abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59793351
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:38 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Ik zal netjes blijven want dit soort opmerkingen vreet.

Afdwingen is niet gelijk aan stimuleren, ik referreer je graag adv. de Van Dale.

pffff..... lastig
Dat siert je.. Je zou toch denken dat de alsmaar stijgende brandstof prijzen genoeg stimulans zouden zijn om mensen wat bewuster te laten kijken naar het verbruik van hun (nieuwe) auto, maar daar was blijkbaar een wat straffere maatregel voor nodig. Laten we het for arguments sake dan zachte dwang noemen, er is immers nog evenveel keus, alle auto's zijn nog gewoon te koop, alleen zijn de minder zuinige zijn duurder geworden. Dat is toch eerlijk? Als je meer vervuild omdat je nét die zwaardere motor in je auto wilt hebben oid, betaal je dus ook meer. Onder dwang versta ik dat de overheid SUV's verbied, en zeg 3 soorten auto's voorschijft, en dat is hier toch echt niet het geval. Dat sommige mensen zich betutteld voelt kan ik me wel voorstellen, al denk ik wel dat dat gevoel na een paar keer minder tanken wel snel zal verdwijnen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 30 juni 2008 @ 14:13:12 #152
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_59793639
quote:
Op maandag 30 juni 2008 10:42 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Op 2 punten te weerleggen,

Ik heb er nog een 6 jaar oude Nissan Primera naast.

Hij doet minimaal het dubbele in verbruik

Voor mij is een auto een hobby, inderdaad 1 van de laatste stukjes echte mannenspeelgoed, voor mijn werk zorg ik gewoon dat ik dicht bij mijn werkgever woon, zodat ik niet afhankelijk ben van dat leasegebeuren en meer eisen kan stellen aan mijn financien.

Zoals ik al zei: 15 jaar geleden kreeg iedere fabrieksarbeider de gelegenheid om een redelijk jonge auto te kopen voor privebezit, een simpel kantoorpikke met Mavo kon met doorsparen zelfs voor nieuw gaan.

Door het leaseplangebeuren icm bepaalde heffingen heeeft dat er voor ons voor gezorgd dat we wel nog steeds op deze standaard kunnen blijven rijden, maar dat het niet meer ons bezit is, de stap die nu wordt uitgevoerd is om iedereen langzaam in de hybridebakken te gooienzodra dat succesvol is en de menigte gaat erin mee, zal de rest automatisch gedwongen worden om in dezelfde soort bakken te rijden.

Als iedereen dit over one heen laat komen, wat is dan de volgende stap, winkelwagentjes met zonnepanelen?
Belasting per 100cc motorinhoud?

Ik wil ook over 20 jaar nog van enige luxe genieten, en dat gaat me vermoedelijk niet lukken als idereen als schaapjes achter elkaar aanrent.
Dicht bij je werkgever wonen doe ik ook. Woon 15 kilometer van kantoor af. Ben alleen maar 1 keer per week op kantoor, en de rest van de week onderweg door de hele Benelux + Duitsland. 30.000 tot 40.000 Kilometer per jaar met gemak. En over 20 jaar hebben we geen hybrides meer, dan rijden we op waterstof met een beetje geluk. Bovendien als iedereen hier een benzineslurpende V8 zou rijden blijft er helemaal niks over van de luchtkwaliteit. Niks mis met hybrides dus.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 1 juli 2008 @ 16:12:33 #153
127232 Quint24
Just follow the star
pi_59821431
Alleen jammer dat de hybrides slechter voor het milieu zijn om ze te maken en om ze te slopen dan gewone auto`s.
Een dag niet naar mooie vrouwen kijken is een dag niet geleefd
pi_59827201
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Dicht bij je werkgever wonen doe ik ook. Woon 15 kilometer van kantoor af. Ben alleen maar 1 keer per week op kantoor, en de rest van de week onderweg door de hele Benelux + Duitsland. 30.000 tot 40.000 Kilometer per jaar met gemak. En over 20 jaar hebben we geen hybrides meer, dan rijden we op waterstof met een beetje geluk. Bovendien als iedereen hier een benzineslurpende V8 zou rijden blijft er helemaal niks over van de luchtkwaliteit. Niks mis met hybrides dus.
Ik geloof niet dat we op waterstof gaan rijden.
Waterstof is veel te onhandig en geeft veel verlies bij het produceren.

Electriciteit direct opslaan in accu's ipv gebruiken om waterstof te maken lijkt mij logischer.

Accu's worden in sprongen beter momenteel.
(Polymeer-) Lithium Ion batterijen zijn inmiddels zover dat ze veilig genoeg zijn en lichtgewicht in verhouding tot oudere accu's. De opslagcapaciteit groeit nog steeds.
Ze worden al toegepast in de Tesla Roadster.

Tevens hebben electromotoren tegenwoordig al een maximaal rendement van 98%.
Bij verbrandingsmotoren is dit maximaal zo'n 35%.

[ Bericht 3% gewijzigd door TheFreshPrince op 01-07-2008 21:06:56 ]
pi_59827354
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 16:12 schreef Quint24 het volgende:
Alleen jammer dat de hybrides slechter voor het milieu zijn om ze te maken en om ze te slopen dan gewone auto`s.
Dat is propaganda van de olie-industrie.
In ieder topic over de hybride auto komt er wel iemand mee aanzwaaien alsof hij het zefl heeft uitgevonden.

Wat is er nu wezenlijk anders aan een hybride auto?

- je hebt een accu van zo'n 45kg welke voor het overgrote deel hergebruikt wordt
- je hebt een electromotor (tevens dynamo) die zeer slijtvast is een hoog rendenent heeft. Tevens kan deze bijna geheel gerecycled worden.

De energie die nodig is om de accu en electromotor te maken én te hergebruiken wordt ruimschoots goedgemaakt door de bespaarde brandstof (in vergelijk met een auto uit dezelfde klasse).

Tevens blijkt dat de zogenaamde vervuiling door grondstoffen niet door de Prius is veroorzaakt; dat bedrijf wint al 35 jaar nikkel (o.a. gebruikt in roestvrij staal) en Toyota neemt maar zo`n 1 a 2 procent af van de huidige productie.

Vergeet als laatste niet dat bij het winnen van olie ook veel vervuiling wordt veroorzaakt.
En op=op.

[ Bericht 4% gewijzigd door TheFreshPrince op 01-07-2008 21:11:19 ]
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:15:24 #156
62913 Blik
The one and Only!
pi_59827557
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 16:12 schreef Quint24 het volgende:
meneertje heeft ook een onderzoek gelezen dat gesponsord werd door grote oliemaatschappijen
  dinsdag 1 juli 2008 @ 22:50:11 #157
157922 fathank
pi_59829856
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 20:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Electriciteit direct opslaan in accu's ipv gebruiken om waterstof te maken lijkt mij logischer.

Accu's worden in sprongen beter momenteel.
(Polymeer-) Lithium Ion batterijen zijn inmiddels zover dat ze veilig genoeg zijn en lichtgewicht in verhouding tot oudere accu's. De opslagcapaciteit groeit nog steeds.
Ze worden al toegepast in de Tesla Roadster.

Tevens hebben electromotoren tegenwoordig al een maximaal rendement van 98%.
Bij verbrandingsmotoren is dit maximaal zo'n 35%.
Ik noemde ook maar een dwarsstraat. Voordeel van waterstof is wel dat je binnen 5 minuten weer je tank vol hebt en je weer x-aantal kilometers kunt rijden. Ik zou er niet op durven wedden wat de "brandstof" van de toekomst gaat worden.
pi_59843018
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 23:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Alsof je een Lexus of Mercedes 6 cilinder wél hoort aankomen.
Bij dat soort auto's hoor je bij 50km/u ook alleen de banden nog maar op het asfalt.
ligt eraan hoeveel benzine ze op dat moment verbruiken
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:24 schreef fathank het volgende:

[..]

En ik ben niet jaloers op je 13-in-een-dozijn 20 klepper Golf (Kijk mij geen audi kunnen betalen)
je kent mijn 20 klepper golf niet, en het is zeker geen 13-in-een-dozijn 20 klepper Golf, daarbij kan ik wel een audi betalen maar dat doet mij niks....
en die andere 20 klepper golf heb je misschien wel hier in het pta gedeelte gezien en dat is zeker geen 13-in-een-dozijn Golf

Ik vraag je toch ook niet om jaloers te zijn op mijn 20kleppers, verder nog iets?

Een hybride "auto" is gewoon not done, zoals ouwelui altijd alle (jonge) golf rijders over een kant scheren, scheer ik nu ook elke hybride en zijn bestuurder over een kant
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:12:18 #159
157922 fathank
pi_59843080
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:09 schreef kevin20vt het volgende:

[..]

ligt eraan hoeveel benzine ze op dat moment verbruiken
[..]

je kent mijn 20 klepper golf niet, en het is zeker geen 13-in-een-dozijn 20 klepper Golf, daarbij kan ik wel een audi betalen maar dat doet mij niks....
en die andere 20 klepper golf heb je misschien wel hier in het pta gedeelte gezien en dat is zeker geen 13-in-een-dozijn Golf

Verder nog iets?

Een hybride "auto" is gewoon not done, zoals ouwelui altijd alle (jonge) golf rijders over een kant scheren, scheer ik nu ook elke hybride en zijn bestuurder over een kant
Je project heb ik gezien in pta, en dat is ook vet. Maar een golf 4 is sowieso 13-in-een-dozijn. Lekker terug scheren over 1 kam. Heb je trouwens niet die hybride gezien die in 4 sec op de honderd zit? Weet niet hoe dat ding heet, maar is ook een topic over in pta.

pi_59843274
ja het klopt dat een golf 4 een 13 in een dozijn saaie auto is, maar die van mij niet echt een standaard golf 4 meer hahahaha
maar daar ging het hier niet om

Ik vind het prachtig dat er een hybride in 4 seconden naar de 100 kan, en perfekt ook dat ze aan nieuwe technieken werken. maar mijn persoonlijke gevoel bij een hybride is gewoon dit -->

Het ziet er niet uit (de honda en de prius), ik krijg er niet op de positieve manier kippenvel van en dan rijden er hier in de omgeving ook nog van die bepaalde "figuren" met zo'n hybride dus tja...
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:48:56 #161
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59843909
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:20 schreef kevin20vt het volgende:
ja het klopt dat een golf 4 een 13 in een dozijn saaie auto is, maar die van mij niet echt een standaard golf 4 meer hahahaha

Ik vind het prachtig dat er een hybride in 4 seconden naar de 100 kan, en perfekt ook dat ze aan nieuwe technieken werken. maar mijn persoonlijke gevoel bij een hybride is gewoon dit -->

Het ziet er niet uit (de honda en de prius), ik krijg er niet op de positieve manier kippenvel van en dan rijden er hier in de omgeving ook nog van die bepaalde "figuren" met zo'n hybride dus tja...
Verlaagde-pauper-golf-met-lelijk-spoioler-setje alert.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:55:22 #162
157922 fathank
pi_59844065
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:20 schreef kevin20vt het volgende:

Ik krijg kippenvel van Golfjes als ik zie wat voor figuren daarin rijden .
pi_59844356
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:48 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Verlaagde-pauper-golf-met-lelijk-spoioler-setje alert.
zoals ik al zei, jullie hebben mijn golfje nog niet gezien (er zitten dus geen spoilers op lieverd )

@ Fathank: Ik hou ook van jou
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:07:54 #164
157922 fathank
pi_59844404
.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59844727
hahaha ik moet helaas ook nog werken tussen het bouwen aan de cabrio
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:57:24 #166
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59845536
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:06 schreef kevin20vt het volgende:

[..]

zoals ik al zei, jullie hebben mijn golfje nog niet gezien (er zitten dus geen spoilers op lieverd )

@ Fathank: Ik hou ook van jou
Als het dat ding in je avatar is weet ik genoeg
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_59847059
Dat zegt meer over jou dan over mijn avatar
  woensdag 2 juli 2008 @ 19:19:26 #168
157922 fathank
pi_59848533
Welkom op Fok!

pi_59848591
hahaha dankje
pi_59921729
Hier nog 2 vette foto's:

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 6 juli 2008 @ 12:02:19 #171
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_59922719
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 20:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Accu's zijn vooral erg zwaar (kilo's dus) en nemen veel ruimte in. En daarbij hebben ze tijd nodig om opgeladen te worden.
Waterstof kan getankt worden zoals je LPG tankt. En daarbij lijkt me dat de huidige verbrandingsmotor omgebouwd kan worden naar waterstof
(je hebt dus niet het geval dat de hele wereld een nieuwe auto nodig heeft..)
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  maandag 7 juli 2008 @ 07:58:11 #172
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59941024
quote:
Op zondag 6 juli 2008 10:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Hier nog 2 vette foto's:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nou, vet man

Geef nou gewoon toe dat je zonder de financiele voordelen die eraan kleven dat ding nooit en te nimmer gekocht zou hebben, dan kan het topic op slot.
  maandag 7 juli 2008 @ 08:22:28 #173
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_59941157
quote:
Hier nog 2 vette foto's:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vinnum wel fraai. Het is jammer dat die dingen geen caravans kunnen trekken anders was dit serieus een kandidaat volgende auto.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 7 juli 2008 @ 08:26:09 #174
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_59941194
Een van mijn collega's heeft zo'n electrische grasmaaier. Hij oogt wel aardig, maar rijd ruk. Geen gang in te krijgen.
pi_59941460
quote:
Op maandag 7 juli 2008 08:26 schreef ShaoliN het volgende:
Een van mijn collega's heeft zo'n electrische grasmaaier. Hij oogt wel aardig, maar rijd ruk. Geen gang in te krijgen.
Nee, maar hij is wel lekker zuinig.. En zo'n automaat is ook wel handig.. Niet iedereen koopt een auto voor het snel wegtrekken bij de stoplichten..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_59941516
quote:
Op maandag 7 juli 2008 08:56 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Nee, maar hij is wel lekker zuinig.. En zo'n automaat is ook wel handig.. Niet iedereen koopt een auto voor het snel wegtrekken bij de stoplichten..
Precies. bovendien komt ie heel aardig van z'n plek, zoals je ook in alle reviews kunt lezen. Natuurlijk trekt ie er geen golf GTI uit, maar die tijd heb ik wel gehad (itt anderen hier)
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_59941532
quote:
Op maandag 7 juli 2008 07:58 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Nou, vet man

Geef nou gewoon toe dat je zonder de financiele voordelen die eraan kleven dat ding nooit en te nimmer gekocht zou hebben, dan kan het topic op slot.
Alsof ik dit topic heb geopend om tegenover anderen mijn keuze te rechtvaardigen
pi_59941893
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:44 schreef nerd4sale het volgende:
Stelling: een lease-auto rijden zonder bijtelling kan alleen als je er nog een 2e auto naast hebt.
Ik rijd op het moment geen leaseauto meer, maar bij mijn vorige werkgever waren er toch genoeg mensen die zonder bijtelling reden.
Als je maar een gesloten ritten administratie hebt die 1 op 1 klopt met je zakelijke agenda en je eventuele prive kilometers niet meer dan 500 km zijn.
De kilometers woon/werkverkeer tellen mee in de zakelijke kilometers.

Persoonlijk heb ik de bijtelling nooit erg gevonden. Ik verstookte in woonwerk verkeer al meer diesel dan dat ik aan bijtelling betaalde.

Wat betreft de auto van de TS denk ik dat hij geen verkeerde keuze heeft gemaakt. Het uiterlijk van de auto is niet geheel mijn smaak, maar goed daar is overheen te komen. Van een kennis die voor een nieuwe auto een proefrit gemaakt heeft in de civic, heb ik begrepen dat hij hem erg prettig vond rijden.
  maandag 7 juli 2008 @ 10:02:03 #179
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_59942354
quote:
Op maandag 7 juli 2008 09:00 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Precies. bovendien komt ie heel aardig van z'n plek, zoals je ook in alle reviews kunt lezen. Natuurlijk trekt ie er geen golf GTI uit, maar die tijd heb ik wel gehad (itt anderen hier)
Er is een verschil tussen traag en traag. Vlot tot de honderd. Maar als ik een vrachtwagen in wil halen begint hij alleen harder te knetteren ipv van harder te rijden.
Dit terwijl de meest standaard dieseltjes veel vlotter zijn.
Ow en Golf GTI is een pauper bak, maar ik prefereer mijn Leon FR uit 07 nog steeds boven een pauperbakkie wat men aanschaft vanwege de lage bijtelling.
  maandag 7 juli 2008 @ 10:37:36 #180
76207 nerd4sale
Het is wat
pi_59942928
quote:
Op maandag 7 juli 2008 09:31 schreef jovak het volgende:
[..]
Ik rijd op het moment geen leaseauto meer, maar bij mijn vorige werkgever waren er toch genoeg mensen die zonder bijtelling reden.
Als je maar een gesloten ritten administratie hebt die 1 op 1 klopt met je zakelijke agenda en je eventuele prive kilometers niet meer dan 500 km zijn.
Ja, maar wie rijdt er nou minder dan 500 prive-kilometers per jaar.
Ik heb ook wel collega's die zonder bijtelling rijden, maar die hebben dan zonder uitzondering een partner met een auto, waarmee de prive-kilometers worden afgelegd.
pi_59946622
Je kan natuurlijk ook gewoon een OV Jaarkaart hebben naast je lease auto

Er zijn overigens leasemaatschappijen waar je naast de leaseauto ook een OV kaart krijgt. Dan kan je echt wel zonder bijtelling veel prive kilometers maken. Een 2de auto is dan echt niet nodig..

Mijn reactie was meer op de stelling die eerder in het topc geplaatst was gericht. Het is lastig, maar wel mogelijk.
pi_59950741
quote:
Hier nog 2 vette foto's:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ok nou niet gaan overdrijven aub

die voorkant damn
  maandag 7 juli 2008 @ 23:08:22 #183
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_59960775
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:32 schreef Fiskus het volgende:

[..]

ok nou niet gaan overdrijven aub

die voorkant damn
Smaken verschillen nou eenmaal. ik blijf het kinderachtig vinden om daar altijd zo'n zeik over te bouwen. Er zullen genoeg dingen zijn, die jij mooi vindt wat anderen lelijk vinden.

Ik zal je even iets vertellen. Mischien ben je er een beetje te jong voor om dat nog door te hebben. De wereld draait niet om jou. Wat jij zegt is niet meteen een algemeen aanvaarde waarheid. het is maar dat je het weet.
Horrible Cunt!
pi_59962928
quote:
Op maandag 7 juli 2008 23:08 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Smaken verschillen nou eenmaal. ik blijf het kinderachtig vinden om daar altijd zo'n zeik over te bouwen. Er zullen genoeg dingen zijn, die jij mooi vindt wat anderen lelijk vinden.

Ik zal je even iets vertellen. Mischien ben je er een beetje te jong voor om dat nog door te hebben. De wereld draait niet om jou. Wat jij zegt is niet meteen een algemeen aanvaarde waarheid. het is maar dat je het weet.
Ding is lelijk, mijn excuses
pi_59963621
quote:
Op maandag 7 juli 2008 09:02 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Alsof ik dit topic heb geopend om tegenover anderen mijn keuze te rechtvaardigen
Eerlijk gezegd...... heb ik dat gevoel inderdaad wel

Dit is gewoon de Opel Kadett/Astra van de 21ste eeuw, ik denk niet dat iemand me dat kan weerleggen.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_59963845
Geduld is een schone zaak, ik heb de CR-Z op het oog (lente 2009)

pi_59963974
F*ck

nee F*CK!!

ehmm... F*CK!!!

Wat is dat ding lelijk!

pi_59963981
P.S. vertel me dat die dubbele uitlaat minimaal 2.4 liter naar buiten moet spuwen???
  dinsdag 8 juli 2008 @ 06:37:00 #189
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_59964254
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 00:41 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Ding is lelijk, mijn excuses
Nietes.
Horrible Cunt!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:10:37 #190
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_59964635
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 01:35 schreef 68Chevelle het volgende:

Dit is gewoon de Opel Kadett/Astra van de 21ste eeuw, ik denk niet dat iemand me dat kan weerleggen.
Ik denk dat iedereen dat kan weerleggen door bijvoorbeeld eventjes naar de verkoopcijfers te kijken.
De Prius maakt wat meer kans op een Kadett status...
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_59967590
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:02 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen traag en traag. Vlot tot de honderd. Maar als ik een vrachtwagen in wil halen begint hij alleen harder te knetteren ipv van harder te rijden.
Dit terwijl de meest standaard dieseltjes veel vlotter zijn.
Ow en Golf GTI is een pauper bak, maar ik prefereer mijn Leon FR uit 07 nog steeds boven een pauperbakkie wat men aanschaft vanwege de lage bijtelling.
Grappig dat veel mensen het toch niet kunnen hebben dat sommige mensen zo slim zijn om geen 300 euro bijtelling per maand te gaan betalen. Dan zijn het meteen paupers
Ik kan je vertellen dat ik hoogstwaarschijnlijk meer verdien dan jij dus wie is hier nou de pauper
pi_59969147
quote:
Op maandag 7 juli 2008 23:08 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Zeik over te bouwen? Kerel ik geef mijn mening, daar is een forum voor.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:34:31 #193
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_59969180
quote:
Op maandag 7 juli 2008 08:56 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Maar het is wel handig als je ook eens een boer met zijn tractor kunt inhalen op een binnenweg
pi_59969733
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:34 schreef osmo het volgende:

[..]

Maar het is wel handig als je ook eens een boer met zijn tractor kunt inhalen op een binnenweg
Of een RET-bus in de stad
pi_59970497
Ja inderdaad dat kan niet met een civic.

Tering wat een triest stel golfsnollen hier.. mening klaar maar nog nooit een HCH van binnen gezien
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:06:18 #196
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_59971496
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:33 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Zeik over te bouwen? Kerel ik geef mijn mening, daar is een forum voor.
Tuurlijk mag dat.

Maar het gebruik van bepaalde smileys en de woordkeuze noem ik zeiken.

Je had ook kunnen zeggen:

"Ik vind deze auto niet mooi, met name de voorkant." Komt een stuk minder triest over. Nu breng je het alsof anderen idioot zijn om een bepaald auto mooi te vinden.
Horrible Cunt!
pi_59971593
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 13:31 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja inderdaad dat kan niet met een civic.

Tering wat een triest stel golfsnollen hier.. mening klaar maar nog nooit een HCH van binnen gezien
Ik heb geen Golf, en mijn auto is ook niet vooruit te branden, maar het heeft in ieder geval stijl
Hoe een HCH er vanbinnen uitziet zal mij worst wezen, al die japanners zien er vanbinnen groetendeels hetzelfde uit, en het is allemaal plastic.

Het kost niks, maar dan heb je ook niet veel.

Nee, sorry..... even serieus..... wanneer heeft deze auto zijn debuut op de 24 uur van Le-Mans of de Indy 500? :

Honda del snol

dinsdag 8 juli 2008 @ 14:14:31 #198
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_59971664
ik baal dat ik in dit topic gepost heb.. nu blijft ie maar actief
pi_59971694
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:28 schreef makkie88 het volgende:
kicke wagen, me baas heeft er al 1
pi_59972275
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:30 schreef American_Nightmare het volgende:

Ik kan je vertellen dat ik hoogstwaarschijnlijk meer verdien dan jij dus wie is hier nou de pauper
Hoe kun jij nou weten wat iemand anders verdient terwijl je helemaal niks van die persoon weet?
En waarom vind je het trouwens om de paar posts nodig om te laten weten dat je oh zo veel verdient (how sad) minderwaardigheidscomplexje?

Zet je loon anders even neer, dan kunnen we vergelijken als jou dat gelukkig maakt.
pi_59972718
Zolang ze op de rechterbaan blijven heb ik er geen probleem mee
MOKUM XXX RATED
pi_59974310
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:36 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Hoe kun jij nou weten wat iemand anders verdient terwijl je helemaal niks van die persoon weet?
En waarom vind je het trouwens om de paar posts nodig om te laten weten dat je oh zo veel verdient (how sad) minderwaardigheidscomplexje?

Zet je loon anders even neer, dan kunnen we vergelijken als jou dat gelukkig maakt.
Nee ik word niet graag een pauper genoemd door maatschappelijke niksnutten die niks anders doen dan de hele dag op Fok rondhangen en dat al jarenlang.
Ik vind het sowieso triest dat mannen jochies het blijkbaar nodig vinden om alle auto's af te zeiken behalve waar ze zelf in rijden. Grow up, get a life etc.
En als je perse je loon wil vergelijken; als je 2x modaal verdient mag je me komen uitlachen, anders waffel houwe
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:14:14 #203
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_59975069
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:10 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Nee, sorry..... even serieus..... wanneer heeft deze auto zijn debuut op de 24 uur van Le-Mans of de Indy 500?
*uch

Al zit er waarschijnlijk bar weinig hybride technologie in die auto.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:32:13 #204
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_59975541
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:48 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee ik word niet graag een pauper genoemd door maatschappelijke niksnutten die niks anders doen dan de hele dag op Fok rondhangen en dat al jarenlang.
Ik vind het sowieso triest dat mannen jochies het blijkbaar nodig vinden om alle auto's af te zeiken behalve waar ze zelf in rijden. Grow up, get a life etc.
En als je perse je loon wil vergelijken; als je 2x modaal verdient mag je me komen uitlachen, anders waffel houwe
In dat geval, Hahaha. Pauper.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:33:23 #205
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_59975579
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:48 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Je bent trouwens eerder geregistreerd en hebt meer posts. Maar dat terzijde.
pi_59975711
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 16:33 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Je bent trouwens eerder geregistreerd en hebt meer posts. Maar dat terzijde.
En ik ken hem zelf ook alleen maar als user die altijd alles en iedereen afzeikt, grappig dat juist hij dan moet huilen als ze zijn autootje niet mooi vinden
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:42:05 #207
168121 retuow82
Het is friet!
pi_59975819
Ik heb liever de Civic Hybride dan de Prius, dat is echt een gedrocht.

Maar nog liever heb ik gewoon mijn eigen Civic met de volle 25% bijtelling maar wel de zekerheid dat ik nog eens een stoplichtsprintje kan winnen hier en daar
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_59980201
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 16:37 schreef StrayDog het volgende:

[..]

En ik ken hem zelf ook alleen maar als user die altijd alles en iedereen afzeikt, grappig dat juist hij dan moet huilen als ze zijn autootje niet mooi vinden
Smaken verschillen, maar als je een auto af gaat kraken omdat je DENKT dat ie geen goede prestaties levert en je er nooit in gereden hebt / 'm van dichtbij gezien hebt moet je gewoon je waffel houden anders ben je echt te dom om te poepen.
pi_59980216
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 16:32 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

In dat geval, Hahaha. Pauper.
pi_59980879
even over de auto:

tot hoeveel km rij je nu op de elektro motor?
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:35:49 #211
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59981024
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:29 schreef wouter37 het volgende:
even over de auto:

Voordatie ontploft?
pi_59981285
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:35 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Voordatie ontploft?
voordat hij overschakeld op de benzine motor
pi_59983465
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:29 schreef wouter37 het volgende:
even over de auto:

Voor zover ik weet is het altijd een combinatie van benzine / elektra.
  woensdag 9 juli 2008 @ 09:32:15 #214
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_59989668
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 22:20 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Voor zover ik weet is het altijd een combinatie van benzine / elektra.
In principe kan hij tot 50 km op zijn elektro motor.
pi_59990897
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 09:32 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

In principe kan hij tot 50 km op zijn elektro motor.
Ik denk dat je in de war bent met de Prius. Sommige bronnen beweren dat de Civic ook soms alleen op z'n electromotor rijdt, maar volgens mij is dit niet zo.
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:15:16 #216
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_59991248
Wat een gruwelijk barrel is dat. De korting op de bijtelling is tof natuurlijk, ook kost zo'n ding geen drol. Leuke standaard extra's als 6cd mp3 wisselaar maar het uiterlijk bezorgd niemand een warm gevoel denk ik.

Rij zelf slechts een opel astra station maar god wat ben ik daar blij mee als ik die honda's zie rijden. Collega van me heeft er ook 1 besteld. Ik snap dat overigens prima maar mijn smaak is het niet.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_59991746
Zo zie je maar, smaken verschillen Ik vind de Astra nou echt een 13 in een dozijn hondenhok tov deze sportieve bolide 8)
pi_59992010
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Zo zie je maar, smaken verschillen Ik vind de Astra nou echt een 13 in een dozijn hondenhok tov deze sportieve bolide 8)
Ben je nou sarcastisch aan het worden?
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:56:29 #219
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_59992083
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Tuurlijk, die astra's zijn ook barrels dat geef ik toe. Snap alleen niet dat je die honda zo prachtig vindt. Ben overigens qua rijden prima tevreden met mijn astra (nieuwe type).
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_59996459
Sja een A3 vind ik natuurlijk wel net wat mooier, maar goed die zat niet in het budget (en dan nog had ik 'm niet gekozen aangezien ie 2x zo duur in bijtelling is als de Civic).
Maar ik vind de Civic echt een mooie wagen inderdaad (zowel van buiten als het futuristische interieur). Op sommige foto's ziet ie er wat raar / hoekig uit, maar bekijk hem eens in het echt, dan is het gewoon echt een mooie wagen, zeker met mooie velgen en een sportpakket, alleen heb ik dat laatste er niet bijgenomen, omdat ik 1500 voor een paar extra randjes iets teveel van het goede vond.
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:20:05 #221
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_60007093
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 14:53 schreef American_Nightmare het volgende:
Sja een A3 vind ik natuurlijk wel net wat mooier, maar goed die zat niet in het budget (en dan nog had ik 'm niet gekozen aangezien ie 2x zo duur in bijtelling is als de Civic).
Maar ik vind de Civic echt een mooie wagen inderdaad (zowel van buiten als het futuristische interieur). Op sommige foto's ziet ie er wat raar / hoekig uit, maar bekijk hem eens in het echt, dan is het gewoon echt een mooie wagen, zeker met mooie velgen en een sportpakket, alleen heb ik dat laatste er niet bijgenomen, omdat ik 1500 voor een paar extra randjes iets teveel van het goede vond.
TS, je hebt een fraai uitziende auto (zowel van binnen als van buiten), met uitstekende verbruikscijfers. Trek je niets aan van de doorsnee simpele fok!ker die je auto een 'pauperbakkie' vindt omdat ie geen 300 pk heeft en niet in 5 sec. naar de 100 km/u schiet.

Laat de anderen maar rijden in hun afgeragde Golfjes, roestende hondenhokken van 40 jaar oud, en zogenaamd 'snelle' leasehokken. JIJ hebt een auto met fraai design én een uitstekende kwaliteit. Niet voor niets staan Japanse automerken al járen in de top qua betrouwbaarheid.
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
pi_60007735
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:20 schreef Demarest het volgende:

[..]

TS, je hebt een fraai uitziende auto (zowel van binnen als van buiten), met uitstekende verbruikscijfers. Trek je niets aan van de doorsnee simpele fok!ker die je auto een 'pauperbakkie' vindt omdat ie geen 300 pk heeft en niet in 5 sec. naar de 100 km/u schiet.

Laat de anderen maar rijden in hun afgeragde Golfjes, roestende hondenhokken van 40 jaar oud, en zogenaamd 'snelle' leasehokken. JIJ hebt een auto met fraai design én een uitstekende kwaliteit. Niet voor niets staan Japanse automerken al járen in de top qua betrouwbaarheid.
  donderdag 10 juli 2008 @ 00:16:55 #223
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_60009956
Ach ieder het zijne, voor mij is het allemaal goed zolang ik er maar niet mee gezien moet worden
pi_60012108
Volgens mij roest zo een Jap sneller dan een 40 jarig oud duits hondenhok
Me buurman heeft een Civic en je kijkt zo door de wielkasten heen met die mooie roestgaten
MOKUM XXX RATED
pi_60012655
Aangezien ik lease maakt het me bar weinig uit of een auto na 20 jaar roest gaat vertonen of niet
pi_60012804
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:06 schreef American_Nightmare het volgende:
Aangezien ik lease maakt het me bar weinig uit of een auto na 20 jaar roest gaat vertonen of niet
True, true
MOKUM XXX RATED
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:12:45 #227
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_60013730
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:20 schreef Demarest het volgende:

[..]

Chargeren kan je wel. Wat de neuk heb je nu aan uitstekende verbruikscijfers . Dat ding van mij doet ook 1op20 of zelfs iets zuiniger nog, denk je dat ik daar blij mee ben? Het is leuk dat je zoveel kunt rijden op een volle tank maar daar houdt het dan ook wel mee op . Meestal zijn die zuinige auto's nu niet echt de snelste en een beetje invoegen is wel prettig.

Alles is perceptie en een mening natuurlijk maar ik denk niet dat de meeste heb kopen vanweg het "fraaie" uiterlijk
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:13:39 #228
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_60013749
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:16 schreef osmo het volgende:
Ach ieder het zijne, voor mij is het allemaal goed zolang ik er maar niet mee gezien moet worden
Dat dus!
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:26:43 #229
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_60014009
roesten maakt tegenwoordig nog weinig uit welk merk je rijdt. Tegenwoordig zijn bijna alle wagens van een kwalitatief goed niveau en doorroesten is iets van half jaren '90.
en voor leasewagens maakt het inderdaad geen f*ck uit aangezien je daar toch op zijn max 4 jaar in rijdt. (in mijn geval 2,5).

maar wat een gezeik over de looks van een wagen zeg, wees blij dat we niet allemaal kiezen voor een golf anders zou je niet Uniek meer zijn als je er wel eentje hebt (over eenheidsworstwagen gesproken trouwens).

Ik ben van mening dat je meer stijl hebt als je met een Civic Hybrid voor de dag komt dan met een golf/Astra/Megane etc. en ik weet ook zeker dat als je met de Civic komt voorrijden bij familiefeestjes dat iedereen hem ff wil zien of erin rijden. terwijl ze anders zouden zeggen, "golf is inderdaad een leuke auto, gefeliciteerd"

Persoonlijk zou ik overigens wachten tot de MiTo uit komt in NL en die direct gaan leasen mooie kar, leuke nieuwe techniek en gebaseerd op de 8c competizione 14.gif . aangezien ik geen reet geef om bijtelling en meer dan bereid ben om veel te veel geld uit te geven aan Auto's.
pi_60015039
...gaat 't uiteindelijk niet om één ding: die ()*&%&*(# regelingen van de overheid? Da's de enige reden dat we een Honda Civic Hybrid of Prius overwegen? Ben nu ook aan het rondneuzen voor een nieuwe leasebak maar als je per maand 200 euro NETTO meer kwijt bent aan een Fiat Bravo (bijvoorbeeld) dan aan een Honda Civic hybride, dan is de keuze voor veel mensen niet zo moeilijk meer... Dat de fabricage van de accu's voor zo'n hybride ietsje minder goed voor het milieu zijn vergeet het Binnenhof dan even... Zouden ze soms aandelen hebben?
pi_60015439
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:26 schreef RSie het volgende:
roesten maakt tegenwoordig nog weinig uit welk merk je rijdt. Tegenwoordig zijn bijna alle wagens van een kwalitatief goed niveau en doorroesten is iets van half jaren '90.
en voor leasewagens maakt het inderdaad geen f*ck uit aangezien je daar toch op zijn max 4 jaar in rijdt. (in mijn geval 2,5).

Klopt, tegenwoordig is een auto van plastic, 2 keer een paaltje meepakken en je auto is total loss.

maar wat een gezeik over de looks van een wagen zeg, wees blij dat we niet allemaal kiezen voor een golf anders zou je niet Uniek meer zijn als je er wel eentje hebt (over eenheidsworstwagen gesproken trouwens).

Een Ford Ka is ook uniek met bovenstaand statement, neem niet weg dat ik er liever op schijt dan erin rijd.

Ik ben van mening dat je meer stijl hebt als je met een Civic Hybrid voor de dag komt dan met een golf/Astra/Megane etc. en ik weet ook zeker dat als je met de Civic komt voorrijden bij familiefeestjes dat iedereen hem ff wil zien of erin rijden. terwijl ze anders zouden zeggen, "golf is inderdaad een leuke auto, gefeliciteerd"

Golf/Astra en Meganerijders zijn over het algemeen autoBEZITTERS, dat zijn mensen die hun auto onderhouden alsof het hun eigendom is.....beter nog, het is zelfs eigendom, dat is pas stijl!!, de reden waarom ik behalve de ultieme lelijkheid Hybride gigantisch afkraak is omdat die hele bak gemaakt is van simpel plastic, exclusiviteitswaarde 0,0

Persoonlijk zou ik overigens wachten tot de MiTo uit komt in NL en die direct gaan leasen mooie kar, leuke nieuwe techniek en gebaseerd op de 8c competizione 14.gif . aangezien ik geen reet geef om bijtelling en meer dan bereid ben om veel te veel geld uit te geven aan Auto's.
Fijn voor jou, cheapskate!, zou je dan wel zo vriendelijk willen zijn om met je geitenwollensokken een beetje de verkeersregels op de weg toe te passen ipv de gemiddelde onverantwoordelijke leaserijder als een idioot over de weg te gaan en autoBEZITTERS daarmee schade toebrengen?

Nu komt de vraag gegarandeerd, ben ik nu opeens een cheapskate omdat....?, JA dat ben je, zonder twijfel!
  donderdag 10 juli 2008 @ 11:45:38 #232
157922 fathank
pi_60015677
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:10 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Ik heb geen Golf, en mijn auto is ook niet vooruit te branden, maar het heeft in ieder geval stijl
Hoe een HCH er vanbinnen uitziet zal mij worst wezen, al die japanners zien er vanbinnen groetendeels hetzelfde uit, en het is allemaal plastic.

Het kost niks, maar dan heb je ook niet veel.

Nee, sorry..... even serieus..... wanneer heeft deze auto zijn debuut op de 24 uur van Le-Mans of de Indy 500? :

Honda del snol

Wat nou stijl. Het is gewoon een Amerikaanse pooierbak, dat noem ik geen stijl. Een Bentley of een Rolls Royce hebben stijl. Amerikaanse bakken met een 38 liter V8 die 3 op 1 lopen hebben geen stijl. Behalve als je op het kamp woont.
  donderdag 10 juli 2008 @ 11:47:28 #233
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_60015719
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 11:34 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Klopt, tegenwoordig is een auto van plastic, 2 keer een paaltje meepakken en je auto is total loss.

Golf/Astra en Meganerijders zijn over het algemeen autoBEZITTERS, dat zijn mensen die hun auto onderhouden alsof het hun eigendom is.....beter nog, het is zelfs eigendom, dat is pas stijl!!, de reden waarom ik behalve de ultieme lelijkheid Hybride gigantisch afkraak is omdat die hele bak gemaakt is van simpel plastic, exclusiviteitswaarde 0,0

Fijn voor jou, cheapskate!, zou je dan wel zo vriendelijk willen zijn om met je geitenwollensokken een beetje de verkeersregels op de weg toe te passen ipv de gemiddelde onverantwoordelijke leaserijder als een idioot over de weg te gaan en autoBEZITTERS daarmee schade toebrengen?

Nu komt de vraag gegarandeerd, ben ik nu opeens een cheapskate omdat....?, JA dat ben je, zonder twijfel!
tegenwoordig auto's van plastic? dat zijn er maar zeer weinig! en wat is er mis aan dat wagens van plastic gemaakt worden? van de buitenkant zie je er niks aan. of ben je alleen maar stoer als je een auto hebt die van metaal is gemaakt en een groot inefficient amerikaans motorblok erin hebt hangen?

Golf/Astra/Megane rijders over het algemeen autobezitters? foutje neem ik aan? grootste gedeelte van de leaserijders rijdt juist in die wagens, en dat zijn geen liefhebbers maar gewoon mensen die het eerste bekende merk uitzoeken dat op hun lijstje met potentiele auto's uitkiezen.

en die cheapskate/geitenwollensokken opmerking van je raakt helemaal kant noch wal. aangezien ik juist aangaf dat het geld me geen ruk interesseert omdat ik bereid ben om meer uit te geven aan mooie auto's. en aangezien je mij niet kent vindt ik het ook wel heel voorbarig om te zeggen dat ik een slechte rijstijl heb. (ook al rij ik tegenwoordig 50.000 km per jaar schadevrij en heb ik buiten 1 parkeerschade nog nooit schade gereden in de bijna 10 jaar dat ik op de weg zit).

maar goed, ga jij lekker verder met het afzeiken van alles wat niet amerikaans is en wat na 1980 gebouwd is.
pi_60016035
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 11:15 schreef okocha het volgende:
...gaat 't uiteindelijk niet om één ding: die ()*&%&*(# regelingen van de overheid? Da's de enige reden dat we een Honda Civic Hybrid of Prius overwegen? Ben nu ook aan het rondneuzen voor een nieuwe leasebak maar als je per maand 200 euro NETTO meer kwijt bent aan een Fiat Bravo (bijvoorbeeld) dan aan een Honda Civic hybride, dan is de keuze voor veel mensen niet zo moeilijk meer... Dat de fabricage van de accu's voor zo'n hybride ietsje minder goed voor het milieu zijn vergeet het Binnenhof dan even... Zouden ze soms aandelen hebben?
Het scheelt hooguit 100 euro hoor rekenwonder.....

Beide kosten ongeveer 25.000, bijtelling voor de Honda is dan netto per maand 116 euro en voor de Fiat 208 euro (uiotgaande van 40% loonbelastig overigens)
pi_60016153
Ik geniet ervan, zowel van de discussie als mijn loslippigheid

punt 1: Ga ik niet met je aanhalen, hier ga je echt zelf hard de fout in, ik heb er naar mijn mening ook voldoende argumentatie gegeven waarom.

punt 2: Ze KOPEN ze!, dat bedoelde ik.

Punt 3: Dus je kiest voor een voordelige (lees: overheidsgesubsidieerde) auto, zonder trekkracht met een beperkt vermogen en dit soort model omdat het volledig in jouw stijl past? ik heb genoeg redenen om daaraan te twijfelen.

En het is inmiddels feitelijk bewezen dat gemiddeld leaserijders onverantwoorder rijden dan autobezitters, dus mijn waarschuwing is niet geheel onterecht.

Maar goed, ik hou het hier even bij, ik ga weer verder afzeiken op alles dat niet Amerikaans is en na 1980 gebouwd is.
pi_60016284
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 12:01 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Het scheelt hooguit 100 euro hoor rekenwonder.....

Beide kosten ongeveer 25.000, bijtelling voor de Honda is dan netto per maand 116 euro en voor de Fiat 208 euro (uiotgaande van 40% loonbelastig overigens)
Nee, ik ben geen rekenwonder, maar dat is Excel wel!

Je vergeet wel dat ook het leasebedrag van een Civic een stuk lager ligt, iig bij ING (vanochtend gecheckt). Op basis van 40.000km per jaar en een looptijd van 48 maanden:

Bravo 1.4 16V 120pk Emotion - 936,82 pm
Civic Hybrid (met metallic lakje, verder geen opties of pakketten) - 755,48 pm

Als je dat, én de bijtelling bij elkaar op telt en van bruto naar netto omrekent kom ik op 209 euro (dat ligt natuurlijk wel aan je leasevergoeding)...
  donderdag 10 juli 2008 @ 12:29:21 #237
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_60016600
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 12:07 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik geniet ervan, zowel van de discussie als mijn loslippigheid

punt 1: Ga ik niet met je aanhalen, hier ga je echt zelf hard de fout in, ik heb er naar mijn mening ook voldoende argumentatie gegeven waarom.

punt 2: Ze KOPEN ze!, dat bedoelde ik.

Punt 3: Dus je kiest voor een voordelige (lees: overheidsgesubsidieerde) auto, zonder trekkracht met een beperkt vermogen en dit soort model omdat het volledig in jouw stijl past? ik heb genoeg redenen om daaraan te twijfelen.

En het is inmiddels feitelijk bewezen dat gemiddeld leaserijders onverantwoorder rijden dan autobezitters, dus mijn waarschuwing is niet geheel onterecht.

Maar goed, ik hou het hier even bij, ik ga weer verder afzeiken op alles dat niet Amerikaans is en na 1980 gebouwd is.
Lol, ook lezen is een vak!

punt1: welke fout maak ik hier dan? de meeste auto's zijn nog steeds van metaal! alleen bumpers en grill's niet.

punt 2: En ik bedoelde juist dat de meeste bezitters van nieuwe Astra/Golf/megane's ze allemaal leasen, want slimme kopers die gaan eerder voor een jong gebruikt modelletje.

punt 3: je moet goed lezen, ik kies niet voor een hybride maar voor een andere wagen mede omdat de bijtelling mij niks interesseert.

en dat het feitelijk bewezen is dat leaserijders onverantwoordelijk rijden,.. waar zijn je feiten dan? en nogmaals, je kent mij niet dus kan je me ook niet over 1 kam scheren met het beel dat jij hebt van leaserijders.
Ik kan nu ook wel gaan verkondigen dat mensen die Amerikanen rijden over het algemeen hard rijden, teveel herrie maken, zich niet aan regels houden, veelal asociale kampbewoners zijn etc. etc. maar ik zeg toch ook niet dat jij dat bent of wel? (en ik zeg dus ook niet dat dat mijn mening is, maar dit puur even als voorbeeld. voordat ik hier straks amerikanenliefhebbers over de zeik heb)

dus om het even af te ronden, als je leuk wilt discussieren, zorg dan dat je op inhoud reageerd en goed leest wat de ander post.
pi_60016815
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 12:29 schreef RSie het volgende:

[..]

Lol, ook lezen is een vak!

punt1: welke fout maak ik hier dan? de meeste auto's zijn nog steeds van metaal! alleen bumpers en grill's niet.

punt 2: En ik bedoelde juist dat de meeste bezitters van nieuwe Astra/Golf/megane's ze allemaal leasen, want slimme kopers die gaan eerder voor een jong gebruikt modelletje.

punt 3: je moet goed lezen, ik kies niet voor een hybride maar voor een andere wagen mede omdat de bijtelling mij niks interesseert.

en dat het feitelijk bewezen is dat leaserijders onverantwoordelijk rijden,.. waar zijn je feiten dan? en nogmaals, je kent mij niet dus kan je me ook niet over 1 kam scheren met het beel dat jij hebt van leaserijders.
Ik kan nu ook wel gaan verkondigen dat mensen die Amerikanen rijden over het algemeen hard rijden, teveel herrie maken, zich niet aan regels houden, veelal asociale kampbewoners zijn etc. etc. maar ik zeg toch ook niet dat jij dat bent of wel? (en ik zeg dus ook niet dat dat mijn mening is, maar dit puur even als voorbeeld. voordat ik hier straks amerikanenliefhebbers over de zeik heb)

dus om het even af te ronden, als je leuk wilt discussieren, zorg dan dat je op inhoud reageerd en goed leest wat de ander post.
Ik ga verder zodra ik om 17.00 weer thuis ben, blijf erbij
  donderdag 10 juli 2008 @ 16:29:04 #239
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60022574
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 12:40 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Ik ga verder zodra ik om 17.00 weer thuis ben, blijf erbij
Pff van mij mag je wel stoppen. Je bent zeer vermoeiend met je gebral.
Horrible Cunt!
pi_60023076
"Zonder trekkracht, beperkt vermogen" ga er eerst eens in rijden voordat je je oordeel velt over een auto die je nog nooit van dichtbij gezien hebt. De Civic rijdt prima. Als het ding niet vooruit te branden zou zijn had ik 'm zeker niet gekozen.

Mensen zijn wel heel erg snel aangebrand als blijkt dat je voor erg weinig geld toch veel auto kunt krijgen, terwijl zij zelf veel te duur rijden
pi_60023368
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 16:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

*uch
[ afbeelding ]
Al zit er waarschijnlijk bar weinig hybride technologie in die auto.
Dat is ook geen Civic Hybride.......
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  donderdag 10 juli 2008 @ 17:30:23 #242
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60024024
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:50 schreef American_Nightmare het volgende:

Mensen zijn wel heel erg snel aangebrand als blijkt dat je voor erg weinig geld toch veel auto kunt krijgen, terwijl zij zelf veel te duur rijden
Ik weet ook niet wat het is. Er zijn hier een paar mensen die toch wel erg hun gelijk willen krijgen. Ik begrijp alleen niet wat hun punt is. Smaken verschillen nou eenmaal en niet iedereen wil een godsvermogen kwijt aan het autorijden. Nu betaal ik zelf met een 2.4 en 190 pk meer dan iemand die een 1.1 heeft met 60 pk. Moet ik die persoon dan voor alles en nog wat uitmaken? Natuurlijk niet, want ik ben content met wat ik heb en ik ben content met de keuzes van anderen.
Horrible Cunt!
pi_60024439
Psies. Ik rijd dagelijks zo'n 300 KM en kom meestal zo'n 1 a 2 keer per dag een Civic tegen. A3's, Golfjes en Focussen zijn niet te tellen. Daar kijkt toch geen hond naar om? Ik vind het juist wel leuk om in een auto te rijden die NIET iedereen heeft. En daarnaast zitten er nog een hoop voordelen aan. Overigens zullen het er wel snel meer worden aangezien ze niet aan te slepen zijn op het moment.
pi_60024781
Denk je dat iemand zal omkijken naar een Civic dan
Ik moet wel zeggen dat ik ook eerder de Civic Hybride zou kopen dan zo'n duffe Golf bv, je krijgt in elk geval meer waar voor je geld en het is inderdaad minder afgezaagd.
Maar aangezien ik een echte autoliefhebber, zijn dit allemaal geen auto's die mij aanspreken
  donderdag 10 juli 2008 @ 19:05:57 #245
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60025601
Er zijn geneog mensen die omkijken naar een civic en het mooie auto's vinden. Alleen vrij veel mensen zullen het niet 1,2,3 durven toe te geven. Dit komt met name door de infantiele reacties die je krijgt.

Gelukkig ga ik wel om met volwassen mensen die gewoon rustig durven te zeggen, dat ze iets wel of niet mooi vinden. Waardoor anderem mensen zich ook op hun gemak voelen. Misschien komt het, dat de mensen waarmee ik omga veelal dure auto's kunnen kopen. Bij hun gaat het niet meer om die macho bullshit. Ze kopen een auto die aan hun eisen voldoet.
Horrible Cunt!
  donderdag 10 juli 2008 @ 20:34:39 #246
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_60027493
Er zullen wel wat mensen omkijken, en dan denken ze wat heeft die sjonnie die arme VW Passat aangedaan
pi_60030613
Ik keek vandaag nog, alleen om te kijken waarom die dwaas in die Civic Hybride ineens naar de linkerkant stuurde bijna in mijn zijkant...

Zal maar niet zeggen wat voor figuur er achter het stuur zat
MOKUM XXX RATED
  donderdag 10 juli 2008 @ 23:03:51 #248
208776 Heh
Aaahh wor gek
pi_60030962
Mijn menig: zonder automaat had ik hem gekocht.
ik heb bij mijn vorige baan de gewone Civic hatchback gehad (nog voor de 14% regeling) die eerlijk gezegt een veel mooier dashbord heeft dan de hybride.
nu heb ik een baan met een lager lease budget (waar de hybride wel in past) maar een automaat is niks voor mij..
en collega van me heeft hem ook en rijdt zeker wel fijn als je veel file/stad verkeer hebt, verder zeker een beter keuze dan een golf/astra/focus.

Advies: genoeg leasebudget? pak de Civic 1.8 sport
pi_60031079
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 18:18 schreef StrayDog het volgende:
Denk je dat iemand zal omkijken naar een Civic dan
Ik moet wel zeggen dat ik ook eerder de Civic Hybride zou kopen dan zo'n duffe Golf bv, je krijgt in elk geval meer waar voor je geld en het is inderdaad minder afgezaagd.
Maar aangezien ik een echte autoliefhebber, zijn dit allemaal geen auto's die mij aanspreken
Iedereen die er al een heeft zegt dat ze enorm veel enthousiaste reacties krijgen. Dan hoor ik van een Golf of een Focus nou nooit Het is ook gewoon een leuke auto en zeker van binnen heel apart. Overigens ook een klasse hoger dan een Golf, en dat voor uiteindelijk minder geld. Want kwa prijs ligt ie nu eenmaal op 30.000 euro+ als je de BPM korting niet meerekent.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 10:20:44 #250
154149 ManInLove
Real wisdom is a rare gift
pi_60036407
quote:
Op maandag 30 juni 2008 08:06 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Maar natuurlijk

Noem dan eens een niet finiciele afweging om ervoor te kiezen? En kom a.u.b. niet aan met "het milieu" .
De luxe? Er zit alles in - climatronic, electrische ramen, - spiegels, radio cd-wisselaar met MP3 functie. Alles standaard. Met (qua lease) een vergelijkbare bijtelling als voor auto's als de Renault Grand Modus etc.
De ruimte? Met een kinderzitje + kind achterin, kun je de voorstoel gewoon naar achteren hebben staan zonder dat je kind klem zit.
De ECTV? Electronisch gestuurde daf-automaat waarmee je 100 km/h rijdt bij 1700 toeren (dus stil) en die niet schakelt bij het optrekken.
De goede wegligging? Wij rijden nu een ford mondeo en hadden een peugeot 207 erbij, deze rijdt vergelijkbaar, zoniet beter. Zeker als je de standaard eco-banden vervangt voor gewone banden (scheelt <2% in het verbruik, wordt door 40% van de kopers gedaan, volgens Honda)

Zoiets?

[ Bericht 0% gewijzigd door ManInLove op 11-07-2008 10:27:16 ]
  vrijdag 11 juli 2008 @ 11:05:35 #251
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_60037227
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 10:20 schreef ManInLove het volgende:

[..]

De luxe? Er zit alles in - climatronic, electrische ramen, - spiegels, radio cd-wisselaar met MP3 functie. Alles standaard. Met (qua lease) een vergelijkbare bijtelling als voor auto's als de Renault Grand Modus etc.
De ruimte? Met een kinderzitje + kind achterin, kun je de voorstoel gewoon naar achteren hebben staan zonder dat je kind klem zit.
De ECTV? Electronisch gestuurde daf-automaat waarmee je 100 km/h rijdt bij 1700 toeren (dus stil) en die niet schakelt bij het optrekken.
De goede wegligging? Wij rijden nu een ford mondeo en hadden een peugeot 207 erbij, deze rijdt vergelijkbaar, zoniet beter. Zeker als je de standaard eco-banden vervangt voor gewone banden (scheelt <2% in het verbruik, wordt door 40% van de kopers gedaan, volgens Honda)

Zoiets?
Noem eens 1 auto op die tegenwoordig niet komt met electrische ramen? (Een Dacia Logan buiten beschouwing gelaten). En tenzij je van plan bent om een reus te baren heeft ook iedere vier- en vijfdeurs auto meer dan ruimte zat om een kinderzitje kwijt te raken op de achterbank. En dat excuus dat de wegligging beter is ... hoe vaak snij jij een bocht aan op het scherp van de snede, wanneer is de laatste keer dat je eens vol gas door een chicane ging op de openbare weg?

oh .. .en een CVT versnellingsbak schakelt nooit
  vrijdag 11 juli 2008 @ 11:41:00 #252
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_60037924
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 10:20 schreef ManInLove het volgende:

[..]

Voor hetzelfde geld KOOP je een Focus station, die dan qua lease wel weer duurder is, maar financiele afwegingen laten we even buiten beschouwing,
quote:
Ik vind een automaat niet persé een pluspunt, handgeschakeld rijdt met een 6de versnelling ook heel rustig en stil op de snelweg.
quote:
Ik maak me er sterk voor dat de wegligging van een mondeo en focus beter is dan die van de honda, maar in de honda heb ik niet gereden. En tja Peugot...
quote:
Zoiets?
Niet dus.
pi_60039597
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 11:41 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Voor hetzelfde geld KOOP je een Focus station, die dan qua lease wel weer duurder is, maar financiele afwegingen laten we even buiten beschouwing,
Oh dan doe maar een Audi R8. Oftewel, dat slaat nergens op. De financiele afwegingen zijn altijd het belangrijkst.
quote:
[..]

Ik vind een automaat niet persé een pluspunt, handgeschakeld rijdt met een 6de versnelling ook heel rustig en stil op de snelweg.
[..]
Het is niet alleen dat ie stil is, maar wanneer je in de file rijdt is het enorm irritant om steeds van 1 naar 2 naar 3 en weer naar 2 en weer naar 1 te moeten schakelen / koppelen. Dat heb je met een automaat niet.
quote:
Ik maak me er sterk voor dat de wegligging van een mondeo en focus beter is dan die van de honda, maar in de honda heb ik niet gereden. En tja Peugot...
[..]

Niet dus.
Wegligging is wel degelijk belangrijk, ook als je niet als een ware coureur rijdt. Het is niet prettig rijden in een auto waarin je elk vleugje wind voelt, en die in een bocht aanvoelt alsof je elk moment op je dak kan gaan.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:09:13 #254
221299 RiotNiece
Ach ja, sorry!
pi_60040881
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 11:41 schreef DroogDok het volgende:

Wie zegt dat we financiële afwegingen buiten beschouwing laten? Het gaat bij ManInLove juist over lease. Lease vs koop is appels vs. peren.
quote:
Ja, maar tot je op de snelweg in de 6e versnelling rijdt, is een automaat een voordeel voor wie dat prettig vindt. Vooral voor de leaserijders die meestentijds in de file staan is het prettig.
quote:
Wegligging of weggedrag in extreme situaties? En peugeot staat op hetzelfde nivo als ford qua wegligging, volgens de autopers althans.
quote:
Niet dus.
Wel dus...
Proat geejn poep!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:27:20 #255
221299 RiotNiece
Ach ja, sorry!
pi_60041344
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 11:05 schreef osmo het volgende:

[..]

Noem eens 1 auto op die tegenwoordig niet komt met electrische ramen? (Een Dacia Logan buiten beschouwing gelaten). En tenzij je van plan bent om een reus te baren heeft ook iedere vier- en vijfdeurs auto meer dan ruimte zat om een kinderzitje kwijt te raken op de achterbank. En dat excuus dat de wegligging beter is ... hoe vaak snij jij een bocht aan op het scherp van de snede, wanneer is de laatste keer dat je eens vol gas door een chicane ging op de openbare weg?

oh .. .en een CVT versnellingsbak schakelt nooit
Laat ik je uit je droom helpen: Ik heb het bij onze lease-website eens opgezocht. Als norm neem ik mijn model golf V, maar dan als 5deurs 1.6 trendline.

Die is qua lease 45 euro duurder per maand dan de civic hybrid.

Daar moet ik nog de volgende opties op zetten om het nivo gelijk te trekken (even snel op het eerste gezicht):

Alarmsysteem - 260 euro
Armsteun voor - 255 euro
Armsteun achter - 325 euro
Electrische ramen voor / achter - 265 euro.
Mistlampen voor - 290 euro
Automatische airco - 365 euro
Lichtmetalen velgen - 555 euro
Privacy glas - 340 euro
Hoogteverstelling voorstoel - 155 euro
Mistlampen (in pakket) - 495 euro (dubbel berekend)

Totaal extra kosten: 3285 2790 euro
Extra lease per maand tov civic hybrid - ca 150 140 euro per maand.

Je kunt het kinderstoeltje wel kwijt, maar bij onze kleine (1.5 jaar) steken de voetjes er uit. Die duwen constant tegen de voorstoel aan, dus wil je die verder naar voren zetten. Ik denk dat TS daarop doelt, dat je kennelijk in die civic de stoel naar achteren kunt hebben zonder dat je kindervoeten in je rug voelt.

En zie mijn post hierboven ergens - de wegligging is wat anders dan het weggedrag onder extreme omstandigheden. Ik geloof zo dat die hybrid net zo lekker rijdt vergeleken met de ford mondeo en de 207 van peugeot. Al heb ik daar geen ervaring mee...

Ik denk dat ManInLove als extra uitleg ECVT (niet ECTV, maar dat terzijde) beschrijft als niet schakelen - juist dat dat een kenmerk is van dat type automaat... :-) Maar dat gok ik maar...

[ Bericht 1% gewijzigd door RiotNiece op 11-07-2008 14:31:55 (bijgewerkt) ]
Proat geejn poep!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 15:23:30 #256
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60042759
Ik vind het ronduit hilarisch, dat de civic hybride haters maar blijven miepen hier. Ook al worden hun "argumenten" weerlegd, blijven ze ze herhalen. het lijkt wel een 9/11 conspiracy topic
Horrible Cunt!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 15:57:35 #257
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_60043634
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:23 schreef tong_poh het volgende:
Ik vind het ronduit hilarisch, dat de civic hybride haters maar blijven miepen hier. Ook al worden hun "argumenten" weerlegd, blijven ze ze herhalen. het lijkt wel een 9/11 conspiracy topic
Precies, het uiterlijk staat me ook niet aan maar boeit dat je niet of vind je hem wel mooi dan is het een goede, zo niet de beste keuze die je hebt voor dat geld.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_60044627

Godver
Wel schrijnend als je dit lego-autootje mooi vindt eigenlijk.
pi_60044963
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:49 schreef Fiskus het volgende:
[ afbeelding ]

Godver
Wel schrijnend als je dit lego-autootje mooi vindt eigenlijk.
Maak eerst je school maar eens af, dan zullen we over een jaar of 10 eens zien waar jij in rijdt (en nee de auto van je pappa telt niet mee).
pi_60045276
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:08 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Iedereen die er al een heeft zegt dat ze enorm veel enthousiaste reacties krijgen. Dan hoor ik van een Golf of een Focus nou nooit Het is ook gewoon een leuke auto en zeker van binnen heel apart. Overigens ook een klasse hoger dan een Golf, en dat voor uiteindelijk minder geld. Want kwa prijs ligt ie nu eenmaal op 30.000 euro+ als je de BPM korting niet meerekent.
Ikke wel over mijn focus

je moet ze gewoon laten zeuren over je Honda koop/lease gewoon een auto die je leuk vind

Of bouw er één
  vrijdag 11 juli 2008 @ 19:37:20 #261
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_60047554
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:23 schreef tong_poh het volgende:
Ik vind het ronduit hilarisch, dat de civic hybride haters fanboys maar blijven miepen hier. Ook al worden hun "argumenten" weerlegd, blijven ze ze herhalen. het lijkt wel een 9/11 conspiracy topic
pi_60052401
"fanboys" tering ga met je nintendo spelen kutkleuter
pi_60052963
Zou hem nooit aanschaffen, maar best een aardig bakkie. Zeker met leder erin, dat is een mooie optie.
pi_60054121
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 17:05 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Maak eerst je school maar eens af, dan zullen we over een jaar of 10 eens zien waar jij in rijdt (en nee de auto van je pappa telt niet mee).
Doe fiscaal recht dus zal over 10 jaar mijn keuze niet af hoeven te laten hangen van misbaksels die toevallig wel of niet door de overheid zijn gesubsidieerd.
Heb overigens wel begrip voor je keuze en op papier is er niets mis mee, maar ik vind hem wel fucking lelijk, mag dat?
  zaterdag 12 juli 2008 @ 01:37:27 #265
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60054269
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 01:21 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Doe fiscaal recht dus zal over 10 jaar mijn keuze niet af hoeven te laten hangen van misbaksels die toevallig wel of niet door de overheid zijn gesubsidieerd.
Heb overigens wel begrip voor je keuze en op papier is er niets mis mee, maar ik vind hem wel fucking lelijk, mag dat?
Tuurlijk mag dat. Maar vind jij het erg als mensen hem wel mooi vinden?
Horrible Cunt!
  zaterdag 12 juli 2008 @ 02:02:23 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_60054489
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 02:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen die in dat ding rijdt doet dat toch op financiele overwegingen? Blijkbaar verdient men niet genoeg om in de auto te rijden die ze eigenlijk willen.

Want face it, als er op de hybrides geen 14% bijtelling zou zitten, zou geen enkele lease rijder er in gaan rijden. Een milieu freak daargelaten natuurlijk, maar die kunnen beter gaan fietsen of met het OV.
Er zijn ook mensen die m niet leasen maar gewoon ouderwets kopen, en dan valt de prijs van de Civic Hybride nog mee t.o.v. de Prius.

Je hebt echter bij de Prius wel een heleboel auto voor die ¤ 30.000,=
Meer dan bij de meeste andere auto's van die prijs en hij is nog eens stukken zuiniger ook.

Om nou te roepen dat iemand niet genoeg verdient voor de auto die ze willen is natuurlijk BS, vrijwel niemand verdient genoeg voor de auto die ze willen....
* Leandra wil graag een Aston Martin maar dat zit er budgettair ook ff niet in
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_60055310
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 01:21 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Och gut, weer zo'n omhooggevallen kutstudent die denkt de garantie te hebben dat hij met z'n nog te behalen papiertje straks tonnen gaat verdienen En nee ik kies deze auto niet uit pure financiele noodzaak zoals je al hebt kunnen lezen.
En ja je mag deze auto lelijk vinden. Maar waar komt die drang toch vandaan bij mensen om dat in dit topic te ventileren? Ik hoopte hier een topic te starten over de Honda Civic, en daar heb ik eigenlijk helemaal geen mensen bij nodig die even moeten komen vertellen dat ze de auto niet mooi vinden. Dat interesseert niemand namelijk ene fuck. Gesnopen? Daaaag
  zaterdag 12 juli 2008 @ 09:34:37 #268
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60055612
Ik denk dat die mensen ergens de mentalle capaciteit missen om te realiseren dat smaken verschillen en dat het normaal is om dat gewoon te respecteren. Plus het feit, dat ze nog niet doorhebben dat de wereld niet om hun draait en dat hun mening niet wet is. Zal misschien met de leeftijd van velen van hun te maken.

Ik vind de multipla bijvoorbeeld een lelijke bak. Ik denk de meeste mensen. Maar er zijn toch geneog mensen die hem wel mooi vinden. Is toch mooi voor ze. Ik zeg altijd: de dingen die ik niet leuk of mooi vind zijn mijn eigen gemis.
Horrible Cunt!
pi_60163378
http://www.dumpert.nl/med(...)soms_best_mogen.html

Wel een kut kick maar moest gelijk aan dit topic denken
MOKUM XXX RATED
pi_60164267
Dat filmpje slaat nergens op, als 't de filmer allemaal te langzaam gaat dan haalt ie toch in? Oh nee dat kan niet, hij is aan het filmen onder het rijden. Wie is dan de idioot kun je je afvragen.
pi_60164728
Niet gelijk aangevallen voelen.
MOKUM XXX RATED
  vrijdag 18 juli 2008 @ 16:32:43 #272
154149 ManInLove
Real wisdom is a rare gift
pi_60192556
Ik word een beetje moe van de redenatie "hybride = traag = bejaarden" - op mijn werk (IT-consultancy, >5000 werknemers) worden de prius en de civic hybride gepromoot, een flink deel van de werknemers rijdt er al in en dat is de reden dat wij dat ook doen... En die doelgroep is juist de zovaak afgefakkelde "gehaaste leaserijders" waar de andere helft van de bevolking op loopt af te geven...

En met de juiste rijstijl voor een hybride, trek je zo vlot mogelijk op naar de toegestane snelheid en doe je dan de cruise control aan. Bochten en rotondes neem je zoveel mogelijk zonder af te remmen. Bij stoplichten laat je idd. je gas los als het verkeer voor je stilstaat.
De hippies die daar een probleem mee hebben mogen er wat mij betreft langs, dat ze voor me staan bij het stoplicht. Ik trek ze er wsch. toch weer uit bij het wegrijden...

En onze civic wordt volgende week al geleverd, hij is 3 dagen geleden besteld en de dealer had 'em staan, dus nieuwe lease-auto in 10 dagen tijd! En met alle extra's erbij (navigatie, iPod dock, bluetooth carkit, etc)...
  vrijdag 18 juli 2008 @ 17:38:45 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_60193713
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Dat filmpje slaat nergens op, als 't de filmer allemaal te langzaam gaat dan haalt ie toch in? Oh nee dat kan niet, hij is aan het filmen onder het rijden. Wie is dan de idioot kun je je afvragen.
Dat dus.. wat ik me trouwens afvraag:
Bij de Prius kun je tot ongeveer 48 km pu op EV (alleen op de accu's, mits voldoende opgeladen) rijden, en eigenlijk is dat net te weinig, het is een beetje jammer dat ze daar geen 55 van gemaakt hebben, dat is net wat handiger als je eens niet in de file staat en in de stad wel gewoon door kunt rijden.

Hoe zit dat met de Civic Hybride?? Kan het daarmee wel tot net boven de 50 km pu?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 19 juli 2008 @ 22:42:36 #274
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_60215992
Honda Civic Hybrid traag? Bij 't op groen springen van een verkeerslicht in het stadscentrum vanmiddag werdt ik in m'n Clio RS compleet zoekgereden door een Civic Hyrbrid. Even later werdt ik op de A67 voorbijgevlamd door zo'n hybride die waarschijnlijk 180 km/u op de teller had staan.
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
  zondag 20 juli 2008 @ 13:47:35 #275
76207 nerd4sale
Het is wat
pi_60224136
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 17:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe zit dat met de Civic Hybride?? Kan het daarmee wel tot net boven de 50 km pu?
In tegenstelling tot de Prius gebruikt de Civic altijd de benzinemotor. Hij rijdt nooit alleen op de electromotor.
  maandag 21 juli 2008 @ 15:34:38 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_60246298
quote:
Op zondag 20 juli 2008 13:47 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de Prius gebruikt de Civic altijd de benzinemotor. Hij rijdt nooit alleen op de electromotor.
Thnx, dat verklaart ook waardoor het verbruik van de Prius net een fractie lager ligt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 21 juli 2008 @ 15:38:57 #277
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_60246391
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 22:42 schreef Demarest het volgende:
Honda Civic Hybrid traag? Bij 't op groen springen van een verkeerslicht in het stadscentrum vanmiddag werdt ik in m'n Clio RS compleet zoekgereden door een Civic Hyrbrid. Even later werdt ik op de A67 voorbijgevlamd door zo'n hybride die waarschijnlijk 180 km/u op de teller had staan.
dan heb je wel baggertraag opgetrokken. aangezien een RS in 7.2 sec op de 100 kan zitten.
Ik ben nog nooit met mijn RSje zoekgereden door auto's met minder dan 200pk. (even afgezien van de extreem lichtgewicht karretjes)
pi_60249556
quote:
Op maandag 21 juli 2008 15:38 schreef RSie het volgende:

[..]

dan heb je wel baggertraag opgetrokken. aangezien een RS in 7.2 sec op de 100 kan zitten.
Ik ben nog nooit met mijn RSje zoekgereden door auto's met minder dan 200pk. (even afgezien van de extreem lichtgewicht karretjes)
Hij zegt ook in het stadscentrum, ik mag hopen dat je daar geen 100 rijdt
  maandag 21 juli 2008 @ 19:15:15 #279
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60250275
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:39 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hij zegt ook in het stadscentrum, ik mag hopen dat je daar geen 100 rijdt
De eerste meters zal de Honda zeker snel uit de blokken komen. Dit zal wel zijn dankzij de CVT en dat de elekrto motor in 1 keer alle vermogen levert. Op hoger snelheid heb je denk ik toch last, dat het maar een 1.3 benzine motor heeft. Daarom zie ik graag een hybride komen met een combinatie van een 1.6 zoals die in de Civic Esi heeft gezeten en een gewone automaat.
Horrible Cunt!
  woensdag 23 juli 2008 @ 02:48:46 #280
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60286476
Vanavond dus even een paar km met de nieuwe hybride van mijn ouders gemaakt.

Zeer plezierig verrast. de eerste meters heels snel van zijn plek en voldoende trekkracht. Wegligging is prima. Mijn accord ligt iets beter op de weg, maar de hybride is ook zeer prima qua wegligging.

ik ben dus op weg geweest met een volwaardige auto. Dit is al wat velen van te voren zeiden, maar ik ben het met hun eens. Ik heb gewoon een prima rit gehad. Wil je sportief rijden, dan zul je een ander auto moeten zoeken, maar dan zul je ook voor moeten dokken.
Horrible Cunt!
pi_60286554
Plezierig voor Honda dat erg slecht verkoopt afgelopen jaren.
Gewone Civic verkoopt erg slecht, Accord loopt ook onder verwachting.

Hybride verkoopt erg goed, 95% gaat naar leasemaatschappijen.
Heeft te maken met bijtelling. Prive verkoopttie slecht, maar tis een superknaller voor Honda in de afgelopen moeilijke jaren.

Bron: salesman bij Honda. Qua bijtelling en aftrek rijdttie erg voordelig. Tis een klappert voor Honda.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_60289761
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 03:03 schreef PNG het volgende:
Plezierig voor Honda dat erg slecht verkoopt afgelopen jaren.
Gewone Civic verkoopt erg slecht, Accord loopt ook onder verwachting.

Hybride verkoopt erg goed, 95% gaat naar leasemaatschappijen.
Heeft te maken met bijtelling. Prive verkoopttie slecht, maar tis een superknaller voor Honda in de afgelopen moeilijke jaren.

Bron: salesman bij Honda. Qua bijtelling en aftrek rijdttie erg voordelig. Tis een klappert voor Honda.
No shit sherlock.

Prive zou je er al helemaal niet dood gevonden willen worden.

Ik denk trouwens dat die hybride nog beter verkoopt met gordijntjes voor de voordeuren.
  woensdag 23 juli 2008 @ 10:46:43 #283
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60289982
Hey chevelle ben je er ook weer? Ongelooflijk wat een haat jij hebt voor een auto.

Je begint best grappig te worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Horrible Cunt!
pi_60290001
hoelang houden de accu's het in zo'n auto eigenlijks uit ? zou wel een duur grapje zijn als je die moet vervangen als dr een hele zooi accu's in liggen.
pi_60290792
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 10:46 schreef tong_poh het volgende:
Hey chevelle ben je er ook weer? Ongelooflijk wat een haat jij hebt voor een auto.

Je begint best grappig te worden.
SPOILER
Hij deelt bij mij inderdaad de eerste plaats met de Prius, de Smart komt met afstand op 2.

Ik vind wel dat als je ergens echt een diepe haat voor koestert, dat je dat absoluu niet onder stoelen of banken mag steken.

Maar om eerlijk te zijn is het onterecht om de auto's opzich te haten, het is een nette technologie welke nog in de babyschoenen staat, ik koester deze haat eigenlijk meer voor de bestuurders ervan.
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:35:26 #286
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60291176
Oh je vindt, dat je je haat moet kunnen tentoonstellen.

Vooruit dan:

Ik haat jou en al die mensen die van die dikke amerikaans bakken kopen. Ik denk dat ze allemaal een kleine pik hebben en proberen te compenseren. Ik ken meerdere mensen die van die dikke amerikaanse bakken hebben . En allemaal hebben ze het er vaak over hoe groot hun penis wel niet is. Meestal ook nog als er helemaal geen aanleiding voor is. Voorbeeld:

Persoon: Wat een mooie auto heb je daar?
Redneck: Ja ik moet wel een grote auto hebben, want anders past mijn penis er niet in.

Maar weet je wat ik het ergste vind aan de meeste van deze mensen; Al dat gezeik op anderen die een zuinige auto kopen, maar ondertussen wel even hypocriet op gas gaan rijden, omdat de benzine zo duur is.
Horrible Cunt!
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:38:08 #287
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_60291257
Ik koop altijd kleine auto's, dan zit mijn piemel er zo lekker strak in
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_60291414
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 11:35 schreef tong_poh het volgende:
Oh je vindt, dat je je haat moet kunnen tentoonstellen.

Vooruit dan:

Ik haat jou en al die mensen die van die dikke amerikaans bakken kopen. Ik denk dat ze allemaal een kleine pik hebben en proberen te compenseren. Ik ken meerdere mensen die van die dikke amerikaanse bakken hebben . En allemaal hebben ze het er vaak over hoe groot hun penis wel niet is. Meestal ook nog als er helemaal geen aanleiding voor is. Voorbeeld:

Persoon: Wat een mooie auto heb je daar?
Redneck: Ja ik moet wel een grote auto hebben, want anders past mijn penis er niet in.

Maar weet je wat ik het ergste vind aan de meeste van deze mensen; Al dat gezeik op anderen die een zuinige auto kopen, maar ondertussen wel even hypocriet op gas gaan rijden, omdat de benzine zo duur is.
Hier sla je de plank mis, deze auto's worden helemaal niet gekocht ik heb juist respect voor mensen die hun auto's van hun eigen geld kopen, of het nu een Daihatsu cuore is of een BMW X5 of zelfs een Toyota Prius.

Je bent gewoon niet goed wijs dat je mensen die auto's als hobby hebben gaat vergelijken met cheapskates..

Maar goed, ik ga weer eventjes wat penisvergrotingsmiddelen uitproberen.
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:45:28 #289
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60292965
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 11:43 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Hier sla je de plank mis, deze auto's worden helemaal niet gekocht ik heb juist respect voor mensen die hun auto's van hun eigen geld kopen, of het nu een Daihatsu cuore is of een BMW X5 of zelfs een Toyota Prius.

Je bent gewoon niet goed wijs dat je mensen die auto's als hobby hebben gaat vergelijken met cheapskates..

Hier sla je de plank wederom mis. Mijn pa heeft die auto gekocht en verdient meer dan jij ooit zult verdienen. Waarom moet je veel geld uitgeven als je het hebt. Ik verdien zelf ook veel en kan met gemak bijvoorbeeld een Audi S5 kopen. Alleen vind ik het persoonlijk niet waard. Ik ben zelfs aan het kijken of ik niet de nieuwe accord ga kopen. Vind ik persoonlijk financieel een beter idee. Ben ik een cheapskate, omdat ik liever 49.000 euro uitgeef, dan een bedrag van over de 80.000 euro? Halllo, 49000 euro is al waarschijnlijk meer dan jij in een jaar verdient.

Ik denk persoonlijk, dat jij een kronkel in je hoofd hebt. Ergens is iets in jouw leven gebeurd waardoor jij denkt, dat mensen die zuinig aan willen doen eikels zijn. Was je pa zuinig en heeft hij je als kind verkracht waardoor je een trauma hebt?

Het feit dat jij vindt dat ik niet wijs ben, betekent helemaal niks. Want zelf spoor je overduidelijk niet.
Horrible Cunt!
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:06:20 #290
157922 fathank
pi_60293399
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 11:43 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Dus omdat mensen een goede baan hebben waardoor ze een auto van de zaak mogen uitzoeken. En een Honda Civic Hybride een financiële meevaller is tov andere auto's die vergelijkbaar zijn, alleen geen electromotor hebben zijn het cheapskates .

Jij kunt gewoon niet rationeel denken, dat is jou probleem. Bij jou moet het tenminste 300 pk hebben, onder de 6 seconden naar de honderd gaan en een ontzettend slecht ontworpen benzineslurpende V8 onder de kap hebben, met daarbij de wegligging van een kartonnen doos die 3 maanden in zee heeft rondgedobbert.

Zie nou gewoon eens in dat niet iedereen hetzelfde in een auto zoekt, en laat mensen in hun waarde.

Redneck
pi_60293591
tong_poh in PTA zitten veel autoliefhebbers, dat jij en je vader het maar als een A naar B middel zien moet je toch lekker zelf weten. Kan je wel mensen hun hobby afschrijven, maar wat is daar het nut van.

Maar goed als je pa/jij zo veel verdiend, loopt je dan ook rond met een simpel Casio horloge omdat die de tijd toch nauwkeuriger aangeven dan een duur mechanisch horloge? Haal je je pakken dan maar bij de C&A? Kijk je nog steeds TV op een oude beeldbuis?

Ik zou trouwens, als je toch zo geldbewust beweert te zijn, prive nooit een auto nieuw kopen, zodra je de dealer uitrijdt ben je al 2 tot 10k kwijt. Jonge 2e hands is een veel leukere markt om iets uit te zoeken, waar je ook veel meer voor je geld krijgt.
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:17:04 #292
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_60293660
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 12:45 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Hier sla je de plank wederom mis. Mijn pa heeft die auto gekocht en verdient meer dan jij ooit zult verdienen. Waarom moet je veel geld uitgeven als je het hebt. Ik verdien zelf ook veel en kan met gemak bijvoorbeeld een Audi S5 kopen. Alleen vind ik het persoonlijk niet waard. Ik ben zelfs aan het kijken of ik niet de nieuwe accord ga kopen. Vind ik persoonlijk financieel een beter idee. Ben ik een cheapskate, omdat ik liever 49.000 euro uitgeef, dan een bedrag van over de 80.000 euro? Halllo, 49000 euro is al waarschijnlijk meer dan jij in een jaar verdient.

Ik denk persoonlijk, dat jij een kronkel in je hoofd hebt. Ergens is iets in jouw leven gebeurd waardoor jij denkt, dat mensen die zuinig aan willen doen eikels zijn. Was je pa zuinig en heeft hij je als kind verkracht waardoor je een trauma hebt?

Het feit dat jij vindt dat ik niet wijs ben, betekent helemaal niks. Want zelf spoor je overduidelijk niet.
Mensen die roepen dat ze veel verdienen.....
Mensen die roepen dat pappa veel verdient.....
Mensen die denken te weten wat een ander verdient....

Je koopt geen barrel als je van gekkigheid niet weet waar je je geld moeten laten, daar geloof ik niet in. Dat het mensen weinig uitmaakt kan ik goed begrijpen. Prima als mensen het liever aan een vakantie of huis uitgeven, ieder zijn ding
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:26:51 #293
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60293925
Jimmeh, je hebt gelijk wat betreft een nieuwe auto kopen. Dit is ook iets wat ik meeneem in mijn uiteindelijke beslissing.

Je hebt het over met een casio horloge lopen en TV op een oud beeldbuis kijken. Misschien was ik niet duidelijk. Het gaat om een prijs kwaliteit verhouding. Met honda heb je een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Ik zie zeer zeker niet de auto als alleen een middel van a naar b. De accord is een zeer plezierige auto om mee te rijden. Hij is niet klein, maar als je erin rijdt heb je niet het gevoel, dat je in een grote wagen rijdt. De wegligging is geweldig en je kunt er veel plezier uit halen. Lees eens in de autoweek van geloof ik deze week. Daar staat een klein artikel bij over de accord bij de occasion artikels.

Ik ben nu wel een beetje op mijn tenen getrapt, dat ik aangesproken word over het feit, dat ik mensen met een dikke amerikaanse bak niet mag, omdat het van die macho types met kleine pikkies zijn. Maar anderen mogen wel gewoon iedereen beledigen die een civic hybride koopt of least. Beetje hypocriet of niet. Ik heb trouwens mijn opmerkingen gemaakt als reactie op de idiote beweringen van 68chevelle. Normaal hou ik mijn meningen over dat soort dingen voor mijzelf, omdat ik vind dat mensen in hun waarde gelaten moeten worden wat betreft de keuze auto die ze rijden. Maar als je mensen gaat beledigen is voor mij de pis lauw en hou ik mijn meningen niet voor mezelf. En wat zie je, daar kunnen deze mensen dan niet tegen, dan gaan ze huilen. Well boo-fucking-hoo.
Horrible Cunt!
pi_60294087
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 12:45 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Waarom kom je nu opeens met cijfers aanzetten waar ik helemaal niet om vraag?, wat heeft het in godsnaam voor zin om pappie erbij te halen?

Wat ik in een jaar verdien gaat je geen tering aan, of je nu denkt dat het lager is of anders wat maak ik mooi jouw probleem van.

Datgene wat ik dikgedrukt heb dat moet je eens afleren joh, jij als grootverdiener in een mooie positie bij een onderneming die er dik voor betaalt is niet gediend van zulk soort teksten

Hierdoor zou ik bijna gaan denken dat je je verhaal iets mooier maakt dan dat het lijkt , wat uiteraard niet zo is, want ik heb geen enkele reden om daaraan te twijfelen.
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:33:53 #295
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60294112
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:17 schreef jackson het volgende:

[..]

Mensen die roepen dat ze veel verdienen.....
Mensen die roepen dat pappa veel verdient.....
Mensen die denken te weten wat een ander verdient....

Je koopt geen barrel als je van gekkigheid niet weet waar je je geld moeten laten, daar geloof ik niet in. Dat het mensen weinig uitmaakt kan ik goed begrijpen. Prima als mensen het liever aan een vakantie of huis uitgeven, ieder zijn ding
Jaloers? Ik wilde alleen iets illustreren. Dat jij er iets anders achter zoekt zegt meer over jou dan over mij. Ik pretendeer niet, dat ik weet wat een ander verdient. Ik zei alleen dat het waarschijnlijk was, omdat de meeste mensen in nederland volgens mij niet boven de 30.000 euro bruto per jaar komen. Dat is wat ze in het engels een educated guess noemen als ik denk dat iemand geen 49000 euro netto per jaar verdient.

De honda accord kun je veel dingen noemen, maar een barrel is het zeer zeker niet. ik zeg ook niet, dat ik van gekkigheid niet weet waar ik het geld moet laten. Zoveel verdien ik nou ook weer niet. Met alle kosten die ik de komende tijd maak kom ik zelfs geld tekort.
Horrible Cunt!
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:39:57 #296
157922 fathank
pi_60294236
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:32 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Waarom kom je nu opeens met cijfers aanzetten waar ik helemaal niet om vraag?, wat heeft het in godsnaam voor zin om pappie erbij te halen?

Wat ik in een jaar verdien gaat je geen tering aan, of je nu denkt dat het lager is of anders wat maak ik mooi jouw probleem van.

Datgene wat ik dikgedrukt heb dat moet je eens afleren joh, jij als grootverdiener in een mooie positie bij een onderneming die er dik voor betaalt is niet gediend van zulk soort teksten

Hierdoor zou ik bijna gaan denken dat je je verhaal iets mooier maakt dan dat het lijkt , wat uiteraard niet zo is, want ik heb geen enkele reden om daaraan te twijfelen.
Oeh, er mag niks over jou gezegd worden, maar zodra er iemand iets positiefs zegt over een hybride auto issie het nog geeneens het aankijken waard volgens jou. Ik ben blij als dit topic dicht zit en niet meer terugkomt in MyAt, zodat ik niet de hele tijd jou onzin weer tegenkom.
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:43:47 #297
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60294341
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:32 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Of jij ergens om vraagt interessert mij werkelijk niks. Ik geef voorbeelden om aan te geven, dat jij verkeerd denkt. Ik haal mijn pa er dus bij, omdat hij de auto GEKOCHT heeft. Dus gaat jouw bullshit verhaal wat jij ophangt al niet door. Daarbij heb ik al aangegeven, dat ik meerder mensen ken die de hybride gekocht hebben, maar dat vergeet je telkens omdat je krampachtig vasthoudt aan je bullshit mening.
quote:
Heb ik ergens gevraagd dan wat jij per jaar verdient. Interesseert mij vrij weinig. Zelfs al jij 100k per jaar verdient blijf je een idioot.
quote:
Och heb ik een gevoelige snaar geraakt?
quote:
Je mag denken wat je wil. Al denk je, dat ik op een uitkering teer en dat ik hier alles verzin. Ik vind jou het niet waard om dat te bewijzen.
Horrible Cunt!
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:47:18 #298
157922 fathank
pi_60294422
Mensen die een voorliefde hebben voor 6 liter V8'en waar met moeite 250 pk uit komt die mensen met een hybride uit gaan lachen
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:47:46 #299
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60294438
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:39 schreef fathank het volgende:

[..]

Oeh, er mag niks over jou gezegd worden, maar zodra er iemand iets positiefs zegt over een hybride auto issie het nog geeneens het aankijken waard volgens jou. Ik ben blij als dit topic dicht zit en niet meer terugkomt in MyAt, zodat ik niet de hele tijd jou onzin weer tegenkom.
Ik ben ook blij als deze topic dicht is. Ik snap ook eigenlijk niet waarom ik de moeite doe. Hij blijft toch vasthouden aan zijn bullshit en wat ik ook zeg zal niet helpen.

Misschien is het niet, omdat ik hem wil veranderen. Ik denk dat het eerder is, dat ik niet wil dat de neutrale toeschouwer om het zo te zeggen, wordt beinvloed door zijn onzin. Het verleden heeft meermaals bewezen, dat diegene die het hardst schreeuwt heel vaak gelijk krijgt ook al hebben ze het eigenlijk niet. Ik wil dus niet dat mensen denken, dat 68chevelle een punt heeft, terwijl hij de plank compleet misslaat.
Horrible Cunt!
pi_60294564
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:39 schreef fathank het volgende:

[..]

Oeh, er mag niks over jou gezegd worden,
Zeer apart, ik heb toch geloof ik wel iedereen de kans gegeven om rustig terug te kunnen reflecteren wat hun erover denken, dat ik niet van mijn mening afwijk, dat zit de meesten meer dwars
quote:
maar zodra er iemand iets positiefs zegt over een hybride auto issie het nog geeneens het aankijken waard volgens jou.
Dat is nou hobby, je hebt Ajax en Feyenoord, Schumacher en Hakkinnen, Sampras en Federer, Smart en Cadillac
quote:
Ik ben blij als dit topic dicht zit en niet meer terugkomt in MyAt, zodat ik niet de hele tijd jou onzin weer tegenkom.
Veel plezier verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')