abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59793351
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:38 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Ik zal netjes blijven want dit soort opmerkingen vreet.

Afdwingen is niet gelijk aan stimuleren, ik referreer je graag adv. de Van Dale.

pffff..... lastig
Dat siert je.. Je zou toch denken dat de alsmaar stijgende brandstof prijzen genoeg stimulans zouden zijn om mensen wat bewuster te laten kijken naar het verbruik van hun (nieuwe) auto, maar daar was blijkbaar een wat straffere maatregel voor nodig. Laten we het for arguments sake dan zachte dwang noemen, er is immers nog evenveel keus, alle auto's zijn nog gewoon te koop, alleen zijn de minder zuinige zijn duurder geworden. Dat is toch eerlijk? Als je meer vervuild omdat je nét die zwaardere motor in je auto wilt hebben oid, betaal je dus ook meer. Onder dwang versta ik dat de overheid SUV's verbied, en zeg 3 soorten auto's voorschijft, en dat is hier toch echt niet het geval. Dat sommige mensen zich betutteld voelt kan ik me wel voorstellen, al denk ik wel dat dat gevoel na een paar keer minder tanken wel snel zal verdwijnen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 30 juni 2008 @ 14:13:12 #152
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_59793639
quote:
Op maandag 30 juni 2008 10:42 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Op 2 punten te weerleggen,

Ik heb er nog een 6 jaar oude Nissan Primera naast.

Hij doet minimaal het dubbele in verbruik

Voor mij is een auto een hobby, inderdaad 1 van de laatste stukjes echte mannenspeelgoed, voor mijn werk zorg ik gewoon dat ik dicht bij mijn werkgever woon, zodat ik niet afhankelijk ben van dat leasegebeuren en meer eisen kan stellen aan mijn financien.

Zoals ik al zei: 15 jaar geleden kreeg iedere fabrieksarbeider de gelegenheid om een redelijk jonge auto te kopen voor privebezit, een simpel kantoorpikke met Mavo kon met doorsparen zelfs voor nieuw gaan.

Door het leaseplangebeuren icm bepaalde heffingen heeeft dat er voor ons voor gezorgd dat we wel nog steeds op deze standaard kunnen blijven rijden, maar dat het niet meer ons bezit is, de stap die nu wordt uitgevoerd is om iedereen langzaam in de hybridebakken te gooienzodra dat succesvol is en de menigte gaat erin mee, zal de rest automatisch gedwongen worden om in dezelfde soort bakken te rijden.

Als iedereen dit over one heen laat komen, wat is dan de volgende stap, winkelwagentjes met zonnepanelen?
Belasting per 100cc motorinhoud?

Ik wil ook over 20 jaar nog van enige luxe genieten, en dat gaat me vermoedelijk niet lukken als idereen als schaapjes achter elkaar aanrent.
Dicht bij je werkgever wonen doe ik ook. Woon 15 kilometer van kantoor af. Ben alleen maar 1 keer per week op kantoor, en de rest van de week onderweg door de hele Benelux + Duitsland. 30.000 tot 40.000 Kilometer per jaar met gemak. En over 20 jaar hebben we geen hybrides meer, dan rijden we op waterstof met een beetje geluk. Bovendien als iedereen hier een benzineslurpende V8 zou rijden blijft er helemaal niks over van de luchtkwaliteit. Niks mis met hybrides dus.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 1 juli 2008 @ 16:12:33 #153
127232 Quint24
Just follow the star
pi_59821431
Alleen jammer dat de hybrides slechter voor het milieu zijn om ze te maken en om ze te slopen dan gewone auto`s.
Een dag niet naar mooie vrouwen kijken is een dag niet geleefd
pi_59827201
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Dicht bij je werkgever wonen doe ik ook. Woon 15 kilometer van kantoor af. Ben alleen maar 1 keer per week op kantoor, en de rest van de week onderweg door de hele Benelux + Duitsland. 30.000 tot 40.000 Kilometer per jaar met gemak. En over 20 jaar hebben we geen hybrides meer, dan rijden we op waterstof met een beetje geluk. Bovendien als iedereen hier een benzineslurpende V8 zou rijden blijft er helemaal niks over van de luchtkwaliteit. Niks mis met hybrides dus.
Ik geloof niet dat we op waterstof gaan rijden.
Waterstof is veel te onhandig en geeft veel verlies bij het produceren.

Electriciteit direct opslaan in accu's ipv gebruiken om waterstof te maken lijkt mij logischer.

Accu's worden in sprongen beter momenteel.
(Polymeer-) Lithium Ion batterijen zijn inmiddels zover dat ze veilig genoeg zijn en lichtgewicht in verhouding tot oudere accu's. De opslagcapaciteit groeit nog steeds.
Ze worden al toegepast in de Tesla Roadster.

Tevens hebben electromotoren tegenwoordig al een maximaal rendement van 98%.
Bij verbrandingsmotoren is dit maximaal zo'n 35%.

[ Bericht 3% gewijzigd door TheFreshPrince op 01-07-2008 21:06:56 ]
pi_59827354
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 16:12 schreef Quint24 het volgende:
Alleen jammer dat de hybrides slechter voor het milieu zijn om ze te maken en om ze te slopen dan gewone auto`s.
Dat is propaganda van de olie-industrie.
In ieder topic over de hybride auto komt er wel iemand mee aanzwaaien alsof hij het zefl heeft uitgevonden.

Wat is er nu wezenlijk anders aan een hybride auto?

- je hebt een accu van zo'n 45kg welke voor het overgrote deel hergebruikt wordt
- je hebt een electromotor (tevens dynamo) die zeer slijtvast is een hoog rendenent heeft. Tevens kan deze bijna geheel gerecycled worden.

De energie die nodig is om de accu en electromotor te maken én te hergebruiken wordt ruimschoots goedgemaakt door de bespaarde brandstof (in vergelijk met een auto uit dezelfde klasse).

Tevens blijkt dat de zogenaamde vervuiling door grondstoffen niet door de Prius is veroorzaakt; dat bedrijf wint al 35 jaar nikkel (o.a. gebruikt in roestvrij staal) en Toyota neemt maar zo`n 1 a 2 procent af van de huidige productie.

Vergeet als laatste niet dat bij het winnen van olie ook veel vervuiling wordt veroorzaakt.
En op=op.

[ Bericht 4% gewijzigd door TheFreshPrince op 01-07-2008 21:11:19 ]
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:15:24 #156
62913 Blik
The one and Only!
pi_59827557
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 16:12 schreef Quint24 het volgende:
meneertje heeft ook een onderzoek gelezen dat gesponsord werd door grote oliemaatschappijen
  dinsdag 1 juli 2008 @ 22:50:11 #157
157922 fathank
pi_59829856
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 20:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Electriciteit direct opslaan in accu's ipv gebruiken om waterstof te maken lijkt mij logischer.

Accu's worden in sprongen beter momenteel.
(Polymeer-) Lithium Ion batterijen zijn inmiddels zover dat ze veilig genoeg zijn en lichtgewicht in verhouding tot oudere accu's. De opslagcapaciteit groeit nog steeds.
Ze worden al toegepast in de Tesla Roadster.

Tevens hebben electromotoren tegenwoordig al een maximaal rendement van 98%.
Bij verbrandingsmotoren is dit maximaal zo'n 35%.
Ik noemde ook maar een dwarsstraat. Voordeel van waterstof is wel dat je binnen 5 minuten weer je tank vol hebt en je weer x-aantal kilometers kunt rijden. Ik zou er niet op durven wedden wat de "brandstof" van de toekomst gaat worden.
pi_59843018
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 23:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Alsof je een Lexus of Mercedes 6 cilinder wél hoort aankomen.
Bij dat soort auto's hoor je bij 50km/u ook alleen de banden nog maar op het asfalt.
ligt eraan hoeveel benzine ze op dat moment verbruiken
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:24 schreef fathank het volgende:

[..]

En ik ben niet jaloers op je 13-in-een-dozijn 20 klepper Golf (Kijk mij geen audi kunnen betalen)
je kent mijn 20 klepper golf niet, en het is zeker geen 13-in-een-dozijn 20 klepper Golf, daarbij kan ik wel een audi betalen maar dat doet mij niks....
en die andere 20 klepper golf heb je misschien wel hier in het pta gedeelte gezien en dat is zeker geen 13-in-een-dozijn Golf

Ik vraag je toch ook niet om jaloers te zijn op mijn 20kleppers, verder nog iets?

Een hybride "auto" is gewoon not done, zoals ouwelui altijd alle (jonge) golf rijders over een kant scheren, scheer ik nu ook elke hybride en zijn bestuurder over een kant
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:12:18 #159
157922 fathank
pi_59843080
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:09 schreef kevin20vt het volgende:

[..]

ligt eraan hoeveel benzine ze op dat moment verbruiken
[..]

je kent mijn 20 klepper golf niet, en het is zeker geen 13-in-een-dozijn 20 klepper Golf, daarbij kan ik wel een audi betalen maar dat doet mij niks....
en die andere 20 klepper golf heb je misschien wel hier in het pta gedeelte gezien en dat is zeker geen 13-in-een-dozijn Golf

Verder nog iets?

Een hybride "auto" is gewoon not done, zoals ouwelui altijd alle (jonge) golf rijders over een kant scheren, scheer ik nu ook elke hybride en zijn bestuurder over een kant
Je project heb ik gezien in pta, en dat is ook vet. Maar een golf 4 is sowieso 13-in-een-dozijn. Lekker terug scheren over 1 kam. Heb je trouwens niet die hybride gezien die in 4 sec op de honderd zit? Weet niet hoe dat ding heet, maar is ook een topic over in pta.

pi_59843274
ja het klopt dat een golf 4 een 13 in een dozijn saaie auto is, maar die van mij niet echt een standaard golf 4 meer hahahaha
maar daar ging het hier niet om

Ik vind het prachtig dat er een hybride in 4 seconden naar de 100 kan, en perfekt ook dat ze aan nieuwe technieken werken. maar mijn persoonlijke gevoel bij een hybride is gewoon dit -->

Het ziet er niet uit (de honda en de prius), ik krijg er niet op de positieve manier kippenvel van en dan rijden er hier in de omgeving ook nog van die bepaalde "figuren" met zo'n hybride dus tja...
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:48:56 #161
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59843909
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:20 schreef kevin20vt het volgende:
ja het klopt dat een golf 4 een 13 in een dozijn saaie auto is, maar die van mij niet echt een standaard golf 4 meer hahahaha

Ik vind het prachtig dat er een hybride in 4 seconden naar de 100 kan, en perfekt ook dat ze aan nieuwe technieken werken. maar mijn persoonlijke gevoel bij een hybride is gewoon dit -->

Het ziet er niet uit (de honda en de prius), ik krijg er niet op de positieve manier kippenvel van en dan rijden er hier in de omgeving ook nog van die bepaalde "figuren" met zo'n hybride dus tja...
Verlaagde-pauper-golf-met-lelijk-spoioler-setje alert.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:55:22 #162
157922 fathank
pi_59844065
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:20 schreef kevin20vt het volgende:

Ik krijg kippenvel van Golfjes als ik zie wat voor figuren daarin rijden .
pi_59844356
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:48 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Verlaagde-pauper-golf-met-lelijk-spoioler-setje alert.
zoals ik al zei, jullie hebben mijn golfje nog niet gezien (er zitten dus geen spoilers op lieverd )

@ Fathank: Ik hou ook van jou
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:07:54 #164
157922 fathank
pi_59844404
.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59844727
hahaha ik moet helaas ook nog werken tussen het bouwen aan de cabrio
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:57:24 #166
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59845536
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:06 schreef kevin20vt het volgende:

[..]

zoals ik al zei, jullie hebben mijn golfje nog niet gezien (er zitten dus geen spoilers op lieverd )

@ Fathank: Ik hou ook van jou
Als het dat ding in je avatar is weet ik genoeg
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_59847059
Dat zegt meer over jou dan over mijn avatar
  woensdag 2 juli 2008 @ 19:19:26 #168
157922 fathank
pi_59848533
Welkom op Fok!

pi_59848591
hahaha dankje
pi_59921729
Hier nog 2 vette foto's:

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 6 juli 2008 @ 12:02:19 #171
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_59922719
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 20:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Accu's zijn vooral erg zwaar (kilo's dus) en nemen veel ruimte in. En daarbij hebben ze tijd nodig om opgeladen te worden.
Waterstof kan getankt worden zoals je LPG tankt. En daarbij lijkt me dat de huidige verbrandingsmotor omgebouwd kan worden naar waterstof
(je hebt dus niet het geval dat de hele wereld een nieuwe auto nodig heeft..)
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  maandag 7 juli 2008 @ 07:58:11 #172
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59941024
quote:
Op zondag 6 juli 2008 10:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Hier nog 2 vette foto's:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nou, vet man

Geef nou gewoon toe dat je zonder de financiele voordelen die eraan kleven dat ding nooit en te nimmer gekocht zou hebben, dan kan het topic op slot.
  maandag 7 juli 2008 @ 08:22:28 #173
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_59941157
quote:
Hier nog 2 vette foto's:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vinnum wel fraai. Het is jammer dat die dingen geen caravans kunnen trekken anders was dit serieus een kandidaat volgende auto.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 7 juli 2008 @ 08:26:09 #174
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_59941194
Een van mijn collega's heeft zo'n electrische grasmaaier. Hij oogt wel aardig, maar rijd ruk. Geen gang in te krijgen.
pi_59941460
quote:
Op maandag 7 juli 2008 08:26 schreef ShaoliN het volgende:
Een van mijn collega's heeft zo'n electrische grasmaaier. Hij oogt wel aardig, maar rijd ruk. Geen gang in te krijgen.
Nee, maar hij is wel lekker zuinig.. En zo'n automaat is ook wel handig.. Niet iedereen koopt een auto voor het snel wegtrekken bij de stoplichten..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_59941516
quote:
Op maandag 7 juli 2008 08:56 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Nee, maar hij is wel lekker zuinig.. En zo'n automaat is ook wel handig.. Niet iedereen koopt een auto voor het snel wegtrekken bij de stoplichten..
Precies. bovendien komt ie heel aardig van z'n plek, zoals je ook in alle reviews kunt lezen. Natuurlijk trekt ie er geen golf GTI uit, maar die tijd heb ik wel gehad (itt anderen hier)
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_59941532
quote:
Op maandag 7 juli 2008 07:58 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Nou, vet man

Geef nou gewoon toe dat je zonder de financiele voordelen die eraan kleven dat ding nooit en te nimmer gekocht zou hebben, dan kan het topic op slot.
Alsof ik dit topic heb geopend om tegenover anderen mijn keuze te rechtvaardigen
pi_59941893
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:44 schreef nerd4sale het volgende:
Stelling: een lease-auto rijden zonder bijtelling kan alleen als je er nog een 2e auto naast hebt.
Ik rijd op het moment geen leaseauto meer, maar bij mijn vorige werkgever waren er toch genoeg mensen die zonder bijtelling reden.
Als je maar een gesloten ritten administratie hebt die 1 op 1 klopt met je zakelijke agenda en je eventuele prive kilometers niet meer dan 500 km zijn.
De kilometers woon/werkverkeer tellen mee in de zakelijke kilometers.

Persoonlijk heb ik de bijtelling nooit erg gevonden. Ik verstookte in woonwerk verkeer al meer diesel dan dat ik aan bijtelling betaalde.

Wat betreft de auto van de TS denk ik dat hij geen verkeerde keuze heeft gemaakt. Het uiterlijk van de auto is niet geheel mijn smaak, maar goed daar is overheen te komen. Van een kennis die voor een nieuwe auto een proefrit gemaakt heeft in de civic, heb ik begrepen dat hij hem erg prettig vond rijden.
  maandag 7 juli 2008 @ 10:02:03 #179
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_59942354
quote:
Op maandag 7 juli 2008 09:00 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Precies. bovendien komt ie heel aardig van z'n plek, zoals je ook in alle reviews kunt lezen. Natuurlijk trekt ie er geen golf GTI uit, maar die tijd heb ik wel gehad (itt anderen hier)
Er is een verschil tussen traag en traag. Vlot tot de honderd. Maar als ik een vrachtwagen in wil halen begint hij alleen harder te knetteren ipv van harder te rijden.
Dit terwijl de meest standaard dieseltjes veel vlotter zijn.
Ow en Golf GTI is een pauper bak, maar ik prefereer mijn Leon FR uit 07 nog steeds boven een pauperbakkie wat men aanschaft vanwege de lage bijtelling.
  maandag 7 juli 2008 @ 10:37:36 #180
76207 nerd4sale
Het is wat
pi_59942928
quote:
Op maandag 7 juli 2008 09:31 schreef jovak het volgende:
[..]
Ik rijd op het moment geen leaseauto meer, maar bij mijn vorige werkgever waren er toch genoeg mensen die zonder bijtelling reden.
Als je maar een gesloten ritten administratie hebt die 1 op 1 klopt met je zakelijke agenda en je eventuele prive kilometers niet meer dan 500 km zijn.
Ja, maar wie rijdt er nou minder dan 500 prive-kilometers per jaar.
Ik heb ook wel collega's die zonder bijtelling rijden, maar die hebben dan zonder uitzondering een partner met een auto, waarmee de prive-kilometers worden afgelegd.
pi_59946622
Je kan natuurlijk ook gewoon een OV Jaarkaart hebben naast je lease auto

Er zijn overigens leasemaatschappijen waar je naast de leaseauto ook een OV kaart krijgt. Dan kan je echt wel zonder bijtelling veel prive kilometers maken. Een 2de auto is dan echt niet nodig..

Mijn reactie was meer op de stelling die eerder in het topc geplaatst was gericht. Het is lastig, maar wel mogelijk.
pi_59950741
quote:
Hier nog 2 vette foto's:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ok nou niet gaan overdrijven aub

die voorkant damn
  maandag 7 juli 2008 @ 23:08:22 #183
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_59960775
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:32 schreef Fiskus het volgende:

[..]

ok nou niet gaan overdrijven aub

die voorkant damn
Smaken verschillen nou eenmaal. ik blijf het kinderachtig vinden om daar altijd zo'n zeik over te bouwen. Er zullen genoeg dingen zijn, die jij mooi vindt wat anderen lelijk vinden.

Ik zal je even iets vertellen. Mischien ben je er een beetje te jong voor om dat nog door te hebben. De wereld draait niet om jou. Wat jij zegt is niet meteen een algemeen aanvaarde waarheid. het is maar dat je het weet.
Horrible Cunt!
pi_59962928
quote:
Op maandag 7 juli 2008 23:08 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Smaken verschillen nou eenmaal. ik blijf het kinderachtig vinden om daar altijd zo'n zeik over te bouwen. Er zullen genoeg dingen zijn, die jij mooi vindt wat anderen lelijk vinden.

Ik zal je even iets vertellen. Mischien ben je er een beetje te jong voor om dat nog door te hebben. De wereld draait niet om jou. Wat jij zegt is niet meteen een algemeen aanvaarde waarheid. het is maar dat je het weet.
Ding is lelijk, mijn excuses
pi_59963621
quote:
Op maandag 7 juli 2008 09:02 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Alsof ik dit topic heb geopend om tegenover anderen mijn keuze te rechtvaardigen
Eerlijk gezegd...... heb ik dat gevoel inderdaad wel

Dit is gewoon de Opel Kadett/Astra van de 21ste eeuw, ik denk niet dat iemand me dat kan weerleggen.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_59963845
Geduld is een schone zaak, ik heb de CR-Z op het oog (lente 2009)

pi_59963974
F*ck

nee F*CK!!

ehmm... F*CK!!!

Wat is dat ding lelijk!

pi_59963981
P.S. vertel me dat die dubbele uitlaat minimaal 2.4 liter naar buiten moet spuwen???
  dinsdag 8 juli 2008 @ 06:37:00 #189
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_59964254
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 00:41 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Ding is lelijk, mijn excuses
Nietes.
Horrible Cunt!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:10:37 #190
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_59964635
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 01:35 schreef 68Chevelle het volgende:

Dit is gewoon de Opel Kadett/Astra van de 21ste eeuw, ik denk niet dat iemand me dat kan weerleggen.
Ik denk dat iedereen dat kan weerleggen door bijvoorbeeld eventjes naar de verkoopcijfers te kijken.
De Prius maakt wat meer kans op een Kadett status...
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_59967590
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:02 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen traag en traag. Vlot tot de honderd. Maar als ik een vrachtwagen in wil halen begint hij alleen harder te knetteren ipv van harder te rijden.
Dit terwijl de meest standaard dieseltjes veel vlotter zijn.
Ow en Golf GTI is een pauper bak, maar ik prefereer mijn Leon FR uit 07 nog steeds boven een pauperbakkie wat men aanschaft vanwege de lage bijtelling.
Grappig dat veel mensen het toch niet kunnen hebben dat sommige mensen zo slim zijn om geen 300 euro bijtelling per maand te gaan betalen. Dan zijn het meteen paupers
Ik kan je vertellen dat ik hoogstwaarschijnlijk meer verdien dan jij dus wie is hier nou de pauper
pi_59969147
quote:
Op maandag 7 juli 2008 23:08 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Zeik over te bouwen? Kerel ik geef mijn mening, daar is een forum voor.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:34:31 #193
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_59969180
quote:
Op maandag 7 juli 2008 08:56 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Maar het is wel handig als je ook eens een boer met zijn tractor kunt inhalen op een binnenweg
pi_59969733
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:34 schreef osmo het volgende:

[..]

Maar het is wel handig als je ook eens een boer met zijn tractor kunt inhalen op een binnenweg
Of een RET-bus in de stad
pi_59970497
Ja inderdaad dat kan niet met een civic.

Tering wat een triest stel golfsnollen hier.. mening klaar maar nog nooit een HCH van binnen gezien
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:06:18 #196
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_59971496
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:33 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Zeik over te bouwen? Kerel ik geef mijn mening, daar is een forum voor.
Tuurlijk mag dat.

Maar het gebruik van bepaalde smileys en de woordkeuze noem ik zeiken.

Je had ook kunnen zeggen:

"Ik vind deze auto niet mooi, met name de voorkant." Komt een stuk minder triest over. Nu breng je het alsof anderen idioot zijn om een bepaald auto mooi te vinden.
Horrible Cunt!
pi_59971593
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 13:31 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja inderdaad dat kan niet met een civic.

Tering wat een triest stel golfsnollen hier.. mening klaar maar nog nooit een HCH van binnen gezien
Ik heb geen Golf, en mijn auto is ook niet vooruit te branden, maar het heeft in ieder geval stijl
Hoe een HCH er vanbinnen uitziet zal mij worst wezen, al die japanners zien er vanbinnen groetendeels hetzelfde uit, en het is allemaal plastic.

Het kost niks, maar dan heb je ook niet veel.

Nee, sorry..... even serieus..... wanneer heeft deze auto zijn debuut op de 24 uur van Le-Mans of de Indy 500? :

Honda del snol

dinsdag 8 juli 2008 @ 14:14:31 #198
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_59971664
ik baal dat ik in dit topic gepost heb.. nu blijft ie maar actief
pi_59971694
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:28 schreef makkie88 het volgende:
kicke wagen, me baas heeft er al 1
pi_59972275
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:30 schreef American_Nightmare het volgende:

Ik kan je vertellen dat ik hoogstwaarschijnlijk meer verdien dan jij dus wie is hier nou de pauper
Hoe kun jij nou weten wat iemand anders verdient terwijl je helemaal niks van die persoon weet?
En waarom vind je het trouwens om de paar posts nodig om te laten weten dat je oh zo veel verdient (how sad) minderwaardigheidscomplexje?

Zet je loon anders even neer, dan kunnen we vergelijken als jou dat gelukkig maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')