Geen voetbal hier, maar alsnog een coole avond!quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:47 schreef WhiteLightning het volgende:
je bedankt man! ik ga afsluiten. mensen prettige avond nog! en veel plezier met voetbal
Inderdaad, hoop nieuwe mensen enzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:58 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme, t gaat weer hard vandaag
Wel thuis WL!
Bouwvakkers enzo, heftuuugquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, hoop nieuwe mensen enzo
Fresh meatquote:
Je moet er wel om lachenquote:
Dacht toch echt dat het bijna It'ers waren hierquote:
Och nee toch, en jij was er ook weer?quote:
Ik ben vrolijk vandaag, daar komt het vanquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Och nee toch, en jij was er ook weer?
Dat verklaart meteen waarom alleen wij er nog zijn zeker?![]()
Nee, zijn vrouw is zelf al een moederquote:
Jij bent nog veel ergerquote:
Valt toch wel even tegen hequote:Op donderdag 26 juni 2008 18:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dacht toch echt dat het bijna It'ers waren hier
quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:42 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nee, zijn vrouw is zelf al een moeder![]()
Whehehequote:Op donderdag 26 juni 2008 18:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Och nee toch, en jij was er ook weer?
Dat verklaart meteen waarom alleen wij er nog zijn zeker?![]()
Nah!quote:
Fase 1 : Ontkenningquote:
Nou heb ik nog veel minder zinquote:
quote:
Als je me de rest van de fases ook alvast vertelt, kan ik die gaan ontkennen...quote:
Guitar Hero op werk? Huh?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
STFU man, jij zit allang thuis!
Ik moet hier nog 3 kwartier wachten voordat ik eindelijk weer Guitar Hero kan spelen hier op m'n werk
quote:
Heuh ik ga niet de huis tuin en keuken psycholoog uithangen hequote:Op donderdag 26 juni 2008 18:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als je me de rest van de fases ook alvast vertelt, kan ik die gaan ontkennen...
Saai hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heuh ik ga niet de huis tuin en keuken psycholoog uithangen he
quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heuh ik ga niet de huis tuin en keuken psycholoog uithangen he
Op je werk?!quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
STFU man, jij zit allang thuis!
Ik moet hier nog 3 kwartier wachten voordat ik eindelijk weer Guitar Hero kan spelen hier op m'n werk
Sorryquote:
Beetje jammer Beller, ik dacht dat GRTDOJW een eigen psycholoog had gevondenquote:
Eigenlijk zeg je best wel vaak sorry!quote:
Dan praat ik mensen alleen maar een complex aanquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje jammer Beller, ik dacht dat GRTDOJW een eigen psycholoog had gevonden
Ik ben "de demotivator" ja, dat behoor ik te doenquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan praat ik mensen alleen maar een complex aan
Ok ok... ik laat ze inzien dat hun leven 1 grote hoax is, en dat ze maar beter de intercity van 20.00 kunnen halen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben "de demotivator" ja, dat behoor ik te doen
bijna goed, gewoon blijven herhalen dat je geen zin meer hebt (hoax... leuk!)quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok ok... ik laat ze inzien dat hun leven 1 grote hoax is, en dat ze maar beter de intercity van 20.00 kunnen halen?
BOEM!quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
We hebben hier 5 van die 60" HD beamers staan... En ja, daar kun je van alles op aansluiten
Daar ben jij voor hequote:Op donderdag 26 juni 2008 19:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
bijna goed, gewoon blijven herhalen dat je geen zin meer hebt (hoax... leuk!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |