abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juli 2008 @ 15:34:38 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_60246298
quote:
Op zondag 20 juli 2008 13:47 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de Prius gebruikt de Civic altijd de benzinemotor. Hij rijdt nooit alleen op de electromotor.
Thnx, dat verklaart ook waardoor het verbruik van de Prius net een fractie lager ligt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 21 juli 2008 @ 15:38:57 #277
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_60246391
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 22:42 schreef Demarest het volgende:
Honda Civic Hybrid traag? Bij 't op groen springen van een verkeerslicht in het stadscentrum vanmiddag werdt ik in m'n Clio RS compleet zoekgereden door een Civic Hyrbrid. Even later werdt ik op de A67 voorbijgevlamd door zo'n hybride die waarschijnlijk 180 km/u op de teller had staan.
dan heb je wel baggertraag opgetrokken. aangezien een RS in 7.2 sec op de 100 kan zitten.
Ik ben nog nooit met mijn RSje zoekgereden door auto's met minder dan 200pk. (even afgezien van de extreem lichtgewicht karretjes)
pi_60249556
quote:
Op maandag 21 juli 2008 15:38 schreef RSie het volgende:

[..]

dan heb je wel baggertraag opgetrokken. aangezien een RS in 7.2 sec op de 100 kan zitten.
Ik ben nog nooit met mijn RSje zoekgereden door auto's met minder dan 200pk. (even afgezien van de extreem lichtgewicht karretjes)
Hij zegt ook in het stadscentrum, ik mag hopen dat je daar geen 100 rijdt
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  maandag 21 juli 2008 @ 19:15:15 #279
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60250275
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:39 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hij zegt ook in het stadscentrum, ik mag hopen dat je daar geen 100 rijdt
De eerste meters zal de Honda zeker snel uit de blokken komen. Dit zal wel zijn dankzij de CVT en dat de elekrto motor in 1 keer alle vermogen levert. Op hoger snelheid heb je denk ik toch last, dat het maar een 1.3 benzine motor heeft. Daarom zie ik graag een hybride komen met een combinatie van een 1.6 zoals die in de Civic Esi heeft gezeten en een gewone automaat.
Horrible Cunt!
  woensdag 23 juli 2008 @ 02:48:46 #280
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60286476
Vanavond dus even een paar km met de nieuwe hybride van mijn ouders gemaakt.

Zeer plezierig verrast. de eerste meters heels snel van zijn plek en voldoende trekkracht. Wegligging is prima. Mijn accord ligt iets beter op de weg, maar de hybride is ook zeer prima qua wegligging.

ik ben dus op weg geweest met een volwaardige auto. Dit is al wat velen van te voren zeiden, maar ik ben het met hun eens. Ik heb gewoon een prima rit gehad. Wil je sportief rijden, dan zul je een ander auto moeten zoeken, maar dan zul je ook voor moeten dokken.
Horrible Cunt!
pi_60286554
Plezierig voor Honda dat erg slecht verkoopt afgelopen jaren.
Gewone Civic verkoopt erg slecht, Accord loopt ook onder verwachting.

Hybride verkoopt erg goed, 95% gaat naar leasemaatschappijen.
Heeft te maken met bijtelling. Prive verkoopttie slecht, maar tis een superknaller voor Honda in de afgelopen moeilijke jaren.

Bron: salesman bij Honda. Qua bijtelling en aftrek rijdttie erg voordelig. Tis een klappert voor Honda.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_60289761
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 03:03 schreef PNG het volgende:
Plezierig voor Honda dat erg slecht verkoopt afgelopen jaren.
Gewone Civic verkoopt erg slecht, Accord loopt ook onder verwachting.

Hybride verkoopt erg goed, 95% gaat naar leasemaatschappijen.
Heeft te maken met bijtelling. Prive verkoopttie slecht, maar tis een superknaller voor Honda in de afgelopen moeilijke jaren.

Bron: salesman bij Honda. Qua bijtelling en aftrek rijdttie erg voordelig. Tis een klappert voor Honda.
No shit sherlock.

Prive zou je er al helemaal niet dood gevonden willen worden.

Ik denk trouwens dat die hybride nog beter verkoopt met gordijntjes voor de voordeuren.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  woensdag 23 juli 2008 @ 10:46:43 #283
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60289982
Hey chevelle ben je er ook weer? Ongelooflijk wat een haat jij hebt voor een auto.

Je begint best grappig te worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Horrible Cunt!
pi_60290001
hoelang houden de accu's het in zo'n auto eigenlijks uit ? zou wel een duur grapje zijn als je die moet vervangen als dr een hele zooi accu's in liggen.
pi_60290792
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 10:46 schreef tong_poh het volgende:
Hey chevelle ben je er ook weer? Ongelooflijk wat een haat jij hebt voor een auto.

Je begint best grappig te worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij deelt bij mij inderdaad de eerste plaats met de Prius, de Smart komt met afstand op 2.

Ik vind wel dat als je ergens echt een diepe haat voor koestert, dat je dat absoluu niet onder stoelen of banken mag steken.

Maar om eerlijk te zijn is het onterecht om de auto's opzich te haten, het is een nette technologie welke nog in de babyschoenen staat, ik koester deze haat eigenlijk meer voor de bestuurders ervan.
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:35:26 #286
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60291176
Oh je vindt, dat je je haat moet kunnen tentoonstellen.

Vooruit dan:

Ik haat jou en al die mensen die van die dikke amerikaans bakken kopen. Ik denk dat ze allemaal een kleine pik hebben en proberen te compenseren. Ik ken meerdere mensen die van die dikke amerikaanse bakken hebben . En allemaal hebben ze het er vaak over hoe groot hun penis wel niet is. Meestal ook nog als er helemaal geen aanleiding voor is. Voorbeeld:

Persoon: Wat een mooie auto heb je daar?
Redneck: Ja ik moet wel een grote auto hebben, want anders past mijn penis er niet in.

Maar weet je wat ik het ergste vind aan de meeste van deze mensen; Al dat gezeik op anderen die een zuinige auto kopen, maar ondertussen wel even hypocriet op gas gaan rijden, omdat de benzine zo duur is.
Horrible Cunt!
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:38:08 #287
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_60291257
Ik koop altijd kleine auto's, dan zit mijn piemel er zo lekker strak in
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_60291414
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 11:35 schreef tong_poh het volgende:
Oh je vindt, dat je je haat moet kunnen tentoonstellen.

Vooruit dan:

Ik haat jou en al die mensen die van die dikke amerikaans bakken kopen. Ik denk dat ze allemaal een kleine pik hebben en proberen te compenseren. Ik ken meerdere mensen die van die dikke amerikaanse bakken hebben . En allemaal hebben ze het er vaak over hoe groot hun penis wel niet is. Meestal ook nog als er helemaal geen aanleiding voor is. Voorbeeld:

Persoon: Wat een mooie auto heb je daar?
Redneck: Ja ik moet wel een grote auto hebben, want anders past mijn penis er niet in.

Maar weet je wat ik het ergste vind aan de meeste van deze mensen; Al dat gezeik op anderen die een zuinige auto kopen, maar ondertussen wel even hypocriet op gas gaan rijden, omdat de benzine zo duur is.
Hier sla je de plank mis, deze auto's worden helemaal niet gekocht ik heb juist respect voor mensen die hun auto's van hun eigen geld kopen, of het nu een Daihatsu cuore is of een BMW X5 of zelfs een Toyota Prius.

Je bent gewoon niet goed wijs dat je mensen die auto's als hobby hebben gaat vergelijken met cheapskates..

Maar goed, ik ga weer eventjes wat penisvergrotingsmiddelen uitproberen.
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:45:28 #289
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60292965
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 11:43 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Hier sla je de plank mis, deze auto's worden helemaal niet gekocht ik heb juist respect voor mensen die hun auto's van hun eigen geld kopen, of het nu een Daihatsu cuore is of een BMW X5 of zelfs een Toyota Prius.

Je bent gewoon niet goed wijs dat je mensen die auto's als hobby hebben gaat vergelijken met cheapskates..

Hier sla je de plank wederom mis. Mijn pa heeft die auto gekocht en verdient meer dan jij ooit zult verdienen. Waarom moet je veel geld uitgeven als je het hebt. Ik verdien zelf ook veel en kan met gemak bijvoorbeeld een Audi S5 kopen. Alleen vind ik het persoonlijk niet waard. Ik ben zelfs aan het kijken of ik niet de nieuwe accord ga kopen. Vind ik persoonlijk financieel een beter idee. Ben ik een cheapskate, omdat ik liever 49.000 euro uitgeef, dan een bedrag van over de 80.000 euro? Halllo, 49000 euro is al waarschijnlijk meer dan jij in een jaar verdient.

Ik denk persoonlijk, dat jij een kronkel in je hoofd hebt. Ergens is iets in jouw leven gebeurd waardoor jij denkt, dat mensen die zuinig aan willen doen eikels zijn. Was je pa zuinig en heeft hij je als kind verkracht waardoor je een trauma hebt?

Het feit dat jij vindt dat ik niet wijs ben, betekent helemaal niks. Want zelf spoor je overduidelijk niet.
Horrible Cunt!
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:06:20 #290
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60293399
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 11:43 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Dus omdat mensen een goede baan hebben waardoor ze een auto van de zaak mogen uitzoeken. En een Honda Civic Hybride een financiële meevaller is tov andere auto's die vergelijkbaar zijn, alleen geen electromotor hebben zijn het cheapskates .

Jij kunt gewoon niet rationeel denken, dat is jou probleem. Bij jou moet het tenminste 300 pk hebben, onder de 6 seconden naar de honderd gaan en een ontzettend slecht ontworpen benzineslurpende V8 onder de kap hebben, met daarbij de wegligging van een kartonnen doos die 3 maanden in zee heeft rondgedobbert.

Zie nou gewoon eens in dat niet iedereen hetzelfde in een auto zoekt, en laat mensen in hun waarde.

Redneck
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_60293591
tong_poh in PTA zitten veel autoliefhebbers, dat jij en je vader het maar als een A naar B middel zien moet je toch lekker zelf weten. Kan je wel mensen hun hobby afschrijven, maar wat is daar het nut van.

Maar goed als je pa/jij zo veel verdiend, loopt je dan ook rond met een simpel Casio horloge omdat die de tijd toch nauwkeuriger aangeven dan een duur mechanisch horloge? Haal je je pakken dan maar bij de C&A? Kijk je nog steeds TV op een oude beeldbuis?

Ik zou trouwens, als je toch zo geldbewust beweert te zijn, prive nooit een auto nieuw kopen, zodra je de dealer uitrijdt ben je al 2 tot 10k kwijt. Jonge 2e hands is een veel leukere markt om iets uit te zoeken, waar je ook veel meer voor je geld krijgt.
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:17:04 #292
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_60293660
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 12:45 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Hier sla je de plank wederom mis. Mijn pa heeft die auto gekocht en verdient meer dan jij ooit zult verdienen. Waarom moet je veel geld uitgeven als je het hebt. Ik verdien zelf ook veel en kan met gemak bijvoorbeeld een Audi S5 kopen. Alleen vind ik het persoonlijk niet waard. Ik ben zelfs aan het kijken of ik niet de nieuwe accord ga kopen. Vind ik persoonlijk financieel een beter idee. Ben ik een cheapskate, omdat ik liever 49.000 euro uitgeef, dan een bedrag van over de 80.000 euro? Halllo, 49000 euro is al waarschijnlijk meer dan jij in een jaar verdient.

Ik denk persoonlijk, dat jij een kronkel in je hoofd hebt. Ergens is iets in jouw leven gebeurd waardoor jij denkt, dat mensen die zuinig aan willen doen eikels zijn. Was je pa zuinig en heeft hij je als kind verkracht waardoor je een trauma hebt?

Het feit dat jij vindt dat ik niet wijs ben, betekent helemaal niks. Want zelf spoor je overduidelijk niet.
Mensen die roepen dat ze veel verdienen.....
Mensen die roepen dat pappa veel verdient.....
Mensen die denken te weten wat een ander verdient....

Je koopt geen barrel als je van gekkigheid niet weet waar je je geld moeten laten, daar geloof ik niet in. Dat het mensen weinig uitmaakt kan ik goed begrijpen. Prima als mensen het liever aan een vakantie of huis uitgeven, ieder zijn ding
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:26:51 #293
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60293925
Jimmeh, je hebt gelijk wat betreft een nieuwe auto kopen. Dit is ook iets wat ik meeneem in mijn uiteindelijke beslissing.

Je hebt het over met een casio horloge lopen en TV op een oud beeldbuis kijken. Misschien was ik niet duidelijk. Het gaat om een prijs kwaliteit verhouding. Met honda heb je een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Ik zie zeer zeker niet de auto als alleen een middel van a naar b. De accord is een zeer plezierige auto om mee te rijden. Hij is niet klein, maar als je erin rijdt heb je niet het gevoel, dat je in een grote wagen rijdt. De wegligging is geweldig en je kunt er veel plezier uit halen. Lees eens in de autoweek van geloof ik deze week. Daar staat een klein artikel bij over de accord bij de occasion artikels.

Ik ben nu wel een beetje op mijn tenen getrapt, dat ik aangesproken word over het feit, dat ik mensen met een dikke amerikaanse bak niet mag, omdat het van die macho types met kleine pikkies zijn. Maar anderen mogen wel gewoon iedereen beledigen die een civic hybride koopt of least. Beetje hypocriet of niet. Ik heb trouwens mijn opmerkingen gemaakt als reactie op de idiote beweringen van 68chevelle. Normaal hou ik mijn meningen over dat soort dingen voor mijzelf, omdat ik vind dat mensen in hun waarde gelaten moeten worden wat betreft de keuze auto die ze rijden. Maar als je mensen gaat beledigen is voor mij de pis lauw en hou ik mijn meningen niet voor mezelf. En wat zie je, daar kunnen deze mensen dan niet tegen, dan gaan ze huilen. Well boo-fucking-hoo.
Horrible Cunt!
pi_60294087
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 12:45 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Waarom kom je nu opeens met cijfers aanzetten waar ik helemaal niet om vraag?, wat heeft het in godsnaam voor zin om pappie erbij te halen?

Wat ik in een jaar verdien gaat je geen tering aan, of je nu denkt dat het lager is of anders wat maak ik mooi jouw probleem van.

Datgene wat ik dikgedrukt heb dat moet je eens afleren joh, jij als grootverdiener in een mooie positie bij een onderneming die er dik voor betaalt is niet gediend van zulk soort teksten

Hierdoor zou ik bijna gaan denken dat je je verhaal iets mooier maakt dan dat het lijkt , wat uiteraard niet zo is, want ik heb geen enkele reden om daaraan te twijfelen.
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:33:53 #295
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60294112
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:17 schreef jackson het volgende:

[..]

Mensen die roepen dat ze veel verdienen.....
Mensen die roepen dat pappa veel verdient.....
Mensen die denken te weten wat een ander verdient....

Je koopt geen barrel als je van gekkigheid niet weet waar je je geld moeten laten, daar geloof ik niet in. Dat het mensen weinig uitmaakt kan ik goed begrijpen. Prima als mensen het liever aan een vakantie of huis uitgeven, ieder zijn ding
Jaloers? Ik wilde alleen iets illustreren. Dat jij er iets anders achter zoekt zegt meer over jou dan over mij. Ik pretendeer niet, dat ik weet wat een ander verdient. Ik zei alleen dat het waarschijnlijk was, omdat de meeste mensen in nederland volgens mij niet boven de 30.000 euro bruto per jaar komen. Dat is wat ze in het engels een educated guess noemen als ik denk dat iemand geen 49000 euro netto per jaar verdient.

De honda accord kun je veel dingen noemen, maar een barrel is het zeer zeker niet. ik zeg ook niet, dat ik van gekkigheid niet weet waar ik het geld moet laten. Zoveel verdien ik nou ook weer niet. Met alle kosten die ik de komende tijd maak kom ik zelfs geld tekort.
Horrible Cunt!
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:39:57 #296
157922 fathank
pi_60294236
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:32 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Waarom kom je nu opeens met cijfers aanzetten waar ik helemaal niet om vraag?, wat heeft het in godsnaam voor zin om pappie erbij te halen?

Wat ik in een jaar verdien gaat je geen tering aan, of je nu denkt dat het lager is of anders wat maak ik mooi jouw probleem van.

Datgene wat ik dikgedrukt heb dat moet je eens afleren joh, jij als grootverdiener in een mooie positie bij een onderneming die er dik voor betaalt is niet gediend van zulk soort teksten

Hierdoor zou ik bijna gaan denken dat je je verhaal iets mooier maakt dan dat het lijkt , wat uiteraard niet zo is, want ik heb geen enkele reden om daaraan te twijfelen.
Oeh, er mag niks over jou gezegd worden, maar zodra er iemand iets positiefs zegt over een hybride auto issie het nog geeneens het aankijken waard volgens jou. Ik ben blij als dit topic dicht zit en niet meer terugkomt in MyAt, zodat ik niet de hele tijd jou onzin weer tegenkom.
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:43:47 #297
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60294341
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:32 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Of jij ergens om vraagt interessert mij werkelijk niks. Ik geef voorbeelden om aan te geven, dat jij verkeerd denkt. Ik haal mijn pa er dus bij, omdat hij de auto GEKOCHT heeft. Dus gaat jouw bullshit verhaal wat jij ophangt al niet door. Daarbij heb ik al aangegeven, dat ik meerder mensen ken die de hybride gekocht hebben, maar dat vergeet je telkens omdat je krampachtig vasthoudt aan je bullshit mening.
quote:
Heb ik ergens gevraagd dan wat jij per jaar verdient. Interesseert mij vrij weinig. Zelfs al jij 100k per jaar verdient blijf je een idioot.
quote:
Och heb ik een gevoelige snaar geraakt?
quote:
Je mag denken wat je wil. Al denk je, dat ik op een uitkering teer en dat ik hier alles verzin. Ik vind jou het niet waard om dat te bewijzen.
Horrible Cunt!
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:47:18 #298
157922 fathank
pi_60294422
Mensen die een voorliefde hebben voor 6 liter V8'en waar met moeite 250 pk uit komt die mensen met een hybride uit gaan lachen
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:47:46 #299
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60294438
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:39 schreef fathank het volgende:

[..]

Oeh, er mag niks over jou gezegd worden, maar zodra er iemand iets positiefs zegt over een hybride auto issie het nog geeneens het aankijken waard volgens jou. Ik ben blij als dit topic dicht zit en niet meer terugkomt in MyAt, zodat ik niet de hele tijd jou onzin weer tegenkom.
Ik ben ook blij als deze topic dicht is. Ik snap ook eigenlijk niet waarom ik de moeite doe. Hij blijft toch vasthouden aan zijn bullshit en wat ik ook zeg zal niet helpen.

Misschien is het niet, omdat ik hem wil veranderen. Ik denk dat het eerder is, dat ik niet wil dat de neutrale toeschouwer om het zo te zeggen, wordt beinvloed door zijn onzin. Het verleden heeft meermaals bewezen, dat diegene die het hardst schreeuwt heel vaak gelijk krijgt ook al hebben ze het eigenlijk niet. Ik wil dus niet dat mensen denken, dat 68chevelle een punt heeft, terwijl hij de plank compleet misslaat.
Horrible Cunt!
pi_60294564
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:39 schreef fathank het volgende:

[..]

Oeh, er mag niks over jou gezegd worden,
Zeer apart, ik heb toch geloof ik wel iedereen de kans gegeven om rustig terug te kunnen reflecteren wat hun erover denken, dat ik niet van mijn mening afwijk, dat zit de meesten meer dwars
quote:
maar zodra er iemand iets positiefs zegt over een hybride auto issie het nog geeneens het aankijken waard volgens jou.
Dat is nou hobby, je hebt Ajax en Feyenoord, Schumacher en Hakkinnen, Sampras en Federer, Smart en Cadillac
quote:
Ik ben blij als dit topic dicht zit en niet meer terugkomt in MyAt, zodat ik niet de hele tijd jou onzin weer tegenkom.
Veel plezier verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')