Dat siert je..quote:Op maandag 30 juni 2008 13:38 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik zal netjes blijven want dit soort opmerkingen vreet.
Afdwingen is niet gelijk aan stimuleren, ik referreer je graag adv. de Van Dale.
pffff..... lastig
Dicht bij je werkgever wonen doe ik ook. Woon 15 kilometer van kantoor af. Ben alleen maar 1 keer per week op kantoor, en de rest van de week onderweg door de hele Benelux + Duitsland. 30.000 tot 40.000 Kilometer per jaar met gemak. En over 20 jaar hebben we geen hybrides meer, dan rijden we op waterstof met een beetje geluk. Bovendien als iedereen hier een benzineslurpende V8 zou rijden blijft er helemaal niks over van de luchtkwaliteit. Niks mis met hybrides dus.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:42 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Op 2 punten te weerleggen,
Ik heb er nog een 6 jaar oude Nissan Primera naast.
Hij doet minimaal het dubbele in verbruik![]()
Voor mij is een auto een hobby, inderdaad 1 van de laatste stukjes echte mannenspeelgoed, voor mijn werk zorg ik gewoon dat ik dicht bij mijn werkgever woon, zodat ik niet afhankelijk ben van dat leasegebeuren en meer eisen kan stellen aan mijn financien.
Zoals ik al zei: 15 jaar geleden kreeg iedere fabrieksarbeider de gelegenheid om een redelijk jonge auto te kopen voor privebezit, een simpel kantoorpikke met Mavo kon met doorsparen zelfs voor nieuw gaan.
Door het leaseplangebeuren icm bepaalde heffingen heeeft dat er voor ons voor gezorgd dat we wel nog steeds op deze standaard kunnen blijven rijden, maar dat het niet meer ons bezit is, de stap die nu wordt uitgevoerd is om iedereen langzaam in de hybridebakken te gooienzodra dat succesvol is en de menigte gaat erin mee, zal de rest automatisch gedwongen worden om in dezelfde soort bakken te rijden.
Als iedereen dit over one heen laat komen, wat is dan de volgende stap, winkelwagentjes met zonnepanelen?
Belasting per 100cc motorinhoud?
Ik wil ook over 20 jaar nog van enige luxe genieten, en dat gaat me vermoedelijk niet lukken als idereen als schaapjes achter elkaar aanrent.
Ik geloof niet dat we op waterstof gaan rijden.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Dicht bij je werkgever wonen doe ik ook. Woon 15 kilometer van kantoor af. Ben alleen maar 1 keer per week op kantoor, en de rest van de week onderweg door de hele Benelux + Duitsland. 30.000 tot 40.000 Kilometer per jaar met gemak. En over 20 jaar hebben we geen hybrides meer, dan rijden we op waterstof met een beetje geluk. Bovendien als iedereen hier een benzineslurpende V8 zou rijden blijft er helemaal niks over van de luchtkwaliteit. Niks mis met hybrides dus.
Dat is propaganda van de olie-industrie.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:12 schreef Quint24 het volgende:
Alleen jammer dat de hybrides slechter voor het milieu zijn om ze te maken en om ze te slopen dan gewone auto`s.
meneertje heeft ook een onderzoek gelezen dat gesponsord werd door grote oliemaatschappijenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:12 schreef Quint24 het volgende:
Alleen jammer dat de hybrides slechter voor het milieu zijn om ze te maken en om ze te slopen dan gewone auto`s.
Ik noemde ook maar een dwarsstraat. Voordeel van waterstof is wel dat je binnen 5 minuten weer je tank vol hebt en je weer x-aantal kilometers kunt rijden. Ik zou er niet op durven wedden wat de "brandstof" van de toekomst gaat worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we op waterstof gaan rijden.
Waterstof is veel te onhandig en geeft veel verlies bij het produceren.
Electriciteit direct opslaan in accu's ipv gebruiken om waterstof te maken lijkt mij logischer.
Accu's worden in sprongen beter momenteel.
(Polymeer-) Lithium Ion batterijen zijn inmiddels zover dat ze veilig genoeg zijn en lichtgewicht in verhouding tot oudere accu's. De opslagcapaciteit groeit nog steeds.
Ze worden al toegepast in de Tesla Roadster.
Tevens hebben electromotoren tegenwoordig al een maximaal rendement van 98%.
Bij verbrandingsmotoren is dit maximaal zo'n 35%.
ligt eraan hoeveel benzine ze op dat moment verbruikenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Alsof je een Lexus of Mercedes 6 cilinder wél hoort aankomen.
Bij dat soort auto's hoor je bij 50km/u ook alleen de banden nog maar op het asfalt.
je kent mijn 20 klepper golf niet, en het is zeker geen 13-in-een-dozijn 20 klepper Golf, daarbij kan ik wel een audi betalen maar dat doet mij niks....quote:Op zondag 29 juni 2008 14:24 schreef fathank het volgende:
[..]
En ik ben niet jaloers op je 13-in-een-dozijn 20 klepper Golf (Kijk mij geen audi kunnen betalen)
Je project heb ik gezien in pta, en dat is ook vet. Maar een golf 4 is sowieso 13-in-een-dozijn. Lekker terug scheren over 1 kam. Heb je trouwens niet die hybride gezien die in 4 sec op de honderd zit? Weet niet hoe dat ding heet, maar is ook een topic over in pta.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:09 schreef kevin20vt het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel benzine ze op dat moment verbruiken![]()
![]()
[..]
je kent mijn 20 klepper golf niet, en het is zeker geen 13-in-een-dozijn 20 klepper Golf, daarbij kan ik wel een audi betalen maar dat doet mij niks....
en die andere 20 klepper golf heb je misschien wel hier in het pta gedeelte gezien en dat is zeker geen 13-in-een-dozijn Golf
Verder nog iets?
Een hybride "auto" is gewoon not done, zoals ouwelui altijd alle (jonge) golf rijders over een kant scheren, scheer ik nu ook elke hybride en zijn bestuurder over een kant![]()
Verlaagde-pauper-golf-met-lelijk-spoioler-setje alert.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:20 schreef kevin20vt het volgende:
ja het klopt dat een golf 4 een 13 in een dozijn saaie auto is, maar die van mij niet echt een standaard golf 4 meer hahahaha![]()
maar daar ging het hier niet om![]()
Ik vind het prachtig dat er een hybride in 4 seconden naar de 100 kan, en perfekt ook dat ze aan nieuwe technieken werken. maar mijn persoonlijke gevoel bij een hybride is gewoon dit -->![]()
Het ziet er niet uit (de honda en de prius), ik krijg er niet op de positieve manier kippenvel van en dan rijden er hier in de omgeving ook nog van die bepaalde "figuren" met zo'n hybride dus tja...![]()
Ik krijg kippenvel van Golfjes als ik zie wat voor figuren daarin rijdenquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:20 schreef kevin20vt het volgende:
ja het klopt dat een golf 4 een 13 in een dozijn saaie auto is, maar die van mij niet echt een standaard golf 4 meer hahahaha![]()
maar daar ging het hier niet om![]()
Ik vind het prachtig dat er een hybride in 4 seconden naar de 100 kan, en perfekt ook dat ze aan nieuwe technieken werken. maar mijn persoonlijke gevoel bij een hybride is gewoon dit -->![]()
Het ziet er niet uit (de honda en de prius), ik krijg er niet op de positieve manier kippenvel van en dan rijden er hier in de omgeving ook nog van die bepaalde "figuren" met zo'n hybride dus tja...![]()
zoals ik al zei, jullie hebben mijn golfje nog niet gezienquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:48 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Verlaagde-pauper-golf-met-lelijk-spoioler-setje alert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Als het dat ding in je avatar is weet ik genoegquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:06 schreef kevin20vt het volgende:
[..]
zoals ik al zei, jullie hebben mijn golfje nog niet gezien(er zitten dus geen spoilers op lieverd
)
@ Fathank: Ik hou ook van jou
Ik denk het wel. Accu's zijn vooral erg zwaar (kilo's dus) en nemen veel ruimte in. En daarbij hebben ze tijd nodig om opgeladen te worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we op waterstof gaan rijden.
Waterstof is veel te onhandig en geeft veel verlies bij het produceren.
Electriciteit direct opslaan in accu's ipv gebruiken om waterstof te maken lijkt mij logischer.
Nou, vet manquote:Op zondag 6 juli 2008 10:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Hier nog 2 vette foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vinnum wel fraai. Het is jammer dat die dingen geen caravans kunnen trekken anders was dit serieus een kandidaat volgende auto.quote:Op zondag 6 juli 2008 10:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Hier nog 2 vette foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, maar hij is wel lekker zuinig.. En zo'n automaat is ook wel handig.. Niet iedereen koopt een auto voor het snel wegtrekken bij de stoplichten..quote:Op maandag 7 juli 2008 08:26 schreef ShaoliN het volgende:
Een van mijn collega's heeft zo'n electrische grasmaaier. Hij oogt wel aardig, maar rijd ruk. Geen gang in te krijgen.
Precies. bovendien komt ie heel aardig van z'n plek, zoals je ook in alle reviews kunt lezen. Natuurlijk trekt ie er geen golf GTI uit, maar die tijd heb ik wel gehad (itt anderen hier)quote:Op maandag 7 juli 2008 08:56 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Nee, maar hij is wel lekker zuinig.. En zo'n automaat is ook wel handig.. Niet iedereen koopt een auto voor het snel wegtrekken bij de stoplichten..
Alsof ik dit topic heb geopend om tegenover anderen mijn keuze te rechtvaardigenquote:Op maandag 7 juli 2008 07:58 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Nou, vet man![]()
Geef nou gewoon toe dat je zonder de financiele voordelen die eraan kleven dat ding nooit en te nimmer gekocht zou hebben, dan kan het topic op slot.
Ik rijd op het moment geen leaseauto meer, maar bij mijn vorige werkgever waren er toch genoeg mensen die zonder bijtelling reden.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:44 schreef nerd4sale het volgende:
Stelling: een lease-auto rijden zonder bijtelling kan alleen als je er nog een 2e auto naast hebt.
Er is een verschil tussen traag en traag. Vlot tot de honderd. Maar als ik een vrachtwagen in wil halen begint hij alleen harder te knetteren ipv van harder te rijden.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:00 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Precies. bovendien komt ie heel aardig van z'n plek, zoals je ook in alle reviews kunt lezen. Natuurlijk trekt ie er geen golf GTI uit, maar die tijd heb ik wel gehad (itt anderen hier)
Ja, maar wie rijdt er nou minder dan 500 prive-kilometers per jaar.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:31 schreef jovak het volgende:
[..]
Ik rijd op het moment geen leaseauto meer, maar bij mijn vorige werkgever waren er toch genoeg mensen die zonder bijtelling reden.
Als je maar een gesloten ritten administratie hebt die 1 op 1 klopt met je zakelijke agenda en je eventuele prive kilometers niet meer dan 500 km zijn.
ok nou niet gaan overdrijven aubquote:Op zondag 6 juli 2008 10:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Hier nog 2 vette foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smaken verschillen nou eenmaal. ik blijf het kinderachtig vinden om daar altijd zo'n zeik over te bouwen. Er zullen genoeg dingen zijn, die jij mooi vindt wat anderen lelijk vinden.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:32 schreef Fiskus het volgende:
[..]
ok nou niet gaan overdrijven aub![]()
die voorkant damn![]()
Ding is lelijk, mijn excusesquote:Op maandag 7 juli 2008 23:08 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Smaken verschillen nou eenmaal. ik blijf het kinderachtig vinden om daar altijd zo'n zeik over te bouwen. Er zullen genoeg dingen zijn, die jij mooi vindt wat anderen lelijk vinden.
Ik zal je even iets vertellen. Mischien ben je er een beetje te jong voor om dat nog door te hebben. De wereld draait niet om jou. Wat jij zegt is niet meteen een algemeen aanvaarde waarheid. het is maar dat je het weet.
Eerlijk gezegd...... heb ik dat gevoel inderdaad welquote:Op maandag 7 juli 2008 09:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Alsof ik dit topic heb geopend om tegenover anderen mijn keuze te rechtvaardigen
Ik denk dat iedereen dat kan weerleggen door bijvoorbeeld eventjes naar de verkoopcijfers te kijken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:35 schreef 68Chevelle het volgende:
Dit is gewoon de Opel Kadett/Astra van de 21ste eeuw, ik denk niet dat iemand me dat kan weerleggen.
Grappig dat veel mensen het toch niet kunnen hebben dat sommige mensen zo slim zijn om geen 300 euro bijtelling per maand te gaan betalen. Dan zijn het meteen paupersquote:Op maandag 7 juli 2008 10:02 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen traag en traag. Vlot tot de honderd. Maar als ik een vrachtwagen in wil halen begint hij alleen harder te knetteren ipv van harder te rijden.
Dit terwijl de meest standaard dieseltjes veel vlotter zijn.
Ow en Golf GTI is een pauper bak, maar ik prefereer mijn Leon FR uit 07 nog steeds boven een pauperbakkie wat men aanschaft vanwege de lage bijtelling.
Zeik over te bouwen? Kerel ik geef mijn mening, daar is een forum voor.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:08 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Smaken verschillen nou eenmaal. ik blijf het kinderachtig vinden om daar altijd zo'n zeik over te bouwen. Er zullen genoeg dingen zijn, die jij mooi vindt wat anderen lelijk vinden.
Ik zal je even iets vertellen. Mischien ben je er een beetje te jong voor om dat nog door te hebben. De wereld draait niet om jou. Wat jij zegt is niet meteen een algemeen aanvaarde waarheid. het is maar dat je het weet.
Maar het is wel handig als je ook eens een boer met zijn tractor kunt inhalen op een binnenwegquote:Op maandag 7 juli 2008 08:56 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Nee, maar hij is wel lekker zuinig.. En zo'n automaat is ook wel handig.. Niet iedereen koopt een auto voor het snel wegtrekken bij de stoplichten..
Of een RET-bus in de stadquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:34 schreef osmo het volgende:
[..]
Maar het is wel handig als je ook eens een boer met zijn tractor kunt inhalen op een binnenweg
Tuurlijk mag dat.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:33 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Zeik over te bouwen? Kerel ik geef mijn mening, daar is een forum voor.
Ik heb geen Golf, en mijn auto is ook niet vooruit te branden, maar het heeft in ieder geval stijlquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:31 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja inderdaad dat kan niet met een civic.
Tering wat een triest stel golfsnollen hier.. mening klaar maar nog nooit een HCH van binnen gezien
Hoe kun jij nou weten wat iemand anders verdient terwijl je helemaal niks van die persoon weet?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:30 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik kan je vertellen dat ik hoogstwaarschijnlijk meer verdien dan jij dus wie is hier nou de pauper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |