de wang.
Goedemorgen mevrouw dracu.
Kopje Thee ?
Meuningquote:
Mogggguh Droxz!!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!!!!!!!!!!!!!!!
Zo, ik heb gewoon eens wat langer geslapen
Mogguh WLquote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:54 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh!
ik heb deze als desktop
[ afbeelding ]
hier hebben ze erg mooie
http://interfacelift.com/wallpaper/index.php?sort=ratings
WTF gast, dat ziet er goed uit man!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:54 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh!
ik heb deze als desktop
[ afbeelding ]
hier hebben ze erg mooie
http://interfacelift.com/wallpaper/index.php?sort=ratings
STERF!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogggguh Droxz!!
Kijk dat is goed nieuws
En? En? En? Hebben we er een beetje zin in vandaag?????
Ongekend... ben je mooi klaar meequote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
STERF!![]()
Kom hier binnen, gelijk een stroomstoring, alles pc's en sommige servers een reboot... ook een goede morgen hier
Vooral Lotus notes vind het niet zo lekker... nou gaat bijna iedereen bellen.. uh... mijn lotus die het niet..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... ben je mooi klaar mee
Relaxed~! Waarom zo vroeg?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vooral Lotus notes vind het niet zo lekker... nou gaat bijna iedereen bellen.. uh... mijn lotus die het niet..
Maarja, 13:15 weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HELDquote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meuning
Ik heb een wallpaper voor jeWeet niet of hij van goede kwaliteit is...
Twilight Zone - 1600x1200
[ link | afbeelding ]
Mooiquote:
tenminste beter dan die standaard blauwe achtergrondquote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tenminste beter dan die standaard blauwe achtergrond
Nogal veel overgewerkt deze weekquote:
Elluk nadeel heb z'n voordeelquote:
Meuningquote:
Dat dan weer wel *klopt even op hout.. want KUT COLLEGA IS WEER TE LAAT, als hij ziek is gaat het feestje dus niet door *quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Elluk nadeel heb z'n voordeel
Relaxed man! Lekker vroeg weekend
Mogguh Crazy-MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM en Tripackkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!quote:
Gast als dat zo is, dan krijg je spontaan een aanval en moet je met spoed naar het ziekenhuisquote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel *klopt even op hout.. want KUT COLLEGA IS WEER TE LAAT, als hij ziek is gaat het feestje dus niet door *
Mag ik vragen wat zoiets dan gaat kosten? Wel kut zegquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:00 schreef Faithy het volgende:
deze kutcollega was ook te laat![]()
![]()
achterband van mn motor lek!!!!!!
Gelukkig werkt mn vriend in Wageningen en reden we vanochtend samen op, en werk ik in een gehucht vlak voor Wageningen, dus kon hij me mee laten liften
maar GODVERDEGODVERDEGODVER![]()
dat gaat veel geld kosten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |