Thnx, dat verklaart ook waardoor het verbruik van de Prius net een fractie lager ligt.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:47 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de Prius gebruikt de Civic altijd de benzinemotor. Hij rijdt nooit alleen op de electromotor.
dan heb je wel baggertraag opgetrokken. aangezien een RS in 7.2 sec op de 100 kan zitten.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:42 schreef Demarest het volgende:
Honda Civic Hybrid traag? Bij 't op groen springen van een verkeerslicht in het stadscentrum vanmiddag werdt ik in m'n Clio RS compleet zoekgereden door een Civic Hyrbrid. Even later werdt ik op de A67 voorbijgevlamd door zo'n hybride die waarschijnlijk 180 km/u op de teller had staan.
Hij zegt ook in het stadscentrum, ik mag hopen dat je daar geen 100 rijdtquote:Op maandag 21 juli 2008 15:38 schreef RSie het volgende:
[..]
dan heb je wel baggertraag opgetrokken. aangezien een RS in 7.2 sec op de 100 kan zitten.
Ik ben nog nooit met mijn RSje zoekgereden door auto's met minder dan 200pk. (even afgezien van de extreem lichtgewicht karretjes)
De eerste meters zal de Honda zeker snel uit de blokken komen. Dit zal wel zijn dankzij de CVT en dat de elekrto motor in 1 keer alle vermogen levert. Op hoger snelheid heb je denk ik toch last, dat het maar een 1.3 benzine motor heeft. Daarom zie ik graag een hybride komen met een combinatie van een 1.6 zoals die in de Civic Esi heeft gezeten en een gewone automaat.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:39 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hij zegt ook in het stadscentrum, ik mag hopen dat je daar geen 100 rijdt
No shit sherlock.quote:Op woensdag 23 juli 2008 03:03 schreef PNG het volgende:
Plezierig voor Honda dat erg slecht verkoopt afgelopen jaren.
Gewone Civic verkoopt erg slecht, Accord loopt ook onder verwachting.
Hybride verkoopt erg goed, 95% gaat naar leasemaatschappijen.
Heeft te maken met bijtelling. Prive verkoopttie slecht, maar tis een superknaller voor Honda in de afgelopen moeilijke jaren.
Bron: salesman bij Honda. Qua bijtelling en aftrek rijdttie erg voordelig. Tis een klappert voor Honda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horrible Cunt!
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:46 schreef tong_poh het volgende:
Hey chevelle ben je er ook weer? Ongelooflijk wat een haat jij hebt voor een auto.
Je begint best grappig te worden.Hij deelt bij mij inderdaad de eerste plaats met de Prius, de Smart komt met afstand op 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind wel dat als je ergens echt een diepe haat voor koestert, dat je dat absoluu niet onder stoelen of banken mag steken.
Maar om eerlijk te zijn is het onterecht om de auto's opzich te haten, het is een nette technologie welke nog in de babyschoenen staat, ik koester deze haat eigenlijk meer voor de bestuurders ervan.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
Hier sla je de plank mis, deze auto's worden helemaal niet gekocht ik heb juist respect voor mensen die hun auto's van hun eigen geld kopen, of het nu een Daihatsu cuore is of een BMW X5 of zelfs een Toyota Prius.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:35 schreef tong_poh het volgende:
Oh je vindt, dat je je haat moet kunnen tentoonstellen.
Vooruit dan:
Ik haat jou en al die mensen die van die dikke amerikaans bakken kopen. Ik denk dat ze allemaal een kleine pik hebben en proberen te compenseren. Ik ken meerdere mensen die van die dikke amerikaanse bakken hebben . En allemaal hebben ze het er vaak over hoe groot hun penis wel niet is. Meestal ook nog als er helemaal geen aanleiding voor is. Voorbeeld:
Persoon: Wat een mooie auto heb je daar?
Redneck: Ja ik moet wel een grote auto hebben, want anders past mijn penis er niet in.
Maar weet je wat ik het ergste vind aan de meeste van deze mensen; Al dat gezeik op anderen die een zuinige auto kopen, maar ondertussen wel even hypocriet op gas gaan rijden, omdat de benzine zo duur is.
Hier sla je de plank wederom mis. Mijn pa heeft die auto gekocht en verdient meer dan jij ooit zult verdienen. Waarom moet je veel geld uitgeven als je het hebt. Ik verdien zelf ook veel en kan met gemak bijvoorbeeld een Audi S5 kopen. Alleen vind ik het persoonlijk niet waard. Ik ben zelfs aan het kijken of ik niet de nieuwe accord ga kopen. Vind ik persoonlijk financieel een beter idee. Ben ik een cheapskate, omdat ik liever 49.000 euro uitgeef, dan een bedrag van over de 80.000 euro? Halllo, 49000 euro is al waarschijnlijk meer dan jij in een jaar verdient.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:43 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Hier sla je de plank mis, deze auto's worden helemaal niet gekocht ik heb juist respect voor mensen die hun auto's van hun eigen geld kopen, of het nu een Daihatsu cuore is of een BMW X5 of zelfs een Toyota Prius.
Je bent gewoon niet goed wijs dat je mensen die auto's als hobby hebben gaat vergelijken met cheapskates..
Maar goed, ik ga weer eventjes wat penisvergrotingsmiddelen uitproberen.
Dus omdat mensen een goede baan hebben waardoor ze een auto van de zaak mogen uitzoeken. En een Honda Civic Hybride een financiële meevaller is tov andere auto's die vergelijkbaar zijn, alleen geen electromotor hebben zijn het cheapskatesquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:43 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Hier sla je de plank mis, deze auto's worden helemaal niet gekocht ik heb juist respect voor mensen die hun auto's van hun eigen geld kopen, of het nu een Daihatsu cuore is of een BMW X5 of zelfs een Toyota Prius.
Je bent gewoon niet goed wijs dat je mensen die auto's als hobby hebben gaat vergelijken met cheapskates..
Maar goed, ik ga weer eventjes wat penisvergrotingsmiddelen uitproberen.
Mensen die roepen dat ze veel verdienen.....quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:45 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Hier sla je de plank wederom mis. Mijn pa heeft die auto gekocht en verdient meer dan jij ooit zult verdienen. Waarom moet je veel geld uitgeven als je het hebt. Ik verdien zelf ook veel en kan met gemak bijvoorbeeld een Audi S5 kopen. Alleen vind ik het persoonlijk niet waard. Ik ben zelfs aan het kijken of ik niet de nieuwe accord ga kopen. Vind ik persoonlijk financieel een beter idee. Ben ik een cheapskate, omdat ik liever 49.000 euro uitgeef, dan een bedrag van over de 80.000 euro? Halllo, 49000 euro is al waarschijnlijk meer dan jij in een jaar verdient.
Ik denk persoonlijk, dat jij een kronkel in je hoofd hebt. Ergens is iets in jouw leven gebeurd waardoor jij denkt, dat mensen die zuinig aan willen doen eikels zijn. Was je pa zuinig en heeft hij je als kind verkracht waardoor je een trauma hebt?
Het feit dat jij vindt dat ik niet wijs ben, betekent helemaal niks. Want zelf spoor je overduidelijk niet.
Waarom kom je nu opeens met cijfers aanzetten waar ik helemaal niet om vraag?, wat heeft het in godsnaam voor zin om pappie erbij te halen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:45 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Hier sla je de plank wederom mis. Mijn pa heeft die auto gekocht en verdient meer dan jij ooit zult verdienen. Waarom moet je veel geld uitgeven als je het hebt. Ik verdien zelf ook veel en kan met gemak bijvoorbeeld een Audi S5 kopen. Alleen vind ik het persoonlijk niet waard. Ik ben zelfs aan het kijken of ik niet de nieuwe accord ga kopen. Vind ik persoonlijk financieel een beter idee. Ben ik een cheapskate, omdat ik liever 49.000 euro uitgeef, dan een bedrag van over de 80.000 euro? Halllo, 49000 euro is al waarschijnlijk meer dan jij in een jaar verdient.
Ik denk persoonlijk, dat jij een kronkel in je hoofd hebt. Ergens is iets in jouw leven gebeurd waardoor jij denkt, dat mensen die zuinig aan willen doen eikels zijn. Was je pa zuinig en heeft hij je als kind verkracht waardoor je een trauma hebt?
Het feit dat jij vindt dat ik niet wijs ben, betekent helemaal niks. Want zelf spoor je overduidelijk niet.
Jaloers? Ik wilde alleen iets illustreren. Dat jij er iets anders achter zoekt zegt meer over jou dan over mij. Ik pretendeer niet, dat ik weet wat een ander verdient. Ik zei alleen dat het waarschijnlijk was, omdat de meeste mensen in nederland volgens mij niet boven de 30.000 euro bruto per jaar komen. Dat is wat ze in het engels een educated guess noemen als ik denk dat iemand geen 49000 euro netto per jaar verdient.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Mensen die roepen dat ze veel verdienen.....
Mensen die roepen dat pappa veel verdient.....
Mensen die denken te weten wat een ander verdient....
Je koopt geen barrel als je van gekkigheid niet weet waar je je geld moeten laten, daar geloof ik niet in. Dat het mensen weinig uitmaakt kan ik goed begrijpen. Prima als mensen het liever aan een vakantie of huis uitgeven, ieder zijn ding
Oeh, er mag niks over jou gezegd worden, maar zodra er iemand iets positiefs zegt over een hybride auto issie het nog geeneens het aankijken waard volgens jou. Ik ben blij als dit topic dicht zit en niet meer terugkomt in MyAt, zodat ik niet de hele tijd jou onzin weer tegenkom.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:32 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Waarom kom je nu opeens met cijfers aanzetten waar ik helemaal niet om vraag?, wat heeft het in godsnaam voor zin om pappie erbij te halen?
Wat ik in een jaar verdien gaat je geen tering aan, of je nu denkt dat het lager is of anders wat maak ik mooi jouw probleem van.
Datgene wat ik dikgedrukt heb dat moet je eens afleren joh, jij als grootverdiener in een mooie positie bij een onderneming die er dik voor betaalt is niet gediend van zulk soort teksten
Hierdoor zou ik bijna gaan denken dat je je verhaal iets mooier maakt dan dat het lijkt, wat uiteraard niet zo is, want ik heb geen enkele reden om daaraan te twijfelen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:32 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Waarom kom je nu opeens met cijfers aanzetten waar ik helemaal niet om vraag?, wat heeft het in godsnaam voor zin om pappie erbij te halen?
Heb ik ergens gevraagd dan wat jij per jaar verdient. Interesseert mij vrij weinig. Zelfs al jij 100k per jaar verdient blijf je een idioot.quote:Wat ik in een jaar verdien gaat je geen tering aan, of je nu denkt dat het lager is of anders wat maak ik mooi jouw probleem van.![]()
Och heb ik een gevoelige snaar geraakt?quote:Datgene wat ik dikgedrukt heb dat moet je eens afleren joh, jij als grootverdiener in een mooie positie bij een onderneming die er dik voor betaalt is niet gediend van zulk soort teksten![]()
Je mag denken wat je wil. Al denk je, dat ik op een uitkering teer en dat ik hier alles verzin. Ik vind jou het niet waard om dat te bewijzen.quote:Hierdoor zou ik bijna gaan denken dat je je verhaal iets mooier maakt dan dat het lijkt, wat uiteraard niet zo is, want ik heb geen enkele reden om daaraan te twijfelen.
Ik ben ook blij als deze topic dicht is. Ik snap ook eigenlijk niet waarom ik de moeite doe. Hij blijft toch vasthouden aan zijn bullshit en wat ik ook zeg zal niet helpen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Oeh, er mag niks over jou gezegd worden, maar zodra er iemand iets positiefs zegt over een hybride auto issie het nog geeneens het aankijken waard volgens jou. Ik ben blij als dit topic dicht zit en niet meer terugkomt in MyAt, zodat ik niet de hele tijd jou onzin weer tegenkom.
Zeer apart, ik heb toch geloof ik wel iedereen de kans gegeven om rustig terug te kunnen reflecteren wat hun erover denken, dat ik niet van mijn mening afwijk, dat zit de meesten meer dwarsquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Oeh, er mag niks over jou gezegd worden,
Dat is nou hobby, je hebt Ajax en Feyenoord, Schumacher en Hakkinnen, Sampras en Federer, Smart en Cadillacquote:maar zodra er iemand iets positiefs zegt over een hybride auto issie het nog geeneens het aankijken waard volgens jou.
Veel plezier verderquote:Ik ben blij als dit topic dicht zit en niet meer terugkomt in MyAt, zodat ik niet de hele tijd jou onzin weer tegenkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |